komentarze
  • 25. strong1
    • 2009-12-04 15:02:30
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    @23 "Renault dalej".
    22Miro66 kiedy on to mówił? dawno temu.,Może niespodzianka już odjechała do WRC,a może był nią Heidfeld wcześniej najbardziej ze wszystkich kierowców niedoceniony,jak to ujął Withmarsh Schumacher za stary ,reszta za młoda,a Koval mniej regularny,Kubica z kolei zamotany jak małe "WuWu" w jakiś układ.

  • 26. Miro66
    • 2009-12-04 15:04:08
    • *.7.10.46

    Ghosn to zimny drań, który przyszedł z Nissana do Renault. Znany jest z cięcia kosztów i oszczędności. Ludzie dla niego niewiele znaczą.Nie wróży to dobrze zespołowi Renault. W/g mnie zarząd Renault nie zastanawia się czy odejść z F1 tylko w jaki sposób to zrobić.Zresztą po tych pogłoskach już to widać. Powód jest jeden.Mamy kryzys a zespół Renault nie ma wyników. Więc nie ma co inwestować. Koniec, kropka. Taki jest Ghosn.

  • 27. grzes12
    • 2009-12-04 15:13:28
    • *.147.42.13.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    26 Miro66
    Żeby Renault chciało rzeczywiście odejść , to po znalezieniu nowego nabywcy , nic nie musiałoby kombinować , gdyż wszystkie zobowiązania Renault przeszłyby na nowego właściciela zespołu, łącznie z porozumieniem CA ....

  • 28. gryzipiorek
    • 2009-12-04 15:32:39
    • *.adsl.inetia.pl

    16. Kimi - rzeczywiście nic specjalnego David Richardson z Prodrive nie osiągnął, ale nie jest nowicjuszem w F1 i wie o co w tym wszystkim chodzi.
    Ponadto, Gerard Lopez (biznesmen związany z Gravity) - ma kierować całym przedsięwzięciem - a nie Renault. On starał się przejąć BMW - latem tego roku.
    Czyli - jest kasa, jest silnik, jest nowy team - wszystko, czego potrzeba. A fabryka Renault - w tle nie będzie musiała denerwować się wynikami.
    To już podobno stało się faktem (podobno, bo pod stołem nie siedziałem).
    Dlatego uważam, że będą silni.

  • 29. ris
    • 2009-12-04 15:36:15
    • *.150.87.74

    W związku z tym, że wszystko się układa pozytywnie, uprzejmie informuję , że do rozpczęcia sezonu 2010 zostało jedynie 2398 godzin (:_:) (:_:) (:_:) (:_:) (:_:)

  • 30. gryzipiorek
    • 2009-12-04 15:41:58
    • *.adsl.inetia.pl

    29. ris - i co my poczniemy z tyloma godzinami ? i z tak dobrze rozpoczętym dniem ?

  • 31. Miro66
    • 2009-12-04 15:45:18
    • *.7.10.46

    27.grzes12
    Przykład Toyoty uczy, że można wycofać zespół spontanicznie wiele na tym tracąc. Ghosn zna ten przykład i nie chce tracić tak wiele jak Toyota. Sauber wszak wszedł na miejsce Toyoty ( czyli Toyota tak łatwo nie sprzeda już resztek zespołu, bo nie ma już miejsca w F1). Widać też, że niełatwo znaleźć finansowanie całej tej zabawy. Nie każdy jest Mercedesem. I nie każdy ma taką sytuację jak oni po wycofaniu lokalnego rywala (BMW).I nie każdy zespół ma wyniki i potencjał ludzki jak Brawn GP. Wiele skłania do tego, żeby znowu patrzyć na F1 przez pryzmat ludzi nawiedzonych, zapaleńców a nie przez pryzmat wielkich koncernów.
    Widać, że sprzedać duży zespół bez wyników za przyzwoite pieniądze nie jest dziś łatwo.Ghosn o tym wie, bo na finansach się zna (wcześniej był dyrektorem finansowym Nissana).
    Jak dla mnie to delikatna operacja finansowa, aby jak najwięcej ugrać kasy dla Renault. I nie widać wielkiej chęci jazdy dalej...

  • 32. gryzipiorek
    • 2009-12-04 16:08:29
    • *.adsl.inetia.pl

    31. Miro - Moim zdaniem wszystkie teamy fabryczne - koncerny - popełniają ten sam błąd - od Hondy poczynając, BMW, Toyoty a teraz Renault. To są raczej kłopoty koncepcyjne wewnątrz zarządów fabryk-molochów, a nie samych teamów F1. Inaczej kieruje się małym zakładem produkcyjnym, a inaczej międzynarodowym koncernem. Inaczej buduje się bolid F1, a zupełnie inaczej seryjny samochód turystyczny. Choć akurat motoryzacja wiele zawdzięcza Formule 1.
    Tak na marginesie Toyota nie chce sprzedawać zespołu z prostej przyczyny - nadal będą się ścigać - ale nie po torze F1. Zespół z Kolonii zostaje. Mniejsze koszty, lepszy efekt marketingowy chcą osiągnąć m.in. w WRC. . Zobaczymy, czy im się uda..

  • 33. loko
    • 2009-12-04 16:12:47
    • *.acn.waw.pl

    mentalnosc ksiegowego Ghosna wiele tlumaczy. mam same negatywne doswiadczenia z takim zarzadzaniem bo ksiegowi zwykle maja blade pojecie o biznesie jaki prowadza. Czyli na razie nic nie wiadomo, czy el lopez czy prodrive ???

  • 34. Miro66
    • 2009-12-04 16:15:43
    • *.7.10.46

    32. Gryzipiorek
    Fakt, kiedyś już byli w WRC, pamiętam jak Carlos Sainz szalał Corollką pod koniec lat 90-tych.Miałem nawet plakat tejże Corollki podpisany przez niego jak był w Warszawie :)))

  • 35. ris
    • 2009-12-04 16:29:52
    • *.150.87.74

    30. gryzipiorek - pogadamy o transferach i juz będzie wiosna :_)))))

  • 36. elin
    • 2009-12-04 17:49:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie - trzymam za słowo, że Renault pozostanie w F1 ;-)

  • 37. owadd
    • 2009-12-04 18:14:47
    • *.connected.pl

    26. Miro66 Masz rację - Ghosn to zimny drań, który przyszedł z Nissana do Renault. Wcześniej jednak uratował Nissana przed bankructwem, a pierwsze co zrobił po przejściu do Renault to wprowadzenie surowych norm jakościowych. Być może dzięki temu Renault powoli przestaje produkować takie gówna jak np. Laguna II (maksymalnie tandetny samochód który bez przerwy się psuje...) Niemniej jednak nie da się ukryć że to zimny drań którego guzik obchodzą ludzie, a tym bardziej zespół F1 który tylko generuje koszty. Dla takiego kolesia niskie koszty są najważniejsze. Na szczęście zna się na tym co robi i pozbędzie się zespołu w bardziej przemyślany i rozsądny sposób niż np. Bmw.

  • 38. piter_neo
    • 2009-12-04 19:03:15
    • *.akademikium.futuroexito.pl

    Odnośnie drugiego kierowcy:
    "Drugim kierowcą może zostać wskazany przez rosyjskiego sponsora, potentata telekomunikacyjnego Megafon, Witalij Pietrow. "

  • 39. gucioF1
    • 2009-12-04 19:53:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    38. piter_neo to ja już wolę Kovala.

    I znowu trzeba będzie czekać na oficjalna informację ile jeszcze ?

    29. ris tylko tyle ?? :P "Zima" szybko minie i już będziemy mieli nowy sezon :)

    A wracając do tematu też trzymam za słowo Berniego . Oby Robert miał dobrego i doświadczonego kolegę bo inaczej "dupa zbita" i top 3 nie będzie.

    pozdrawiam

  • 40. ris
    • 2009-12-04 20:54:26
    • *.150.87.74

    39. gucioF1 - tylko tyle ! Jeśli cię nie powaliła ta cyfra to mogę podać w minutach ;-))))

  • 41. gucioF1
    • 2009-12-04 20:56:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. ris tylko nie podawaj w sekundach bo to na pewno i mnie powali :P

  • 42. gucioF1
    • 2009-12-04 20:57:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Chociaż musisz dodać poprawkę (ale nie na wiatr :P )

  • 43. jantar321
    • 2009-12-04 21:36:13
    • *.146.54.67.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    42. gucioF1 Hmm….. poprawka na wiatr…. jesteś lotnikiem lub żeglarzem?

  • 44. loko
    • 2009-12-04 21:41:58
    • *.acn.waw.pl

    a to w kwestii kolegi dla Roberta ....,,Ho-Pin Tung hoping Lopez buys Renault,,...
    K..wa tylko nie to !!! Tylko Prodrive.

  • 45. mariusz-f1
    • 2009-12-04 21:46:09
    • *.opera-mini.net

    gucioF1 i ris - Co wy chcecie , przecież i tak w tej przerwie zimowej dzieje się więcej niż w sezonie ! A jak wam się nudzi , to polecam gierke COD Modern Warfare 2 , + browarek i czas wam jakoś pyknie do rozpoczęcia nowego sezonu . Tylko spokojnie z tym browarem !!!! Pozdrawiam .

  • 46. ris
    • 2009-12-04 22:47:53
    • *.150.87.74

    41. gucioF1 -:-)
    45. mariusz-f1 -:-)

  • 47. gucioF1
    • 2009-12-04 23:05:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. jantar321 czasami wypiję za tych co na morzu i czuje się jak żeglarz :P
    45. mariusz-f1 mój "wooden PC" nie nadaje się na tak wymagające gry :)

    pozdrowionka dla ris, mariusz-f1

  • 48. mariusz-f1
    • 2009-12-04 23:12:26
    • *.opera-mini.net

    47.gucioF1 - No to pozostaje ci jeszcze browar , zawsze to coś

  • 49. mariusz-f1
    • 2009-12-04 23:17:36
    • *.opera-mini.net

    47.gucioF1 - No to pozostaje ci jeszcze browar , zawsze to coś he he . Pozdrowionka .

  • 50. walerus
    • 2009-12-04 23:27:10
    • *.adsl.inetia.pl

    W styczniu będziemy mądrzejsi...;-)

  • 51. dziarmol@biss
    • 2009-12-05 09:13:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    50. walerus -czy aby na pewno ?? ;-))

  • 52. robtusiek
    • 2009-12-05 09:17:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    50. walerus trzymam cię za słowo;)

  • 53. masaj
    • 2009-12-05 11:15:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja do słów Berniego nie przywiązywałbym żadnej wagi. Renault zrobi to co będzie chciało.
    Zresztą Eccleston bardzo często rzuca słowa na wiatr - przykładowo ile to już razy stawiał ostateczne ultimatum władzom toru Silverstone.

  • 54. saint77
    • 2009-12-05 13:51:26
    • *.76.187.226

    Jak już pisałem wcześniej - Renault zostanie w F1 w sezonie 2010.
    Kubica będzie kierowcą 1 a kierowca nr 2 będzie Kovalainen lub Kobayasi.
    Heidfeld zostanie w Sauberze jako nr 1 i spełni się jego marzenie.....
    Nie ma co snuć domysłów o przejści Roberta do Mercedesa, bo chociaż większość tego szacownego forum włącznie ze mną bardzo by tego chciała, to jest to prawdopodobne może w 2-3%. Szybciej w Mercedesie znalazłby się HEI:)

  • 55. loko
    • 2009-12-05 20:56:12
    • *.acn.waw.pl

    Renia pewnie zostanie.
    Ale tak cos czuje ze fia wytnie jakis numer z silnikiem Cosworth-a. jak z 2x dyfuzorami.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo