komentarze
  • 99. pesymista
    • 2010-02-01 21:56:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czołowe zespoły na testach też są na początku tabeli. To nie przypadek. Mam wrażenie, że mclaren, mercedes i ferrari, wiedzą co robią, są spokojni. A renault dopiero szuka swojej drogi. Testują mix nie wiadomo czego. Od kilku lat im się nie udaje z konstrukcją, a przecież r30 jest bazowane na r29. Ja to widzę źle. Rozczarowałem się.

  • 100. tomspoon
    • 2010-02-01 21:57:58
    • *.1-1.cable.virginmedia.com

    ale a was klika pocieszających się kibiców F1


    ....i całe szczęście bo ja też potrzebuję pocieszenia...

    i olac wyniki testów - SEZON idzie Panowie SEZON

  • 101. walerus
    • 2010-02-01 22:00:51
    • *.adsl.inetia.pl

    gada jak w BMW....

  • 102. pesymista
    • 2010-02-01 22:01:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha pragnę się jeszcze odnieść do tych kilku zdań RK. Ja mu tak nie wierzę, intuicji to on na pewno nie ma. W ubiegłym roku była ta sama gatka. Miałby nas straszyć prawdą? A poza tym jakiś tam człowiek z renault powiedział, że wcale bolid wcale nie będzie bardzo zmieniony wizualnie w porównaniu z tym co teraz widzimy. Kubica jakoś nie umie przyciągać dobrych fluidów i szczęścia. Pozdro

  • 103. leonardo1899
    • 2010-02-01 22:06:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    74. black knight filozofie jak masz cos do tej redakcji to pisz do nich prywatne maile a nie robisz lipe na publicznym forum, jak jestes poliglota to napisz encyklopedie po chinsku a na ta strone omijaj z daleka swoimi glupimi komentarzami bo robisz swoimi tekstami komus przykro...

  • 104. kuba1808
    • 2010-02-01 22:08:02
    • *.aster.pl

    "Ja mu tak nie wierzę, intuicji to on na pewno nie ma" - Jako jeden z nielicznych zapewnił, wbrew ogółowi, że Brawny będą silne. I były.

    "A poza tym jakiś tam człowiek z renault powiedział, że wcale bolid wcale nie będzie bardzo zmieniony wizualnie w porównaniu z tym co teraz widzimy." - Gdzieś dzwoni, ale nie wiadomo, w którym kościele. Nie jakiś tam człowiek, a dyrektor techniczny Renault i zmieni się w praktycznie każdym aspekcie (skrzydła, dyfuzor, pokrywa silnika, podwozie, chłodzenie, sekcje boczne).

    Zachęcam do szczegółowego czytania i odsiewania informacji :)

  • 105. kempa007
    • 2010-02-01 22:09:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    92. damian11312 zastanawiam sie nad tym jak zorganizowac klub, zeby kibice z okolic swoih mogli sie spotykac i ewnetulanie jezdzic na GP. A moze znalazlby sie ktos komu chce sie bawic w klub i organizowac zloty- ja na takie zabwy nie mam czasu, ale od dawna o tym myslalem :-) wtedy zloty mozna robic na GP np.

  • 106. matibak
    • 2010-02-01 22:11:58
    • *.33.32.79

    A ja Wam powiem, ze wiedzą ze jest dużo lepiej. Nie wiedzą tylko ile zrobili inni:-) W zeszłym roku, patrząc na ferrari i mcl nie byli aż tak daleko. Niestety wyskoczyli z szeregu inni. Ja jestem ciekawy bolidu usf1 i force india. Ci drudzy mieli niezłą końcówkę sezonu i stawiam, że będą silni w tym roku:) Sauber też na koniec 2009 się podniósł i poszli tym tropem. Sezon będzie ciekawy. Marzy mi się Kubica na P4 w Bahrajnie:)

  • 107. pjc
    • 2010-02-01 22:14:55
    • *.acn.waw.pl

    Nie podejmuję się oceny formy zespołu Renault na podstawie wyników z dzisiejszego dnia.
    Niech pracują - zobaczycie że dobre wyniki są kwestią czasu.
    Trudno od razu skreślać ich na starcie.
    Jutro będzie inaczej.

  • 108. freeasy
    • 2010-02-01 22:15:42
    • *.aster.pl

    Na razie Renówka ma minus za brak strony w języku polskim. BMW miało :-)

  • 109. Jacu
    • 2010-02-01 22:17:28
    • *.retsat1.com.pl

    @87. sebol__14 - nie ma za co ! Ciesze sie ze moglem byc pomocny :).

    @81. leo - racja , ale jakby u innych te szczegoly byly bardziej oczywiste i odwazniejsze ;). Jak pokazuje historia to wlasnie odwazne projekty wygrywaly tytuly (chiciaz nie zawsze), a nie zachowawcze. Newey pokazal w zeszlym sezonie, w ktorym kierunku nalezy szukac dodatkowych ulamkow sekund, i wiekszosc podazyla ta sciezka... Ale nie "nasi" :/. Chociaz to co daje najwiecej sily dociskajacej jest faktycznie niewidoczne ;). Moze to czesc planu? Moze chodzi wlasnie o rozwijanie - podlogi i dyfuzora na tle podobnej aerodynamiki do R29. To pozwoli lepiej uwidocznic poziom progresu i pozwoli wybrac wlasciwy kierunek rozwoju. Coz teraz bedzie coraz wiecej pytan bez odpowiedzi az do pierwszych wyscigow. Pozostaje miec nadzieje i trzymac kciuki.

  • 110. kuba1808
    • 2010-02-01 22:18:10
    • *.aster.pl

    Porównanie Ferrari i Mercedesa, z bocznej perspektywy:

    http ://twitpic.com/10wnvu

  • 111. david9
    • 2010-02-01 22:18:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kubica mówi to co każdy i to co wypada teraz wszyscy uważają że jest dobrze i tak dalej kwalifikacje i wyścig wszystko zweryfikują. Niema co tych słów analizować bo nic nie znaczą w tej chwili

  • 112. dburian
    • 2010-02-01 22:19:37
    • *.lutn.cable.ntl.com

    Zapraszam do siebie na GP na Silverstone w lipcu. Mieszkam okolo 40 mil od toru. Takze mozna kupic bilety na weekend GP tanie linie lotnicze Wizzair i heja. Oczywiscie po kazdym treningu i kwalifikacjach pelna analiza dnia przy suto zakrapianym stole wieczorkiem u mnie w domku. Pozdro

  • 113. gryfon_1217
    • 2010-02-01 22:22:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica powiedzial po
    1) bolid jest dopasowywany pod jego styl jazdy
    2) jezdzili dzisiaj z duza iloscia paliwa
    3) dla kubicy czas najlepszego okrazenia na testach lub treningu nic nie znaczy
    4) jutro cwicza balans ( prawdopodobnie kilka okrazen bedzie na oparach)
    kazdy myslac z tych 4 punktow wywnioskuje, ze z renowka nie jest tak zle jak pisali i to ze bolid jest od A do Z robiony pod Kubice, znajac talent Roberta nawet jesli nie daj Boze ten bolid to slabizna ( w co nie wierze) to z niego zrobi bolid walczacy o podium:). W tym sezonie watpie aby Renowka walczyla o mistrzostwo ale na kilku podiach powinnien stanac. Wiec troche opanowani niektorzy koledzy:) pozbadzcie sie tego naszego narodowego pesymizmu:) bedzie dobrze:)

  • 114. maciek71
    • 2010-02-01 22:24:19
    • *.243.194.148

    112 dburian ja sie pisze mieszkam w londynie chetnie przyjade na weekend a zwlaszcza teraz jak pozmieniali tor jestem ciekawy jak

  • 115. damian11312
    • 2010-02-01 22:24:43
    • *.220.37.5

    dburian a dokladnie gdzie mieszkasz bo jak cos to ja wpadne oczywiscie jak taki porządny kolega zaprasza to grzech nie skorzystac a to widze ze ty emigrant jestes?! xD :D ciesze sie bo bylem w tamtym sezonie na 7 GP i bylo bardzo fajnie spotkałem duzo fajnych osob i bylo extra mam nadzieje ze w tym sezonie bedzie tez niezle POZDRO DLA WSZYSTKICH a i KEPA a jechal bys tez jak bym cos zorganizowal??!!:D nie pogardze doborowym towarzystwem a i kepa jak chce to moge ci pomoc w prowadzeniu tej stronki bo mam duzo wolnego czasu??? troche sie na tym i owym znam wiec... odpisz na PW

  • 116. leo_
    • 2010-02-01 22:26:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    109. Jacu. Może tak być. Też myslę, że bolid jeszcze się zmieni. A i mam wrażenie, podobnie jak 106. matibak, że w Renault dobrze wiedzą , co robią.

  • 117. Grellenort
    • 2010-02-01 22:28:26
    • *.satfilm.net.pl

    Co do różnic pomiędzy R29, a R30 - zawsze mogła być taka sytuacja, że testowali nowe pakiety szykowane na ten rok w starym bolidzie, już w tamtym roku. Pod całkiem niezłą przykrywką, nikt niczego specjalnie by się nie domyślał, a i dało by takie rozwiązanie o wiele więcej czasu na testy.

  • 118. leo_
    • 2010-02-01 22:31:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale powtórzę jeszcze, to co wcześniej pisałem, że dla mnie najbardziej pozytywne jest to, że w teamie panuje dobra atmosfera, że dobrze układa się współpraca Roberta z resztą zespołu, i że są gotowi rozwijać bolid przez cały sezon.Myślę, że nawet są w stanie przebudować całkowicie, w razie potrzeby, bolid , tak jak to zrobił RBull w tamtym roku. Byle by się nie zafiksowali na jakimś złym rozwiązaniu, jak BMW na KERSie.

  • 119. ZbyszekB
    • 2010-02-01 22:35:21
    • *.mielec.mm.pl

    Regularnie czytam wszystkie artykuły na tej stronie ale nie mam czasu na komentarze. Jednak jak chcę sobie poprawić humor to koniecznie czytam te komentarze pod artykułami związanymi z Kubicą. ;-)))) Przy niektórych można normalnie boki zrywać. Dziś zaplułem monitor i o mało nie spadłem z fotela. :-))))))) Dobra robota chłopaki, tak trzymać. :-P

  • 120. leo_
    • 2010-02-01 22:37:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dodam, że w wersji pozytywnej przewiduję nawet walke o podia juz w pierwszej części sezonu (za bardzo optymistyczne?), a w wersji mniej optymistycznej przewiduję Renault w okolicy 4-6 miejsca , a Kubicę w dziesiątce (później ma być lepiej). Wersji pesymistycznej - nie przewiduję.

  • 121. Hermaan
    • 2010-02-01 22:39:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jakby ktos chciał info o Gp Wegier-ceny ,gdzie spac itp.to słuze pomocą.:)

  • 122. aihad
    • 2010-02-01 22:57:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja też zaglądam codziennie na tą stronkę, i jest to moja ulubiona stronka o f1, pozdrawiam Autorów.

  • 123. waal
    • 2010-02-01 23:06:17
    • *.timplus.net

    witam,
    a może r29,5 to jednak r30 i dużo się nie zmieni, ten model podobny jest do tego z abu dhabi, a skoro jak twierdzą pracują od dawna nad obecnym sezonem to może odpuścili i testy mieli już zeszłej jesieni....

  • 124. saperkat
    • 2010-02-01 23:25:01
    • *.111.206.martel.pl

    Pamietajmy wszyscy że renia od połowy zeszłego sezonu wyjężdżała w GP z dużą ilością paliwa- szczególnie ten blondyn i to nie była tylko taka taktyka. oni spisali szybko tamten sezon na straty i testowali do obecnego sezonu

  • 125. lechart
    • 2010-02-02 04:59:10
    • *.olsztyn.mm.pl

    Robert i inżynier wypowiadają się z pewną dozą optymizmu. Ale dwie i pół sekundy do pierwszego...........?? Po dzisiejszych testach więcej będzie wiadomo..........

  • 126. kamil b
    • 2010-02-02 09:52:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Będąc szczerym trzeba powiedzieć że nowe Reno wyglA
    da

  • 127. jfc
    • 2010-02-02 10:03:45
    • *.160.92.82

    @126 Szczerze mówiąc to po polsku nie mówi się "będąc szczerym". To kalka językowa z angielskiego "to be honest".
    A dla wszystkich którzy martwią się czasami pszczółki Reni, to jeszcze dziś Robcio zejdzie poniżej 1.12. A i t ak nie jest to istotne, bo oni jeszcze ostro popracują nad bolidem przed Bahrainem.

  • 128. ris
    • 2010-02-02 10:04:08
    • *.150.87.74

    Kubica to co innego mówi na kolacje a co innego na śniadanie. Dziś na jednym z portli jest wypowiedź Roberta, która już nie jest optymistyczna a z dużą rezerwą.

  • 129. kamil b
    • 2010-02-02 10:29:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Będąc szczerym trzeba powiedzieć że nowe Reno wygląda zubożale w odniesieniu do innych bolidów. Nawet biorąc poprawki na wymienione oba skrzydła- co oni kurcze robili ponoć od połowy 2009r.? Np. sekcje boczne i charakterystyczny kształt wlotów powietrza do chłodnic występują w tej formie w Reno już od kilku sezonów! "Nowy" przedni spojler /ten z testu na torze/ jak żywo przypomina zeszłoroczny z McLarena. Dlaczego nie zdecydowali się na podniesienie nosa skoro rozbudowane tylne dyfuzory obligują do maks. przepływu powietrza pod spód auta ? Moja teoria jest niestety taka, że już końcem zeszłego sezonu Reno dryfowało ku wycofaniu się z f1a opowieści o intensywnym rozwoju nowego bolidu było zasłoną i oczekiwaniem na pomyślny obrót zdarzeń /patrz nowy sponsor-właściciel/ Stąd tak zachowawczo-archaiczny koncept auta, nagle nowe projekty R30B i ściąganie nowych inżynierów /a zamieszanie z prezentacją nieco podstarzałych bolidów-to tylko zmyłka dla konkurencji?-po co?/ Życzę Kubkowi konstruktywnej "chemii" z zespołem-w co wierzę- ale też myślę, długo będą gonić czołówkę przez zapóźnienia. Mimo tego potencjał u Reni jest- do boju Kubek !


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo