komentarze
  • 1. spookepl
    • 2009-09-08 13:15:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre silniki, szkoda ze BMW się nie stara.

  • 2. Musashi
    • 2009-09-08 13:39:04
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Silniki BMW są OK. To raczej BMW-Sauber się nie stara i jak bolid wymięka bez KERSu i aerodynamiki, to potem ocena jednostki napędowej jest niesprawiedliwie niska..

  • 3. Gosu
    • 2009-09-08 13:49:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Trafne spostrzeżenie Musashi.

  • 4. saint77
    • 2009-09-08 14:16:04
    • *.76.187.226

    Może i silniki BMW są ok, ale po tym co zobaczyłem w tym sezonie to raczej cieszę się, że od 2010 ich nie będzie.
    Robert w połowie sezonu ma tylko 1 silnik w zapasie, bo pozostałe albo się spaliły (Chiny) albo normalnie się zużyły. A więc ich żywotność zostawia sporo do życzenia.

  • 5. yonix
    • 2009-09-08 15:56:54
    • *.icpnet.pl

    Silniki BMW dobre?! No bez żartów, ten sezon to panowie z Saubera przespali i to zdrowo, spompowali się w połowie zeszłego sezonu, że już pracują nad KERSem i konkurencja może im "skoczyć" czego efektem są takie a nie inne wyniki. Jak zwykle zawierzyli komputerom a nie doświadczeniu, pomimo że posiadają jeden z najlepszych tuneli do testów areodynamiki, wykonali bubel jakich mało. Wracając do tematu, to wynik wykorzystanych silników u Roberta mówi sam za siebie i rozprawianie na ten temat uważam za zbędny.

    Komentując właściwy temat "Mercedes nie spieszy się z ogłoszeniem zespołów" powód jest bardzo prosty KASA. Im dłużej będą zwlekali a przy ich doskonałych wynikach w bieżącym sezonie (no może raz mała wpadka jak się olej lał Rubensowi na układ wydechowy, ale to potwierdza regułę), tym więcej pieniędzy utargują i to tyle.

  • 6. walerus
    • 2009-09-08 16:11:02
    • *.klingspor.pl

    Mercedes robi swoje...

  • 7. pz0
    • 2009-09-09 10:02:40
    • *.1.92.2

    Sauber nie ma szans na te silniki, bo po prostu nie wiadomo czy będą w przyszłym sezonie startować. Mercedes ma nadmiar chętnych to nie będzie czekać aż BMW zastanowi się nad sprzedażą. Co do ''utargowania kasy'' to też nie za wiele się zmieni. Mercedes nie podniesie ceny za silniki, bo przecież FIA narzuca ograniczenie kosztów a FOTA sama wyjechała z obniżeniem ceny za silniki.
    Będzie to najprawdopodobniej RBR, bo Williams stanął raczej w kolejce do Renault.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo