komentarze
  • 15. Janosoprano...
    • 2009-10-02 08:34:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. pers Zgadzam się z tobą.

  • 16. ris
    • 2009-10-02 08:50:06
    • *.150.86.46

    Posłuchałem angielskich komentatorów którzy przeprowadzali wywiad z jakimś znawcą ( nazwiska nie uchwyciłem ) gość mówił , ze Kubica ma obecnie dwie opcje Sauber i Renault.

  • 17. GawoLoveKubica
    • 2009-10-02 08:51:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kurde .. Wszyscy wątpicie w Renault po tej aferze .. Może fakt odeszły dwie ważne osoby, ale nie przekreślajmy tego teamu. Toyota ? Ma potencjał tylko jak mówicie musi mieć dobrych kierowców którzy pociągną to dalej. Kimi też może trzymać mocno klucz do transferu Roberta do McLarena chociaż same szanse przejścia olbrzymie nie są. Moim zdaniem , Renault , Toyota , Williams , McLaren , BGP , Sauber wchodzą w grę z dużym wskazaniem na dwie pierwsze ..

  • 18. Gosu
    • 2009-10-02 08:51:13
    • *.adsl.inetia.pl

    Dobrze dla Roberta, że zainteresowanie rośnie jego osobą. Pisałem już to kilka - Toyota ma dość dobry bolid ( bankowo lepszy niż BMW w tym sezonie ), ale brakuje im kierowcy lub kierowców na poziomie, którzy będą potrafili rozwinąć go na maxa.
    Przejście Roberta do Japończyków może nie być takie złe, nie sądzę by była to gorsza opcja od Renaty.

  • 19. ris
    • 2009-10-02 08:57:25
    • *.150.86.46

    Taaa Toyocie brakuje nie tylko kierowców ale i inżynierów , sami przyznają, że nie wiedzą czasem o co chodzi z ich autami.

  • 20. GawoLoveKubica
    • 2009-10-02 08:59:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszystkiego dowiemy się już niedługo ;D Ja już sam nie wiem co lepsze.. Renault czy Toyota . Stawiam na Toyotę ;) A wy ? Pewnie na Renault

  • 21. Janosoprano
    • 2009-10-02 09:06:35
    • *.16.134.127

    15-janosoprano...-nie do konca lepszym,ale tak samo dobrym.

  • 22. Janosoprano...
    • 2009-10-02 09:16:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma co gdybać.Pożyjemy,zobaczymy.

  • 23. muszynianek
    • 2009-10-02 09:28:18
    • *.toya.net.pl

    Panowie gdyby wiliams miał drugiego kierowce pokroju Rosberga to mieli by o wiele więcej punktów.Rosberg 30.5 pnkt Kamikadze 0 pnkt ;).Toyota ma równą pare kierowców.Glock -24 i Trulli -22.5.Reno ma -26 pnkt Alonso i na tym koniec.Tak więc widzicie Wiliams i Reno mogło by byc znacznie wyżej gdyby mieli np Kubice w swoim zespole w drugim fotelu.Uważam że najlepsze osiągi z tych trzech zespołów ma obecnie Wiliams.Ostatnio Singapur by było podium gdyby nie pech Rosberga.Druga jest Toyota a w Reno dużo nadrabia Alonso swoim talentem i klasą.Statystycznie to wygląda..............

  • 24. jar188
    • 2009-10-02 09:28:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żaden kierowca za inżynierów nie zbuduje bolidu. Jeżeli inżynierowie nie zaprojektują dobrego bolidu to nawet najlepszy kierowca nie pomoże w tym temacie. To chyba oczywista oczywistość!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Najlepsze przykłady jeżdżą w tym sezonie po torze, Alonso-Renault, McL (który się poprawił ale na pewno nie za sprawą kierowcy tylko inżynierów), BMWm, Ferrari, itd, itp.....
    Kierowca może co najwyżej pomóc w ulepszaniu i dalszym ukierunkowaniu rozwoju bolidu, i tylko tyle, żaden kierowca nie pracuje przy projektowaniu bo nie ma o tym większego pojęcia.

  • 25. muszynianek
    • 2009-10-02 09:30:02
    • *.toya.net.pl

    Statystycznie tak to wygląda......Pzdr

  • 26. walerus
    • 2009-10-02 09:50:12
    • *.klingspor.pl

    to są jakieś jaja... my się głowimy a Robert jużwie na 90% ...;-)

  • 27. geem
    • 2009-10-02 10:08:22
    • *.poll-1.oslink.pl

    Tak jak już wcześniej pisałem, Robert jak patriota postanowił że będzie jeździł w barwach narodowych!:)-> Oczywiście żartuję.
    A tak swoją drogą, to nikt mi nie wierzył jak wcześniej pisałem że będzie jeździł dla Toyoty. Przecież już dawno temu, RTL podało że rozmowy Toyoty z Kubicą są bardzo zaawansowane. Ale wtedy wszyscy tutaj wieszali na mnie "psy".
    Jedno jest pewne, Robert może przebierać w ofertach i na pewno w przyszłym roku będzie w F1. Teraz pozostała tylko kwestia - tak mi się wydaje - kto da więcej.

  • 28. grzes12
    • 2009-10-02 10:12:17
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A mi już jest obojętne gdzie trafi . Wszystkie opcje mają swoje wady i zalety .... Wczoraj wydawało się ze Toyota poleci , a dzisiaj ze podpisują kontrakty ze sponsorami . Najprawdopodobniej w następnym sezonie McL. i Ferrari będą poza zasięgiem ( chociaż i to nie musi się sprawdzić , w dużej mierze będzie zależało to od systemu KERS , ale chyba ostatnio i Frank wymięka jeśli chodzi o system ...) pozostałe opcje pod względem sportowym wydają się być na zbliżonym poziomie

    Widzę ze dzisiaj Jany są w lepszej zgodzie ... hehehe

  • 29. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-10-02 10:31:12
    • *.warszawa.supermedia.pl

    26. walerus: jak będzie wiadomo na 100% to będziemy się głowić, czy wybór był dobry:P

    Co do Senny to on pójdzie do Camposa. Toyota od dawna chciała Kubicę, ale sądzę, że on jednak zostanie w Sauberze. Dostaną silinki Ferrari [jak kiedyś Sauber-Petronas] a w zamian Ferrari dostanie prawo pierwokupu [brzydkie słowo] Kubicy

  • 30. Voight
    • 2009-10-02 10:32:22
    • *.8.140.212

    Moim zdaniem zdecydowanie Renault. Dlaczego? Ze względu na tempo rozwoju bolidu. Toyota mimo że miała podwójny dyfuzor na początku sezonu i walczyli z BGP teraz zalicza ogony. jedynym faktem jaki przemawia za Toyotą jest to że od przyszłego sezonu nie będą w tyle z silnikami jak obecnie

  • 31. Janosoprano
    • 2009-10-02 10:44:57
    • *.16.134.127

    @28- :D staram sie ;)

  • 32. david9
    • 2009-10-02 10:54:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co z tego że Sauber dostanie silniki Ferrari? Toro Rosso je ma i widać co sie dzieje. W przyszłym roku jak dojdzie do wyrównania osiągów silnik Ferrari wcale nie bedzie żadną przewagą. Silnik choć jest ważny to jednak nie jest jedynym czynnikiem bądzmy szczerzy Sauber w tej chwili nawet nie wiadomo czy będzie w F1 w tej chwili bolid jest kiepski a w przyszłym sezonie już nie będzie takiej rewolucji jak teraz. Chyba nie liczycie że nagle Sauber będzie drugim Brawnem sezonu 2010? Już prędzej stawiam że Toyota będzie lepsza a Sauber wróci do formy sprzed lat jeszcze kiedy nie mieli kontaktów z BMW czyli bliżej ogona niz podium.

  • 33. Marti
    • 2009-10-02 11:07:11
    • *.160.167.2

    Toyota nie jest dobrą opcją, ponieważ nie wiadomo jak długo jeszcze zostaną w F1 (chyba że Robert przez jeden sezon chce gdzieś przezimować, aby od 2011 pójść do innego zespołu, w którym otrzyma długoletni kontrakt). Poza tym Toyota ma odwiecznie potencjał i dotychczas miała kasę na rozwój, lecz wyznaczone cele do dziś nie zostały osiągnięte. Mieli przebłyski, dobre fazy, lecz ogólnie ich wyniki nie powalają na kolana. W tym zespole brakuje dobrych ludzi w kierownictwie, inżynierów etc.

  • 34. ris
    • 2009-10-02 11:19:58
    • *.150.86.46

    PAnie i Panowie na 90 % pozostały trzy opcje dla Roberta : Sauber, Renault i Toyota. Według Howett'a zespół jest zdeterminowany aby pozyskać dobrego kierowcę i żyeby wreszcie wygrać wyścig. Jak powiedział Chcieli Kimiego ale on woli McL. Tak więc pozostają dwie sprawy do rostrzygnięcia na przyszły tydzień: Być albo niebyć Saubera w F1 - oraz kto zaproponuje Robertowi lepsze warunki Renault czy Toyota. Te dwa ostatnie gwarantują mu numero uno w zespole. I bądź tu mądry :-)

  • 35. Skoczek130
    • 2009-10-02 11:40:52
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wow, a kto myślał, że Toyota nie będzie zainteresowana Kubkiem? Chyba nikt! No cóż, miejmy nadzieje, że wybór Polaka okaże się najlepszym możliwym wyborem!!! :))

  • 36. dick777
    • 2009-10-02 11:48:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Silniki Ferrari to akurat w przypadku Roberta, który jest wysokim i dość ciężkim kierowcą, bardzo poważny minus z racji ich rzekomo dużej paliwożerności. To oznacza, że bolidy z tymi silnikami albo będą cieższe od konkurencji, albo będą miały mniejszy balans, a co za tym idzie mniejsze możliwości wyważenia bolidu. Uważam, że zmiana w przepisach nakazująca jednorazowe tankowanie bolidów na cały wyścig jest z inżynierskiego punktu widzenia nie mniejszym wyzwaniem niż zmiany, które wprowadzono w tym roku. Toyota jest bardzo dobrą opcją dla Roberta, chociażby z tego względu, że silniki Toyoty są praktycznie bezawaryjne i paliwooszczędne (ile to już razy kierowcy Toyoty jeździli zatankowani pod korek niesamowitą ilość kółek), poza tym ich bolidy chyba lepiej radzą sobie z oponami. Gdyby Toyota miała lepszych kierowców, pewnie jej dorobek byłby większy. Poza tym status kierowcy nr 1 jest również godny uwagi. Renault na pewno nie jest lepszą opcją. Jest jeszcze większą niewiadomą niż Toyota, ponieważ po odejściu spryciarza Briatore zespół może rozwinąć skrzydła albo zadołować. Podejmując decyzję, Robert musi brać pod uwagę mnóstwo czynników... ciekawe, na który zespół się zdecyduje.

  • 37. ris
    • 2009-10-02 11:54:40
    • *.150.86.46

    36. dick777 - prawie mnie przekonałeś (-;-)

  • 38. fabian
    • 2009-10-02 12:10:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie by wyglądała biało-czerwona Toyota z Kubicą i logo Orlenu (kolorystycznie pasują) :))

  • 39. david9
    • 2009-10-02 12:15:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tylko ciekawe co zrobi toyota jak nie wyjdzie a ni z Raikkonenem ani z Kubica? Pewnie zostawią wtedy Glocka a za Trullego to juz sam nie wiem kto mógłby jeżdzic może ktoś z GP2 znowu.

  • 40. kacperboss
    • 2009-10-02 12:32:47
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Tylko, że w toyocie brakuje dobry inżynierów skoro nie wiedzą co sie dzieje z bolidem.
    A silniki ferrari może są trochę bardziej paliwożerne, ale zważywszy na zakaz tankowania w przyszłym sezonie, ferrari pewnie coś z tym zrobi. Najważniejsze jest jednak to, że silniki ferrari są mocne i mało awaryjne (w tym sezonie).
    Kubica przy wyborze zespołu na pewno brał wszystkie za i przeciw i dokona możliwe najlepszego wyboru, w końcu to on sie na tym zna a nie my...

  • 41. dick777
    • 2009-10-02 14:49:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. kacperboss, a może to bardziej wina kierowców nie umiejących współpracować z inżynierami, a nie tylko inżynierów? Jeśli Ferrari zacznie majstrować przy silnikach, to przez kilka pierwszych wyścigów mogą być one awaryjne, ponieważ dopiero w czasie wyścigów wyłażą błędy i wiadomo, co poprawić. To sport ekstremalny z inżynieryjnego punktu widzenia.
    Tak z drugiej beczki, nie sztuką jest przyjść do dobrego zespołu (Ferrari, McLaren), wsiąść do zwycięskiego bolidu i zdobyć mistrzostwo świata. Sztuką jest przyjść do słabszego zespołu, zbudować razem z zespołem dobry bolid i zdobyć mistrzostwo. Życzę Robertowi, aby pomógł zbudować taki bolid i zdobył mistrzostwo, tak jak to było w 2008, kiedy to głupie szefostwo BMW zaprzepaściło szansę. I właśnie to byłoby coś!

  • 42. Budyn_F1
    • 2009-10-02 15:51:57
    • *.chello.pl

    JUz wole zeby RObert poszedl do Renault niz do Toyoty.

  • 43. boli-d
    • 2009-10-02 18:08:42
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kubica ma słaby sezon dlatego cieszę się z tego ze jeszcze chce go jakiś zespół zatrudnić

  • 44. pz0
    • 2009-10-02 18:56:19
    • *.1.92.188

    Jak dla mnie to żadna nowina. Wiadomo że za najlepszymi uganiają się wszystkie teamy. Gdyby tam trafił Kubica to czuję że za rok, góra dwa Toyota zrobiłaby majstra. Kubica jest właśnie tym człowiekiem którego najbardziej brak w Toyocie.

  • 45. Sfinks80
    • 2009-10-02 19:12:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    boli-d 43 Kubek ma słaby sezon bo po1 pech a po 2 słabe autko tak


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo