komentarze
  • 68. MARU
    • 2009-11-24 18:32:27
    • *.man.bydgoszcz.pl

    63.sawul_p Musi coś być na rzeczy bo tak naprawde to my nie znamy Roberta kontraktu,troche by dię wszyscy zdziwili gdyby taki był scenariusz.Ale szkoda by było też jakby Renault zabrakło w 2010 bo oni w przeciwieństwie do Hondy i Toyoty odnieśli dwa lata z rzdu podwójny sukces,pokonując między innymi niepokonanego Szumiego.

  • 69. beltzaboob
    • 2009-11-24 18:36:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @68Racja jednak w jednym rzedzie Hondy i Toyoty bym nie stawisł, jako że Honda(podobnie jak Renault)było już wcześniej dostawcą rewelacyjnych silników, a Toyota w F1 nic nie osiągnęła.

  • 70. kierowca
    • 2009-11-24 18:47:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    narazie nie ma sie co denerwować. na 99,99 % renault w sezonie 2010 startował będzie. na moj gust to teraz zabiegi odnośnie sprzedania części udziałów w zespole. moze tym rosyjskim inwestorom ?
    ktoś tu pisał ze azjaci sie wycofują ! bzdura kompletna. na dzien dzisiejszy to f1 azjatami i arabami stoi !
    Co do samego Roberta, to naepwo w kontrakcie przewidział taką sytuacje i widać ze nerwowych ruchów nie wykonuje.
    To raz, a dwa ... we wszystkich podsumowaniach sezonu (jakie czytałem - i nie pisze o polskich) Robert został zauważony i ocena jego dokonań była jak najbardziej pozytywna.
    Trzy - nie jest drogim zawodnikiem (wbrew pozorom).


    pozdrawiam

    Marcin

  • 71. MARU
    • 2009-11-24 18:47:54
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Zgadza się,ale jako bolid to Honda nic szczególnego nie pokazała,mając największy budżet.

  • 72. kierowca
    • 2009-11-24 18:49:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @jamal017
    a co znaczy mocne teamy ?
    :) :) :)
    czy rok temu red bull i brawn gp okreslilbys jako mocny team ?
    ba
    czy o toyocie bys napisał mocny team ?

  • 73. beltzaboob
    • 2009-11-24 18:54:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zgadza się...Najgorzej wypadła Toyota i BMW jako zespoły fabryczne. Bez nich jakoś F1 nie ucierpii, a bez Renault już tak. Apro pos pierwszy tytół Alonso zdobył z Benettonem(silnik renault)czy się mylę? Mild Seven? Skorygujcie mnie.

  • 74. david9
    • 2009-11-24 19:02:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem Renault poważnie zastanawia sie nad odejściem z F1. Przede wszystkim te gierki i jakoby chęc ugrania czegoś od FIA teraz są bezużyteczne po wejsciu wielkiego koncernu jakim jest Mercedes. Nie sądze aby FIA poszła na jakiekolwiek ustępstwa i zmainy specjalnie dla Renault. Pozatym cel na rok 2010, 3 miejsce w klasyfikacji konstruktorów moim zdaniem nie realny. Bez drugiego silnego partnera w zespole sam Kubica nawet dysponując konkurencyjnym bolidem wszystkiego nie ugra a tymczasem w tej chwili widac że Kubica nie będzie miał solidnego kolegi. Co więc może trzymac Renault w F1??

  • 75. MARU
    • 2009-11-24 19:03:30
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Alonso zdobył dwa tytuły z silnikami Renault.

  • 76. beltzaboob
    • 2009-11-24 19:07:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @75 to wiem ale pierwszy tytuł, zanim Reno wykupiło Bennetona...A może nie..Musze sprawdzić

  • 77. Dr Prozac
    • 2009-11-24 19:16:02
    • *.ipartners.pl

    Honda sie wycofała po zainwestowaniu sporej kasy w bolid który okazał się zwycięski. Głupia decyzja.
    Toyota sie wycofała po podpisaniu Concorde Agreement, co jest jeszcze głupsze bo zapłacą sporą karę. Chaby ze sie jakoś dogadali z FI i Bernie.

    Logicznie rzecz biorąc Renault nie powinno się wycofywać, na pewno nie w tej chwili. Zainwestowali niemało kasy w prace nad nowym bolidem, robili to przez cały obecny sezon, też by kary zapłacili. ale koncerny samochodowe już pokazały że potrafią być nieobliczalne i nielogiczne..

    Jeśli chodzi o Mercedesa, to myślę że gadanie że nie chcą niemieckiego składu było zasłoną dymną. Myślę też ze nacjonalizacja teamu F1 będzie dla nich marketingowym strzałem we własną stopę (chyba że ściągną MSC, ale to nierealne raczej) . Możliwe że wstrzymują się żeby stwarzać pozory i podtrzymywać spekulacje, które same w sobie są niezłym marketingiem.
    Mozliwe że np rozmawiają z Raikkonenem jednak i dlatego się wstrzymują. Wykluczyć nie można że czekają na decyzję Renault by ewentualnie ściągnąć Kubicę. W sumie czemu nie? Na ta chwile to najlepszy team który ma wolne miejsce.

  • 78. kierowca
    • 2009-11-24 19:20:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Dr Prozac,
    księgowi nie myślą w ten sposób. Całe szczęście, że nie ksiegowi rządzą w renault.

  • 79. kierowca
    • 2009-11-24 19:23:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to co zainwestowane to jest stracone w mysl logiki ksiegowego (znajduje sie po stronie pasywów). jesli ksiegowy nie widzi po stronie aktywów kwoty rownowaznej to ... tnie strate. Dla ksiegowego licza sie cyfry. bo sam porównaj ... kara za zlamanie CA (4 mln $ ? ) czy finansowanie przez rok zespołu (circa about 250 mln $ ).

  • 80. Matysss
    • 2009-11-24 19:32:07
    • *.opera-mini.net

    Gadu Gadu o ekologii..nic nie znaczy.bardziej Panie Ghosn interesuje nas R30.a co do kontraktu Roberta to bądźcie spokojni.to już nie jest żółtodziób

  • 81. beltzaboob
    • 2009-11-24 20:09:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @80 właśnie tak, R30. Benneton zniknął w sezonie 2001 - nie wiem skąd mi się ubzdurało,że później...Tyle się tych sezonów już widziało;) Sor. pozdr.

  • 82. Dr Prozac
    • 2009-11-24 20:33:03
    • *.ipartners.pl

    4 mln $? Takie małe kary przewidzieli?

  • 83. MARU
    • 2009-11-24 20:41:29
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Pierwszy tytuł zdobyli R26 a drugi R26 to już były bolidy Renault w całości.

  • 84. Gosu
    • 2009-11-24 20:50:04
    • *.adsl.inetia.pl

    Kolo leje wodę, za dużo kasy, pracy i zachodu kosztowała ich budowa R30. Do tego dochodzą kary za złamanie CA, plus zerwanie kontraktów z kierowcą i sponsorami. Jednym słowem byłoby to nie logiczne posuniecie, które kosztowało by Renatę niemałe pieniądze, ale jak postępują duże koncerny wszyscy wiemy.

  • 85. Myntel
    • 2009-11-24 20:59:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawet jeżeli Renault by się wycofało to sprzedadzą zespół (chętnych nie brakuje) więc jest wysoce prawdopodobne że Kubica jeździłby w tym Teamie ... a przecież jest jeszcze Sauber... Ale jestem pewny na 147% że Renault będzie startować w sezonie 2010.

  • 86. Budda89
    • 2009-11-24 21:11:24
    • *.opera-mini.net

    Teraz Fińskie media donoszą, że Kimi nie rozmawia już z Mercedesem a walka o fotel rozstrzygnie się między Robertem a krasnalem.

  • 87. Myntel
    • 2009-11-24 21:23:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    krasnalem ?

  • 88. Marti
    • 2009-11-24 21:26:06
    • *.160.167.2

    z...??? No z kim kempa007? :-)

    W jakim celu Ghosn wizytował Indie? Poszukiwał indyjskiego kierowcy na wypadek gdyby się nie wycofali?

    Odnośnie Roberta i Mercedesa: nie wydaje mnie się, aby go tam obecnie chcieli, nawet konkretnych spekulacji nie ma na ten temat. Nawet jeśli były jakieś rozmowy z tym koncernem, to wątpię aby wyszły z inicjatywy Merca.

    Odnośnie ciemnych chmur nad Renault i Robertem: miałby Kubica w miarę szerokie (finansowe of course) plecy, to jego sytuacja na rynku transferowym wyglądała by inaczej i nie musiał by chwytać pierwszego koła ratunkowego. Mijają 4 lata odkąd Robert jest w F1, lecz ani widu ani słychu o konkretnym polskim sponsorze. Niestety bez takiego zastrzyku w chwili obecnej ciężko znaleźć miejsce w top teamie, tym bardziej, że są w stawce kierowcy z znacznie bardziej wyrobioną marką, którzy dodatkowo mogą się poszczycić dobrymi sponsorami.

    8. hot dog - jak na moje oko ta informacja M. Sokoła była prawdziwa. Dlaczego miałby ją wymyślić? To nie w jego stylu. Myślę, że z jego strony info było sprawdzone.
    Tylko jak Robert miał podpisać w 2008 kontrakt z Hondą, gdy BMW w ostatniej chwili skorzystało z opcji i musiał zostać? Pozdrówki

    @7. radish - jw. jak Robert miał w 2008 podpisać kontrakt z Hondą? To Ross i Honda mieli na niego chrapkę, ale nie Mercedes. Czy wtedy Merc był związany z Hondą?


    @53. Budda89 - skąd wiesz, że tego newsa zamieścił tam Sokół? Może autorem jest ktoś inny z redakcji tamtego portalu?

  • 89. Myntel
    • 2009-11-24 21:37:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślisz że ludzie w takim Ferrari patrzą na to co taki np. Massa robił przez całą karierę ... w Sauberze nic nie pokazywał w Ferrari był cieniem Schumiego mając dobry bolid 2007/08 jeździł przeciętnie na możliwości samochodu. A Kubica ... cechuje go chęć walki i wykorzystanie 110% samochodu ... (np. Monza 09) ... tym się wzorują ludzie w F1 ... wcale się nie dziwię że ludzie z Ferrari chcieli go mieć za Masse ... Kubica nie zgadzając się pokazał tylko swój charakter ...

  • 90. Myntel
    • 2009-11-24 21:38:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie w F1 widzą to i nie dziwię się żę chcieli go do Ferrari no i to że Mercedes czeka na ogłoszenie Renault.

  • 91. strong1
    • 2009-11-24 21:47:04
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Budda 89 też to czytałem.Robert rzekomo ma być przed Nickiem na liście życzeń(wirtualnej,prawdziwej?),bo Brawn kręci nosem na dwóch Niemców ,ale wiesz na razie to "ludzie listy piszą".Jutro przeczytamy zapewne,że Raikkonen się już,już już dogaduje,albo "Sute"k złapał Pana Boga za nogi. Ale jeśli Raikkonen nie podpisze,a Renault się sprzeda lub wycofa to może akurat co? Status Roberta na tle Rosberga nie musiałby być zachwycający dla polskich kibiców,ale to już całkiem inna historia.Dobra znów idę za daleko,tym samym ściągam sobie cugle...:)

  • 92. strong1
    • 2009-11-24 21:47:50
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    "Sutek".

  • 93. Myntel
    • 2009-11-24 22:57:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Walka właśnie walka ! Sutil vs Kubica czyli next POLSAT BOXING NIGHT zwycięzca dostaje Mercedesa a przegrany walczy z Endrju.

  • 94. gryzipiorek
    • 2009-11-24 23:44:42
    • *.adsl.inetia.pl

    @88 Marti - słabo znam poglądy Pana Ghosn ale jeśli chce zerowej emisji to musi wymyślić perpetum mobile. Inaczej się nie da. Może w Indiach coś go "nawiedziło" ?

  • 95. fullbzikaaa
    • 2009-11-25 06:45:22
    • *.chello.pl

    Nic nowego nie powiedział, oprócz tego, że kombinują z silnikiem na wodę. Przyszłość Reno w F1 dalej jest niepewna. Potwierdził to w wypowiedzi.

  • 96. gryzipiorek
    • 2009-11-25 11:18:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Dla mnie mogą jeździć na wodę, lub cokolwiek sobie wymyślą innego. Na parę, to już było - lokomotywy zostały wycofane.
    Pod jednym wszakże warunkiem - że jednak pozyskają energię do poruszania bolidów z odpowiednia prędkością. Oczywiście pytanie brzmi - ile to będzie (sumarycznie) kosztowało ? Kolorowy zawrót głowy z tą "niby" ekologią.

  • 97. rumpowanysko
    • 2009-11-25 11:19:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    marti ma całkowitą rację, dlaczego "ORLEN" nie zadba o swój wizerunek na torach F1

  • 98. ebbpp
    • 2009-11-25 16:36:40
    • *.adsl.inetia.pl

    To już kolejny z obciętych artykułów... było by fajnie gdyby admini coś z tym zrobili np. zwiększając pojemność newsów.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo