komentarze
  • 34. yaneq
    • 2009-11-20 19:50:45
    • *.pancom.pl

    jeżeli button nie ściemnia i faktycznie nie liczyła się dla niego kasa, to faktycznie wielki szacunek. w mc bedzie miał ciężką przeprawę, twardego kolegę który pewnie uważa, że button jest fantastycznym kierowcą, bardzo go szanuje i blablabla... ja wiem, że button wiele przeszedł. nie raz wypowiadał się, że oddał by cały szmalec za mistrza świata. teraz go ma w ręku, pewnie zdobytego (nie wszyscy tak uważają, ale to są onetowcy nie mający pojęcia o tym sporcie), dlatego szuka wyzwania. ja uważam, że dobrze się stało, że jest w mc. hamilton też ma już mistrza, więc może nie będzie takich spięć jak to miało miejsce na linii hamilton-alonso. tam spotkały się dwie rozkapryszone gwiazdy, teraz mamy spokorniałego mistrza oraz mistrza weterana. dobre połączenie jak sądzę. zobaczymy czy będzie równowaga w ich trakowaniu przez zespół. jakieś plotki krążyły, że ron wróci. ja chce martina, on napewno lepiej przysłuży się dla obu kierowców, nie "zwłaszcza" jednego.

  • 35. MARU
    • 2009-11-20 20:26:13
    • *.man.bydgoszcz.pl

    z kasą raczej nie ściemnia,bo przccierz jak Ros przeją Honde to się zgodził na obnirzenie zarobków,a jak zdobył tytuł to miał prawo oczekiwać większej kasy,tylko na początku Ros troche kręcił a jak zobaczył,ż e Batton może opuścić zespół to kasa się znalazła tylko Janson szukał nowego wyzwania i zespół opuścił,a teraz Ros wymySla jakieś bajki,że janson złamał zasady.Przecierz to normalne jak nie mógł się dogadać z Rosem to szukał nowego zespołu.A co do Hamiltona to już na tyle dorósł,że zespół składa się z dwóch kierowców a nie jednego plus pomocnik,jakoś tego nie widze jak Hamilton wrazie wygrania mś mu gratuluje i idzie znim na piwo.

  • 36. pjc
    • 2009-11-20 22:04:41
    • *.acn.waw.pl

    @Tomo2345 zobaczymy w nowym sezonie. Zaczekajmy.

  • 37. lechart
    • 2009-11-21 07:11:14
    • *.olsztyn.mm.pl

    Ciekawe, chce się mierzyć z kierowcą tego samego zespołu, zapominając jednocześnie, że są i inni. Takie wewnętrzne " mierzenie się" nie wróży nic dobrego dla MCL. Oby "zmierzył" ich obu Kubica.

  • 38. fabian
    • 2009-11-21 09:42:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ndzieję, że "wewnętrzna" walka pomiedzy kierowcami McLarena będzie fajnym widowiskiem ale może przyczynić się do porażki zespołu w MŚ. Warunkiem jest oczywiście bardzo dobry bilid.

  • 39. annx33
    • 2009-11-21 09:54:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    będzie fantastyczna walka pomiędzy Jensonem , a Lewisem.
    Nie zgodzę się z tymi co tu piszą , McLaren będzie dysponował na pewno bardzo dobrym bolidem, przy tym chłopaki będą walczyć o mistrzostwa zarówno w konstruktorach jak i MŚ.

  • 40. pjc
    • 2009-11-21 12:48:55
    • *.acn.waw.pl

    @fabian osobiście wolę oglądać taką walkę niż jazdę jednego kierowcy dla drugiego.

  • 41. dziarmol@biss
    • 2009-11-21 13:04:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przycisk z góry skazany jest na klęskę. Alonso , dwu krotny mistrz świata przegrał walcząc z Hamiltonem Dennisem oraz całą resztą zespołu, a co dopiero taki Button ;-(

  • 42. MARU
    • 2009-11-21 14:20:16
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Po pierwsze nie przegrał Alonso tylko olał sprawe i opuścił te bagno Angielskie,a już niedługo sami zobaczycie jak Hamilton dostaje od innych po d...e.Tylko niech się zaopatrzy w chusteczki higieniczne,bo jak się rozpłacze to zalwje cała wyspe :}

  • 43. japonia55
    • 2009-11-21 15:01:51
    • *.adsl.inetia.pl

    szkoda że kubica trafił do renualt : ( miałem nadzieje że Brawn lub McL. E Pany żeby porównać kierowców to sposób jest tylko jeden - muszą mieć takie same bolidy więc przestańcie pier..... kto lepszy Jeżeli będą faworyzować hamiltona to Baton będzie jeżdził na takim poziomie co kowal.

  • 44. Voight
    • 2009-11-21 18:17:26
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Alonso sam robi bagno

  • 45. leo_
    • 2009-11-21 18:18:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że rzeczywiście Button podjął nowe wyzwanie świadomie. Przypominają sie potyczki słowne Buttona i Hamiltona z tamtego , a może i też przed tamtego, roku. Buttona strasznie bolało to, że Lewis od razu jeździł w jednym z najlepszych bolidów w stawce. Button sugerował, że on nie byłby gorszy od Lewisa w takim samym bolidzie , i to on tak na prawdę jest lepszy. A gościu jeździ w triatlonie i wie , że jest większym twardzielem niż Hamilton. Tak więc ja szanuję go za decyzję, bo wygląda na to, że chce pokazać kto jest twardszy, bo nie miał okazji tego pokazać w tamtym roku, kiedy to Lewis nie podjął wyzwania w walce (nie pamiętam w jakiej dziedzinie). Tylko, że pewnie jest i twardszy, ale czy szybszy na torze?? Tego nie wiem.

  • 46. jar188
    • 2009-11-21 20:20:15
    • *.chello.pl

    @45. leo_, Tylko, że tutaj wszystko rozegra się w ich głowach (tężyzna fizyczna nie idzie w parze z psychiką) a tej kwestii obaj są nie najlepsi. Obydwaj nie radzą sobie z presją, jeden jeździ przez to gorzej (druga połowa sezonu Buttona) a drugiemu zdarzają się przez to głupie błędy (podawać przykładów chyba nie trzeba).
    Oczywiście to wszystko przy założeniu, że będą równo traktowani, że nie będzie szopek pt. Hamilton dostaje pierwszy nowe części (tak jak to było z Kovalem) a Button wyścig albo dwa później.
    Swoją drogą jestem ciekawy czy Hamilton nie ma takiego zapisu w kontrakcie, że to on pierwszy dostaje nowe części do "sprawdzenia" i czy Alonso w Ferrari też udało się wywalczyć taki zapis (miał taki na pewno w Renault co było widać).

  • 47. jim
    • 2009-11-21 21:05:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Porównywanie Buttona i Hamiltona mnie bawi. To jakby Villeneuve'a równać z Schumacherem. Co prawda wygrał MŚ w 97. ale nikt nie twierdzi że jest lepszy.

  • 48. jar188
    • 2009-11-21 21:52:41
    • *.chello.pl

    @ 47. jim, Nie do końca trafne porównanie, Button jest jednak lepszym kierowcą niż Villeneuve'a a Hamilton musi jeszcze trochę popracować nad błędami i żeby móc go porównywać do M.S.
    Chociaż po tym sezonie jestem bardziej pełen podziwu dla umiejętności Hamiltona niż po jego mistrzowskim sezonie. Naprawdę miło się go ogląda, gorzej słucha ;).

  • 49. jim
    • 2009-11-22 08:27:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może faktycznie porównanie statystyczne będzie lepsze; starty - 169 Button do 51 Hamilton, zwycięstwa 7 do 11, GP podium 23 do 27, pole positions 7 do 16. Button jest miłym facetem i zdolnym kierowcą ale Hamilton to prawdziwy talent. Oceniajmy kierowców obiektywnie a nie na podstawie wypowiedzi Zientarskiego.

  • 50. jim
    • 2009-11-22 08:32:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @jar188 Masz rację Hamilton musi jeszcze popracować aby porównywać go z Schumacherem. Może jeszcze ich zobaczymy razem na torze ;)

  • 51. xdomino996
    • 2009-11-22 10:06:49
    • *.147.227.213.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    49. jim ale button jezdzil w Hondzie w której nie wygral zadnego wyscigu bo sami wiemy jaka byla honda a Hamiltonodrazu weszegł do dobrego zespolu wiec twoje porównanie sie nie zgada dodaj tam jeszcze zespoly w których jezdzili to wtedy zobaczymy . Co do Buttona popieram go w jednym takim samym zespole moze pokazac kto lepszy bo sam jestem ciekawy.

  • 52. xdomino996
    • 2009-11-22 10:07:24
    • *.147.227.213.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    weszedł

  • 53. dziarmol@biss
    • 2009-11-22 10:09:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. jim- statystyka to największe oszustwo XX oraz XXI wieku ;-))
    Zwróć swoją szanowną uwagę na taki oto fakt że Button w całej swojej karierze po za obecnym ( 09) sezonem nie miał tak dobrego auta jakim dysponuje od początku Hamilton.;-)) A właśnie sezon 09 pokazał że Lewis nie jest takim "hardkorem" kiedy dysponuje nieco wolniejszym autem ;-))

  • 54. jim
    • 2009-11-22 10:53:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z samochodem to oczywiście prawda. Ale tylko częściowo. A oceny bez statystyki jednak są strasznie subiektywne. Np. ja uważam że Hamilton w 2009 pokazał klasę; 5 razy na podium. Kierowcy którzy go wyprzedzili mieli bolidy innej klasy. W ogóle ten sezon nie nadaje się do porównania, sami wiecie dlaczego. Przyjmuję zakłady że w ciągu next 3 lat nie będzie statystycznie :) lepszego kierowcy niż Hamilton. Jedynie Alonso może go postraszyć. @xdomino WSZEDŁ!

  • 55. zawist
    • 2009-11-22 12:22:22
    • *.cdma.centertel.pl

    widze maru ze typowy zarozumialec z ciebie podobnie jak ten dupek hamilton Nie wspomne o ortografii ktora jest mowiac delikatnie w lesie kolego pozdro heh

  • 56. kumahara
    • 2009-11-22 13:01:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli obaj otrzymają jednakowe bolidy i będą równo traktowani to zapowiada się pasjonujący pojedynek Buttona z Lewisem i nie stawiałbym Buttona na straconej pozycji, ale czy będą równo traktowani ? Oto jest pytanie...

  • 57. Marti
    • 2009-11-22 22:03:46
    • *.160.167.2

    Guzik wybrał McLarena do wyzwania? No co on jeszcze nie powie. Ciekawa jestem, czy gdyby musiał coś więcej wykrzesać z siebie, aby zdobyć tytuł, to też odwróciłby swój tyłek od Rossa i całego zespołu i poszedł sobie w siną dal. Za łatwo jemu przyszło zdobycie majstra. Bolid mistrzowski przygotował jemu Ross, z wszelkimi dobrymi dodatkami (jak np. słynny dyfuzor), jedynym zadaniem Jensona było zjedzenie przygotowanej kanapki. Nawet sobie paluszków nie pobrudził podczas konsumpcji ;-))
    R. Brawn bez wątpienia jest zawiedziony taka postawą Guzika, nie spodziewał się, że ten po skosztowaniu majstra odejdzie do konkurencji. Gdyby Rossowi ponownie udało się skonstruować taki bolid, któremu by pierwsza połowa sezonu wystarczyla na zgromadzenie odpowiedniej ilości punktów do wygrania MŚ, to Button ze swoim średnim talentem do jazdy mógłby z powodzeniem walczyć o drugie MŚ, lecz ten wolal się unieść dumą i odejść. Dla mnie ta decyzja jest niezrozumiała (chyba że głównym jej powodem jest kasa, co jest wielce prawdopodobne). Tylko niech za parę miesięcy nie marudzi, że Lewis jest faworyzowany w Maku ;-)
    Tak jak ktoś napisał w felietonie - tym posunięciem Guzik pokazał, że albo ma wielkie jaja, albo dokładnie odwrotnie ;-)

  • 58. dziarmol@biss
    • 2009-11-23 02:02:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cytat z artykułu >>Button zostaje partnerem Hamiltona<< "Chciałbym podkreślić, że decyzja Jensona o dołączeniu do nas nie była motywowana pieniędzmi. Nie będziemy mu płacić więcej niż on mógłby dostać gdzie indziej". To tyle odnośnie kasy. Tak na prawdę nie znamy powodów dla których Button odszedł z Brawn GP a raczej MercesesGP ;-)) Być może dostał od nowych "panów" propozycję tych w rodzaju nie do odrzucenia?? np. wynocha?? Ross może teraz strugać wariata że jest zaskoczony (zawiedziony) tą decyzją ;-)) No cóż PR przede wszystkim . Według mnie Mercedes buduje Niemiecki dream team i Jenson jakoś tam nie pasuje ;-))

  • 59. Hamilton_Mistrz
    • 2009-11-23 08:25:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zawist a kto jest najszybszym kierowcą? tylko nie pisz przypadkiem że kubica. bo w to ci nikt nie uwierzy

  • 60. Hamilton_Mistrz
    • 2009-11-23 08:27:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tomo2345 będą mieli numery 1 i 2 bo "jedynka" to numer dla kierowcy który zdobył mistrzostwo

  • 61. Marti
    • 2009-11-23 19:00:09
    • *.160.167.2

    58. dziarmol - spisek przeciw Guzikowi?? :-) Znowu węszysz?? :-)

  • 62. leo_
    • 2009-11-23 19:45:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti-mnie się jednak wydaje , że nie o pieniądze chodzi. Tak czy inaczej, wydaje się, że w McLarenie będzie się dużo działo.

  • 63. dziarmol@biss
    • 2009-11-23 21:57:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    61. Marti - A bo jakoś nie bardzo wierzę w zaskoczenie Brawna co do odejścia Buttona.. ;-)) no i podtrzymuję wersję w czysto narodowy team MercedesGP. Będę mile zaskoczony jeśli do "Mesia" trafi jednak Kimi w co szczerze wątpię.. A czy zaraz musi być spisek?? ;-)) Choć z drugiej strony ??? Wczoraj obejrzałem sobie film Der Untergang , skończył się późno w nocy ale warto było więc jestem jeszcze pod wrażeniem owej lektury i mam prawo węszyć wszędzie spiski ;-))

  • 64. Marti
    • 2009-11-23 22:32:10
    • *.160.167.2

    dziarmol - noo niee, już się obawiam konsekwencji, które wywarły wrażenia z filmu :-))
    Wiem, "Upadek" robi wrażenie, to chyba jedyny film, na którym byłam w kinie 2 razy :-) wg mnie bardzo dobrze zrealizowany.

    62. leo_ całkiem realne, że w McLarenie będzie się działo chociaż ja uważam, że ta przygoda nie wyjdzie Buttonowi na dobre. Rzucił się do klatki z lwem. Zobaczymy co wyniknie z duetu dwóch mistrzów. Osobiście bardziej ciekawi mnie działanie parki w Ferrari. Tutaj powinno się więcej dziać.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo