komentarze
  • 10. PrymusF1
    • 2009-10-28 15:21:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Zabi i Dhabi :P

  • 11. biter1
    • 2009-10-28 15:22:30
    • *.238.201.28

    oglądałem ten filmik z rundy po torze i mam jedno pytanie. gdzie jest linia końcowa ograniczenia prędkości w Pt-lane? zaraz za pitlane tam gdzie jest zjazd w dół w stronę tunelu czy dopiero w tunelu? Jeśli przed zjazdem do tunelu to jak amen w pacierzu ktoś się tam roz... przecież tam jest dość ostry zakręt tak przynajmniej wygląda to na tym nagraniu.

  • 12. walerus
    • 2009-10-28 15:48:32
    • *.klingspor.pl

    no właśnie linia jest gdzieś przed tunelem więc w tunelu się mozna rozpędzić i......

  • 13. mario547
    • 2009-10-28 15:52:39
    • *.191.132.42

    8. milten Abu Dhabi to angielska wersja a polska Abu Zabi (polska wersja jest bardziej zbliżona do wymowy arabskiej). Tak samo jak Monaco i Monako, Moscow i Moskwa, Bejing i Pekin.
    11. chyba 50 m przed tunelem jest sygnalizator i linia. Najgorszy jest ten zakręt przed tunelem jak ktoś sie tam rozdupcy (rozłoży) to wyjazd zakorkowany. Ale chyba na Fuji jest jeszcze węziej i są bandy więc chyba nie będzie źle żeby tylko kamikadze albo Grożał się nie rozwalili bo oni tacy nieuważni

  • 14. Adrian14
    • 2009-10-28 15:53:39
    • *.adsl.inetia.pl

    napewno zaraz za pit-lene. Gdyby było takie niedociagniaciecie to byłby to tor byłby ich pełen. Moze te luksusy to tylko zasłona dymna dla tego czego nie udało sie tak doskonale zrobic... Pozatym zapowiada sie fantastycznie :)

  • 15. atomic
    • 2009-10-28 15:58:40
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aby dhabi to jeden z emiratów , a abu zhabi to stolica tego emiratu .jasne

  • 16. mario547
    • 2009-10-28 16:02:18
    • *.191.132.42

    A ten pasażer Bruna Senny to pewnie laurelat nagrody w konkursie Rexony. Wygrał sesję testową

  • 17. biter1
    • 2009-10-28 16:15:47
    • *.238.201.28

    mario547. no właśnie też o tym zakręcie przed tunelem myślałem. Jak komuś nerw puści to przygrzeje w to jak amen w pacierzu. Zresztą nie musi mu nerw puścić. Padać to tam co prawda nie będzie ale wystarczy że troche piasku na sypie, gośc wyjedzie na niedogrzanych oponach, źle zbalansowanym bolidem i zrobi drifta...

    Tor ogólnie jest taki sobie. nie podoba mi się jedna z szykan, jakby puścili tam prosto to by była ciekawa prosta to raz a dwa nie wiem jak tam będzie z wyprzedzaniem, obawiam się że się może z tego zrobić kolejny tor szybkich okrążeń. Niby jest troche miejsc ale praktyka bywa daleka od teorii. Napewno ciężko będzie o SC.

  • 18. racer95
    • 2009-10-28 16:18:05
    • *.chello.pl

    Na drugim okrążeniu Bruno miał czas około 1:55. Biorąc pod uwagę fakt, że nie był to bolid F1, siedział w nim jeszcze jeden facet, tor był zakurzony i były to pierwsze okrążenia, a więc ostrożna jazda osiągnięcie czasu 1:40 jest bardzo prawdopodobne.

  • 19. PrymusF1
    • 2009-10-28 16:30:41
    • *.adsl.inetia.pl

    wcześniej pisało chyba 1.36 lub 1.38 ... Ale to tak z miesiąc temu. . .

  • 20. MadOnion78
    • 2009-10-28 17:15:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    5,554km

  • 21. Iwan.
    • 2009-10-28 17:52:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nieciekawy ten tor wg mnie.

  • 22. gerber
    • 2009-10-28 18:49:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super tor, ciekawe zakręty, będzie tam się dużo działo. Każdy kierowca w debiucie Abu Dhabi marzy o zwycięstwie na tym torze. Brawa dla kempa007 za przygotowanie bardzo ciekawego artykułu.

  • 23. frg1pl
    • 2009-10-28 19:17:28
    • *.gdynia.mm.pl

    Jakby nie bylo zycze Robertowi by zgarnal rekord toru. Tylko to zostalo do wziecia w tym sezonie.

  • 24. tom12333
    • 2009-10-28 19:20:14
    • *.ds7-k.us.edu.pl

    kończą się garaże i kończy się ograniczenie prędkości- pod tunelem nie ma ograniczenia i tak aż do wyjazdu. Na zagranicznym serwisie czytałem jakby co...

  • 25. Marti
    • 2009-10-28 19:41:06
    • *.160.167.2

    szerokość wyjazdu z pit lane w Abu Zabi/Abu Dhabi/Abu Dabi w całej jej okazałości
    http:/ /www .motorsport -total. com/f1/bilder/show.php?c=09abudhabi&b= 1256718759

  • 26. mario547
    • 2009-10-28 19:52:34
    • *.191.132.42

    Szerokość toru większa niż w Walencji i jak tam wyasfaltowane pobocza. Wolne zakręty nr 8 i 11 są po długich prostych a więc super miejsca do wyprzedzania. Prosta startowa jest krótka. Tor ma kształt PISTOLETU broni krótkiej. Jest też parę szybkich zakrętów. W grze F1 Delux 2009 jest trochę inaczej bo pobocza są żwirowe i nie ma tunelu. W pierwszym moim okrążeniu jechałem ostro zwiedzając pobocza i miałem czas 1:55,157

  • 27. Musashi
    • 2009-10-28 19:55:46
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    A ja powiem szczerze, że ten filmik rozczarowuje trochę. Bruno coś wolno popyla, pewnie po to żeby ten turysta z tyłu nie puścił pawia na zakręcie, ale mimo wszystko jakaś jazda bez ballsów. A do tego sam tor jakiś taki goły na razie i ta kolorystyka z morską zielenią jak w szpitalu czy toalecie.

    Tak czy siak sam wyścig zapowiada się co najmniej równie widowiskowo jak Singapur. Szczególnie to przejście z dnia w mrok może być ładne, bo wtedy te wszystkie srebrne, odblaskowe budowle będą roztaczać całą gamę odblasków no i pewnie podświetlane LCD zrobią jakieś myki ala Alianz Arena..

  • 28. mario547
    • 2009-10-28 19:59:09
    • *.191.132.42

    27. Musashi. Quick Nick będzie miał co z rodziną podziwiać. On lubi architekturę

  • 29. norek7107
    • 2009-10-28 20:50:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    tor jak dla mnie zaje...... ;p

  • 30. gucioF1
    • 2009-10-28 21:17:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wyścig o GP Abu Zabi będzie składał się z 55 okrążeń, każde o długości 5,555 kilometra.
    Nieźle same piątki :P

  • 31. Musashi
    • 2009-10-28 21:22:02
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Eee coś tu linków nie można wstawiać.. PDF z torem w Abu Zabi: bit.ly/AbuDhabi

  • 32. Musashi
    • 2009-10-28 21:25:00
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Ciekawe ile kosztuje doba hotelowa w Yas hotel w trakcie GP hehe Nie trzeba nawet z pokoju wychodzić, żeby wyścig obejrzeć z pozycji trybun. Prawie jak oglądanie z basenu na dachu willi w Monaco.

  • 33. DogGhost
    • 2009-10-28 23:07:54
    • *.2-0.pl

    Strasznie ciasne szykany i długa prosta - oj ciężkie zadanie czeka mechaników, żeby znaleźć złoty środek w ustawieniach :)

  • 34. L00Kass
    • 2009-10-28 23:24:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Ten tunelik wydaje się trochę na siłę, jakby nie mogli zrobić dołączenia z prawej strony, może chodziło o większą stratę czasową podczas postoju? Taki zjazd z trasy na stacje gdzieś na zachodzie już widziałem. Ciekawsze rozw. niż most.

  • 35. modafi
    • 2009-10-29 06:43:12
    • *.153.158.115

    Zachwycacie się tym torem.... A mnie się nie podoba. Ot, kolejny tor na pustyni zbudowany dla ludzi z kasą. Dla mnie nudny i nijaki, ale to moje zdanie. Ten wyjazd z pitline w tunelu - ile będzie trwał? Jeżeli linia końca ograniczenia prędkości [100km/h] jest przed tunelem to na bank ktoś obdrapie tynki tego tunelu, jeżeli za tunelem to przewiduję cysterny i jeden postój. No, ale to też zależy od opon.

  • 36. kedar9315
    • 2009-10-29 09:18:53
    • *.plusgsm.pl

    Juz nie moge sie doczekac i ten wyjazd z pit stopu :D

  • 37. walerus
    • 2009-10-29 09:23:14
    • *.klingspor.pl

    podobno dźwig koło tunelu już jest w gotowości...

  • 38. atomic
    • 2009-10-29 09:50:32
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    37 .lepszy byłby spychacz

  • 39. Marti
    • 2009-10-29 19:58:01
    • *.160.167.2

    32. Musashi - od 1.000 euro wzwyż ;-)

  • 40. modafi
    • 2009-10-30 10:04:46
    • *.153.158.115

    linia przed tunelem - to się bedzie działo...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo