komentarze
  • 1. Dagmara_W
    • 2009-07-25 18:22:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gratulacje dla Alonso.. ja jestem tylko ciekawa kiedy briatore straci cierpliwosc do Piqoeta.

  • 2. rysio
    • 2009-07-25 18:33:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cierpliwość to ja już chyba straciłem po tym co zobaczyłem ze strony BMW.

  • 3. $herman
    • 2009-07-25 18:34:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Piquet poleci po tym wyścigu.

  • 4. przemo_95
    • 2009-07-25 18:59:29
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    a skad wiecie moze to bmw pojdize na dno i kieorwyc pojda z walizkami i bmw nie ma kierowcow juz wole by kubi poszedl do force indi

  • 5. Asturia
    • 2009-07-25 19:16:27
    • *.chello.pl

    Agresywna strategia do tej pory im się nie sprawdzała, ale wiele będzie zależeć od startu. Oby sprzęgło nie zawiodło Fernando tak jak ostatnio. Marzę o tym aby znalazł się na podium.

  • 6. szakal_No1
    • 2009-07-25 19:50:16
    • *.limes.com.pl

    troszke z innej beczki -wybiegne troszke we w przyszlosc , trzy nowe zespoly w f-1 , na 99 $$% fernardo zasiada w czerwonym bolidzie , rubens najprawdopodobnie zakonczy kariere , prorokuje wolny wakat w toro , a wiec po dzisiejszych mega dziwnych kwalifikacjach wylania sie mega otwarty rynek pracy na sezon 2010 - jak sie pewnie zorientowaliscie zastanawiam sie nad sytuacja roberto, jezeli prawda jest iz robcio ma wolna reke z podpisaniem kontraktu oraz dobre uklady z hiszpanem to kto zastapi go w reno- jak sadzicie -??
    zespol otwarty na ryzyko i strategie, lepiej radzi sobie z adaptacja do zaistnialych warunkow ,drugi kierowca raczej male szanse na sezon 2010 , zaplecze wolnych klasowych kierowcow - brak. Wiec kto w sezonie 2010 w BMW a kto w ING

  • 7. saint77
    • 2009-07-25 21:13:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    6. szakal.... Robert w przyszłym sezonie na 99% w BMW, niestety.
    Ten 1% pozostaje na wypadek, gdyby BMW Sauber F1 Team się rozleciał jak ich silnik i Robert miał szanse przejść do innego teamu, czego mu życzę z całego serca.

  • 8. morek154
    • 2009-07-25 22:19:55
    • *.adsl.inetia.pl

    jesli alonso chce utrzymać pierwsze miejsce po 1 pistopach to musi drugiego kierowce odjechać na 10 sekund conajmniej ,jesli w wyscigu renault bedzie miało tempo z nuhrburgirngu to nie powinno byc problemu i taktyka na 3 pitsopy powinna dac wygraną, moze mu w tym pomóc hamilton który wyprzedzi kersem redbulle i bedzie je troche spowalniał

  • 9. majkawiolka
    • 2009-07-25 22:38:11
    • *.icpnet.pl

    Brawo Alonso! Długo czekaliśmy na PP:) ale się cieszę (nawet z jego ilością paliwa);-)

  • 10. fullbzikaaa
    • 2009-07-26 09:38:17
    • *.chello.pl

    Jak planowali zdobyć pole position, żeby było trochę głośniej o Renault, to pomysł wypalił.
    Niestety dla Alonso, po tej kombinacji raczej na pewno nie zmieści się w 8 tego wyścigu.

  • 11. krystianxp
    • 2009-07-26 11:26:40
    • *.b-ras2.chf.cork.eircom.net

    taki team jak renault i nie boi sie odwaznej taktyki bo wiedza ze tylko jak zaskocza przeciwnika to maja szanse na dobry rezulatat, Brawo Alonso

  • 12. Skoczek130
    • 2009-07-26 13:16:01
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Strategia Fernando choć ryzykowna, może okazać się korzystna na tym krętym torze. Najważniejsze, aby utrzymał się przed Red Bullami, wówczas będzie to połowa sukcesu. Mam nadzieje, że jeśli Hiszpan nie wystartuje za dobrze, dojdzie do kolizji pomiędzy Nim, a Vettelem. Jeśli ktoś ma wygrać, to Mark, a nie Seb. Co do Piqueta, dla Niego punkty są konieczne, więc życzę mu jak najlepiej!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo