komentarze
  • 1. atomic
    • 2009-05-27 13:15:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co na to mario? może wyciągnie królika z cylindra

  • 2. kuba1808
    • 2009-05-27 13:28:58
    • *.aster.pl

    prędzej gołębia, który zaraz odfrunie.

  • 3. D@rtH W!nD
    • 2009-05-27 13:34:11
    • *.chello.pl

    albo trupa z szafy...:/

  • 4. Raven89
    • 2009-05-27 13:36:39
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Z BMW w Monako nie byłoby tak źle gdyby nie problem z oponami.W wyścigu Robson był w stanie jechać bardzo szybko na rozgrzanych oponach więc może w Turcji nie będzie aż tak wielkiej masakry - liczę,że wreszcie coś drgnie w tym F1.09 bo jak po założeniu podwójnego dyfuzora nadal będą narzekać na brak przyczepności to będzie już przegięcie.

  • 5. arba
    • 2009-05-27 13:50:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przy braku testowania nowych części wszystko zdarzyć się może ,

  • 6. mantys
    • 2009-05-27 13:52:43
    • *.static.korbank.pl

    "Podwójny dyfuzor w RB5 pojawił się ze sporym poślizgiem w stosunku do konkurencji, gdyż wymagał przebudowy unikalnego tyłu samochodu." Ciekawe co na to BMW, które dyfuzora jeszcze nie założyło:P Jak Mario nazwie taki poślizg w gonieniu czołówki?:P

  • 7. walerus
    • 2009-05-27 13:53:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    klejem posmarować opony - a Red Bull dostał w tym sezonie skrzyyyydełłłł......

  • 8. walerus
    • 2009-05-27 13:53:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czyli ich napoje działają z opóźnieniem - jakby ktoś chciał skoczyć od razu po wypiciu....

  • 9. Piotre_k
    • 2009-05-27 14:03:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To chyba oczywiste, że będą z niego korzystać. W końcu nie po to wydali na niego grube miliony, żeby wstawić do muzeum. No i Newey bubla też nie wymyślił, więc wyścig w Monako to żadna wskazówka.

  • 10. Piotre_k
    • 2009-05-27 14:05:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Ile naprawdę jest wart ten dyfuzor będzie wiadomo po Turcji. Dotychczasowy projekt samochodu wcale nie był kiepski, więc nie jestem pewien czy było warto kopiować rozwiązania Brawna.

  • 11. morek152
    • 2009-05-27 14:38:54
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    przeciez mówili ze wolą szybsze tory wiec o co ta cała dyskusja, w turcji znowu beda mogli walczyc o zwyciestwo

  • 12. robtusiek
    • 2009-05-27 14:40:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    10.Piotre_k właśnie to samo sobie pomyślałem, widać było że Vettel bardzo zmagał się z bolidem aż skończył na oponach. Zobaczymy co też wyniknie w Turcji, oby tylko nie popsuli osiągów, chodź po zamontowaniu takiego dyfuzora trzeba pewnie troszkę potestować.

  • 13. Luckymag
    • 2009-05-27 14:42:31
    • Blokada
    • *.credit-suisse.com

    Berlin – Erika Steinbach domaga się wypędzenia Kubicy z zespołu BMW Sauber.
    www.nowypompon.pl

  • 14. cizemkaszczecin
    • 2009-05-27 15:28:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo Erika Steinbach zajmie miejsce w zespole BMKi na wyścig w Turcji.

  • 15. Emer
    • 2009-05-27 18:05:45
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    ...i wygra :)

  • 16. walerus
    • 2009-05-27 20:26:43
    • *.adsl.inetia.pl

    dyfuzor podwójny już ma - król Norwegii testował......

  • 17. walerus
    • 2009-05-27 20:27:19
    • *.adsl.inetia.pl

    ... nie to testował kanclerzowej inny podwójny dyfuzor - ach te dyfuzory.....

  • 18. jawiemwszystko
    • 2009-05-28 08:39:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie mieszajmy do tego króla Norwegii. Norwegowie to bardzo fajny naród i dają mi pracę sezonowa :) A ja osobiscie wątpie w dyfuzor w tym konkretnym przypadku. Chyba "przedobrzyli"... Ale zobaczymy w Turcji :)

  • 19. Skoczek130
    • 2009-05-29 13:50:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że w Turcji będziemy mogli poznac prawdziwy potencjał samochodu z dyfuzorem. W Monako praktycznie nic im nie pomógł, a konstrukcja nie pasująca do charakterystyki toru tylko pogarszała osiągi.Tak więc, w Stambule powinniśmy poznac prawdziwe możliwości dzieła Adriana Neweya. Oby tylko Brawn GP pozostał na czele!!!

  • 20. URAN
    • 2009-05-29 16:50:19
    • *.chello.pl

    Jeżeli do walczących o czołowe miejsca w GP Turcji nie dołączy BMW, to panowie Theissen i Rampf mogą stracić posady! Pozbierało się Ferrari i McLaren, Renault też nie śpi. Jak znów będzie kicha, to niech zapomną o sezonie 2009 i biorą się za bolid na 2010. O Red Bulla nie ma się co martwić, mieli i mają dobre auto. Podwójny dyfuzor im nie zaszkodzi, a raczej pomoże. Z tymi oponami to jakaś ściema, chyba że genialni mechanicy BMW zapomnieli, że opony na tor w Monako łapią przyczepność nie np. po 1 okrążeniu, ale po 2. No i wypuścili kierowców w maliny. Taka kasa, taka renoma, a zatrudniają kretynów nie odróżniających lewej ręki od prawej. Za tydzień wszystko się wyjaśni. Albo rybki, albo woda z akwarium!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo