komentarze
  • 6. k.lebsky
    • 2010-03-17 12:43:21
    • *.33.154.234

    F1 robi się coraz bardziej restrykcyjna. Kierowcy muszą dbać o silnik, skrzynie biegów, opony. Muszą zaczynać wyścig ze 170 zapasem paliwa, teraz bedzie ze muszą obowiązkowo pojawic się w PIT STOPach. Kto do cholery wymysla takie głupoty? F1 powoli przeistacza się w GP2. Niedługo będzie standaryzowany sinik i to bedzie już gwóżdz do trumny F1.

  • 7. tomiirow
    • 2010-03-17 12:57:10
    • Blokada
    • *.netmax.net.pl

    Ja bym zrobił żeby pit line było otwarte na zmiane opon 3 razy przez 2-3 okrążenia i wtedy kierowcy by musieli zjechać na zmiane opon. Na wszelkie inne uszkodzenia bolidu skrzydło itp. można bybyło zjeżdzać lecz bez zmiany opon.

  • 8. Gosu
    • 2010-03-17 13:12:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Kwestia opon będzie rozwiązana w sezonie 2011 kiedy to BS wycofa się definitywnie z F1. Mam nadzieję, że wrócą czasy kiedy dostawców opon było kilku. Wtedy można wprowadzić ewentualne specyfikacje dotyczące ogumienia.

  • 9. Daniels
    • 2010-03-17 13:14:33
    • *.ip.netia.com.pl

    ee tomiirow to wtedy wogole bylaby procesja. wszyscy naraz na torze potem wszyscy naraz na pitstop i spowrotem to samo, to nie byloby atrakcyjne no chyba ze w pitstopie bylaby mega kraska spowodowana wyscigiem na czas pitstopu;

  • 10. lechu55
    • 2010-03-17 13:21:24
    • *.181.129.250

    Jestem za tym zeby wprowadzic dwa pitstopy, obowiązkowe oczywscie. Jesli to nic nie da, to nie wiem czy nie bedzie sie trzeba zastanowic nad przywroceniem nakazu tankowania. Ale to ostatecznosc

  • 11. Yotomeczek
    • 2010-03-17 13:27:06
    • *.184.82.226

    >>6. k.lebsky

    święte słowa - oszczędności w F1 przeobraziły ten sport w karykaturę
    wkurza mni emaksymalnie, że kierowcy zamiast się ścigać - muszą oszczędzać silniki i opony

  • 12. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-03-17 13:30:15
    • *.warszawa.supermedia.pl

    bardziej miękkie opony to wg mnie lekarstwo.
    1) większa przyczepność mechaniczna, czyli łatwiej wyprzedzić w zakręcie a nie tylko na wejściu czy wyjściu z niego
    2)szybsze zużycie wymagające częstszego zjeżdżania do boksów

    Wniosek, że Bridgestone musi dobierać zawsze mieszanki miękka + super miękka

  • 13. kedar9315
    • 2010-03-17 13:40:08
    • *.opera-mini.net

    moim zdaniem powinny byc takie przepisy jak w tamtym sezonie(czyli tankowanie na pit stopach). Widowisko bylo wieksze i wieksza konkurencja miedzy kierowcami. Jak tak z roku na rok zasady beda sie zmieniac to f1 przestanie byc tym co bylo i czym jest

  • 14. MarcinP
    • 2010-03-17 13:49:29
    • *.novol.pl

    sranie w banie, jakby Redbulle były pierwsze to by koleś się nie odzywał.
    po prostu odstają od Ferrai

  • 15. alex8518
    • 2010-03-17 13:52:15
    • *.range86-181.btcentralplus.com

    zgadzam sie ale dla wszystkich 2 pit stopy a nie tylko dla pierwszej dziesiatki

  • 16. atomic
    • 2010-03-17 14:55:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jedzie ktoś w ten week na ryby do polańca?

  • 17. prolim
    • 2010-03-17 15:00:30
    • *.tvk.torun.pl

    Po części zgadzam się z @12, jest to rozwiązanie. Ja bym bardziej kładł nacisk na różnicę między daną mieszanką. Tzn. super miękka musi się diametralnie różnic od tej twardszej, np: wytrzymuje 10 okrążeń, ale daje 1-1,5 s. przewagi nad twardszymi, a twardsze wytrzymują np: 30-40 okrążeń... To rozwiąże problem, bo przy takiej przewadze, można kogoś wyprzedzić - dogonić albo cokolwiek zrobić na torze innego niż jechanie za kimś od startu do mety :). Poza tym taka alternatywa dla zespołów jest lepsza niż sztuczne wymogi zjechania dwa razy do pit stopu.

  • 18. Voight
    • 2010-03-17 15:10:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    14. MarcinP Z tego co widziałem to Ferrari odstaje od RBR

  • 19. matito
    • 2010-03-17 15:51:03
    • *.adsl.inetia.pl

    swoją drogą to i ja wolałem jak były dwa pit stopy

  • 20. wpiszlogin
    • 2010-03-17 16:35:37
    • *.adsl.inetia.pl

    Wolalbym tak jak niektorzy tu juz napisali mniej wytrzymale mieszanki z większą przyczepnoscia. Ograniczenia zmierzaja w zla strone.

  • 21. borygo
    • 2010-03-17 16:49:41
    • *.naszasiec.net

    Trochę już przesadzają. Ja oglądałem wyścig i jakoś się nie nudziłem. A grzebanie w przepisach co chwile na dobre nie wyjdzie.

  • 22. padre
    • 2010-03-17 17:25:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 12.
    Zgadzam się w 100%,to co piszesz wydaje się najrozsądniejsze i być może poprawi trochę atrakcyjność wyścigów???

    P.S poza tym masz chyba kolego najlepszy nick na tym forum:) Pozdro.

  • 23. masabitumiczna
    • 2010-03-17 17:43:09
    • *.net.pulawy.pl

    prawda jest taka, że kierowcy jechali trochę zachowawczo w miarę równym tempie bo nikt nie chciał przeholować i zniszczyć opon, KUB ALO i VET są tu jedynymi punktami odniesienia bo mieli wolny tor i jechali swoim tempem, a od HAM do WEB jechali w grupie wolniej, HAM pewnie bał się o opony a reszta to wiadomo wagoniki tylko, rozkręcą się i widowisko się zrobi za 2-3 wyścigi, bolidy też się rozwiną bo testy nie dały takich informacji jakie wyścig teraz dadzą

  • 24. kolejnysezon
    • 2010-03-17 18:03:44
    • Blokada
    • *.205.76.50

    23. masabitumiczna
    Dokąłdnie, patrzcie na takiego Buttona njszybszy na prostych i niepotrafił tego wykorzystać. Webber po Q3 można wnioskować że ma bolid lepszy od reszty o 1 sekunde co jest ogromną przewagą. Jak nie lubię Hamiltona to jakoś lżej się robi jak Button odstaje, gość miał problemy z wejściem do Q3.

    Uprzedzam od razu fakty nawet jak będą dwa tankowania to i tak jak ktoś pierwszy zjedzie do pit lane, tak cała reszta za nim, bo jeśli nie zjedzie to straci. Dwa pit stopy też nic nie dadzą

  • 25. szary_x
    • 2010-03-17 18:29:18
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    2 pit stopy nic nie dadzą nie wiele to zmieni...
    ciekawie będzie jak ktoś sie rozwali i SC wyjedzie na pare okrążeń i zacznie brakować paliwa... wtedy będzie ciekawy wyścig...

  • 26. nomadwcm
    • 2010-03-17 18:42:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25 Na pewno wyścig zakończył by się wcześniej

  • 27. swiras
    • 2010-03-17 19:06:51
    • *.adsl.inetia.pl

    F1 zaczyna sie robić strasznie nudne przez wprowadzanie nowych zasad... najciekawiej i najlepiej było 3 sezony temu kiedy Kubica miał swój pierwszy pełny sezon w F1. jak tak dalej pójdzie to fani poprostu przestaną ogladac wyscigi...:/

  • 28. szary_x
    • 2010-03-17 19:06:54
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    niby dlaczego?? przecie jak im zabraknie dynxu to mogą do tankować ... ale...bolid musi być wepchnięty do garażu :D

  • 29. darecky3
    • 2010-03-17 19:07:49
    • *.113.48.9

    26.wyjales mi z ust..
    tak wracajac do tematu to juz tradycyjnie kolejnego spekulanta nazwe klamca...BO!!! Zadnemu z zespolow nie chodzi o widowiskowosc lecz o konkurencyjnosc. Powodem do zalu pana Hornera jest placz Webbera i koniec kropka.
    A tak po prawdzie to ani 2 ani 3 obowiazkowe zjazdy to pit stopu nie wplyna na widowiskowosc skoro i tak po wymianie wszystkiew samochody beda mialy rowne tempo. Tylko tankowanie, tankowanie i jeszcze raz tankowanie. Ograniczenia liczby silnikow jak i skrzyn biegow to juz gwozdz do trumny widowiskowosci. Widze ze F1 stala sie poligonem wytrzymalosciowym przy ekonomicznym tempie. Ale daleko nie trzeba szukac tylko sporzadzic liste dopuszczonych producentow skrzyn i silnikow i zeskanowac z kontem bankowym Maksa i wszystko jasne czemu tak sie stalo.

  • 30. marrkj
    • 2010-03-17 19:12:35
    • *.50.136.238

    Minął dopiero pierwszy wyścig a już Horner chce zmieniac przepisy. Dajmy troche czasu 3 czy 4 wyscigi wtedy będzie można pomyślec.

  • 31. nomadwcm
    • 2010-03-17 19:20:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27. Prawdziwy fan nigdy nie opuszcza swojego zawodnika

  • 32. szary_x
    • 2010-03-17 19:22:29
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    no tak jak będą opierać "widowisko" tylko na pit stopach to kto będzie najważniejszy w tym sporcie?? .... mechanicy... bo jak za wolno zmienią koła to Hamilton wszystkich wyprzedzi :D...
    oczywiście żart ale jak głębiej się zastanowić ...
    3 Teamy które w miarę równe tempo maja to jedynym awansem będzie właśnie na pit stopie ...

  • 33. matibak
    • 2010-03-17 20:14:56
    • *.243.124.32

    Mimo wszystkich wątpliwości to chyba jedyne wyjście z sytuacji, najwyżej nic nie zmieni.. Ale może będą atakować więcej gdyż nie trzeba będzie aż tak dbać o opony.

  • 34. HornetFire
    • 2010-03-17 20:29:23
    • *.expro.com.pl

    Todt: - Ręka do góry, kto ma jakiś pomysł na uatrakcyjnienie Formuły Jeden?
    Ecclestone: Ja mam! Ja mam!
    Todt: Ktoś inny?
    Ecclestone: Ja mam! Wybierz mnie! Wybierz mnie!
    Todt: Heikki? No to słuchamy...
    Kovalainen: Pozbyć się niebieskiej flagi.

  • 35. kuczek
    • 2010-03-17 20:34:04
    • *.147.247.4.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    właśnie i to jest jakieś rozwiązanie

  • 36. leo_
    • 2010-03-18 20:25:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W tym sezonie na szybko można zrobić tak: jak mówi 12. dać jak najbardziej miękkie opony. W następnym roku- zlikwidować aero (w przyszłym roku będzie zrobiony krok w dobrym kierunku - pójdą w odstawkę zaawansowane dyfuzory). Może trzeba by było ograniczyć moc silników (bezpieczeństwo), ale może nie będzie to konieczne.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo