komentarze
  • 8. Nadia
    • 2010-03-14 16:50:36
    • *.proton.net.pl

    Michael kariery nie zrobi w tym sezonie. W dalszym ciągu nie wiem po co on tam jest, no ale jak już jest, to niech sobie będzie... Na szczęście nie będzie się liczył w walce o majstra ;]

  • 9. Budyn_F1
    • 2010-03-14 17:02:55
    • *.chello.pl

    Jescze 2 lub 3 wyscigi i Schumi bedzie stawal na podium zobaczycie.

  • 10. Budyn_F1
    • 2010-03-14 17:03:10
    • *.chello.pl

    Jeszcze

  • 11. luka55
    • 2010-03-14 17:06:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prolim @ 7 Odnosnie Schumiego to mam podobne spostzrerzenia . Obejzral;em z nim kilka wywiadow pzred wyscigiem ale i juz po i widac ze jest kompletnie wyluzowany . Cieszyl sie szczegolnie z dobrego startu i widac bylo ze 6 pozycje traktuje naprwde pozytywnie . Rosberg za to mocno sie spina tez tak uwazam , mysle ze [po cichu w ten weekend nie raz mu przechodzily mysli << i co jestem szybszy niz Schumi >> ( tak ja mysle ) , ale sezon jest dlugi . Zgazdam sie rowniez ze Ferari i Red bullsa najlepsze na dzis . Zgadzam sie ze Mclaren jest za nimi ale uwazam ze to raczej Merc dogoni Mclarena niz to ze Mclaren im ucieknie . Z caly szacunkiem ale wydaje mi sie ze Reno nie przeskoczy w zadnym wypadku Merca . Jedynie co to moga byc dobrym zespolem tuz za tą 4 ale to tez nie przyjdzie bez trudu.

  • 12. roko
    • 2010-03-14 17:10:29
    • *.limes.com.pl

    Dzisiaj Merol Mnie zaskoczył raczej negatywnie. Czegoś wyraźnie Mu brakuje a Rosberg kolejny sezon udowodnił że świetnie jeździ na treningach i nie zgorzej w Qualach jednak w samym wyścigu wyraźnie nie daje rady, wydaje się że jednak nie ma ikry. Schumi jednak stary jest i ryzyka też raczej nie podejmie. Jednym słowem zespół z perspektywą ale bez iskrzących kierowców choć uważam że będący w zapasie Heidfeld, dałby sobie lepiej radę. To typowy rzemieślnik ale jak ma dobrą furkę to jeździ naprawdę dobrze. Póki co pierwsze koty za płoty

  • 13. kolejnysezon
    • 2010-03-14 17:10:43
    • Blokada
    • *.205.76.50

    9. Budyn_F1
    Aleś mnie rozbawil. Co niby takiego pokazał MSC

  • 14. nomadwcm
    • 2010-03-14 17:12:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z Rosbergiem to będzie tak jak z Robertem w 2008 r.

  • 15. kolejnysezon
    • 2010-03-14 17:14:48
    • Blokada
    • *.205.76.50

    MSC miał w swojej karierze takie bolidy które dawały mu przwagę 1s nad 5(+kolega który zawsze miał być za nim) szybkim bolidem w stawce. Teraz trafił tak że on sam nie ma takiego bolidu a Maclaren jest przed Mercem i blisk za nimi Renault- jak dla mnie 5 zespół w stawce bo Pietrow jeszcze nie wykorzystuje całego bolidu.

  • 16. czarnyyy30
    • 2010-03-14 17:46:20
    • *.opera-mini.net

    Martwi mnie tylko jedna rzecz patrząc już w przód , mianowicie czy po zmianie dyfuzora w renault bolid będzie się co najmniej równie dobrze sprawował , choć powinien jeszcze lepiej z wyścigu na wyścig. Więc znów dwa tygodnie czekania na to jaki będzie potencjał bolidu , bo na dzień dzisiejszy nie jest źle

  • 17. grzes12
    • 2010-03-14 18:09:01
    • *.146.113.93.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ogólnie słaba forma bolidu Mercedesa mnie osobiście wcale nie dziwi ;) Tylko patrzeć jak kierowcy będą wąchać spaliny Reni, Williamsa i Force India ;)))
    A Rosberg potwierdził po raz kolejny że podczas wyścigu traci swoją szybkość z treningów i kwalifikacji ;)

  • 18. kolejnysezon
    • 2010-03-14 18:15:55
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Reno nie musi zmieniać dyfuzora. FIA sprawdzała na ich rzyczenie dyfuzor przed GP Bahrajnu i co teraz zmienla zdanie?

  • 19. Huberto-Kub
    • 2010-03-14 18:19:57
    • *.adsl.inetia.pl

    SPODZIEWAŁEM SIĘ CZEGOŚ WIECEJ

  • 20. pjc
    • 2010-03-14 18:19:58
    • *.acn.waw.pl

    @13. kolejnysezon "pokazał plecy" wielu kierowcom po 3 latach absencji:)
    Tym właśnie udowodnił,że nadal potrafi się ścigać.

    Wiem,że w przypadku Schumachera wspominasz o bolidach Ferrari.
    Ale np. w Benettonie lub podczas pierwszych sezonów w Ferrari wcale nie było tak kolorowo jak piszesz (jeżeli chodzi o przewagę).
    O Jordanie nie wspominam bo to był wstęp do kariery MS.

    W latach 1991-1993 Schumacher musiał gonić najlepszych.
    Z pewnością nie zapomniał tamtych chwil.
    A gonił wielkich kierowców jak zapewne wiesz.

    Podobnie sprawa wygląda teraz.
    Pozdr.

  • 21. Krzysztof-n
    • 2010-03-14 18:21:28
    • *.174.180.173-siec.eturbo.pl

    Ale wy jesteście ograniczeni makroekonomicznie...
    Schumacher wygra -- Schumacher przegra , Schumacher to mistrz -- Schumacher to dziad , Schumachet to -- Schumacher tamto . On tam nie jest po to aby wygrywać, on tam jest po to aby być ! Jak on jest to jest telewizja a jak jest telewizja to jest kasa i to nie dla FIA tylko dla wszystkich bo więcej ludzi ogląda reklamy. Jego kontrakt pewnie wygląda tak: " Przyjdź i bądź, nie ważne jak jeździsz, ważne abyś jeździł " kase dostaje nie za to, że coś wygra, tylko za to, że jest .

  • 22. Krzysztof-n
    • 2010-03-14 18:24:54
    • *.174.180.173-siec.eturbo.pl

    A tak apropo do moderatorów :
    Przydała by się możliwość edytowania własnych postów/komentarzy.
    pzdr.

  • 23. doogee
    • 2010-03-14 18:55:35
    • *.chello.pl

    Skoro Schumi jest taki wyluzowany i nic nie musi udowadniać to po co zajmuje miejsce młodszym, którzy by chętnie jeszcze o coś powalczyli? Np. Heidfeldowi? Dziadek Schumi niestety jest już za stary na skuteczną walkę w F1.

  • 24. Smola
    • 2010-03-14 19:39:20
    • *.adsl.inetia.pl

    Schumacher w Europie będzie mocny.

  • 25. Marti
    • 2010-03-14 19:44:31
    • *.160.167.2

    Po wyjściu z bolidu i podczas udzielania wywiadu Schumacher był bardzo wyluzowany, zero zmartwienia, widać było, że jest zadowolony ze swojego drugiego debiutu.
    W takim razie ja też jestem spokojna. Wiem kiedy jego wyraz twarzy faktycznie odzwierciedla to co czuje. Dziś tak było.

    Po raz pierwszy odkąd oglądam F1 zwalili mi się przed TV wszyscy domownicy i chociaż F1 jest im obojętna to dziś każdy był ciekawy jak sobie poradzi "staruszek" :-)

  • 26. matito
    • 2010-03-14 20:05:56
    • *.adsl.inetia.pl

    wiele pracy przed Schumacherem

  • 27. szary_x
    • 2010-03-14 20:18:50
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    Niko dal ciała po całości .. każdy ma przez jakiś czas brudne powietrze jak chce wyprzedzać .. a jak było widać mozna sie zbliżyc do przeciwnika i wyprzedzić ....
    Shumi dziadzia poradził sobie całkiem nieźle w pierwszym zakręcie co mu dalło dobra pozycje ... reszta wyścigu szczerze to przespał... stać go na więcej.... może bolid nie :D

  • 28. romgor
    • 2010-03-14 20:23:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie rozumiem tych wszystkich ujadaczy, którzy krytykuja Michaela. Dla mnie fajnie że wrócił, fajnie że bawi się tym co robi. Miło zobaczyć mistrza na torze. Może znowu zaparkuje Merca w kwalifikacjach do GP Monako, aby inni nie mogli jechać ;P. Po latach stwierdzam że było to zabawne ;P, może chamskie ale zabawne

  • 29. Kiachi
    • 2010-03-14 20:38:05
    • *.toya.net.pl

    Schumi nie najlepszy początek sezonu,a Nico zamiast atakować Vettela to jedzie za nim :)

  • 30. BLOO
    • 2010-03-14 20:46:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    michael to co miał osiąnąc już osiągnął , teraz zarabia kase i się dobrze bawi bez napinki . Co do rosberga to nadrabiał do vetela po 4 sekundy na okrążeniu i nagle brudne powietrze i pozamiatane :|
    szacunek dla Vetela za walkę bo w tym pojedynku zasłużenie wygrał lepszy a nie szybszy. zawodnik .

  • 31. luka55
    • 2010-03-14 20:55:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dogee @23 Faktycznie Heidfeld to mlodzieniaszek nie mal ze nastolatek . Czy ty wiesz ile Heidfeld ma lat ? Jak slysze ze Schuacher ma ustapic miejsca mlodemu Heidfeldowi . Prosze cie ,............

  • 32. rewol
    • 2010-03-14 21:43:28
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Wcisnę i ja parę groszy. Różnica między Rosbergiem a Schumacherem polega na tym, że Schumi nie musi już nic udowadniać, on swoje pokazał, a wrócił, bo się stęsknił za ściganiem, nie dla kasy bo tej ma w brud. Natomiast Rosberg uważany jest przez wielu, obok Vettela za następce Schumiego i spina się by to udowodnić, ale osobiście uważam go za cienkiego kierowce, który raczej rzadko wskoczy na pudło.

  • 33. luka55
    • 2010-03-14 21:51:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rewol @ 32 Zgadzam sie .No moze nie do konca ze Rosberg az taki cienki , ale super kierowca to raczej nie jest. W porownaniu do Vettela to to talentu nu brakuje ( moja opinia )

  • 34. prolim
    • 2010-03-14 23:21:15
    • *.tvk.torun.pl

    @11 Spoko, dla mnie Merc jest dalej Brawnem tudzież Hondą i pamiętam w tamtym sezonie jak Ross czarował, że mają gigantyczne 3 poprawki w ciągu sezonu zaplanowane i dadzą im każda po ileś tam czasu. Pamiętamy co było, po 7 wyścigach nie istnieli, potem 1 przebłysk i nawet BMW i FI ich objeżdżało :D. Reno i Mcl udowadniali już, że mają bardzo dobre tempo rozwoju bolidów i wierzę, że będzie podobnie w tym sezonie. A Merc jak dla mnie jest przereklamowany, nie będą się liczyć wg mnie w walce o mistrzostwo, ani konstruktorów ani indywidualne. Team na poziomie, ale jak to ktoś określił bez błysku :). No i ich bolid jest obrzydliwy! :D

  • 35. misiauek
    • 2010-03-14 23:23:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    juz po zakontraktowaniu obu kierowców pisałem, ze ta para to nie jest to co powiniem miec merc w składzie - przynajmniej jesli brac pod uwagę aspekt czysto sportowy a nie marketingowy. Bardzo się zdziwię jeśli na koniec sezonu będa choćby 3 siłą w F1 a któryś z kierowcow na pudle (jesli juz ktoś to jednak MSC)

  • 36. zenobi29
    • 2010-03-14 23:35:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rosberg udowodnił zespołowi jak i sobie , że może walczyć ze starym mistrzem .
    Oby tylko Ross ..........No właśnie ! Niestety.
    Chyba , że Rosberg przestanie popełniać błędy (w co wątpię )....No i skrytykował zespół .
    A Brawn nie lubi takich sytuacji:-)

  • 37. tryba99
    • 2010-03-14 23:41:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja bardzo dobrze pamiętam Schumachera z jego pierwszych startów w F1 i jest to tylko kwestia czasu jak zacznie stawać na pudle. Dajcie mu tylko troszkę czasu, niech rozrusza kości i paluchy na kierownicy. Dla mnie osobiscie jest to nadzwyczajny kierowca rajdowy i z wielkim podziwem zawsze oglądałem jego starty w F1.

  • 38. dex
    • 2010-03-15 09:12:08
    • *.50.54.34

    37. tryba99 - kierowca rajdowy???!!!, 21. Krzysztof-n - zgadzam się w całej rozciągłości:-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo