komentarze
  • 20. DAREK69
    • 2009-08-03 19:47:50
    • *.promax.media.pl

    moje zdanie jest takie Nie ma wyjatkow nawet dla mistrzow a pisanie o tym to strata czasu.Po co te protesty regulamin stanowi jedno NIE MA TESTOW dla nikogo podczas sezonu...................

  • 21. strong1
    • 2009-08-03 19:53:06
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    I tak nastąpił kres iddyli w stowarzyszeniu FOTA.Jak dobrze wiadomo wspólny wróg jednoczy,a przykłady politycznych przemian i póżniejszych ich konsekwencji możnaby tu mnożyć.Najpierw antyMaksiowa rewolta,a potem rozpier...ucha wewnątrz? Oby nie ,bo sprawa nie jest warta az takiej świeczki,aczkolwiek prawo jest prawem i Ferrari niechże lepiej się już nie panoszy.

  • 22. Budyn_F1
    • 2009-08-03 20:01:29
    • *.chello.pl

    POwinien MIchael troche potrenowac.

  • 23. Marti
    • 2009-08-03 20:21:35
    • *.160.167.2

    @ 19. grzes12 - zgadzam się w sprawie mediów, robią aferę z każdego newsa, który dotyczy powrotu MSC. O prośbie STR nie raczyli powiadomić, nikt nie wpadł na pomysł, że ośmielili by prosić o zgodę na testy Alg... nie było żadnej gadaniny o równych i równiejszych i specjalnych przywilejach. Teraz Ferrari wystosowało zapytanie o pozwolenie na testy i zaczyna się kanonada krytyki. I tylko i wyłącznie dlatego, że chodzi o Ferrari i Schumachera.

  • 24. wojtekdziekan1
    • 2009-08-03 20:27:11
    • *.231.209.201

    nie rozumien teraz twojej wypowiedzi kaaarol wiesz alguersui nawet nie wiedział jak wygląda kokpit a co dopiero jak sie to obsługuje a Schumacher hojerak powinien wiedziec niom nie tez w sytuacji nie pozwolił bym ferrari na testy a w koncu jest siedmiokrotnym mistrzem f1 nio to niech sobie radzi przeciez klaniał nikt sie mu nie bedzie

  • 25. kumahara
    • 2009-08-03 20:32:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23. Marti : a nie o respektowanie przepisów - Marti nie rozczarowuj mnie ! :-)

  • 26. Bartiou
    • 2009-08-03 20:33:43
    • *.160.71.21

    Mają świętą rację. Michael jak sobie nie radzi niech na rowerze pojedzie ja mam go w d...

  • 27. anderis8
    • 2009-08-03 20:41:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hahaha, cóż za wspaniała jedność w FOTA! :D Najpierw jedni mówią, że FOTA wyraża zgodę na testy Schumachera, a potem inni się na to nie zgadzają :D

  • 28. Marti
    • 2009-08-03 20:45:14
    • *.160.167.2

    25. kumahara - przepisy o kompletnym zakazie testów są bzdurne!! Kierowcy-debiutanci oraz kierowcy-powracający winni mieć prawo do kilkudniowych testów, aby było sprawiedliwie niech każdy ma np. 3 dni testowe, niezależnie czy zrobił już jakieś km za kółkiem bolidu F1 czy nie i jakie ma doświadczenie. W przeciwnym razie kwestia testów nie będzie sprawiedliwie rozwiązana.
    Ja się nie dziwię, że Red Bull wystosował zapytanie o testy dla swego debiutanta. Na pewno racjonalnie uargumentowali swoją prośbę, FIA ją odrzuciła, ponieważ nie ma obecnie ŻADNYCH testów. Ok. Trudno.
    Teraz pyta Ferrari o to samo i też FIA powinna od razu się nie zgodzić. Niech będzie sprawiedliwie i niech wszyscy respektują te bzdurne przepisy. Trudno.
    Tylko dlaczego FOTA najpierw ogłasza zgodę na testy Schumachera a parę dni później RBR ogłasza swoje veto, w zwiazku z czym FOTA tez powinna teraz ogłosić swój sprzeciw.
    Ta F1 to nic innego jak kogel-mogel i galimatias :-)

  • 29. yantar
    • 2009-08-03 20:57:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda, że RB i Frank zapomnieli, że F1 nie istnieje bez całego swojego blichtru. MSC jest wręcz tegoż ikoną. Jego epizodyczny powrót wywołał większe zamieszanie i emocje niż KERS, dyfuzory, Mosleye, Ecclestony do kupy razem wzięci ;-) . A kapuche, będa trzepać na tym wszyscy. No ale nic miło by było gdyby MSC zaliczył udany powrót pomimo całej tej wrzawy.

  • 30. kumahara
    • 2009-08-03 21:03:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28. Marti : OK. pełna zgoda. ;-)

  • 31. grzes12
    • 2009-08-03 21:11:12
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    19 Marti Sam jeżdziłem po Schumim i Ferrari aż nie wyszło ze STR tez prosiła o testy dla ALG. , ale nie dlatego ze to są Ferrari i Schumacher tylko sam fakt naginania przepisów mi się nie podoba . W każdym bądz razie dopuki FIA nie pozwoli na testy złego słowa nie napiszę odnośnie tego tematu .... A FOTA albo jej przedstawiciel poprostu się ośmieszyli , a moze dziennikarze przekręcili fakty ....

  • 32. kaaarol
    • 2009-08-03 21:24:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11,@ na pewno będzie tam jakaś komisja i wszystko dokładnie sprawdzą. Więc nie będą mogli nic przetestować.

  • 33. Piotre_k
    • 2009-08-03 21:27:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyżby FOTA w rozumieniu markiza Di Motezemolo to tylko Ferrari i McLaren? A może FOTĘ do tych dwóch zespołów zaczęli redukowac dziennikarze? W każdym razie MSch nie powinien dostac żadnych testów w F60.

  • 34. zenobi29
    • 2009-08-03 21:31:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dwa dni temu , byłem za tym , by zezwolić na niepełne testy Schumiemu. Bądź co bądź , od 3 lat nie uczestniczy wyczynowo w żadnej formie wyścigów , a jedynie (rozrywkowo - jak chociażby motocykle) ." Apelowałem" nawet na pewną wyrozumiałość , dla żywej legendy F1(poniekąd)
    Ale w świetle faktów jw. - mówię zdecydowanie NIE!!
    Żałuję tylko , że faktów tych nie znaliśmy nieco wcześniej - zaoszczędziłoby to nam klepania domysłów ...........na wyrost >

  • 35. renault f1
    • 2009-08-03 21:39:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś mi się zdaje ,ze za niedługu większosc zespołów sią nie zgodzi!!!

  • 36. Marti
    • 2009-08-03 22:30:58
    • *.160.167.2

    @34. zenobi29 - i pomyśleć ile jeszcze nam-fanom zataja się faktów? :-)

  • 37. Ra-v
    • 2009-08-03 22:37:29
    • *.adsl.inetia.pl

    jak juz Williams wyskoczył ze sprzeciwem to mogli siedziec cicho i udawac ze im jest to obojetne bo tak czy siak testow by nie bylo...

  • 38. fabian
    • 2009-08-03 22:42:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak wszyscy to wszyscy, babcia też!

  • 39. Punksnotdead
    • 2009-08-03 22:44:32
    • *.cust.tele2.pl

    No. i jest ok ;]

  • 40. zenobi29
    • 2009-08-03 22:49:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. Marti - Chyba więcej niż sporo ;-)
    Szkoda , że do wielu faktów , media nie mają dostępu - a jeżeli już , to zbyt późno .
    A my - biedne " Żuczki Ochemłaczki " (czyt. kibice) jesteśmy skazani na to , co nam podadzą :-))))

  • 41. darecky3
    • 2009-08-03 22:59:25
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    ciesze sie z powrotu pana Michala do czerwonego bzyczka nie jako fan Ferrari lecz jako fan F1. Co do argumentowania zakazu testow tym ze jesli sie nie zgodzono dla Toro Rosso to dlaczego dla ferrari? Powiem krotko. Jedni pisza ze ferrari chce oszukiwac a ja napisze ze wyszlo szydlo z worka i to Toro Rosso bylo pierwsze w kolejce, to oni chcieli oszukac szubrawcy jedne!!!! Ot cala prawda. Jedynym argumentem jest to ze regulamin jest dla wszystkich ani ToRossso ani Ferrari ani ktokolwiek. Jesli maja byc wyjatki to niech zrobia jeden dzien sesji otwartej dla wszystkich i tyle w temacie. A swoja droga jesli Ferrari tak strasznie chce zadbac o kondycje Schumachera to maja bolid zeszloroczny i niech sie buja do woli po 200 kolek dziennie jak to robil wczesniej za kariery i basta.

  • 42. bonio233
    • 2009-08-03 23:14:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    generalnie jestem fanem schumachera, jednak popieram decyzje radbulla i wiliamsa. prawo to prawo; jest rowne dla wszystkich

  • 43. Gosu
    • 2009-08-03 23:16:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie ma równych i równiejszych .

  • 44. sylvia1516
    • 2009-08-03 23:19:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i dobrze ze nie wyraza zgody... Kazdy powinien byc tam równo traktowany :)

  • 45. Porky2
    • 2009-08-03 23:46:16
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    maja 100% racje, gdyby dostali zgode dla alg, to co innego, a tak - popieram

  • 46. masmisbl
    • 2009-08-04 00:17:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przywrócić testy w sezonie ! i tyle :)

  • 47. jar188
    • 2009-08-04 11:01:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Testy zlikwidowali w sezonie żeby obciąć wydatki, więc wracanie do nich byłoby by bzdurą.
    Niech wprowadzą możliwość jednodniowego testowania właśnie w przypadku zmiany kierowcy z zastrzeżeniem zakazu testowania nowych części. Proste.

  • 48. sivshy
    • 2009-08-04 12:52:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zbudowanie bolidu to duże koszta. Nawet jeśli nie ma on być konkurencyjny, to ma się prowadzić podobnie do tych, którymi debiutanci mają się ścigać. Wątpię, aby FIA na to poszła.

  • 49. Skoczek130
    • 2009-08-05 16:28:51
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeśli o nich chodzi, wcale mnie to nie dziwi. Skoro oni nie dostali możliwości testów dla niedoświadczonego Jaime, to czemu oni mieliby się zgadzać. Tak więc popieram ich decyzję! Ale jeśli chodzi o innych, nie powinni robić żadnych przeciwskazań i nie zrobić podobnego błędu, co z Hiszpanem (choć, jak widać było podczas GP Węgier nie miało to większych konsekwencji).

  • 50. kumahara
    • 2009-08-05 19:00:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    47. jar188 : popieram, niech umożliwią jednodniowe testy w wyjątkowych sytuacjach - jak np. ostatnio ALG czy MSCH.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo