komentarze
  • 8. tt16
    • 2009-06-06 16:09:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na prostej pomiedzy zakretem 11 a 12 bolid moze osiagnac predkosc 310 km/h. Wyliczajac to bedzie jakies 34 metry na torze w Stambule.

  • 9. tt16
    • 2009-06-06 16:11:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oczywiscie na prostej.

  • 10. orinocoPL
    • 2009-06-06 16:16:06
    • *.152.200.154

    A nikus nadal nie moze dogrzac opon... biedaczek...

  • 11. astrostar
    • 2009-06-06 16:19:05
    • *.pl

    Robert największa różnica czasów pomiędzy q2 i q3. Teraz poczekajmy jeszcze na ilości paliwa

  • 12. astrostar
    • 2009-06-06 16:26:32
    • *.pl

    Kierowca Q1 Q2 Q3 różnica q3-q2
    Sebastian Vettel 1:27,330 1:27,016 1:28,316 0:01,300
    Jenson Button 1:27,355 1:27,230 1:28,421 0:01,191
    Rubens Barrichello 1:27,371 1:27,418 1:28,579 0:01,161
    Mark Webber 1:27,466 1:27,416 1:28,613 0:01,197
    Jarno Trulli 1:27,529 1:27,195 1:28,666 0:01,471
    Kimi Raikonen 1:27,556 1:27,387 1:28,815 0:01,428
    Felipe Massa 1:27,508 1:27,349 1:28,858 0:01,509
    Fernando Alonso 1:27,988 1:27,473 1:29,075 0:01,602
    Nico Rosberg 1:27,517 1:27,418 1:29,191 0:01,773
    Robert Kubica 1:27,788 1:27,455 1:29,357 0:01,902

  • 13. krz08
    • 2009-06-06 16:37:05
    • *.xdsl.centertel.pl

    będzie dobrze

  • 14. kwiatek1
    • 2009-06-06 16:38:16
    • *.adsl.inetia.pl

    Q3: długość toru: 5,338m
    10: Robert: 1:29.357 min prędkość 59.7379m/s => 215,056 km/h
    1: Vetel: 1:28.316 min prędkość 60.442m/s => 217,591 km/h
    Tak niewiele a tak dużo. Mam nadzje że terz już BMW będzie tylko szło do przodu z poprawkami i już nic im nie stanie na przeszkodzie do zdobywania punktów a nawet podium. Trzyma za nich kciuki.

  • 15. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-06 16:38:40
    • *.warszawa.supermedia.pl

    12. astrostar; właśnie siedzę nad czasami z treningów i kwalifikacj:)
    Coś mi się widzi, że 0,4s to była strata do Vettela. Do BGP to ok 0,25s, reszta mieści się w 0,1s. Czekam na masy bolidów, to odpowie jakie było tempo. Podobno wg Roberta tempo wyścigowe będzie lepsze niż względne tempo kwalifikacyjne.
    Z tego co mówi Robert w wyścigu może być tak szybki jak RBR, BGP czy TOYO.
    Robert miał w Q2 rekord w T1 więc jest nieźle.

  • 16. tt16
    • 2009-06-06 16:40:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    astrostar: z tego mozna wywnioskować, że Robert jest najcięższy.

  • 17. tt16
    • 2009-06-06 16:40:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oczywiscie z pierwszej "dychy"

  • 18. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-06 16:43:43
    • *.warszawa.supermedia.pl

    wg mnie zjedzie na 20-22. kółko. Vettel 5-6 kółek wcześniej. 1s wolniej oznacza, że ma paliwa na 8 okrążeń więcej. Trzeba wziąć pod uwagę też względu szybkość innych bolidów względem BMW plus różnice w wykorzystaniu opon. Np Rubens swoje P3 wyjeździł na twardych gumach.

  • 19. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-06 16:44:56
    • *.warszawa.supermedia.pl

    *względne szybkości* OT: przydałaby się możliwość edycji postów..

  • 20. leo_
    • 2009-06-06 16:51:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jesli Kubek pojechał w Q3 bez przygód, to z różnicy czasów Q2 i Q3 wynika ,że ma paliwa na jakieś 20-22 kółka (2,6 kg paliwa na okrążeniu, 0,37 sek straty czasu na każde 10 kg paliwa w baku więcej, zakładam też : średnio 8 kg paliwa na rozpoczęciu rekordowego kółka kwalifikacyjnego w Q2). Czołówka na około 15-17 kółek. Trochę dziwna się wydaje strategia mocnego dotankowania bolidu Kubicy- chyba że Robertowi w q3 coś nie wyszło, a wtedy byłoby źle (dopiero 10-ty a paliwa miałby niewiele). Oby jednak Robert rzeczywiście miał benzyny na te 22 kółka. Ale więcej będzie wiadomo po podaniu wag bolidów.

  • 21. leo_
    • 2009-06-06 16:53:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O kurcze, Rajdkoniem, mamy całkiem podobne szacowania.

  • 22. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-06 16:59:38
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Tzn, że obaj się mylimy pewnie. Ale Zobaczymy.Twoje obliczenia łatwo sprawdzimy jak będziemy znać masy bolidów przed startem. Taktyka jest taka, żeby jak najwięcej okrążeń przejechać na twardych gumach. Potem ostatni stint na miękkich. Gdy tor będzie nagumowany opony powinny mniej się zużywać. Nie ma co liczyć na deszcz czy SC.
    Sądząc po wartościach maksymalnych prędkości Robert ma raczej spory docisk. tym bardziej, że dobre czasy uzyskiwał w ciasnych sekcjach. Stąd uważam,że gumy będą mniej się zużywały. Taktyka wyprzedzania w boksach zatem.

  • 23. Kpt.
    • 2009-06-06 17:07:05
    • *.bbs.com.pl

    hei chocby zajął ostatnie miejsce znalazł by poowód do chwalenia się, jaki ten koleś jest zadufany w sobie, bedzie dobrze, jak poznamy wagę bolidów bedzie wiadomo kto ile ma paliwa, ja licze na punkty dla Roberta i moze dla quick dicka

  • 24. leo_
    • 2009-06-06 17:07:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeśli robertowi w q3 cos nie wyskoczyło, to obliczenia są raczej dobre. Sprawdzane od tamtego sezonu.

  • 25. spike3008
    • 2009-06-06 17:15:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Są już wagi bolidów Robert ważył 664kg i był najcięższy z czołówki

  • 26. leo_
    • 2009-06-06 17:17:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak, dyfuzor pomaga, i to znacznie. W Monaco straty do najlepszych było jakieś 2 sek (nietypowy i zły tor w tym roku dla BMW), wczesniej jakieś 0,9 sek. W Turcji już jest tylko 0,4 sekundy. A mam wrażenie, że w Q2 (chyba najlepszy dla zwykłego widza wyznacznik rzeczywistego tempa bolidu) Robert mógł chyba pojechać jeszcze lepiej. W pierwszych 2 sektorach pobijał rekordy, w trzecim jakby pojechał słabiej. Chyba że ma taką charakterystyke bolidu w 3 sektorze, że nie dało się pojechać lepiej.

  • 27. jordanf1
    • 2009-06-06 19:16:35
    • *.xdsl.centertel.pl

    oby Robert znów nie przespał startu

  • 28. leo_
    • 2009-06-06 19:44:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i obliczenia były raczej dobre, na szczęście. Więcej na ten temat w : Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Turcji.

  • 29. $herman
    • 2009-06-06 20:09:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Obstawiamy! Co BMW spierdzieli w jutrzejszym wyścigu?

  • 30. jar188
    • 2009-06-06 20:51:39
    • *.chello.pl

    Wykonaliście nie krok a kroczek, biorąc pod uwagę , że ten tor lepiej pasuje pod charakterystykę F1.09, to na wolniejszych będzie już niestety gorzej.
    Liczę jednak na dobre tempo wyścigowe, to wychodzi im w tym sezonie lepiej niż kwalifikacje, o ile słowo lepiej jest tu na miejscu ;)

  • 31. leptowina
    • 2009-06-06 20:55:50
    • *.cpe.marton.net.pl

    ja obstawiam że teraz założą mu płozy zamiast kół

  • 32. rysiek45
    • 2009-06-06 20:58:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert Kubica jest moim fanem ,czy jedzie jutro Robert Kubica?

  • 33. smus80
    • 2009-06-06 21:41:48
    • *.196.106.253.threembb.co.uk

    bmw tydzien temu kiepsko ale dzis pomalu wraca jutro gdyby cos poszlo nie tak to nic nowego ale i tak bede z nimi

  • 34. kaszpiroski
    • 2009-06-06 22:49:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pieprzenie. Nie da się tego już słuchać ani czytać. Ciągle to samo. Prawda jest taka że BMW i inne teamy ze "starej gwardii" są bezradne. Za dużo interwencji szefostwa F1 i FIA. Stara F1 już się skończyła. Normalnie mafia i centralne sterowanie. Czy wy tego nie widzicie. Tyle zmian na raz, po co to wszystko? Oczywiście pod Brown GP. Można wprowadzić jeszcze ze 100 nowych bezsensownych przepisów, tylko po co???

  • 35. kaszpiroski
    • 2009-06-06 22:53:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Swoją drogą jak to możliwe, że Mosley po pamiętnej aferze z mundurami gestapo i panienkami cały czas tkwi na swoim stołku? Normalnie gorzej jak nasz PZPN i cała ta kontrabanda z Platinim łącznie. Mafia i tyle.

  • 36. walerus
    • 2009-06-06 23:24:55
    • *.adsl.inetia.pl

    a co ze sprzęgłem...?

  • 37. gourmand
    • 2009-06-06 23:57:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    26 leo_ Ferrari - jak BMW Sauber - zrobiło dyfuzor i aero na doczepkę do niezbyt udanego bolidu, tyle że miesiąc wcześniej niż Niemcy i miało szanse już wcześniej nad nimi popracować. BMW Sauber próbuje w ciemno - to będzie pierwszy wyścig z podwójnym dyfuzorem, wcześniej pierwsze treningi. Inni mają to już za sobą, mają co analizować i mają dane, aby się poprawiać. Konkluzja: za wolno, bez polotu, z typową raczej dla Anglików, niż dla Niemców FLEGMĄ!

  • 38. Skoczek130
    • 2009-06-07 10:33:53
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Bardzo cieszę się z powrotu do środka stawki BMW Sauber. Z pewnością głównym powodem tego jest nowy dyfuzor, ale na pewno inne poprawki też dały poprawę. Oby tak dalej!!! Walki o tytuł nie można już oczekiwać, ale liczę na świetny występ pod koniec sezonu. Coś w stylu Renault przed rokiem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo