komentarze
  • 63. orinocoPL
    • 2009-10-21 16:55:50
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    59. lotec-no chyba, ze jestes dziewczyna...

  • 64. ForceIndia
    • 2009-10-21 16:58:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja już wiem kto-Kazuki Nakajima!xD

  • 65. orinocoPL
    • 2009-10-21 17:03:08
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Jak japonczyk to juz predzej Kobayashi...

  • 66. Marti
    • 2009-10-21 17:24:12
    • *.160.167.2

    Montagny jest słabiutki, nie sądzą aby Renault brało go pod uwagę, to pewnie wymysł wyłącznie fr. mediów.
    Podobnie jak sporo osób tutaj, optuję za Glockiem.

    Co z doniesieniami o planowanej sprzedaży teamu Renault??? Plotki, czy jednak coś jest na rzeczy??

  • 67. ris
    • 2009-10-21 17:27:14
    • *.150.87.74

    66. Marti - skąd taki news ????

  • 68. Marti
    • 2009-10-21 19:20:03
    • *.160.167.2

    @ 67. ris - jeden z serwisów podaje, że Renault może będzie chciało sprzedać zespół, podaje nawet dwóch potencjalnych inwestorów (jeden ma być z Luksemburga, drugi z Rosji). Ciekawe czy coś jest na rzeczy.

  • 69. nomadwcm
    • 2009-10-21 19:20:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mnie tam obojętne kto będzie z nim jezdził.Ważne że wkońcu będzie numerem 1 w zespole!

  • 70. Marti
    • 2009-10-21 19:21:58
    • *.160.167.2

    Wg. tych doniesień/spekulacji Renault ma pozostać tylko jako dostawca silników.

  • 71. ris
    • 2009-10-21 19:25:00
    • *.150.87.74

    68. Marti - było info, ze firma telekomunikacyjna z Rosji miała ich sponsorować ;-)

  • 72. kuba1808
    • 2009-10-21 19:28:59
    • *.aster.pl

    A na moje oko wygląda to tak: każdy zespół ma do 31.12 3 dni testów na debiutantach (osób, które przejechały maksymalnie 2 wyścigi w Formule 1). Jest o mowa o Senne, Montagnym, a wiadomo, że Renault szuka kogoś doświadczonego - Glock'a, Heidfelda et cetera. JEŚLI wspomniane testy, oprócz "jakości" kierowców nie mają żadnych ograniczeń, to na mój gust jest to jedynie chęć wykorzystania tych 3 dni w celu analizy i zbierania danych na temat nowego pakietu.

  • 73. jar188
    • 2009-10-21 19:33:33
    • *.chello.pl

    Kogo by nie zatrudnili to i tak nic nie da jeżeli nie zaprojektują dobrego bolidu. Mit kierowcy-inżyniera kompletnie nic tutaj nie pomoże, dwóch dobrych i doświadczonych też nie.

  • 74. Marti
    • 2009-10-21 19:38:35
    • *.160.167.2

    71. ris - to najwidoczniej coś mi po drodze umknęło ;-)
    To by pasowało: Rosjanin Andrej Krajnik przedstawiciel rosyjskiej firmy telekomunikacyjnej MegaFon, która sponsoruje Renault. Poza tym Krajnik ma być współwłaścicielem firmy budowlanej, która planuje budowę toru pod Soczi.

  • 75. ris
    • 2009-10-21 19:44:56
    • *.150.87.74

    74. Marti - właśnie ta firma ;-)

  • 76. ris
    • 2009-10-21 19:47:28
    • *.150.87.74

    73. jar188 - taaa Albert miał zawsze rację. A jak nie miał racji to i tak miał rację stąd później nastpiło sporo rozczarowań.

  • 77. modafi
    • 2009-10-21 19:57:56
    • *.153.158.115

    ris i jar188
    będzie dobry bolid - zobaczycie

  • 78. ris
    • 2009-10-21 20:00:37
    • *.150.87.74

    77. modafi - nadzieja umiera ostatnia ;-)))

  • 79. jar188
    • 2009-10-21 20:15:06
    • *.chello.pl

    A ja śmiało twierdzę, że nie będzie dobrego bolidu bez odważnych zmian w ekipie projektantów, skoro nie udało im się to do tej pory od zmiany gumy (oczywiście mogą się przez przypadek wstrzelić jak BMW w 2008).
    Ale jest nadzieja która może przyjdzie z nowym szefem zespołu.
    Wolę miłe zaskoczenie niż duże rozczarowanie:)

  • 80. URAN
    • 2009-10-21 20:43:13
    • *.chello.pl

    @jar188 - Renault zostało "załatwione" przez dwie zmiany w przepisach. Pierwszy to opony, co jest ogólnie znane. Drugi przepis zabronił stosowania automatyki w zawieszeniu, co było silną stroną rozwiązań technicznych bolidów Renault. Od tej pory inżynierowie nie potrafią sobie z tym poradzić. Pozostaje mieć nadzieję, że wreszcie znajdą lekarstwo na te problemy. A swoją drogą, to FIA dało ciała wprowadzając monopol Bridgestone. Ciekawe co (a raczej ile) z tego mieli?! :)

  • 81. strong1
    • 2009-10-21 20:49:36
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    @ris i @Marti
    No doskonale. Nie dosyć,że z Niemców do Ruskich ,to jeszcze jazda jakimś "Kurnikiem" z końcówką GP z "zainstalowanym" Pietrowem jako no1 na tylnym skrzydle,czyli zmiana planów.
    A tak na poważnie pewnie ma chłop kasę i pewnie jest bardziej postępowy i otwarty niz "towarzysze" i planiści.Oby-jakby coś ten tegos to co piszecie miało być prawdą,chociaż coś mało o tym się mówi.

  • 82. ris
    • 2009-10-21 21:20:49
    • *.150.87.74

    81. strong1 - to się zobaczy ;-)
    80. URAN - Ross zabawił się z bolidem w Origami - powycinał tu i tam później posklejał i wyszło. Więc ? Pat rządził niepodzielnie i nie znamy jaki był układ w ekipie i może to to była przyczyna braku efektów. Zobaczymy co teraz inżynierowie na spokojnie "ugotują"

  • 83. strong1
    • 2009-10-21 21:41:25
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    82 ris
    Może być Fasolowa byle nie grochowa z omaszczoną kapustą na dodatek...
    Kurcze a ja się nie nauczyłem Origami,a mogłem mieć własną stajnie "Strong GP":)
    Chociaż Japończykom z Hondy i Toyoty też coś w tej sztuce szwankuje. Ciekawe:)

  • 84. ris
    • 2009-10-21 21:44:17
    • *.150.87.74

    83. strong1 -->>
    A) Mniam mniam ;-)
    B) Strąg Extra GP ;-=)
    C) Bo Ross uprawia europejskie origami ;-)

  • 85. strong1
    • 2009-10-21 22:00:29
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    84 ris Ad A:)Ja miałbym robić reklamę Polsatowi? Phi Nie stać ich,zwłaszcza ,że wpakowali kupę kasy w nowe studio...
    ad-C:) Nie obrażaj Pana Brawna.On na pewno nie chciałby mieć nic wwspólnego z "Bawarską myślą projektatorską"-zwłaszcza 0/9.Niech już będzie wyspiarskie to Origami:).

  • 86. ris
    • 2009-10-21 22:07:38
    • *.150.87.74

    85. strong1 - w sumie nie będzie ;-))

  • 87. strong1
    • 2009-10-21 22:13:03
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    86.ris "Tys prowda" Zapomniałem hehe:)

  • 88. Marti
    • 2009-10-21 22:32:31
    • *.160.167.2

    81. strong1 - nie panikujmy za wcześnie ;-)

  • 89. walerus
    • 2009-10-21 22:45:50
    • *.adsl.inetia.pl

    62 i 66 - z Trulim mógłby to zaległe wino wypić co w piwnicy zamku zalega...Kovalainen ma wiedzę z mcl. Glock - jakoś takoś mi nie leży....

  • 90. ris
    • 2009-10-21 22:59:35
    • *.150.87.74

    89. walerus- Trulli zgoda Koval nie sądzę, żeby miał jakąś szczególną wiedzę. Glock to jedna za najlepszych możliwych kandydatur. No chyba , ze Nikusia wolisz >? ;-)

  • 91. walerus
    • 2009-10-22 09:44:55
    • *.klingspor.pl

    90. ris - nick nie ma innej wiedzy niż Robert - stąd potrzeba kierowcy z innego teamu niż BMW i Renault - najlepiej z teamu który jest jak najlepszy

  • 92. ris
    • 2009-10-22 10:12:37
    • *.150.87.74

    91. walerus - w sumie rozsądnie to wymyśliłeś ja bym tylko dodał, że Nick gdyby nie wiedza i inwencja Roberta to stał by dziś tam gdzie był jak jeździł z Villeneuvem ;-)

  • 93. Budyn_F1
    • 2009-10-23 22:22:51
    • *.chello.pl

    Widzial bym senne jako partnera Kubicy w zespole.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo