komentarze
  • 1. pjc
    • 2010-01-12 10:18:52
    • *.244.91.2

    No to czas na "tranplantację":)

  • 2. pjc
    • 2010-01-12 10:19:38
    • *.244.91.2

    tranplantację:))

  • 3. pjc
    • 2010-01-12 10:22:13
    • *.244.91.2

    Cholera zjadłem "s".
    Button nie zadziałał :)
    Jestem ciekaw jak będą się te jednostki sprawowały na torze.
    Może rzeczywiście nie będzie tak źle.

  • 4. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-01-12 10:32:12
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Ciekawe, czy jeśli jedna firma dostarcza silniki tylu ekipom obligatoryjnie to jest ryzyko, że jednostki napędowe nie będą miały równych parametrów?

  • 5. mpkaras
    • 2010-01-12 10:33:40
    • *.zep.com.pl

    3.pjc @ kurdę sezeon jeszcze nie wystartował, a Button już nie zadziałał. Czyżbyś miał kryształową kulę?

  • 6. ygor
    • 2010-01-12 11:19:37
    • *.tarman.pl

    prorok czy jak ?

  • 7. pasjonat
    • 2010-01-12 11:25:34
    • *.147.39.2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ktoś tu ma ciężkie myślenie - button to z angielska przycisk :)

  • 8. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-01-12 12:06:01
    • *.warszawa.supermedia.pl

    7. pasjonat: No co Ty? Serio? Ale taki przycisk do papieru?:P A ja myślałem, że to oznacza to samo co Schumacher czyli szewc, gość od buttów...

  • 9. leonardo1899
    • 2010-01-12 12:10:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    beda jajca jak te silniki hurtowo zaczna dymic ipalic sie podczas weekendow wyscigowych!!!

  • 10. Peti_bis
    • 2010-01-12 12:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam dobre przeczucia co do tych silników Cosworth. Myślę, że mogą być lepsze od fabrycznych jednostek: moc - 770KM, może mniej będą spalać?

  • 11. M@teuka
    • 2010-01-12 12:18:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    beda dobre. zobaczycie

  • 12. pjc
    • 2010-01-12 12:28:23
    • *.244.91.2

    Ach te skojarzenia:)
    Button "s" już działa.

    Swoją drogą jestem pewien,że Williams będzie najlepszy wśród używających silników Cosworth.
    Rywalizacja z pewnością będzie ciekawa.

  • 13. walerus
    • 2010-01-12 12:44:54
    • *.klingspor.pl

    czekamy na efekty...

  • 14. jar188
    • 2010-01-12 12:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    770KM ale nie wiadomo jak z awaryjnością. Mogą dawać przewagę w qualu ale co z tego jak będą bardzo awaryjne w wyścigu i na testach.
    Zwiększy to jednak z całą pewnością jeszcze atrakcyjność następnego sezonu.

  • 15. lechart
    • 2010-01-12 15:02:54
    • *.olsztyn.mm.pl

    "......partia jednostek CA2010 jest zapakowana i czeka na naszych klientów......."
    I co, nie chcą odbierać....?...))

  • 16. lechu55
    • 2010-01-12 17:56:09
    • *.181.129.250

    Pozyjemy zobaczymy co z tych silników będzie...

  • 17. Konik_mekr
    • 2010-01-12 17:58:36
    • *.gorzow.mm.pl

    A ja bym sobie zamówił taki silniczek do domu, odpalał co rano i wdychał spaliny F1;)

  • 18. xdomino996
    • 2010-01-12 19:39:26
    • *.146.173.17.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    17 na benzyne bys nie zarobił

  • 19. Oskar9191
    • 2010-01-12 20:40:41
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    2 razy do roku na święta by sobie powdychał ;)

  • 20. devious
    • 2010-01-14 03:04:54
    • *.nplay.net.pl

    @17

    dobry pomysł tylko cała okolica by Cie nienawidziła każdego poranka :D :D :D (oprócz fanów F1 oczywiście ;p)

    ale osobiście nie miałbym nic przeciwko jakbyś byl moim sąsiadem i mnie tak codziennie rano budził ;}

  • 21. 6q47
    • 2010-01-14 16:41:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    robicie sobie danko na tłuszczyku z tych silników. A o testach w fabryce zapomiano, sztab speców od rana do wieczora kompletował wszystko na cacy, żony pozostawione w domach, na imprezach pusto. Tylko tak sie wydaje, że wszystko jest łatwe i przyjemne. Jak się "coś" oferuje poważnym kontrachentom, czyli zespołom F1, to nie może to być kupa żelastwa, które płonie w każdym wyścigu, o przyspieszeniu już nie będę wspominał, też musi być. Potęznej groźby nie widać, jednak trzeba uważnie śledzić karierę lub upadek tego napędu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo