2009-07-11 GP Niemiec - Kwalifikacje 14:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 M.Webber Red Bull 1:32.230
2 R.Barrichello Brawn GP 1:32.357
3 J.Button Brawn GP 1:32.473
4 S.Vettel Red Bull 1:32.480
5 L.Hamilton McLaren 1:32.616
6 H.Kovalainen McLaren 1:33.859
7 A.Sutil Force India 1:34.316
8 F.Massa Ferrari 1:34.574
9 K.Raikkonen Ferrari 1:34.710
10 N.Piquet Renault 1:34.803
 
11 N.Heidfeld BMW Sauber 1:42.310
12 F.Alonso Renault 1:42.318
13 K. Nakajima Williams 1:42.500
14 J.Trulli Toyota 1:42.771
15 N.Rosberg Williams 1:42.859
 
16 R.Kubica BMW Sauber 1:32.190
17 S.Buemi Toro Rosso 1:32.251
18 G.Fisichella Force India 1:32.402
19 T.Glock Toyota 1:32.423
20 S.Bourdais Toro Rosso 1:32.559

komentarze
  • 45. jawiemwszystko
    • 2009-07-11 16:37:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja natomiast proponuję już dac spokój badaniu stopnia żeńskości żeńskich nicków i skupić się na bieżacych wydarzeniach w F1. Np na P7 Sutila... ;)

  • 46. marko71
    • 2009-07-11 16:38:20
    • *.leon.com.pl

    na pewno super kierowca Vettel będzie dążył konsekwentnie do celu i na trzy okrążenia przed metą znowu w kogoś wpakuje

  • 47. Dagmara_W
    • 2009-07-11 16:40:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gratulacje dla webera zycze mu wygranej.. brawn jak zwykle w czolowce.. ogromne btrawa dla sutila.. zasluzyl.. oby jakies pkt szarpnal, hamilton tez niezle.. byla jakas akcja, bardzo fajne kwalifikacje, szkoda ze Kubic tak nisko ale znow balans zawiodl, ferrari tak umiwarkowanie.. wiecej bedzie mozna skomentowac jutro.. czekam na ilosci paliwa.. pozdrawiam

  • 48. dziarmol@biss
    • 2009-07-11 16:41:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. jawiemwszystko- zanim zmienimy temat ostatnie pytanie, czy Kopernik była kobietą???

  • 49. Raven89
    • 2009-07-11 16:43:12
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Będę jutro mocno ściskał kciuki za Webbera i Sutila - obydwoje pokazali że potrafią walczyć do ostatniej sekundy.Jeśli chodzi o moje przypuszczenia to myślę,że Vettel ma duże szanse na to,żeby powalczyć z Brawnami choć ja stawiam,że Button może po rozpoczęciu wystrzelić za Webbera bo startuje z czystej części toru.Co do Roberta to...szkoda gadać.Punkty będą tytlko jeśli stanie się cud.

  • 50. jawiemwszystko
    • 2009-07-11 16:47:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    48. dziarmol@biss - nie, ale Einstein... ;)

  • 51. dziarmol@biss
    • 2009-07-11 16:51:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Curie Skłodowska też była kobietą ha ha ha . A wracając do tematu to jedna rzecz mnie cieszy, mianowicie to że Kubica nie jest blisko Heidfelda (GP Europy 2007) ech to były czasy.. :-)) pozd.

  • 52. Marti
    • 2009-07-11 16:57:18
    • *.160.167.2

    dziarmol - a może ten wspaniały i genialny BMW-owski Albert to Albertyna?? ;-)

  • 53. dziarmol@biss
    • 2009-07-11 17:04:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti jeżeli tak ma wyglądać komputer kobieta (Albertyna) to chyba zostanę "cybergejem". Zawiodłem się na rodzaju żeńskim :-))

  • 54. ptasior
    • 2009-07-11 17:31:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    44. dziarmol@biss (i Marti) - to może ustalmy, kiedy ktoś jest nr-em 1. Jest tak wtedy, kiedy jeden kierowca jest zdecydowanie lepszy od drugiego i zespół chcąc nie chcąc musi postawić na niego. W drugim przypadku zespół przed sezonem stawia na jednego kierowcę. W Red Bullu pierwsza sytuacja nie zachodzi (niech nikt nie chrzani, że Vettel to talent bo NIE O TO CHODZI tylko o wyniki). Druga raczej też nie, Red Bull to nie McLaren, zresztą Webber dostał niższy nr, jakby był od razu skreślony przez zespół to dostałby wyższy. Zresztą dlaczego niby miałoby tak być, rozumiem gdyby Vettel był mistrzem świata, to byłby nr-em 1 za zasługi, ale nie jest...

  • 55. sk0k
    • 2009-07-11 18:02:04
    • *.icpnet.pl

    gratki dla sutila i force india, bmw do pieca

  • 56. Angulo
    • 2009-07-11 18:15:54
    • *.yeo.pl

    OK, standardowe pytanie - Jakie jest zużycie paliwa na tym torze?

  • 57. Marti
    • 2009-07-11 18:21:55
    • *.160.167.2

    54. ptasior - w pełni się z Tobą zgodzę z wytycznymi dla kierowcy nr.1. Ja jednak jestem przekonana, że Vettel jest lepszym kierowcą od Webbera i ma większy talent. Przyznaję, że od paru wyscigów Vettel dostał malej zadyszki, jednak każdy kierowca przechodzi w swojej karierze słabsze fazy. Seba wyniki osiąga b. dobre, owszem, miedzy nim i Webberem jest mała rożnica punktowa, lecz na to ma także wplyw obecna punktacja, dzięki której wygraną od drugiego miejsca dzieli tylko 2-punktowa różnica. Notabene mnie ta punktacja się nie podoba, system 10-6-4-3-2-1 był lepszy, chociaż ma także minusy, ponieważ kierowca dominujacy i seryjnie wygrywajacy zdobywa wielką przewagę pkt-ową. No ale nie o tym mowa tylko o Vettelu. Mogę tylko po raz n-ty powtórzyć, że wg mnie jest wielkim talentem i do niego nalezy przyszłość w F1. Jeśli tak się nie stanie, to się zreflektuje.
    Co do podziału kierowców na role w RBR przypomniało mnie sie jeszcze, że parę tygodni temu Horner w jednym z wywiadów dał wyraźnie do zrozumienia, że Vettel jest numerem 1 w teamie....

  • 58. Angulo
    • 2009-07-11 18:23:43
    • *.yeo.pl

    Number Car Driver Weight [kg]
    01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 654.5
    02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 664.0
    03 Ferrari Felipe Massa 673.5
    04 Ferrari Kimi Räikkönen 674.0
    05 BMW Sauber Robert Kubica 673.5*
    06 BMW Sauber Nick Heidfeld 681.0*
    07 Renault Fernando Alonso 668.2*
    08 Renault Nelson Piquet 676.0
    09 Toyota Jarno Trulli 683.7*
    10 Toyota Timo Glock 662.3*
    11 STR Ferrari Sébastien Bourdais 689.5*
    12 STR Ferrari Sébastien Buemi 674.5*
    14 RBR Renault Mark Webber 661.0
    15 RBR Renault Sebastian Vettel 661.0
    16 Williams Toyota Nico Rosberg 689.6*
    17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 683.6*
    20 Force India Mercedes Adrian Sutil 678.5
    21 Force India Mercedes Giancarlo Fisichella 662.5*
    22 Brawn Mercedes Jenson Button 644.0
    23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 647.0

  • 59. vip015a
    • 2009-07-11 18:35:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wreszcze Force India ma realne szanse na punkty i dobrze Sutilowi się należą

  • 60. Marti
    • 2009-07-11 18:50:53
    • *.160.167.2

    @ ptasior - na motorsport-total.com/f1 16. maja pojawił się wywiad z Hornerem, w którym mówił, że wzorując się na Schumacherze/Ferrari i Alonso/Renault, chce zbudować zespół wokół Vettela, że głównie będa sie koncentrowali na Sebastianie. Na tym samym serwisie jest artykuł sprzed dwóch dni, gdzie Horner mówi, że bolid na sezon 2010 bedzie budowany pod styl jazdy Vettela.

  • 61. zig-zag
    • 2009-07-11 20:29:28
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    O matko, ale emocje były, oby ich jutro nie zabrakło.
    Sutil to najmilsze zaskoczenie, ale co sie stalo s Fisco? Oby jutro były punkty. McLaren - nie kibicuje im ale dobrze ze sie wlaczyli do walki z BGP i RedBullem, bedzie ciekawiej, mam nadzieje ze Heikki wbrew wszystkiemu zaliczy lepszy wyścig niz gwiazdor Hamilton.
    BMW - bardziej niz nedzny wynik Kubicy zastanawia mnie po co sciągneli Heidfelda tuz przed koncem.
    Cieszy ze kierowcy nr2 czołówki (WEB i BAR) pokazali na co ich stać

  • 62. dziarmol@biss
    • 2009-07-11 20:32:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    60. Marti - Z racji tego że pozbyłem się cyfrowego polsatu (za drogi) z musu oglądałem dzisiejsze kwalifikacje na RTL :-)) i o zgrozo zaraz po Q jakiś komentator wespół z Laudą na okrętkę nawijali o Schumacherze oraz Vettelu ( tylko tyle rozumiałem :-))). ) A my tu obruszamy się na forum że ciągle przewija się temat Kubicy , czy to na forum czy też w studiu polsatu.

  • 63. Dr Prozac
    • 2009-07-11 20:44:10
    • *.ipartners.pl

    Wow, Sutil ile ma paliwa a mimo to pobił Ferrari. Ale fajnie ;) Trzymam kciuki za ich pierwsze punkty, bo z pewnością na nie zasługują.
    Brawny bardzo lekkie.. Kubica tez raczej mało ma, ale widze ze nie tylko BMW postanowiło zróżnicować strategie obu kierowców. Ciekawe ze sporo z tych, którzy startują z końca ma mniej paliwa.

    @ 36. cycu32
    Z BrawnGP to Ci się coś pomyliło - przecież to była Honda, która miała bardzo wysoki budżet (zdaje sie ze ok 400 mln $ - mniej i więcej tyle co Renault, więcej trochę niż BMW, niewiele mniej niz Ferrari - mowa oczywiście o 2008 roku, nie wiadomo ile z tej kasy w zespołach poszło na sezon 2009, ale w Hondzie pewnie większość. Nie wiadomo też na ile te liczby są realne ) Cały poprzedni sezon skupiała się na budowie bolidu zgodnego z nowymi regulacjami. Nawet gdzieś czytałem ze trzy prototypy budowali na raz i wybrali najlepszy wariant. Nie wiem czy to prawda, ale biorąc pod uwagę budżet Hondy i to, że testy w poprzednim sezonie nie były zabronione to jest to możliwe. Poza tym na samej kasie sie pojechać nie da.
    RBR ma znacznie niższy budżet (ale nie taki znowu niski - zdaje sie ze cos ok 170 mln $) i to oni zasługują na największy podziw. Zakaz testów imho jest zły, bo znacznie utrudnia włączenie się do walki ekip, które zostały z tyłu. Powinno być tyle testów żeby wszystkich na nie było stać np jedna lub dwie sesje w sezonie.

  • 64. klac
    • 2009-07-11 21:27:18
    • *.sileman.net.pl

    czemu robert jest 16 a ma najlepszy czas? :P

  • 65. dziarmol@biss
    • 2009-07-11 21:44:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    64. klac- Sędziowie go nie lubią :-))

  • 66. hot dog
    • 2009-07-11 22:59:48
    • *.222.244.179

    dziarmol zapraszam CIe do watku o wadze bolidow;-)

  • 67. Marti
    • 2009-07-12 09:31:28
    • *.160.167.2

    62. dziarmol - zrozumiałeś co chciałeś ;-) poważnie: oczywiście, że rozmawiali dużo o Vettelu i MSC. Tylko że na RTLu nigdy na siłę nie szukają spisku, gdy Vettel wypadnie słabiej i nigdy tego nie robili za czasów Schumachera ;-) Dla mnie to istotne :-)
    Mnie ta telwizja odpowiada, jest sporo wywiadów z kierowcami, szefami teamów, jest wiele reportaży i dopóki oni transmitują F1, tam będę oglądała ten sport. Jedyny mankament to reklamy i wtedy przełączam na Polsat, no i nie relacjonują na żywo porannego sobotniego treningu, tylko z godzinnym opóźnieniem.

  • 68. dziarmol@biss
    • 2009-07-12 12:57:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    67. Marti- :-))

  • 69. Dr Prozac
    • 2009-07-12 14:27:35
    • *.ipartners.pl

    Nosz kur.. za co ta kara dla Webbera? Rozumiem ze to był błąd, ale kurde po co psuja rywalizacje w wyścigu? Nic się nie stało w wyniku tego incydentu..

    Robert jaki start miał :D FIsico szaleje, żeby zarz Roberta nie łyknął.. Ogólnie moje typowanie szlag trafil ;)

  • 70. Dr Prozac
    • 2009-07-12 14:47:36
    • *.ipartners.pl

    Strasznie daleko Robert po pitstopie spadł ;(

  • 71. Dr Prozac
    • 2009-07-12 14:52:29
    • *.ipartners.pl

    No nie :( :(

  • 72. AdziaN
    • 2009-07-12 14:53:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kurde ja nie wiem czy BMW nie widzialo co sie dzieje.
    Na zwyklym live time bylo widac, ze Kubek traci do Verdka i Fisi i trzeba bylo go szybciej sciagnac na zmiane opon... szkoda gadac

  • 73. Raven89
    • 2009-07-12 15:26:44
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Theissen znowu coś zakombinował i Heidfeld znowu przed Robertem - po prostu ręce opadają.Nie przypuszczałem,że to napiszę kiedykolwiek ale...ROBERT SPIEPRZAJ Z BMW!!!

  • 74. Dr Prozac
    • 2009-07-12 15:32:28
    • *.ipartners.pl

    Ehh teraz Piquet jak Robert zaczal ładnie cisnąć wyjechał mu przed nosem i zaczął blokować..

    Jak patrzyłem na czasy to wyglądało na to ze Robert mial nad Heidfeldem wystarczająca przewagę zeby po pitstopie wyjechać przed nim..

    Teraz zamiana miejsca Brawnów..

    Najbardziej to mi Force India i tak żal :(

  • 75. Skoczek130
    • 2009-07-15 12:27:25
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Brawo Webber!!! Obyś teraz regularnie pokonywał Wentyla w qualu!!!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo