komentarze
  • 17. gustavof199
    • 2010-03-22 20:31:59
    • *.ronus.pl

    @ Kempa- mógłbyś napisać coś na temat dyfuzorów , bo coś sprawa ucichła. Masz jakieś nowe informacje?

  • 18. lechu55
    • 2010-03-22 20:33:03
    • *.181.129.250

    Renault będzie moim zdaniem czarnym koniem tego sezonu a raczej żółto-czarnym:) Naprawde jest niezle i mozna walczyc o wysokie lokaty w granicach 5,6. Co do Williamsa to mysle ze mogą byc na miejscach wysokich ale to zalzey od tego co sie będzie dzialo na torze głównie. Chyba jednak to 8,9 czy 10 miejsce to to na co stac Williamsa.

  • 19. BMWbmw
    • 2010-03-22 20:41:15
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    14. macwrc przecież to jest R28 pomalowany na nowe barwy, ty tego nie widzisz chłopie ? chyba interesujesz się F1 od miesiąca

  • 20. macwrc
    • 2010-03-22 20:43:30
    • *.chello.pl

    trzymają R28 w nowych barwach w siedzibie?? powiesz mi po co??

  • 21. nomadwcm
    • 2010-03-22 20:45:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech się chłopak cieszy

  • 22. BMWbmw
    • 2010-03-22 20:45:52
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    20. macwrc człowieku jako model pokazowy !! tego modelu już nie używają, co mają dać nowe R30 najlepiej ze wszystkim ulepszeniami ? mówisz że to nowy spojler, a nie zauważyłeś chociaż że ma nie przepisową szerokość...najpierw pomyśl, a potem coś wklejaj

  • 23. nomadwcm
    • 2010-03-22 20:45:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do testów ??

  • 24. macwrc
    • 2010-03-22 20:49:05
    • *.chello.pl

    BMWbmw: nie denerwuj sie!!! Ale masz racje to R28

  • 25. Bari
    • 2010-03-22 21:16:17
    • *.opera-mini.net

    ja stawiam w tym race na Renault bo mają dobrą przyczepność mechaniczną, sezon może być dobry, bo Renault ma dobre tempo rozwoju (patrz sezony 2007 i 2008)

  • 26. BMWbmw
    • 2010-03-22 21:20:37
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    25. Bari nie filozofuj :P wiesz kto piszę :)

  • 27. matidj
    • 2010-03-22 22:06:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tacy znawcy a jakim cudem Robert z 21 miejsca bryknoł na 11 co tak se jechał i samo sie staneło

  • 28. halinka
    • 2010-03-22 22:06:35
    • *.133.205.158

    nie czarujmy sie RBR I FERRARI poza zasięgiem Renia może powalczyć z Mackiem i Mercem, Frank pewnie w środku stawki jak zwylke. Pozdrawiam fanów F1!

  • 29. halinka
    • 2010-03-22 22:10:49
    • *.133.205.158

    27. matidj fakt bryknął na 11 ale w połowie dystansu nie był w stanie zbliżyć się do Rubensa może wina opon ale według ciebie jak kandydata na podium to trocszke zabraknie do ścisłej czołówki

  • 30. matito
    • 2010-03-22 22:35:13
    • *.adsl.inetia.pl

    i tak im dobrze poszło

  • 31. szerter
    • 2010-03-22 23:48:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    27. matidj - dowód, że jednak są głupie pytania. Idąc Twoim tokiem rozumowania, sugeruję Ci wzięcie udziału w maratonie. Sądzę, że w licznej stawce (mowa o amatorach) znalazłoby się kilku biegaczy których byś wyprzedził. Następnie tak sobie dodając sukcesywnie liczbę wyprzedzonych rywali okazałoby się, że jest realna szansa na wygranie z wszystkimi już w następnym biegu. W F1 nie bez powodu różnica zdobytych punktów pomiędzy sąsiednimi lokatami zmniejsza się wraz z oddaleniem od 1. - tak było wcześniej (chociaż zbyt łagodnie), tak jest też teraz (jednak chyba zbyt ostro).

  • 32. Marti
    • 2010-03-22 23:58:57
    • *.160.167.2

    11. pjc - nie wróci (że się wtrącę :)) od powrotu do potęgi bardziej pewna jest sprzedaż tego zespołu.

  • 33. Aragorn
    • 2010-03-23 00:47:47
    • *.xdsl.centertel.pl

    1. Filipek - odpowiem w stylu pana Kochańskiego:
    Renault czy Williams? Z tej dwójki najlepsze będzie Force India.

  • 34. pz0
    • 2010-03-23 01:16:35
    • *.1.92.188

    32. Marti - Jesteś tego taka pewna? Uważam że żadnego rozwiązania nie można jeszcze przekreślać. Moim zdaniem bardziej prawdopodobne od sprzedaży Williamsa jest wycofanie się Mercedesa. Przypuszczam że Williams może jeszcze wygrywać. Pamiętam jak krytykowałaś CFD. Williams akurat bardziej ufa tunelom, które zresztą ma najwyższej jakości. Frank pozbył się kierowców pokroju Laluś czy Kazuki. Nico może się okazać strzałem w dziesiątkę. Ciągle ufam że czasy koncernów samochodowych powoli się skończą (został już tylko Mercedes, kawałek Renault i oczywiście Ferrari) i wrócą czasy napaleńców typu Williams czy Mallya.

  • 35. lechart
    • 2010-03-23 06:49:25
    • *.olsztyn.mm.pl

    Niech Williams się nie martwi. .......Zawsze pojawiają się nowe problemy.....:)))

  • 36. ziyon
    • 2010-03-23 09:19:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do 5
    "zwruciliśmy"...

  • 37. ziarno truli
    • 2010-03-23 09:48:20
    • *.54.53.140

    jestem zaskoczony tak słabą forma Wiliamsa. Gdyby nie piruety Kub i Sut to Baricz byłby pewnie 12

  • 38. beltzaboob
    • 2010-03-23 10:21:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pzO-zgadzam się, jeszcze im pokażą.

  • 39. Gosu
    • 2010-03-23 10:31:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Williams to tradycja i fajnie byłoby ich widzieć wyżej. Po testach myślałem, że będą z Renia gonić pierwszą trójkę i możliwe że tak jest, tylko trzeba poczekać jeszcze 2-3 GP.

  • 40. Orlo
    • 2010-03-23 10:45:49
    • *.jawor.vectranet.pl

    @pz0
    Zapomniałeś chyba jeszcze o McLarenie. A co do Williamsa to (w ostatnich latach) zespół nieudaczników. Zawsze coś zrypią, jak nie zły bolid, to kierowcy, jak nie kierowcy to silnik... 7 miejsce w klasyfikacji konstruktorów to dla nich max. Co z tego że są Legendą F1, to było kiedyś, teraz będą walczyć o 1pkt a nie o 1 miejsce...

  • 41. pjc
    • 2010-03-23 11:07:02
    • *.244.91.2

    @Marti to ja wierzę, że ten team się w końcu podniesie,latami czekam na jakiś sukces:)))
    A Ty wbijasz nóż w serce wiernego fana tego zespołu:)))
    Ładnie to tak?

  • 42. pz0
    • 2010-03-23 11:14:26
    • *.1.92.188

    40. Orlo - bo ja wiem czy McLaren to taki koncern motoryzacyjny? Daimler wycofał się z udziałów w McLarenie. Tam właścicielami są obecnie o ile pamiętam Mansour Ojjeh, Ron Dennis i Król Bahrajnu. Z motoryzacją coś wspólnego z tej grupy ma chyba tylko Ron Dennis, który jest szefem McLaren Automotive. Williams chyba największą szansę miał w 2009, ale ją zaprzepaścił. Na dystansie okazało się że jest coś nie tak, złe strategie no i brak kierowcy z jajami typu Montoya. Bardzo żałuję że nie wyrobili się ze swoim KERS, ze nie można było go porównać z elektrycznymi. Musimy poczekać na kolejną nowinkę w F1, w takich sytuacjach Williams potrafił być mocny.

  • 43. Marti
    • 2010-03-23 18:55:22
    • *.160.167.2

    34. pz0 - ja z kolei przypuszczam, że Wiliams może podzielić los Renault i zostanie sprzedany. Jako że ostatnich m-cach kilkakrotnie były wzmianki o ich rzekomych kłopotach finansowych, mniemam iż w tych doniesieniach jest chociaż małe ziarenko prawdy.
    Zatem może się okazać, że oprócz kawałka Renault zostanie także kawałek Williamsa a w zasadzie zostanie tylko nazwa, bowiem obecne Renault to już nie Renault i podobnie może być z Williamsem.

    Twój ulubiony team od 12 lat nie może się dostać na szczyt stawki. Jedynie dobre czasy w tych latach przypadają na okres współpracy ze znanym bajernowskim koncernem samochodowym, gdy nawet taki przeciętniak jak Ralf S. zdołał wygrywać wyścigi ;)

    Hulkenberg rzeczywiście ma być wielkim talentem, jednak wg mnie jest jeszcze za wcześnie, aby to stwierdzić.

    41. pjc - w takim razie najmocniej przepraszam, nie zamierzałam złamać ani ugodzić serca żadnemu fanowi Williamsa ;-)

  • 44. pz0
    • 2010-03-23 21:22:24
    • *.1.92.188

    43. Marti - dlatego napisałem że Nico może się okazać dobry, Frank miał czasami nosa do talentów. O długach Williamsa słyszę już od wielu lat, ale może się okazać że paradoksalnie KERS którego nigdy nie użył może mu sporo pomóc, zauważyłaś prawdopodobnie nowe reklamy na FW32 - WILLIAMS HYBRID POWER. Bank Szkocji miał się wycofać ale nadal widzę jego reklamy. Coś słyszałem o Petrobas. Może być jednak różnie. Inni zapaleńcy też niestety kończyli z kretesem, jak chociażby Jordan. Nadal jednak uważam za bardziej prawdopodobne wycofanie się Mercedesa niż Franka. Ostatnie lata to rzeczywiście pasmo niepowodzeń i nie trafionych decyzji, liczę jednak że w końcu uda im się przerwać złą passę.

  • 45. Marti
    • 2010-03-23 23:18:43
    • *.160.167.2

    44. pz0 - zobaczymy jak się potoczy ich los i za kilka lat będziemy wiedzieli czyje przypuszczenia były właściwe.

  • 46. pz0
    • 2010-03-24 07:10:10
    • *.1.92.188

    możliwe że i Twoje i moje przypuszczenia się sprawdzą...

  • 47. Jacu
    • 2010-03-24 08:11:22
    • *.142.202.118

    Williams to zasłużony team. Ich siłą w przeszłości była innowacyjność i kreatywność połączona z odwagą we wprowadzaniu wyszukanych rozwiązań konstrukcyjnych. Niestety czasy kiedy jedna dobra poprawka mogła przyspieszyć bolid o 1 czy 2 sek na okrążeniu przeszły do historii. W dobie tak "aptekarskich" różnic gdzie o sukcesie czy porażce decydują setne czy tysięczne części sekund a regulamin nie daje wielkiego pola manewru bardzo trudno wstrzelić się z właściwymi rozwiązaniami i często jest to trochę jak granie w rosyjską ruletkę. Do tego sam P. Head wspominał ostatnio, że mają raczej "niemoc" intelektualną niż problemy finansowe co wiąże się z tym co wcześniej napisałem i z faktem, że obecnie pracuje tam stosunkowo młoda kadra inżynierska - nie wielu pozostało z tych co odpowiadali za sukcesy lat 70/80/90tych. Słowem bardzo lubię Williamsa za niezłomność ducha i historię. Jestem też pewien że puki Frank W. żyje nie dojdzie do żadnej sprzedaży jak sugeruje Marti. Ale po śmierci sir F. Williamsa może być już naprawdę różnie i oby się nie powtórzyła sytuacja Lotusa po śmierci C. Chapmana. Na tą chwilę nic nie wiadomo ale raczej o podium Williams nie będzie w stanie walczyć chociaż będę za nich też trzymał kciuki przez sentyment. Myślę, że czeka ich ostry bój z Renówką Roberta Kubicy ;) Pozdro


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo