komentarze
  • 1. jar188
    • 2009-08-23 18:21:04
    • *.chello.pl

    No, majster im ucieka, ale na Spa powinni znowu powalczyć , może nawet o dublecik.

  • 2. niza
    • 2009-08-23 19:02:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo mi ich szkoda, kibicuję chłopakom z RBR bo chciałabym aby mieli majstra chociaż w jednej generalce.
    Jeżeli wprowadzą KERS na Spa albo na Monzę to albo bardzo zaryzykują i postawią wszystko na jedną kartę albo są swojego systemu tak bardzo pewni i wiedzą, że pomoże im w walce z Brawnami. Bo jak widać punkty uciekają, a te awarie z silnikami u Vettela nie napawają optymizmem

  • 3. Marti
    • 2009-08-23 21:23:50
    • *.160.167.2

    Zgadzam się z niza, punkty uciekają, szanse na mistrza też. Ciekawe, czy zaryzykuja z KERS'em. Wydaje mi się, że w Belgii powinni wypaść lepiej od Brawnów, tor powinien odpowiadać bolidom RBR, będzie też chłodniej. Poza tym zapowiadają deszczowy weekend, no ale takie prognozy na GP Belgii to tradycja.

  • 4. leo_
    • 2009-08-23 22:21:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szczególnie byłoby ciekawie, jakby RBull wprowadził skutecznie KERS. Nastepny policzek dla BMW.

  • 5. Konik_mekr
    • 2009-08-23 23:48:24
    • *.gorzow.mm.pl

    Ja im nie kibicuję, ale chciałbym jeszcze zobaczyć walkę o mistrzostwo w tym sezonie.
    Mam nadzieję, że chociaż poświęcą jeden z treningów w SPA na testowanie KERS.

  • 6. Gosu
    • 2009-08-24 00:33:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Najbardziej nieudany wyścig sezonu w ich wykonaniu.
    Szkoda, bo "przycisk" był dziś na 2 pkt. więc można było coś odrobić, a tak lipa.
    Czekam na SPA, tam powinni być mocni.

  • 7. morek154
    • 2009-08-24 01:29:30
    • *.adsl.inetia.pl

    ciekawe czy na moznie wszystkie zespoły którą bedą mogły użyją kresu, e słuchajcie na monzy są tylko 3 szybkie zakręty a reszta to szykany więc dlaczego ten maurycy piep rzyl ze na monzy potrzebny jest dobry docisk jak zawsze mają jakieś okrojone aero żeby dobić do tych 350 na prostej s/meta i każdy mówi od 500000lat ze na monzy jest namniejsza sila dociskowa w całym kalendzarzu

  • 8. Sasilton
    • 2009-08-24 02:40:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    spa bedzie dobre dla kersu w 3 miejscach
    1.to pierwszy zakret z wyjscia przyda sie troche mocy
    2.to to miejsce zaraz po 1 zakrecie pod gorke tam predkość spada i jak za kims jedziemy mozemy zniewelowac ten spadek i probowac wyprzedzac na dość długiej prostej
    3.miejsce jakie widze to ostatnia szykana z wjscia to mety

    inne zakrety są w miare szybkie i tam sie nie nada
    czyli kers bedzie łownie na początku 1 sektora i koniec 3 w 2 sektorze nie beda go uzywac

  • 9. Gosu
    • 2009-08-24 08:48:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7. morek154 Monza to najszybszy tor w kalendarzu.
    Tak jak powiedziałeś, są trzy szybkie zakręty gdzie potrzeba docisku, reszta toru to długie proste, ostre dohamowania i 2 szykany i w tych miejscach nie potrzeba aż takiego docisku (podobna specyfikacja jak w Walencji czy Bahrainie).
    Na Monzy BMW będzie o wiele lepiej stało niż w SPA, gdyż tam są szybkie zakręty, i jak wszyscy wiemy "niemiecka rakieta" nie radzi sobie z torami wymagającymi dużej siły docisku.
    Zobaczcie na wypowiedzi ludzi z BMW, wszyscy mówili, że jest lepiej, gitara, nowe części itd.
    Robert powiedział krótko, na ocenę trzeba poczekać, gdyż specyfikacja toru w Walencji nie daje informacji na temat aero i docisku.

  • 10. tomek1255
    • 2009-08-24 15:55:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    myśle że to już moment w RBR w którym wszystko trzeba postaqwić na Marka. Chłopak nie uystępuje umiejetnosciami Vettelowi(no może troche w kwalu, ale za to w wyścigu nadrabia), ma wiecej punktów i ma przede wszystkim lepszą sysuacje silnikową od Vettela.
    GO MARK!!! DASZ RADE!!!!

  • 11. Skoczek130
    • 2009-08-27 16:36:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Osobiście nie martwi mnie ich słaba postawa, gdyż po prostu nie chce ich na najwyższych stopniach podium! Lubię Marka, ale wolę, aby to Jenson zgarnął tytuł!!! Co do awarii Vettela, cóż - dwa silniki raczej nie wytrzymają do końca sezonu, więc kar z Jego udziałem może się posypac. No cóż... przykro "Wnetelku"... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo