komentarze
  • 49. BMWbmw
    • 2010-01-02 20:24:30
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Panowie ochłońcie :) Wszystko się wyjasni za 2 miesiące :)

  • 50. Franek123
    • 2010-01-02 20:33:08
    • *.k95.vegajaslo.pl

    Moze jest w tym i cos prawdy ale o tym dowiemy sie od 1 lutego bowiem wtedy zaczynaja sie testy i beda trwały 11 dni oczywiscie z przerwami.Po tych testach mozemy miec jakis obraz ale cały zobaczymy 13 marca po qwalach.i 14 po wyscigu.

  • 51. Budyn_F1
    • 2010-01-02 20:41:40
    • *.chello.pl

    Troche trudno im bedzie.

  • 52. maciejwilq
    • 2010-01-02 20:42:49
    • *.2.222.199

    #49 BMW

    Dokładnie! nie ma co się na zapas podniecać! Nie ma nic pewnego oprócz tego, że są kierowcy lepsi i gorsi a takze to, że jedne teamy mająl lepszy budzet od innych :) Wiem jedno, jeżeli F1 dalej będzie wygladac tak jak od dawna wyglada tzn zero wyprzedzania i emocje w boksach to jakkolwiek będziemy się "spuszczać" na to wszystko to i tak będzie jak było w ostatnich latach. Jestem fanem F1 od 19 lat a mimo to zasypiałem na wyścigach :( a to nie jest dobra perspektywa!!!!

  • 53. BMWbmw
    • 2010-01-02 20:59:05
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Jeżeli Reno celuje w pierwszą "3" w sezonie 2010 to 2 kierowcą będzie raczej Heidfeld..

  • 54. loko
    • 2010-01-02 21:16:11
    • *.acn.waw.pl

    ani briatore, ani Symonds ani Alonso nie pokazali niczego szczegolnego a napewno technicznej genialnosci. Wiec zmiany powinny raczej wyjsc na dobre. Moze wreszcie dopracowali kod i ten projekt z Boeningiem zacznie przynosic wymierne efekty.

  • 55. felek08
    • 2010-01-02 21:24:07
    • Blokada
    • *.231.212.217

    renault wróci na szczyt w 2011 bo wrócą opony micheiln i bolid będzie robiony pod ich opony tak jak sezonie 05 i 06

  • 56. BMWbmw
    • 2010-01-02 21:34:29
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    chyba chodziło Ci że opony po Ich bolid jak coś....ale i tak Michelin nie wróci.

  • 57. wojtekdziekan1
    • 2010-01-02 21:41:01
    • *.231.211.116

    oni niczego nie osiągną nawet z Robertem !!

  • 58. rafekf1
    • 2010-01-02 21:41:34
    • *.INTELINK.pl

    No nie chłopaki!! Sorry jak przedni spojler ma przypominać nos jakiegokolwiek bolidu???? Zastanówcie się!!

  • 59. rafekf1
    • 2010-01-02 21:45:19
    • *.INTELINK.pl

    Z tego co wyczytałem, to jedynym jak do tej pory elementem wzorowanym na "nosie" bolidu ReedBulla będzie "nos" nowego bolidu Ferrari. To by było na tyle.

  • 60. mariusz-f1
    • 2010-01-02 22:17:27
    • *.opera-mini.net

    53.BMWbmw - Nick raczej zostanie w Sauberze . Chyba że nie będzie miał wyjścia , to przyjmie oferte Reni .
    57 .Powiedział co wiedział .......

  • 61. jantar321
    • 2010-01-02 22:41:52
    • *.146.104.0.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    F1 to szereg elementów równie ważnych składających się na sukces, jak pokazał zeszły sezon aerodynamika jest szczególnie ważna, jak to pisałem podczas prezentacji RED BULA W 2009, ja oczekuje niespodzianki, jeśli chodzi o Renaulta, zobaczymy jak odrobili pracę domową. Zobaczymy jak będzie w 2010 wszystkie zespoły mogą zaskoczyć i nie ma spekulować.

  • 62. darknes
    • 2010-01-02 23:24:23
    • *.swidnica.mm.pl

    Jestem bardziej niż pewien, że Renault będzie rządzić w 2010! Tak łatwo znaleźli kupca tak na prawdę na bolid, jego osiągi i możliwości silnika, który zostaje także w Red Bullu i nie zostawiali by nazwy Renault. A dlaczego tak długo szukają drugiego kierowcy - bo Oni nie chća tylko mistrza świata kierowców i taka jest prawda.

  • 63. gryfon_1217
    • 2010-01-02 23:27:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    panowie sprawa jest prosta, jesli zatrudnia HEI lub FIS to znaczy ze chca sie liczyc i wiedza ze maja dobrze przygotowany bolid, a jak zatrudnia mlodego to chyba d**a zbita bedzie:(:(:(

  • 64. zakop
    • 2010-01-03 08:47:15
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Każdy zespół winien twierdzić, że jest najlepszy. Renault ręce bezradnie rozkłada, a tym samym wprowadza zamieszanie . To wszystko zniechęca zespół inżynierski do dalszej modernizacji bolidu, a także ma to negatywny wpływ na zawodników. W samej firmie panuje chaos i bezradność, czekają może na koniec świata.

  • 65. modafi
    • 2010-01-03 09:00:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    he he jakie dokladne dane dotyczace pojemnosci bakow ;) redakcjo, badz przygotowana na kontakt szpiegow ekip formuly1. Normalnie plotki jak z Zycia na goraco. Najpilniej strzezone tajemnice, a jedyni, ktorzy maja te informacje to Polacy, ktorzy nie maja nawet ekipy w F1.

  • 66. modafi
    • 2010-01-03 09:07:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    sorry za ten sarkazm, ale nie moglem sie powstrzymac ;) co do formy Renault to sie nie wypowiadam bo to jak wrozenie z fusow. Przewidywanie musi byc oparte na faktach, a my, drogie kolezanki i koledzy, nie wiemy NIC. Co innego gdybanie, no ale potem jest glupio gdy sie okazuje, ze nie mielismy racji (ze przypomne okres sprzed roku). Jeszcze tylko miesiac i pierwsze testy. Pozdrawia

  • 67. TSA
    • 2010-01-03 10:39:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę że Renault będzie sensacją sezonu 2010!!!

    Będzie dobrze...

  • 68. URAN
    • 2010-01-03 13:00:21
    • *.chello.pl

    47 - i tu się grubo mylisz! Kolor lakieru, chociaż brzmi to niedorzecznie, ma spory wpływ na ciężar bolidu. Nadające kolor lakierowi pigmenty mają różne ciężary właściwe! Z tego co pamiętam, najcięższy jest kolor zielony. Różnica ciężaru bolidu, zależnie od koloru lakieru, ilości oraz grubości nałożonych warstw może wynosić nawet kilka kilogramów! Ziarnko do ziarnka...

  • 69. Myntel
    • 2010-01-03 13:09:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wcale nie jest powiedziane że Robert będzie słaby w tym sezonie ... Pierwszy raz bolid będzie budowany właśnie pod niego !

  • 70. Kaka200
    • 2010-01-03 13:56:55
    • Blokada
    • *.promax.media.pl

    68. URAN ty cepie ja mowie o malowaniu jak najmniej wazwnej rzeczy z konstrukcji bolidu ty matole;p;

  • 71. mariusz-f1
    • 2010-01-03 14:10:05
    • *.opera-mini.net

    70Kaka200 - Nie możesz mu normalnie odpowiedzieć ? Z takimi tekstami to na Onet , albo WP !

  • 72. Starh
    • 2010-01-03 15:41:45
    • *.adsl.inetia.pl

    Uran to ty może zacznij już malować te bolidy co:PP

  • 73. felek08
    • 2010-01-03 21:48:09
    • Blokada
    • *.231.201.25

    68.URAN-LOL

  • 74. URAN
    • 2010-01-03 22:04:26
    • *.chello.pl

    70 Kaka200 Ty natomiast jesteś zwyczajnym chamem i tyle! To choroba, na którą nie ma lekarstwa, niestety. Szkoda słów!

  • 75. darecky3
    • 2010-01-04 08:51:54
    • *.113.57.165

    Uran, dlaczego nie podsunales tej informacji inzynierom Kubicy w BMW, przeciez w taki sposob mogli by rozwiazac problem zbalansowania samochodu. Np. zamiast bawic sie z ciezarkami mogli pomalowac tylny spoiler 200 razy....hahahahahahaha

  • 76. URAN
    • 2010-01-04 10:53:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    72, 73, 75 - śmiać się Wam wolno. Co nie zmienia faktu, że w końcowym rozrachunku liczy się każdy kilogram wagi bolidu. Nawet uzyskany w tak "śmieszny" sposób. Pozdrawiam!

  • 77. mariusz-f1
    • 2010-01-04 13:17:51
    • *.opera-mini.net

    76.URAN - Czytałem o tym w F1 RACING . I jest dokładnie tak jak piszesz . Pozdro

  • 78. master123
    • 2010-01-06 15:54:58
    • *.244.153.90.debica153.tnp.pl

    Umówmy sie przeciez kazdy zespoł chce byc w czołowce i kazdy chce walczyc o mistrzostwo tylko ze wiekszosc ambicji zespołow konczy sie tylko na slowach ze mamy zamiar byc w czolowce walczyc o mistrzostwo i takie tam pierdoły. Wszystko okaze sie po sezonie . Zauwazmy ze te zespoly ktore najwiecej mowia o jakis wielkich zamiarach pozniej zostaja w tyle i taka jest prawda. Renault moim zdaniem nie ma szans na pierwszą trójke w tym ani w nastepnym sezonie a co dopiero mowic o mistrzostwie . Bmw niegdys tez mialo walczyc o mistrzostwo . I co z tego wynikło ? Nic . Wycofali sie z f1 i kaniec filma .

  • 79. matito
    • 2010-01-10 18:38:45
    • *.adsl.inetia.pl

    hah ciekawe czy "wywalczą tytół" jak BMW bo oni też sie podniecali że w 2009 roku bd mieli świetny bolid itp. a wyniki widać po miejscach Roberta. mam nadzieję że RENU poradzi sobie lepiej


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo