komentarze
  • 1. Grapuś
    • 2010-01-21 20:23:05
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A jutro Massa zobaczymy jaki czas będzie miał.

  • 2. dex
    • 2010-01-21 20:36:34
    • *.50.54.34

    zawsze można powiedzieć, że jeździli w różnych warunkach

  • 3. Robert.Kubica
    • 2010-01-21 20:46:37
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    a jak by sie okazało ze płytka metalowa w głowie massy uniemożliwia mu jazdę w sezonie to fisico bedzie jeździł czy będom próbowali dokoptować nowego kierowcę ? Rossiego albo może ...

  • 4. Crousenn
    • 2010-01-21 20:50:56
    • *.bialystok.vectranet.pl

    @3
    wątpię, żeby tak było.. Facet z taką kasą ma gwarancję tego, że lekarze mu zrobią coś na tip top, dodatkowo wszystkie rehabilitacje itp.. Z resztą Ferrari bez pewności że będzie w stanie znieść fizyczne "uprzykrzenia" podczas wyścigu nie wzięło by go na kolejny sezon.

  • 5. Porky2
    • 2010-01-21 21:34:09
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    tez tak mysle, ze gdyby massa nie byl zdolny kontynouwac scigania, to ferrari juz by go nie mialo w skladzie.

  • 6. walerus
    • 2010-01-21 22:19:09
    • *.adsl.inetia.pl

    kryzys...

  • 7. lechart
    • 2010-01-21 22:53:50
    • *.olsztyn.mm.pl

    Wygląda na to, że Rossi może być ewentualną alternatywą dla Ferrari za Massę.

  • 8. Łukasz25
    • 2010-01-22 00:07:55
    • *.54.174.69.tvksmp.pl

    Alternatywą to on może być, ale na pewno nie w tym momencie. Rossi ma podpisany kontrakt z Yamaha na 2010 rok i niebawem rozpoczyna testy nowej M1.

  • 9. atomic
    • 2010-01-22 08:35:34
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie chcę się znowu z kimś kłócić ale każdy kontrakt jest do rozwiązania /fisico sezon 2009/. doktora może zastąpić spies z tech3 /przypominam,że rossi należy do yamaha - FIAT team/.ferrari z felipe nie musiało podpisywać kontraktu ponieważ miał ważny na ten sezon . ponieważ ferrari nie było pewne massy a kimi nic nie pokazał ,zerwali kontrakt i pozyskali alonso aby mieć 100% pewniaka na 2010. osobiście uważam ,że nawet jeżeli massa rozpocznie sezon to go nie ukończy ze względów zdrowotnych , chyba,że ferrari będzie miało kiepski bolid ,skupi sie na 2011 a kierowcą pozwoli sie dowozić do końca sezonu.do rozwiązania jest również jeszcze jeden kontrakt "R-R"

  • 10. dex
    • 2010-01-22 08:59:52
    • *.50.54.34

    9. atomic - Robertowi IMHO aż tak bardzo na Ferrari nie zależy, żeby w połowie sezonu odpuścić Renault (jeśli Cię dobrze zrozumiałem)

  • 11. lechart
    • 2010-01-22 09:55:55
    • *.olsztyn.mm.pl

    8. Łukasz25 Wyjaśnił Ci 9. atomic
    Jeżeli chodzi o Roberta, to rozumuje on logicznie. Nie warto skakać z kwiatka na kwiatek ........ Może się okazać, że Renault bezie lepsze od Ferrari w 2010. Trzeba być konsekwentnym.....

  • 12. Gosu
    • 2010-01-22 10:33:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    9. atomic Twierdzisz, że Raikkonen nic nie pokazał. Śmiem się z Tobą nie zgodzić, bo to on jedyny qpą zwaną F60 radził sobie nad wyraz dobrze. Do tej pory nie mogę zrozumieć decyzji Ferreri, wyobrażasz sobie duet ALO / RAI ? Przecież śmiało mogli zrezygnować z usług Massy zasłaniając się jego problemami zdrowotnymi.

  • 13. murmunder
    • 2010-01-22 10:58:47
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Wam sie chyba w dyniach przewraca. Szczegulnie tobie 9. atomic bo jakikolwiek news by sie nie pojawił to ty juz bys widział przesiadke z Renault do Ferrari. A to czy Raikonene nic nie pokazał to się z tobą nie zgodzę. A jaki był potencjał Ferrari tego nikt nie wie bo zaczeli budowac wczesnie jak Reno. A pozbyli się Raikonena pewnie przez to ze nie posiadali tak dobrych konstrukcji jak od 2000 r. W tedy mozna było testować dowoli, nawet istniały zespoły ( czyli ławka rzerwowych ) wyscig kupe testów na torze+ wyscig znowu kupe testów. Ferrari miało największe zaplecze i $$$. Ta sytułacja wyklarowała MSC na mistrza nie on sam. Przy tych zasadach jak teraz wątpie zeby ktos to zdołał zrobić jeszcze raz. Dlatego tez pozbyli się RAI bo on jest talentem do jazdy wiekszym niż Massa ale teraz testowanie spoczya na barkach 2 zawodników a RAI nie umie wspołpracować.
    Jestem przekonany ze MSC sobie nie poradzi po powrocie. W Ferrari testował ile wlazło teraz juz nie ma testów.

  • 14. atomic
    • 2010-01-22 16:50:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10 dex: nie wiem czy robertowi zależy na ferrari -nie napisałem tego .ale jestem pewien ,że rozpatrzy taka propozycje jeżeli sie ona pojawi ,jeśli jej nie będzie też ok będę czekał./ prosze sie nie dziwić ,że tak sądze ale od 1992 oglądam f1 i zawsze kibicuje tylko ferrari -mam nadzieje,że to nie jakieś zboczenie?/

  • 15. atomic
    • 2010-01-22 16:55:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11 lechart:ja zgadzam się z łukaszem25 ale dodałem ,że jest to możliwe. /choćby w teorii/

  • 16. atomic
    • 2010-01-22 17:00:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12 gosu: nie pokazał według mnie nic ,jak często to już bywało/ był śpiący przez sezon/ . faktem oczywiście jest ,że to dobry kierowca w f1,oraz to,że w sezonie2009 pomykał mydelnicą / niestety/

  • 17. atomic
    • 2010-01-22 17:07:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13murmunder ;nie jakikolwiek się pojawi tylko w kilku.zgadzam sie z tobą : kimi to kierowca niekompletny.testowały wtedy i liczyły sie w stawce też inne zespoły .co do szumiego zobaczymy /może znów sie wycofa/

  • 18. zenobi29
    • 2010-01-22 22:09:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I bardzo dobrze , że zakończył.........mam nadzieję , że już da sobie z tym spokój ;-)

  • 19. k_pruchniewski
    • 2010-01-23 21:56:35
    • *.net.stream.pl

    Napisano o tym jak poniżej , to chyba nieźle : The 30 year-old, who last tested for the Italian team at their test circuit at Mugello in November 2008, clocked a best lap of 1m 21.900s towards the end of the day’s running. With his time just over two tenths down on Kimi Raikkonen’s 2008 lap record of 1m 21.670s, Rossi was delighted with his pace.

  • 20. akakios
    • 2010-01-24 00:00:39
    • Blokada
    • *.satkol.pl

    "Rekord okrążenia: Felipe Massa 1:22,680 (2007) " taki rekord toru w Barcelonie jest podany na tej stronie, ktos w komentarzu podal ze Raikkonen wykrecil 1m 21.670s
    a Rossi wykrecil 1:21.900 Masa sie nie przyznal do swojego czasu pewnie byl slabszy. Chyba nowy talent nie tylko motocyklowy, nie wyobrazam sobie jak mógł motocyklista wykrecic czasy zblizone do najlepszych kierowcow wyscigowych

  • 21. grzes12
    • 2010-01-24 10:50:54
    • *.146.162.132.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    20 akakios
    Akurat porównanie czasu Massy i Rossiego nie wiele by nam dało , gdyż Massa podczas testów jeździł na oponach wyposażonych do demonstracyjnych przejazdów , a Rossi na oponach serii GP2 i podejrzewam że opony znacznie różniły się twardością mieszanki ... Co do czasu , to czas Rossiego nie dałby mu nawet wejścia do Q2 w 2008 r podczas GP Hiszpanii , a czas Massy w tymże roku właśnie w Q2 to 1.20 584 , więc patrząc na same czasy z niewielka ilością paliwa to rewelacji nie ma .... Tylko że to są suche czasy , na różnych oponach , z inna temperaturą i przyczepnością toru , więc ja nie potrafię wyciągnąć wniosku czy rzeczywiście jest to talent czystej krwi ....

  • 22. akakios
    • 2010-01-24 17:33:16
    • Blokada
    • *.satkol.pl

    dzieki za wytlumaczenie. Sam, az tak sie tym nie interesuje i zasugerowalem sie tylko rekordowym czasem jaki tu jest podany na tej stronie, a o innych czynnikach nie mialem pojecia. Ale dla mnie nawet 2-3 sekundy tylko byc gorszym od kierowców którzy trenują w bolidach od lat jest godnne podziwu

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo