komentarze
  • 38. shelby11
    • 2010-02-02 07:58:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiedzcie mi ludzie, gdzie wyczytaliście ze Robert jeździł zatankowany pod korek??? Przeciez on wyraźnie powiedział ze "nigdy jeszcze nie jeździł tak ciężkim bolidem". To nie oznacza wcale że miał mnóstwo paliwa w bolidzie, ot wystarczyło niewiele ponad połowę i już bolid ciężki jak nigdy.

  • 39. Gosu
    • 2010-02-02 08:04:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    38. shelby11 pewne jest to, że nie jeździł by walczyć o czas.

  • 40. moharp
    • 2010-02-02 08:20:06
    • *.elopole.bot.pl

    Rok temu też mówiliście na Brawn GP, że TESTY nic nie znaczą, że jeźdzą na pusto, że to marketing bo sponsora nie mają. I co, zrobili majstra. Oczywiście trzeba patrzeć na testy w przekroju 2-3 dni. Bo w każdy dzień testować moga co innego.

  • 41. Sadu1
    • 2010-02-02 08:24:47
    • *.zone7.bethere.co.uk

    e co wy wszyscy wiecie...
    oni dzis musieli go porzadnie zatankowac.jak bylby malo zatankowany to reno musialoby ujawnic swoja tajna bron : robert w tym sezonie bedzie wyprzedzal konkurentow nie z boku ale gora. wcisnie guzik i wysuna sie skrzydla cos jak w filmie taxi...
    a tak na serio dajcie technikom troszke czasu na zebranie danych o bolidzie, przyczepnosci, docisku, hamulcach itd. nie znam zadnego NORMALNEGO czlowieka ktory wsiada do jakiegokolwiek auta i wciska ile fabryka dala bo to grozi nie tylko awaria ale tez samobojstwem.
    nie wiem czy jest dobrze czy zle z r30 i na pewno sie tego na razie nie dowiemy do czasu pierwszych Q
    wiec szkoda sie tak po prostu podniecac.
    pozdro

  • 42. Sadu1
    • 2010-02-02 08:26:27
    • *.zone7.bethere.co.uk

    chodzilo mi o :
    NORMALNEGO czlowieka ktory wsiada do jakiegokolwiek auta --> nowego auta

  • 43. k.lebsky
    • 2010-02-02 08:36:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam złe przeczucie. Po odejsciu w niesławie Briatore i Symondsa - osób doświadczonych i mających wiedzę jak budować dobre bolidy zespół trafił pod skrzydła prywatnego inwestora. Boję się, że inzynierowie którzy zostali w renault plus nowi nie dadzą rady - obym się mylił.

  • 44. Konik_mekr
    • 2010-02-02 08:37:52
    • *.gorzow.mm.pl

    Reno na bank nie będzie odstawać, w sumie to, że pierwszego dnia dostali baty może być dobre, to ich zmotywuje do ciężkiej pracy:)

  • 45. zakop
    • 2010-02-02 08:41:32
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Każdy może pisać swoją opinię, ale komentarze, że ktoś jest debilem,to tylko może tak pisać debil.

  • 46. Junior523iSE
    • 2010-02-02 08:41:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl


    jejku az nie moge tego czytac wszystkiego, ale sie zmuszam powoli.
    Po Pierwsze to do co po niektorych glabow TESTY!!! sa po to aby TESTOWAC!!!
    Jak powiedziano w jednym z wywiadow wczoraj sprawdzali HAMULCE!!! a jak to sie sprawdza HAMUJAC!!! co oznacza mniejsza predkosc co za tym idzie slabsze czas :D

    Radzil bym niktorym idzcie do kuchni zaparzcie sobie waleriane albo cos takiego co wam cisnienie zbije, a puzniej zmiencie sport bo na temat F! nic nie WIECIE !!!

    Chlopaki macie racje trzeba utrzymac poziom tego portalu.
    Kempa007 tak trzymaj jak bys potrzebowal pomocy to ja pracuje w domu przed kompem caly czas wiec mam troche czasu wolnego.
    Pozdrowienia dla wszystkich co sie ze mna zgadzaja a reszta no coz nie jestem rosul zeby mnie lubic!!!

  • 47. k.lebsky
    • 2010-02-02 08:42:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Testy jednak są jakąś wskazówką co do ostatecznej formy bolidów. Nie pamietacie zeszlych sezonów? Brawn w 09, Mc i Ferrari w 08. Jednak na pewno nie ma co sie sugerowac jednym dniem, ale juz po 10 dniach bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

  • 48. residentevil6
    • 2010-02-02 08:53:46
    • *.vlan473.corcoran.lubman.net.pl

    A poradziło sobie Ferrari z dużym zużyciem paliwa?

  • 49. krz08
    • 2010-02-02 08:58:30
    • *.xdsl.centertel.pl

    zgadzam się z Robertem jak przyjdzie czas wtedy trzeba byc szybkim

  • 50. kempa007
    • 2010-02-02 09:01:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. freeqstyler daleko mi od tego bo nie o to chodzi. Wolalbym raczej o olewanie prowokatorow i dzieci neo i podnoszenie poziomu serwisu poprzez ciekawe komentarze, bez zbednych dyskusji nie na temat i bluzgania na siebie.

  • 51. atomic
    • 2010-02-02 09:32:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    robert dobrze mówi ale chyba nie wszyscy go rozumieją "Testy nie są po to żeby być na pierwszym miejscu- oczywiście byłoby lepiej ponieważ oznaczałoby że są osiągi,"

  • 52. Miro66
    • 2010-02-02 09:44:47
    • *.aster.pl

    Ludu drogi, Robert jest zadowolony i o to chodzi. Bolid się dobrze prowadzi i to jest najważniejsze na tym etapie. To znaczy, że konstrukcja, którą stworzono bez żadnych testów przecież, jest ok. Teraz będzie można szybko się skupić na balansach, setupach, wprowadzać udoskonalenia, poprawiać aero. I o to chodzi, to pierwszy test. Jest dobrze, bo według Roberta jest dobra baza do dalszej pracy.Nie widziałem nigdzie live timing, ale pewnie Robert jechał po 10-15 kółek na wyjeździe w równych czasach 1,15-1,16,30 dość ciężkim bolidem.Sprawdzał ogólne zachowanie samochodu, sterownośći, dochamowania itd. Nie kręcił absolutnie żadnych czasów ! Możliwe, że goście wyjechali na 5-8 kółek z pustawym zbiornikiem i stąd 1,12. Bo przecież Massa wraca po wypadku i tylko 1 dzień testuje,2 dni Alonso. Schumacher też musiał się pokazać. Sauber chyba dalej szuka sponsorów i chce ciutkę błysnąć. Interesy, interesy. A różnica 80-100 kg w wadze bolidu to przepaść. Ile to się mówiło na każde 10 kg różnicy wagi na kółku ? 0,2-0,3 sekundy? Policzcie sami. Tylko 50 kg to nawet 1,5 sekundy a 100 kg to ok. 3 sekund. Jak ktoś będzie naprawdę mocny, to Robert powie. Jak o Brawnach w zeszłym roku. Na razie jest zadowolony i dobrze.

  • 53. Miro66
    • 2010-02-02 09:46:33
    • *.aster.pl

    dohamowania, Chryste !!!

  • 54. elloco
    • 2010-02-02 09:55:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprawdzali hamulce a jak nailepiej to zrobić jeśli nie gdy bolid jest zatankowany po korek ciężki jak diabli i hamulce maja co robić a dla onetowców wyjaśniam ze im leprze hamulce tym późniejsze dochamowanie przed zakretem i lepsze czasy okrążenia,jedyne co mnie nurtuje to czy testy hamulców przy tej temperatuzer otoczenia 13 stopni celsjusza są wiarygodne ,ale to juz sprawa inżynierów

  • 55. wojtas.lodz
    • 2010-02-02 10:01:43
    • *.toya.net.pl

    Hamulce w samochodach F1 są ceramiczne więc im są cieplejsze tym lepiej. Temperatura otoczenia nie ma tu nic do rzeczy. Pokazała by tylko i wyłącznie czas przegrzania się tarcz lub spalenia klocka ale do tego potrzebny jest wyścig, bo na testach nikt nie spali hamulcy

  • 56. figo7
    • 2010-02-02 10:10:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja także myślę że nie ma się co podniecać Robert zawsze mówił tylko na temat i jeśli teraz mówi że jest ok to tak jest jest autorytetem w tej dziedzinie i na pewno wie co mówi .

  • 57. brusss_2008
    • 2010-02-02 10:13:07
    • *.244.229.2

    bedziecie robic dzis jakis czat ??

  • 58. elloco
    • 2010-02-02 10:14:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    thx za wyjaśnienie w sumie to logiczne bo ceramika wytrzymoje tysiące stopni celsjusza i chyba jest lżejsza

  • 59. dick777
    • 2010-02-02 10:22:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. k.lebsky: Ja się cieszę, że Renault pozbyło się Briatore. Na pewno będzie z tego więcej korzyści. Co do Symondsa nie wypowiadam się, bo mało o nim wiem. Czasami trzeba przewietrzyć pokój z zatęchłego powietrza, aby uzdrowić atmosferę. Briatore był typowym dyktatorem i kombinatorem, łasym na pieniądze playbojem. Praca u takiego szefa nie sprzyja okazywaniu inwencji. Myślę, że chłopaki (inżynierowie) z Renault dopiero teraz rozwiną skrzydła i pokażą swoje możliwości. Przyjście kilku dobrych fachowców, o czym donoszono, świadczy o dobrej atmosferze w zespole. Ktoś, kto jest dobry, nie pchałby się w bagno. Wraz z odejściem Briatore (i być może Alonso) skończyło się krętactwo, a zaczęła solidna inżynierska robota.
    Co do czasów Roberta powiem tylko tyle, że jeśli testowali hamulce, to jest oczywiste, że Robert musiał jeździć mocno zatankowanym bolidem, momentami z pełnym bakiem, bo takie sprawdzanie ma sens tylko przy pełnym obciążeniu.

  • 60. nomadwcm
    • 2010-02-02 10:30:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczymy co dzisiaj nam Robert nawykręca , swoją drogą ciekawe jak się spisze Pietrek na jutrzejszych testach.

  • 61. fan100
    • 2010-02-02 10:53:54
    • *.177.199.9

    Panowie spokojnie. Wczoraj to wszyscy uczyli się nowych zabawek. A czy ktoś zna rekord tego toru w wykonaniu bolidu F1 bo nie mogę znależć?

  • 62. command_dos
    • 2010-02-02 10:54:08
    • *.51.9.94

    Jestem ciekaw, jak jest rozwiązana sprawa z balansem... Przecież kwalifikacje będą się odbywać przy mało zapełnionym zbiorniku, a do wyścigu będą mieli zbiorniki wypełnione po brzegi, czyż nie? Jak to jest w tym roku? Nie śledziłem dokładnie i nie wiem z jaką ilością paliwa będą startować...

  • 63. ltj77
    • 2010-02-02 10:57:25
    • *.opera-mini.net

    46. Mnie osobiscie rowniez draznia pewne komentarze pewnych osob, ale na Twoim miejscu zastanowilbym sie nad nazywaniem kogos glabem, walac kilka bykow ortograficznych przy okazji...

  • 64. Hubas1324
    • 2010-02-02 14:52:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widzicie, słabe czasy kubiki były spowodowane paliwem jakie posidał w baku...
    był mocno zatankowany ..... nie ma powodów do zmartwień:):)

  • 65. krop
    • 2010-02-02 16:24:33
    • *.magma-net.pl

    Będzie dobrze . Nowi inżynierowie ,to jest klucz do sukcesu.

  • 66. wojtekdziekan1
    • 2010-02-02 18:41:56
    • *.231.218.26

    ej pytanie w tym sezonie w kwalifikacjach jezdzą na oparach i na wyścig do pełna dają nom nie nie tak jak w tamtym sezonie ??

  • 67. wojtekdziekan1
    • 2010-02-02 18:52:36
    • *.231.218.26

    Kubica zadowolony i o to chodzi testy nic nie znaczą dla mnie bo wtedy sie testuje ale moje przepuszczenia sa takie ze robert w walencji bedzie sprawdzał ciezki bolid hamulce itd jutro Pitrow pojedzie lekszym zeby sie pokazac a raczej zeby nie bylo przepasci miedzy czasami reno od innych teamów oczywiście nie mówie o tym ze jest słaby ale wiecie to zawsze debiut a w jerez bedzie odwrotnie tylko prosze nie tepcie miec bo to tylko takie moje dumanie ;d

  • 68. kubica1:)
    • 2010-02-03 19:28:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myśle ze Robert Kubica znowu razem z nowym bolidem będzie bardzo często stawał na najwyższym stopniu podium:)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo