komentarze
  • 1. Tutankhamun
    • 2010-03-02 10:23:04
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    moze nie na temat, ale pozwolilem sobie podliczyc ilosc kolek na testach w lutym i tak to wyglada:
    1.Ferrari F10 1672 pit
    2.Williams FW32 1546 pit
    3.Toro Rosso STR5 1405 pit
    4.Mercedes GP W01 1403 pit
    5.McLaren MP4-25 1379 pit
    6.Renault R30 1176 pit
    7.Sauber C29 1165 pit
    8.R B Racing RB6 1091 pit
    9.Force India VJM-03 907 pit
    10. lotus f1 t127 568 pit
    11.Vir Racing VR-01 393 pit
    Ferrara i Wiliams poszaleli sobie :) ...19 gp w tym sezonie, srednio po 60 kolek to 1140 okrazen, nie chce mi sie tego na kilometry przeliczac, nie mam exela :)

  • 2. banita
    • 2010-03-02 10:53:15
    • *.as.kn.pl

    1. było by śmiesznie jak by tak wyglądała stawka po paru wyścigach ;D

  • 3. Strong
    • 2010-03-02 10:54:25
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeden wyścig to średnio 305km a więc w tym sezonie przejadą 5800km. To nie jest wcale tak dużo.

  • 4. Tutankhamun
    • 2010-03-02 11:39:00
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    3. Strong, sorki, zle skleilem zdanie, ciekawi mnie ilosc przejechanych km na testach, takze nie bede krzyczal na Ciebie za uswiadamianie mnie ile km ma jeden wyscig GP. :D

  • 5. Gosu
    • 2010-03-02 13:55:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Fajnie, że mają z bani angielski odpowiednik Fiskusa ;]

  • 6. murmunder
    • 2010-03-02 16:28:29
    • Blokada
    • *.205.76.50


    Ciekawi to mnie jak te zespoły takie jak FI poradzą sobie i w tym roku. To nie przypadek ze RBR jest lepszy i FI poszła do przodu. Wielkie temy takie jak Honda np. zatrudniała około 700 osób. Nie było szans ich dogonic z rozwojem. Teraz są nowe zasady, mniejsza ilość pracowników, i tu jest pytanie. Czy Mercedes poradzi sobie, bo na budowę nowego bolidu pujdzie mniej wysiłku ludzkiego, a mniejsze zespoły takie jak FI czy RBR nie musiały asz tak ciac z pośród swojego personelu. Mogą być lepiej przystosowane czyż nie?

  • 7. pawelos211
    • 2010-03-02 17:31:03
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    williams sprawdzał wytrzymałość nowego silnika cosworth? bo mają dużo kółek ku mojemu zaskoczeniu

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo