komentarze
  • 1. Niespokojny
    • 2010-03-15 00:33:50
    • *.tvgawex.pl

    szkoda,że Pietrow nie mógł jechać dalej, widziałem jak agresywnie brał te krawężniki, ciekawe na którym miejscu by skończył, muszą coś zrobić z tym zawieszeniem

  • 2. ask
    • 2010-03-15 00:43:24
    • *.pz1-nat.espol.com.pl

    a czemuż to Lotus DNF?

  • 3. Ravfaaaaa
    • 2010-03-15 00:45:09
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Nawet nie wiedziałem, że ALG miał 2 pit-stopy. No właśnie Trulli - DNF?

  • 4. theadzik
    • 2010-03-15 04:44:21
    • *.78.176.99

    @1 moze dlatego ze tak agresywnie je bral, cos sie rozsypalo ? :P

  • 5. Moon
    • 2010-03-15 11:27:07
    • *.static.debica134.tnp.pl

    Wg mnie o żadnej strategii nie mogło być mowy. Niestety :(
    Opony wg mnie powinny się szybciej sypnąć. a tak jechali jak w wyscigu 24h.
    Myślę że opony powinny wymuszać przynajmniej 2 pitstopy (przynajmniej).

  • 6. modafi
    • 2010-03-15 11:34:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    widac, ze kazdy zespol z czolowki bal sie zaryzykowac drugi pit stop

  • 7. modafi
    • 2010-03-15 11:59:49
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    policzmy. Strata na pitstopie 24s, zysk czasu dzieki nowym oponom ok. 3s na okrazeniu (z przymruzeniem oka). Zmieniajac wczoraj opony na super miekkie 12 okrazen przed koncem moznaby zyskac przy tych zalozeniach 12 sekund i pewnie przy okazji zdobyc best lap. Ja, gdybym byl szefem teamu np. renault zaryzykowalbym. Kubica nic nie tracil. Oczywiscie wielkim minusem jest koniecznosc wyprzedzenia bolidow, ktore znajda sie z przodu podczas naszego pitstopu. Najlepiej gdyby swieze opony pozwolily na to od razu.

  • 8. Master666
    • 2010-03-15 12:30:09
    • *.dolsat.pl

    2. ask - jeden Lotus nie dojechał, miał problemy z hydrauliką na bodajże 2 rundy przed metą. Był to chyba Trulli.

  • 9. piotrek74
    • 2010-03-15 13:23:56
    • *.51.59.2

    7. modafi ale te 3sek można liczyc tylko to na 1-3 okradzeniach bo przegrzewały się(patrz Roberta pierwszy string ) ale dbając o nie można było jechał prędkością nie odbiegającą od reszty i nie notować dużych strat

  • 10. matito
    • 2010-03-15 13:51:55
    • *.adsl.inetia.pl

    no teraz opony muszą być mocniejesz bo bolidy sa bradzo ciężkie :D

  • 11. puszkin
    • 2010-03-15 14:15:17
    • *.euronet.net.pl

    powinny być obowiązkowe dwie wymiany opon- będzie ciekawiej.

  • 12. modafi
    • 2010-03-15 15:02:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @9 uwazam, ze te 3 sekundy szybiej spokojnie by sie udalo uzyskac przez 12 kolek. Kubica opony przegrzal na drugim zakrecie po kontakcie z Sutilem. Przy czystej jezdzie, lekkim bolidem, na mocno nagumowanyt torze nie byloby problemu

  • 13. modafi
    • 2010-03-15 15:04:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    nagumowanym

  • 14. walerus
    • 2010-03-15 15:19:08
    • *.klingspor.pl

    dobra guma nie jest zła...;-)

  • 15. ted55
    • 2010-03-15 18:44:41
    • *.cable.smsnet.pl

    żeby były ciekawsze wyścigi opony powiny starczać na 15 kółek ito obojętnie twarda ,mięka,średnia

  • 16. modafi
    • 2010-03-15 19:22:02
    • *.153.158.115

    ciekawe jak to zrobisz? beda wybuchac po 15tym kolku?

  • 17. Horosz
    • 2010-03-16 14:03:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To proste, Bridgestone musiało by dostarczać bardziej miękkie mieszanki. Wtedy opony szybciej by się zużywały.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo