komentarze
  • 16. lechu55
    • 2010-02-26 19:21:52
    • *.181.129.250

    A ja jestem spokojny. Najwyraźniej Renault mialo dzis slabszy dzien. Oby takich bylo jak najmniej.

  • 17. kubica41
    • 2010-02-26 19:21:58
    • *.25.46.228

    Myśle jednak że to Witek zepsół auto...Przebrał sie za mechanika i coś tam poszperał żeby Robert nie wykręcił lepszego czasu od niego HA

  • 18. east
    • 2010-02-26 19:22:48
    • *.ingram.com.pl

    A co do Witalija.. Kieruję pod jego adresem słowa utworu wpadającego w ucho..
    Tinchy Stryder Ft. Dappy (of N dubz) - Number One
    "you’re number one you’re in the race you’re a leader Witalij you’re out of this world i cant see ya and now you got a place in my heart its funny how you actually went from my Miśka to my only number one"
    alternatywnie
    "Jesteś numerem jeden, Jesteś w wyścigu, jesteś liderem. Witaliju, jesteś nie z tego świata, nie widzę Cię. Teraz masz miejsce w moim sercu. Zabawne jest to jak tak trafiłaś. Od Miśka do Jedynego numeru jeden"

    Dla Witalija Number One Pietrow'a..

    Odskocznia od awarii..

  • 19. jogii8
    • 2010-02-26 19:25:04
    • *.cdma.centertel.pl

    Panowie proponuje trochę ochłonąć, pierwsze zdanie nie napawa optymizmem a części częściami na pewno coś się zmieni i coś będzie lepiej ale nie oczekujmy ze nagle zaczną jeździć o 2s szybciej Wiem ze to testy ale szczerze czarno to widzę jeśli czytam taki wstęp artykułu :/

  • 20. fan100
    • 2010-02-26 19:27:50
    • *.177.199.9

    Ale żółty kolor będzie szybko rzucał się w oczy na torze w wyścigu i będziemy wiedzieć gdzie renia jest na pierwszych wirarzach.

  • 21. jzb
    • 2010-02-26 19:29:31
    • *.echostar.pl

    Prawdopodobnie będzie ciężko, żeby zakwalifikować się do Q3 tym bolidem, ale najważniejsze, że jest miło i sympatycznie, i że w końcu coś nawaliło, co też jest pozytywne, oczywiście dla każdego prawdziwego znawcy.

  • 22. east
    • 2010-02-26 19:30:35
    • *.ingram.com.pl

    21. jzb Nie zawodzisz..

  • 23. marioblondi
    • 2010-02-26 19:31:32
    • *.toya.net.pl

    Trzeba podejśc do tego na luzie. To są przeciez testy . Zawsze są jakies błędy lub uchybienia. Ogólnie chyba nie jest ten bolid najgorszy . Wszystko okaże się na torze po rozpoczęciou sezonu .

  • 24. fan100
    • 2010-02-26 19:40:28
    • *.177.199.9

    Mi w golfie wydmuchało uszczelkę pod głowicą: wymieniłem- jeżdżę dalej. Siadły amortyzatory: wymieniłem- i sie "trzyma drogi".....jako tako. Spokojnie, faktycznie wreszczcie coś nawaliło. a gdyby tak się stało w Bahrajnie? A tak mają już słaby punkt i raz dwa się z nim uporają.

  • 25. seba030189
    • 2010-02-26 19:41:26
    • *.ip.netia.com.pl

    zadko sie wypowiadam ale zadam wam pytanie co jest najwazniejsze dla zaspolów zbudowac najszybsze auto wycisnac z niego co sie da??(i w polowie sezonu dojda do wniosku ze nic wiecej nie wycisna tak jak sie to stalo z mercedesem w ubieglym sezonie)czy zrobic auto które bedzie sie rozwijac w trakcie sezonu?? najwazniejszy jest potencjal moim zdaniem

  • 26. jzb
    • 2010-02-26 19:51:42
    • *.echostar.pl

    Dzięki east. Staram się, jak mogę. Nie byłbym taki pewny jak fan100, że dzięki malowaniu będziemy widzieć, gdzie jest Renault. FOM ma dziwny zwyczaj pokazywania Kubicy przez kilka sekund, niezależnie od tego, czy ma niezły bolid, czy krap. W 2009 roku wiedzę o aktualnej pozycji i tempie Roberta w czasie wyścigu czerpałem głównie z live timingu. Zdarzały się chyba nawet wyścigi, w których miało się wrażanie, jakby Kubicy i BMW w ogóle nie było na torze, za to wizje i eter wypełniały obrazki Buttona dzielnie walczącego z powietrzem przed swoim bolidem.

  • 27. Piotr_the
    • 2010-02-26 19:55:39
    • *.chello.pl

    "Mimo iż zespół Renault rano ćwiczył krótkie przejazdy, Robert Kubica na najszybszym okrążeniu uzyskał czas 1:24,912, przeszło 4 sekundy wolniejszy od najszybszego dzisiaj Nico Hulkenberga" ten teks mnie trochę załamał co się dzieje wiem, że to testy ale z małą ilością paliwa 4 sek straty? i na dodatek problemy z zawieszeniem były dopiero popołudniu!

  • 28. Kojag
    • 2010-02-26 19:55:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ich problemy to nic w porównaniu z innymi...

  • 29. east
    • 2010-02-26 19:57:05
    • *.ingram.com.pl

    seba030189 Biorąc pod uwagę efekt końcowy.. Myśle, że lepiej. Oczywiście nie dla jakości "igrzysk". My chcemy oglądać wyrównaną stawkę. Większość z nas wierzy, że taką zastaniemy w Bahrajnie /i oby!/.
    Merc, a raczej brałn właśnie wtedy stracił u mnie poważanie.. i już go nie odzyska. Równie dobrze może razem z Moslay'em zbombardować .... /byki jakie mają dupy?/.
    PS. brałn - oznaka dezaprobaty

  • 30. -Zarathustra-
    • 2010-02-26 20:23:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. -Zaratustra-
    To jakaś prowokacja, że twój nick wygląda prawie identycznie jak mój i wypisujesz dowcipasy na poziomie onetu?

  • 31. Avalon
    • 2010-02-26 20:32:23
    • *.zicom.pl

    Daniels: jak tak zaczynasz komentowanie to co sie potem dziwisz.. @30: ty czytaj ze zrozumieniem to moze sie domyslisz dlaczego Twoj imiennik napisal to co napisal.. polecam przeczytac komentarze od poczatku :)

  • 32. pawe1
    • 2010-02-26 20:55:11
    • Blokada
    • *.eltronik.net.pl

    Ktoś tu wczoraj się podniecał o niezawodności Renault!

  • 33. fullbzikaaa
    • 2010-02-26 20:59:47
    • *.chello.pl

    Jeżeli jest tak źle jak w komentach czytam, to co mają powiedzieć: mack i merc, które usterek dzisiaj nie miały? Robert chyba sam, przeraził się wstępem swojej wypowiedzi i zaraz się zreflektował, że tak źle nie jest jak to opisał. Problem z zawieszeniem to małe piwo. Gorzej by było, gdyby silnik lub skrzynka przy maksymalnych obrotach nagle "stawały dęba" i autko traciło na mocy. Take to widzę. Więcej optymizmu! Jeszcze nawet przedbiegi się nie skończyły, a niektórzy już narzekają. To nie BMW. I nie wzrusza mnie 3 czas Saubera dzisiaj i najlepszy czas Wiliiamsa. Sezon pokaże prawdę. Jutro trzymajcie kciuki za Juuuuuuuuuustynę "Gaaaaaaaaaaaździnę" Koooooooooooooowalczyk!!!!!!!!!

  • 34. pesymista
    • 2010-02-26 21:03:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. kubica41 odejdź stąd bo jak uważasz, że to jest śmieszne to jesteś nikim.

  • 35. darecky3
    • 2010-02-26 21:07:57
    • *.113.48.9

    jedni sie zachwycaja ze jak sie ni psuje to niezawodnosc jest pocieszajaca, inni pisza ze jak sie zepsuje to bardzo dobrze bo od tego sa testy. A ja powiem tak, to wszystko to wielkie G, bo:
    1. Jak sie cos popsuje to znaczy ze to bubel i nie wazne ze to test czy realny wyscig. Psuja zostanie psuja. Jak wadliwy to znaczy ze zbudowali wadliwy, co tu tlumaczyc?
    2. Odnosnie psucia.... jak do tej pory Renault sobie nie pojezdzilo az tak wiele zeby inne czesci zdazyly sie popsuc wiec ja uwazam ze awaria wynikla zbyt wczesniej niz powinna. Ekstermalne zuzycia czesci czy ukladow mozna przeliczyc na pokonane kilometry ale Renault nie bardzo ma sie czym pochwalic, dlatego uwazam ze zbudowali jak do tej pory bubla. Jak zrobia ze 300 okrazen na testach bez awarii to powiem ze jest niezawodny a teraz klamac nie bede
    to tyle tej gorzkiej prawdy i prosze sobie oszczedzic epitetow w moim kierunku bo nikogo nie obrazilem, napisalem co mysle, w tym przypadku o Renaulcie bo news jest wlasnie o nim.

  • 36. frogiszcze
    • 2010-02-26 21:26:58
    • *.chello.pl

    35. darecky3 - a jak na 305 kilometrze złapią 3 awarie, to dalej będzie niezawodny? Poza tym zwróć uwagę, ze na razie tylko ferrari przyznało, że zbudowało już bolid (właściwie Alonso), reszta zespołów wciąż ma coś do poprawienia i pewnie nie chodzi tylko o ustawienia, pozdrawiam:)

  • 37. darecky3
    • 2010-02-26 21:41:37
    • *.113.48.9

    36. ale jak zlapia na 299 okrazeniu to dla mnie bedzie dalej...)
    a tak serio mowie tu o 300 okrazeniach na torze co ma srednio 4 km =+,- 500m co daje 1200 km, to juz chyba cos mowi? A to jest jakby nie bylo odpowiednik 4 GP gdzie mowa jest o limicie silnikow i skrzyn biegow wiec skoro one maja tyle wytrzymac (silniki mniej) to reszta moze sie juz psuc tak bezkarnie? Jesli poza zdzieraniem opon nic sie nie przedarza zadnemu z elementow lub systemow samochodu to znaczy ze mozemy mowic o jego jakosci albo jak inni wola niezawodnosci. Jak do tej pory Renault dziwnie sie na tescie zatrzymal, teraz problemy z zawieszeniem wiemy ze hydraulika wciaz nie jest jaka powinna byc ale dla innych to perfekcujne auto. A DLA MNIE NIE !

  • 38. kubakinia
    • 2010-02-26 21:54:42
    • *.tarnow.mm.pl

    Ciekawi mnie tylko, dlaczego w najnowszym numerze Autosportu (na razie można zobaczyć tylko okładkę) Roberta nazywają "czarnym koniem sezonu 2010", a ci Panowie raczej wiedzą "troszkę" więcej na temat F1 od większości piszących na tym forum.

  • 39. frogiszcze
    • 2010-02-26 22:04:46
    • *.chello.pl

    37.no perfekcyjne auto to nie pewno nie jest, bo testy byłyby im zbędne, ale sie chłopaki starają i może to nie będzie aż taki bubel, w każdym razie ja Robertowi kibicuję - bo jestem dobrym kibicem:)

  • 40. darecky3
    • 2010-02-26 22:19:20
    • *.113.48.9

    39. To normalne ze kciuki sie zaciska za rodaka, nawet jakby nie bylo zle to zawsze moze byc lepiej. Czasem tylko wkurzaja te uchy i achy jaki to z niego bozyszcze. Od jakiegos czasu odnosze wrazenie ze nikt z aktualnych kierowcow F1 nie powinien dostapic zaszczytu scigania sie w jakim kolwiek GP bo Kubicy do piet nie siegaja....) No a rok temu bylo Renault, w tym roku kochana renia....dla mnie to troche cepelia ale z wiatrakami nie ma co walczyc....) pozdro

  • 41. kubakinia
    • 2010-02-26 22:26:50
    • *.tarnow.mm.pl

    Odnośnie czasów uzyskiwanych podczas testów, spekulacji na ten temat, domysłów, prognoz, w końcu wróżenia, to najlepiej przeczytać sobie ostatnią wypowiedź Norberta Hauga z Mercedesa i tyle w tym temacie.

  • 42. Lipton
    • 2010-02-26 23:36:10
    • *.torun.mm.pl

    Na confidential-renault Kubica jasno mówi: do bahrainu nie jedziem walczyć o podium :) wywiad niczym mnie nie zaskoczył, testy niczym mnie nie zaskoczyły. Ferrari, RB, Mclaren, przerwa 0,5 sek. i Merc, Renault, Sauber, TR itd.. Kto pierwszy dobije do 3 ? Zobaczymy, ale jeżeli Renault dość szybko znajdzie kierunek rozwoju to możemy sie spodziewać po trzech-czterech GP zmniejszania straty. Macie tyle inf. z padoku, a żadnych sensownych wniosków nie wysuwacie. Renault postawiło sobie cel i obyśmy w tym sezonie kilka razy widzieli Roberta na pudle.

  • 43. tomspoon
    • 2010-02-26 23:39:32
    • *.1-1.cable.virginmedia.com

    o boshe. bolid awaryjny i kubica powolny
    masakra..
    To już koniec....
    A tak serio to już dosyć tych testów
    do bahrajnu biegiem marsz
    raz mi tu

  • 44. jzb
    • 2010-02-27 00:23:10
    • *.echostar.pl

    Droga Kubakinio, gdybyś czytała to wydanie Autosportu, a wiem że nie czytałaś, to wiedziałabyś, że Autosport nie pisze ani słowa na temat osiągów Renault, tylko kreśli pozytywny obraz Roberta a całemu artykułowi daje tytuł "Kubica The Man Who Can Revive Renault". Nie ma tam ani słowa o aktualnej formie Renault, tylko o Robercie, który ma pomóc w powrocie temu teamowi na szczyt... Nawet tytuł użyty na okładce i w komentarzu odredakcyjnym podkreśla, że Kubica jako jeden z najbardziej utalentowanych kierowców, może być czarnym koniem tegorocznego sezonu, pod warunkiem, że Renault dostarczy mu konkurencyjny pakiet.

  • 45. rafekf1
    • 2010-02-27 00:29:39
    • *.intelink.pl

    A czym nie mamy się pasjonować jak nie występami naszego jedynaka w F1???
    Tylu z nas przez lata śledziło monotonne zwycięstwa Schumiego, wcześniej przebłyski Alonso i jeszcze pojedynki Senny z Prostem. Kto z nas skrycie nie marzył o tym by w tym gronie zaistniał nasz rodak????
    Teraz gdy to marzenie się ziściło jedynym co nam pozostaje to cieszyć się i z całych sił kibicować. To przecież Polak jak każdy z Nas!! Na takiego drugiego w F1 szanse są raczej nikłe ;(
    Korzystajmy więc póki jest okazja i nie wieszajmy psów, bo byle jaki driver to nie jest!!

  • 46. kubakinia
    • 2010-02-27 08:38:24
    • *.tarnow.mm.pl

    Drogi jzb dziękuję za wyczerpujące informacje. Masz racje, rzeczywiście w artykule tym nie ma nic o aktualnej formie Renault, a na przyszłość, to nie "Droga", a ewentualnie "Drogi" :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo