komentarze
  • 23. Oskar9191
    • 2009-10-04 11:53:45
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    Robert wie co robi :) wierze w to;)

  • 24. Tilion
    • 2009-10-04 12:06:56
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    No kto będzie konkurencyjny to bardzo ciężko jednoznacznie stwierdzić. Może w marcu znów wszystko się do góry nogami odwróci...

  • 25. Damien
    • 2009-10-04 12:18:54
    • *.79.hawknet.pl

    pewnie HEI połasi sie na Toyote, ciekawe kot w nowym Sauberze znajdzie meijsce.

  • 26. Voight
    • 2009-10-04 13:03:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Mac odpada bo w pierwszej kolejności wezmą Raikkonena. Kubi. Brawny już dawno przestały być najlepsze i w przyszłym sezonie będą w 2 lidze. Williams to totalna porażka. Renault jest najlepszym wyjściem. Bo mają jakieś sukcesy w ostatnich latach. jednak w przyszłym sezonie rewelacji się nie spodziewajmy. Właściwie to tylko strój się Robertowi zmieni bo tam też mają potężne wpadki i głupie strategie

  • 27. wit74
    • 2009-10-04 13:23:15
    • *.38.160.60.resman.pl

    Co do wyboru nowego timu dla Roberta to nie oceniajcie zespołów po tym że np. Toyota czy Williams są trochę lepsze na chwilę obecną od Reno. Może takie Timy kładą nacisk jeszcze na wyniki w tym roku kosztem bolidu na następny. Skąd wiecie, może Reno już pogodziło się w tym roku z porażką i nie ulepsza wozu tylko buduje nową super maszynę na przyszły sezon. My o takich rzeczach nie wiemy, ale Robert przy podpisaniu nowego kontraktu ma nieco większą wiedzę na takie tematy.

  • 28. jankov
    • 2009-10-04 13:53:44
    • *.jmdi.pl

    Paradoksalnie afery związane z zespołem Renault prawdopodobnie pomogą mu w przyszłym sezonie. Moim zdaniem w zespole następuje własnie swojego rodzaju reset i nowi ludzie dochodzą do głosu. I całe szczęście, bo już nie mogłem patrzeć na "barwną postać" pana Briatore. Tak więc Renault będzie w przyszłym sezonie prawdopodobnie odświeżonym zespołem i na miejscu Roberta spróbowałbym tam poszukać szczęścia. Przynajmniej nie będzie miał tak częstych problemów technicznych z bolidem i silnikiem. Jestem dobrej myśli jeśli chodzi o tę drogę... jeszcze jakby przemalowali się na stare barwy czarno-żółte. :)

  • 29. Diabelsky_74
    • 2009-10-04 14:21:31
    • Blokada
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Również mi się tak wydaje, że Renault będzie właśnie dobrym wyborem. Moim zdaniem oni nie zostali w F1 po to aby się pobawić w ściganie, tylko po to, aby w przyszłym sezonie jak najlepiej się zaprezentować aby zetrzeć te "plame". Wydaje mi się że Robert właśnie do nich trafi, a bombą mogloby być gdyby przeszedł do Renault razem z Raikonenem. (wiem, wiem, malo realne :D)

  • 30. wit74
    • 2009-10-04 14:29:25
    • *.38.160.60.resman.pl

    Najlepsze opcje na przyszłość to Merc i Ferrari. Są to zespoły które nie pozwolą sobie na spapranie kolejnego sezonu. Pozostali to tylko gdybanie, są na podobnym poziomie i nie wiadomo co któremu uda się wymyślić żeby być trochę z przodu. Ciekawą opcją może być jeszcze tylko połączenie Brawna i Mercedesa.

  • 31. jankov
    • 2009-10-04 14:56:50
    • *.jmdi.pl

    Wydaje mi się, że rzeczywiście Brawn GP w przyszłym sezonie to będzie już Mercedes F1 team. Współpraca Mercedesa z McLarenem się właściwie zakończy w tym roku, zarówno jeśli chodzi o F1 (słabo Mac wypadł) jak i wspólne marketingowe dzieło czyli pojazd drogowy Mercedes SLR McLaren. Tak więc Mac i Merc nie będą już mieli wspólnego mianownika w 2010 roku. No ale jest to wg mnie wróżenie z fusów mimo wszystko. Ja bym jednak na miejscu KUB wszedł w Renówkę, bo po prostu Renault musi zmienić swój wizerunek i wygrywać w 2010 skoro zespół zostaje w F1.

  • 32. bigos
    • 2009-10-04 14:58:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeżeli Kubica wybierze Renault, to nie wiem jak wytłumaczy swój wybór? Stawiał przecież poprzeczkę raczej wysoko, tymczasem moim zdaniem Renówka to tak jak napisał 26. Voight - tylko strój mu się zmieni, bo reszta to taka sama ch.j.n.ia jak w BMW, albo i gorzej. Tak więc wierzę w niego, że rzeczywiście dobrze wybierze (chciałbym McL, rozum podpowiada Williams - napewno lepiej niż Renault).

  • 33. TOMEKBELGIA
    • 2009-10-04 15:24:38
    • *.142-200-80.adsl-dyn.isp.belgacom.be

    We francuskiej telewizji mowia, ze rowniez Brawn jest zainteresowany Robertem.

  • 34. GawoLoveKubica
    • 2009-10-04 15:42:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To co my sobie powiemy to i tak nic nie zmieni. Możemy tylko mieć nadzieję , że wybór będzie dobry ;)

  • 35. GawoLoveKubica
    • 2009-10-04 15:42:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale mi to śmierdzi jakąś niespodzianką :P ( o której nikt nie mówi ) jak powiedział Pan Borowczyk ;]

  • 36. japonia55
    • 2009-10-04 17:01:57
    • *.adsl.inetia.pl

    kimi i robert w jednym zespole Renualt ... to marzenie . czy wogole stać ten team na sprowadzienie kimiego do siebie ? myśle że dwie gwiazdy w renualt to mało prawdopodobne.

  • 37. jfc
    • 2009-10-04 17:03:04
    • *.78.158.22

    Ej... A co powiecie na MacLayera? Pamiętam że jakiś czas temu mówiono że nie bo Kubica nigdy nie będzie jeżdził w zespole który ma coś wspólnego z Mercedesem. Ale ostatnio głośno stało się o odejściu Mercedesa z MacLayera do Brawna a nawet wykupieniu tego zespołu przez Mercedesa. Mówi się też o wykupieniu przez Maca sekcji silników od BMW! Jeśli pogłoski o "niekompatybilności Mercedesa i Kubicy są fałszywe to może Brwan-Mercedes. Po tym jak chcą wykopać obydwu kierowców może wezmą do zespołu KUB? Williams wydaje się możliwą ale mało prawdopodobną opcją. Toyota była ciekawą opcją - zespół z kasą i potencjałem ale bez dobrych kierowców. Mimo wszystko to zespół zbyt ryzykowny i z małą historią.
    Osobiście mam nadzieję że Toyota mówi że straciła Roberta bo BUT-man ostatecznie nie dogadał się z Brawnem a Mercedes podjął decyzję o wykupieniu Brawna i biorą KUB.

  • 38. Konik_mekr
    • 2009-10-04 17:30:52
    • *.gorzow.mm.pl

    37. jfc McLiar, nie McLayer;). Layer to warstwa;). Stawka tak czy inaczej jest ściśnięta, jeżeli trafi na ludzi z pasją, będzie mógł wygrywać.

  • 39. bigos
    • 2009-10-04 17:36:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może McLaren, a nie McLayer czy McLiar!

  • 40. jfc
    • 2009-10-04 18:29:04
    • *.78.158.22

    A może MacDonald? Kiedyś byli moim ulubionym zespołem, teraz nie lubię ich za oszustwa i totalne wsparcie Hamiltona kosztem innych, więc MacLarenem już dla mnie nie są.

  • 41. mariusz-f1
    • 2009-10-04 19:58:44
    • *.125.16.68

    35.- może masz racje z tą niespodzianką i Robert zawita do McLarena albo Brawna GP ?

  • 42. CzakaLaka
    • 2009-10-04 20:45:25
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    Williams albo Brawn

  • 43. amnesiac
    • 2009-10-04 20:47:37
    • *.ptim.net.pl

    wszystkie poważne francuskie portale o f1 piszą, że we wtorek Renault potwierdzi oficjalnie Kubicę. Pozdrawiam.

  • 44. gryfon_1217
    • 2009-10-04 22:07:54
    • *.bemowonet.pl

    williams albo mclaren, nie wierze aby wybral renault chyba ze wie KUB cos czego my nie wiem:)

  • 45. elloco
    • 2009-10-04 22:29:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawn może wchodzić w grę ,po pierwsze łatwość z jaką KUB oddał na potrzątku wyścigu pozycje guzikowi no i na końcu po neutralizacj był tak blisko guzika a nawet go nie postraszył co ryzykował ,ze nie ukończy bo będzie bum ?to do Kuba nie podobne raczej mu odpuścił ale z jakiego powodu?

  • 46. antos05
    • 2009-10-04 22:35:59
    • *.chello.pl

    Francuski eurosport też trąbi że RK w Renault

  • 47. elloco
    • 2009-10-04 22:42:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na stronie eurosport.fr coś jest ale to chyba wywiad dyr. toyoty dla BBC i pobożne spekulacje francuskich dziennikarzy

  • 48. david9
    • 2009-10-04 23:00:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    taaa niech idzie do Renault stabilne bo straciło sponsorów i ma wyrok w zawiasach a jak nie będzie im szło w przyszłym roku to na 100% pojawią sie znowu plotki o odejściu zespołu..

  • 49. wodzik730
    • 2009-10-05 09:06:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45 elloco. To typowa teoria spiskowa. Mnie się raczej wydaje, że rzeczywistość jest zupełnie inna. Po pierwsze Kubica jechał bardzo ciężkim bolidem, a wszyscy wiemy jak przy takim dociążeniu zachowują się BMW. Są powolne i niestabilne, więc Button poradził sobie z nim bez problemu. Robert w tej sytuacji nie mógł zbytnio szarżować, bo zaraz byłoby po oponach i można by już w zasadzie do garażu zjechać, a tak oszczędzając kapcie pokazał później na co go stać.(pomijam tu sens zastosowanej taktyki tankowań, bo to już co innego). Po neutralizacji sytuacja wyglądała tak, że za plecami Polaka znalazł się Alonso, a Alonso, to nie jakiś Grosjean i jak tylko Robert zaczął zajmować jakąś pozycję aby dobrać się Buttonowi do tyłka momentalnie Ferdek pojawiał się chętny do wyprzedzania. Najmniejszy błąd Kubicy i straciłby pozycję. Jedynym wyjściem było naciskanie na Przyciska aby odskoczyć Alonso i wtedy mieć jakieś pole manewru na wypadek jakby trzeba było nadrobić dystansu, bo nie udało się wyprzedzić. Z resztą zaczynało to już nawet wychodzić, bo Fernando zaczął odstawać. Zabrakło jednak kilku kółek, bo dystans pomiędzy BMW, a Renault był jeszcze zbyt mały i tylko ewidentny błąd Buttona mógłby spowodować jego wyprzedzenie. Na ten błąd czekał cierpliwie Robert i cały czas siedział na spojlerze Brawna. Zabrakło 2-3 okrążeń.....
    Ja to tak widzę.

  • 50. elloco
    • 2009-10-05 09:46:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. wodzik730 pewnie masz racje poniosła mnie fantazja ,ale co do końcówki po neutralizacj to mnie nie przekonałeś KUB nawet nie spróbował postraszyć Jensona a tyle to chociaż mógł zrobić bo Alonso KUB-a straszył raz czy dwa ostrymi zejściami w prawo ale co do tego ze to teoria spiskowa to za mocne słowa to poprostu była rozbujała spekulacja :)

  • 51. wodzik730
    • 2009-10-05 10:29:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    50 elloco określenie "teoria spiskowa", którego użyłem było w formie żartu. Powinienem użyć cudzysłowu- sorki jeśli źle to zabrzmiało. Co do końcówki wyścigu, to ciężko powiedzieć czy Kubica nie próbował czegoś więcej w momentach kiedy nie był pokazywany. (Swoją drogą to ciekaw jestem w jaki sposób Nicka objechał, bo tego też nie pokazali.) Będę raczej obstawał przy swoim. Zaraz po restarcie Robert ruszył do przodu na Jensona, ale Alonso pokazał się, że też ma chęć- to jest oczywiste. Najpierw należało zabezpieczyć tyły, a potem atakować. Jak wspomniałem uważam, że zabrakło kilku kółek..

  • 52. jenks
    • 2009-10-05 15:09:39
    • Blokada
    • *.pub.sarocom.net

    chyba Kubica stracił szanse na toyote,przestancie robic z kubicy jakiś talent,bo talent to on ma do narzekania.

  • 53. SilverX
    • 2009-10-05 18:19:40
    • *.koronowo.com.pl

    jednak renault


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo