komentarze
  • 45. Dr Prozac
    • 2010-03-13 22:45:47
    • *.chello.pl

    33. Siffredi A sprawa tuned mass damper z 2005/2006r?

    35. olczykandre: niewiele, bo nie wiadomo jaki mają ustawiony docisk.

    41. biter1: moze sie mylę, ale auta NASCAR nie mają żadnej zaawansowanej aerodynamiki ;)

  • 46. riqoor
    • 2010-03-13 22:46:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35.

    Button jaki kozak xD Kierowcy McLarena popracowali kolanami na prostych więc nie jest to jednak nic szczególnie niezwykłego. Tak jak było mówione, 6 km/h więcej. Renault nieźle, ale po czasach w II sektorze widać, że to sprawka słabego docisku. Jedynie Chandhok mnie w tamtym gronie zastanawia. Można by nawet rzec, że HRT ma nawet szybki bolid i o ile zamienią ten cholerny metal na lżejszy materiał i będą solidnie pracować do do Barcelony może się dużo zmienić w układzie sił w ogonie stawki.

  • 47. re-reikorp
    • 2010-03-13 22:52:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz widzicie, że Ferrari knuje, ale jakimś sposobem nikt nie powiedział Włochom rok temu, żeby sobie zrobili dyfuzor śmierci. Ten sport nie składa się tylko z czystych zagrań, heloooł? Ale nie ma mowy, żeby Todt knuł w FIA na rzecz Scuderii. McL i Renault po prostu przedobrzyli używając jako pokładu dyfuzora miejsce na rozrusznik. Zresztą i tak póki co to plotka;) A co do tułu McL to przecież został uznany za legalny, więc gdzie tu spisek? Zresztą wystosowano tylko zapytanie o legalność, Ferrari dementowało wręcz pogłoski, jakoby mieli protestować przeciw rozwiązaniu Maców. Gdzie tu spisek? Bo ktoś powiedział, że ktoś może powiedzieć, że wprowadzona wczoraj część Kubicy może być zabroniona od przyszłego wyścigu? Wydaje mi się, że o to chodzi.

  • 48. Siffredi
    • 2010-03-13 23:00:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tu o tym piszą
    http: //en.espnf1. com/bahrain/motorsport/story/11176. html (3 spacje)

  • 49. darecky3
    • 2010-03-13 23:44:35
    • *.113.48.9

    ja mysle ze FIA popelnia tu jakis blad. McLaren, Renault czy Mercedes maja dyfuzory wporzadku, ja bym sie przyjrzal jaki maja dyfuzor w HRT, pewnie tam jest 3 poziomowy bo pieron trzyma niesamowicie ze az silnik nie daje rady uciagnac....:))))

  • 50. misiauek
    • 2010-03-13 23:57:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @49. ;-)
    Pytanie czy u Szerszeni chodzi o to samo co u Mac'a no i ciągle zastanawia mnie to, ze Renault Confidential podawało, że Renia pytała już jakiś czas temu FIa czy ich pomysł na dyfuzor jest zgodny z regulaminem....może jednak R30 okaże się super konkurencyjne i inni juz to wiedza i próbują coś zrobić....??

  • 51. mir11
    • 2010-03-14 00:32:44
    • *.skynet.net.pl

    to jest zwyczajna odpowiedż na słaby wynik schumiego . S pokojnie mcl. i reno dadzą sobie radę . wiem z pewnego żródła że będzie jeszcze lepiej. Zobaczycie to w trakcie wyścigu. mirostro

  • 52. matey89
    • 2010-03-14 01:05:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    żabojady piszą zę robert będzie mógł zmienić opone

  • 53. Budyn_F1
    • 2010-03-14 06:40:28
    • *.chello.pl

    predkosci zenujace.

  • 54. kopałłajnem
    • 2010-03-14 08:32:36
    • *.xdsl.centertel.pl

    "Ponadto, Renault F1 byłby poproszony FIA, aby zmienić uszkodzoną oponę w bolidzie Roberta Kubicy podczas Q3. Un changement autorisé par la règlementation, mais qui doit être validé par Charlie Whiting. Zmiany zatwierdzone przez przepisy, ale muszą być zatwierdzone przez Charlie Whiting. " to z confidentiala przetłumaczonego przez Google

  • 55. greeno78
    • 2010-03-14 08:49:41
    • *.254.254.128

    jeszcze się sezon na dobre nie zaczął i znowu kłutnia o dyfuzory.

  • 56. darek4244
    • 2010-03-14 09:01:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a wiecie co z oponą kubicy

  • 57. kopałłajnem
    • 2010-03-14 09:05:32
    • *.xdsl.centertel.pl

    darek 56.
    Z tego co wujek Google przetłumaczył to FIA poprosiła renaulta żeby wymieniło oponę w bolidzie Kubicy...

  • 58. matey89
    • 2010-03-14 09:09:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    właśnie odwrotnie xD

  • 59. maniak300
    • 2010-03-14 09:14:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Mam wrazenie, ze ktos bardzo chce znow rozpetac wojne dyfuzorow. Media to najgorsze hieny cmentarne jakie w historii ludzkosci powstaly. Zrobia z igly widly...

  • 60. adams100
    • 2010-03-14 09:17:14
    • *.przeworsk.mm.pl

    Ja to się zastanawiam, czy Ci sędziowie, czy tam stewardzi czy kto tam jest za to odpowiedzialny nie mogą sprawdzić konstrukcji bolidów przed sezonem? Dopiero w trakcie sezonu oni im karzą zmieniać to i tamto, bo dopiero teraz dopatrzyli się nieprawidłowości. No głupota. Takie rzeczy w F1? To powinno być już dawno załatwione.

  • 61. seba030189
    • 2010-03-14 09:21:49
    • *.ip.netia.com.pl

    rączka rączke myje tak bym to nazwał jeden z zespołów musiał posmarowac pewnie mercedes ;/

  • 62. kuba1808
    • 2010-03-14 09:27:10
    • *.aster.pl

    Nie rozumiem w ogóle tej sytuacji. Z jakiej racji mają zmienić dyfuzory? Bo sprytnie stworzyli kolejny kanał/poziom? McLaren sprytnie stworzył ruchome aero i jakoś FIA uznała projekt za całkowicie legalny.
    Poza tym, skoro Renault ma podobną konstrukcję do Mclarena, a podobno było sprawdzane przez FIA, to skąd ta 'prośba' o zmianę?
    Na konkurencyjnym portalu przeczytałem w newsie takie uzasadnienie: "Chcąc uniknąć powtórki ubiegłorocznego zamieszania, władze sportu poprosiły obydwa zespoły o porzucenie koncepcji." A niby tylne skrzydło Mclarena to co to jest? Drobnostka, zero zamieszania?
    Według mnie te dyfuzory, a przynajmniej Reni, zostaną. Mclaren być może nie chce jeszcze bardziej podpadać w kwestii wątpliwej legalności (podziękowania za skrzydło?).
    Swoją drogą,ciekawe w jakim stopniu ten trzeci kanał pomaga? Na miarę podwójnego dyfuzora, czy jednak trochę mniej? (Renault było bardzo zadowolone z docisku tylnej osi, w przeciwieństwie do niektórych zespołów).

  • 63. Big master
    • 2010-03-14 09:30:19
    • *.sta.asta-net.com.pl

    No to to już jest lekkie przegięcie, w zeszłym roku FIA uznała dyfuzory za legalne, narażając 7 zespołów na poniesie gigantycznych kosztów z przeprojektowaniem bolidu pod dyfuzory, a teraz proszą o przeprojektowanie dyfuzorów, które różnią się troszeczkę od innych. FIA widząc jakie zamieszanie w związku z dyfuzorami powstało w zeszłym roku, mogło bardziej precyzyjnie określić regulamin. Równie dobrze w zeszłym roku mogli poprosić Brawna czy Toyote o usunięcie dyfuzorów i w tym roku nie byłoby problemu.

  • 64. Gumis_81
    • 2010-03-14 09:36:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie to jeśli chodzi o Reno to moim zdaniem ESPN sobie sam dołożył ze jest nielegalny dyfuzor Renówki bo inne portale podają tylko ze McLaren ma niezaakceptowany, zresztą było wcześniej pisane ze Reno poprosili FIA o sprawdzenie dyfuzora wiec skoro go zaakceptowali przed weekendem to zapewne jest legalny a o McLarenie nic nie było mówione ze ma jakiś nowy dyfuzor zastosować.

  • 65. matey89
    • 2010-03-14 09:40:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 66. kempa007
    • 2010-03-14 09:46:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. kamil b widac czyms sobie zasluzyles nastepnym razem poleci ban

  • 67. yaneq
    • 2010-03-14 09:53:23
    • *.pancom.pl

    będzie nowa opona dla roberta... co do dyfuzora, to na razie plotki.

  • 68. dziarmol@biss
    • 2010-03-14 09:55:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdaje się że sędziowie wyrazili zgodę na wymianę prawego przedniego koła w aucie Kubicy ;-)) Tak przynajmniej pisze konkurencja ;-))

  • 69. yaneq
    • 2010-03-14 10:02:02
    • *.pancom.pl

    a ten guzik nawalający to mogło renault naprawić? jak to wygląda skoro auta przykryte? była taka możliwość, jak się ma do tego regulamin?

  • 70. dick777
    • 2010-03-14 10:35:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    69. yaneq: Może kierownicy nie trzeba zostawiać.

  • 71. frg1pl
    • 2010-03-14 10:41:19
    • *.rzeszow.mm.pl

    Od przyszłego roku i tak ma nie być wielopoziomowych dyfuzorów. Znowu wszystko będzie budowane od zera - tak się oszczędza wg FIA. A co do opony Roberta - NIE WYMIENIAĆ!!! Skoro wymyślili sobie by najlepszych w kwalifikacjach kierowców karać zakazem wymiany opon to niech teraz patrzą co narobili- może w końcu ktoś nie wytrzyma i da im po ryjach

  • 72. szuga7
    • 2010-03-14 10:59:20
    • *.home.aster.pl

    69. Od 8 naszego czasu mogą ponownie majstrować przy bolidach.

  • 73. Jasiu xD
    • 2010-03-14 11:01:11
    • *.trynek.osi.pl

    71. frg1pl - wątpię żeby ktoś się odważył cokolwiek powiedzieć...
    I jeżeli jest uszkodzona ta opona to faktycznie najlepiej j wymienić.
    Bo jeżeli nie to lepiej jak są dwie opony tak samo zużyte.

  • 74. elloco
    • 2010-03-14 11:08:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z tego co pamiętam to zespoły same zaakceptowały aby startować na tych samych oponach co w quelach

  • 75. Manisze
    • 2010-03-14 12:27:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dyfuzor Renault legalny! FIA się nie zwracała ro nich w tej sprawie.
    Info ze strony confidential-renault


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo