komentarze
  • 1. Voight
    • 2009-09-22 12:12:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    kempa szczyt zakrętu? w tym znaczeniu apex => wierzchołek (trójkąta). Po polsku bardziej pasuje parabola.

  • 2. kempa007
    • 2009-09-22 13:06:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    apeks to apeks dalem szczyt, bo co poniektorzy nie lubia podobno slowa apeks :-)

  • 3. MadOnion78
    • 2009-09-22 13:40:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe czy jakoś pomalowali słynne sciany.
    Np. Tu Byłem Nelsinho Piquet

  • 4. shelby11
    • 2009-09-22 13:50:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. Kolejna ściana mistrzów he he

  • 5. Juvefan
    • 2009-09-22 15:03:17
    • *.ms-net.eu

    Nie znam na pamięć toru w Singapurze, więc się pytam czy ta szykana, którą Kubica określił jako bardziej kartingową niż F1, została jakby zmodyfikowana, bo jak się najeżdzało na tarkę to bolid skakał i doświadczyli tego min. Fisichella i Raikkonen?

  • 6. pz0
    • 2009-09-22 15:19:55
    • *.1.92.188

    Czyli inaczej mówiąc tarki już nie będą produkcji chińskiej i będą miały szansę przeżyć jeden weekend GP.
    4. shelby11 - chyba kpisz. Piquet i ściana mistrzów?

  • 7. walerus
    • 2009-09-22 16:35:56
    • *.klingspor.pl

    no fajnie że apeks-em pomanewrowali...;-) i tyłki kierowców będą mniej bolały....

  • 8. LUKASZ1979
    • 2009-09-22 16:53:41
    • *.promax.media.pl

    Piqet -ściana konfidentów.Nie dorasta do F1 jeżeli po zwolnieniu popierdział swojego szefa.Flavio nie zagrał tego dobrze ale jest OK.

  • 9. Skoczek130
    • 2009-09-22 18:45:36
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Te zmiany były konieczne - co do tego nie ma żadnych wątpliwości! A poprawa nawierzchni była już jak mleko na miód. :))
    @LUKASZ1979 - nie podzielam zachowania Piqueta, ale patrząc obiektywnie, był do tego zmuszony! Briatore w 100% zasłużył na tą karę, gdyż nie był to Jego pierwszy raz, kiedy robił brudną robotę.

  • 10. krz08
    • 2009-09-22 19:09:10
    • *.xdsl.centertel.pl

    no i git

  • 11. shelby11
    • 2009-09-22 19:31:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. pz0, wiesz co to jest ironia czy nie? Chyba nie uważasz ze jestem na tyle głupi zeby nazywac nelsona mistrzem. Pozdro

  • 12. darecky3
    • 2009-09-22 19:36:08
    • *.113.57.165

    11. a ja go nazwe mistrzem, a co...w koncu jest mistrzem......hehe wiemy czego

  • 13. darecky3
    • 2009-09-22 19:38:35
    • *.113.57.165

    9.skoczek130 jasne ze Briatore nie raz robil brudna robote, nie kazdemu sie zdaza wlasnego kumpla wysadzic w powietrze, zgarnac jego dole ze spolki i skasowac polise zyciowa a potem czmychnac na Karaiby i kupic sobie amnestie...heheh ale to tylko szczegol....heheh

  • 14. shelby11
    • 2009-09-22 19:46:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. niektórzy kierowcy maja na swoim koncie duzo zwyciestw w wyscigach, niektórzy dużo piruetów heh

  • 15. Aragorn
    • 2009-09-22 19:49:21
    • *.xdsl.centertel.pl

    Dobrze, że znaleźli sposób na przebudowę pit-lane. Nie wiem jakim trzeba być "geniuszem", żeby wymyślić taki zjazd do boksów, jaki był w zeszłym roku.

  • 16. Dr Prozac
    • 2009-09-22 21:58:00
    • *.ipartners.pl

    Odnośnie tłumaczenia "apex" to imho najbardziej trafnym określeniem jest wierzchołek zakrętu. Szczyt nie jest zły ale kojarzy się z zakrętem przez szczyt ;) Zaś zaproponowana parabola to może być określenie kształtu zakrętu, nie jego wierzchołka.
    Ogólnie kwestia gustu.

    Dobrze że wjazd i wyjazd do/z pitlane poprawili. Ściany o która Piquet się rozbił mogliby nie malować :) I nazwać ją ścianą Piquet-Biratore ;)

  • 17. pz0
    • 2009-09-23 09:33:16
    • *.1.92.188

    11. shelby11 - racja. Potraktowałem Twoją wypowiedź mało subtelnie. Muszę się pokajać.

  • 18. pz0
    • 2009-09-23 12:50:42
    • *.1.92.188

    Mam jeszcze pytanie: ''tarki na wyjściu z zakrętu numer 14 zostały przesunięte o 10 metrów'' - w którą stronę zostały przesunięte i gdzie one teraz będą? poza torem? 10 metrów to trochę dużo.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo