komentarze
  • 1. freeqstyler
    • 2009-07-22 13:38:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Przynajmniej Ferrarka nie boi się zmian, bo wie że są konieczne. Pozdrowienia dla "innych" zespołów, które wolą trwać w stagnacji :)

  • 2. TuR1smo
    • 2009-07-22 13:39:37
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    pierwszy tak poważnie nie udany sezon i już spisywać człowieka na straty ? Trochę to nie poważne, przecież każdemu może zdarzyć się jakaś wtopa. :/

  • 3. Gumis_81
    • 2009-07-22 13:51:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem tu nie chodzi o to że go spisali na straty tylko go ktoś wykupił czyli zaproponował lepsze pieniądze tak jak Joerg Zander z BrawnGP i nie zdziwiłbym się jakby to było BMW. Jakiś zespól inwestuje w ludzi bo ktoś z takim doświadczeniem może sprawić że bolid będzie naprawdę konkurencyjny. Zespoły zdają sobie sprawę że stawka się zacieśniła i są potrzebni naprawdę dobrzy specjaliści aby się wybić tak jak np.Adrian Neway

  • 4. fezuj
    • 2009-07-22 14:05:30
    • *.pl

    3. Gumis_81- Chyba masz sporo racji .

  • 5. walerus
    • 2009-07-22 15:05:00
    • *.klingspor.pl

    pozdrowienia dla areodynamika....;-)

  • 6. atomic
    • 2009-07-22 15:17:33
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak bmw wszystkich wykupi to stworzą coś uniwersalnego czyli nic

  • 7. gringo234
    • 2009-07-22 15:46:22
    • Blokada
    • *.ptim.net.pl

    3. Gumis_81 - wątpię że przejdzie do BMW, obstawiałbym raczej McM albo powrót do Renault.

  • 8. Gumis_81
    • 2009-07-22 17:14:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @fezuj Dzięki :) @gringo234 - możliwe że do McM lub Renault albo do któregoś z nowych zespołów myślę że każdy z zespołów chce mieć doświadczonego inżyniera ze stażem w utytułowanym zespole Ferrari. Tylko o tym kto go zgarnął pewnie dowiemy się dopiero w następnym sezonie, dlatego możemy tylko domniemywać że przeszedł do któregoś z tych zespołów.

  • 9. pz0
    • 2009-07-22 22:35:35
    • *.1.92.40

    Ani Jordan ani Renault w tamtych latach nie odnosiły oszałamiających sukcesów. W Ferrari bazował na pracy Rossa Brawna. Jego pierwszy w 100% samodzielny bolid Ferrari ponosi porażki. Wątpię aby było w Ileyu dużo geniuszu.

  • 10. dziarmol@biss
    • 2009-07-23 09:40:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    John Iley mógłby się zatrudnić w BMW, pasowali by do siebie ...

  • 11. pz0
    • 2009-07-23 13:24:17
    • *.1.92.40

    dziarmol - celna uwaga :-)

  • 12. Dr Prozac
    • 2009-07-23 18:46:24
    • *.2a.pl

    @ Gumis_81: z drugiej storny gdyby Ferrari zależało na tym człowieku to by go sobie podkupić nie dało ;)

  • 13. Skoczek130
    • 2009-07-24 14:48:35
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No skoro im się nie układało, jest to najlepsze z rozwiązań. Jeśli chodzi o Niego, spokojnie powinien znaleźć sobie pracę w którejś z nowych stajni, tak jak kilku innych. Powodzenia!!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo