komentarze
  • 16. go!!!
    • 2009-05-11 14:36:31
    • *.swidnica.mm.pl

    mercedes dostarcza dobry silnik a mclaren zbudował kiepskie nadwozie, więc nic dziwniego że stuttgartczycy szukają promocji gdzie indziej. brawn wygrywa, brawn jest na wizji a jak to mówią - wygrasz w niedziele, sprzedasz w poniedziałek :)))

  • 17. Niespokojny
    • 2009-05-11 14:56:13
    • *.tvgawex.pl

    ...,a co na to Vijay Mallya? Fi też jeździ wyposażona w ich silniki i fajnie by było widzieć gwiazdę merola na ich bolidach!!! ;-)

  • 18. oran
    • 2009-05-11 15:05:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kurcze, niech wezmą Roberta do Brawna w przyszłym sezonie i Ross zrobi z Polaka drugiego Schumachera ;)

  • 19. mati1-2007
    • 2009-05-11 15:10:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Było by fajnie.:}

  • 20. dziarmol@biss
    • 2009-05-11 15:17:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. Piotre_k - Hehehehe dobre ale bez obaw Norbert jest tak gruby że 70 kg usiądzie po staremu w Mclarenie a drugie 70kg w Brawnie i będzie "wilk syty i owca cała" pozd.

  • 21. dick777
    • 2009-05-11 15:24:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oran, nie bądź naiwny. Brawn i Button to Angole. Robert mógłby u nich robić co najwyżej za testera. Robert nie ma wielkiego pola manewru w przyszłym sezonie. Ferrari odpada, bo nie ma szans w rywalizacji w Alonso, za którym stoi bank Santander. Poza tym Kimi i Massa mają umowy do 2010 włącznie. McLaren nie wchodzi w grę z racji Hamiltona. Byłby traktowany jeszcze gorzej niż w BMW. Force India, Toro Rosso i Renault są słabe i nie rokują nadziei, że będą lepsze od BMW, więc przechodzenie do nich nie ma sensu. Brawn GB odpada z powodu Buttona. Red Bull ma bardzo dobrych kierowców i nie potrzebują nikogo innego. Pozostaje tylko Toyota i Williams. Oba te zespoły mają bardzo przeciętnych kierowców i Robert mógłby z powodzeniem zastąpić każdego z nich. Optowałbym za Toyotą. Nie wiadomo tylko, na jak długo Toyota ma podpisane umowy ze swoimi kierowcami. Tak więc pole manewru dla Roberta na przyszły rok jest bardzo nieduże. Czarno widzę szanse Roberta na tytuł mistrza świata w F1.

  • 22. walerus
    • 2009-05-11 15:45:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jeszcze tylko kierowcę z Izraela.....

  • 23. cayman
    • 2009-05-11 16:29:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przejście Kubicy do McL w 2010 roku jest wysoce prawdopodobne. Wg mnie Lewis opuści swój ukochane team (glownie ze wzgledu na niedawne niesmaki kłamstwa przed sędziami, które najprawdopodobniej wymusił zespół). Ponadto Haug bardzo dobrze wypowiada się o Kubicy i sądzę, że bacznie mu się przyglądają. Ale nie ma co gdybać... czas pokaże :-)

  • 24. go!!!
    • 2009-05-11 16:48:19
    • *.swidnica.mm.pl

    Jak już gdybamy to ja prorokuję Robertowi przyszłość w Ferrari. Dobre układy z Alonso który w przyszłości mógłby go zaakceptować jako partnera (o ile on przejdzie do Ferrari jak się spekuluje, a jak sam mówił woli silnego partnera niż słabego jak obecnie), duża rozpoznawalność Kubicy we Włoszech (karting, umowa z włoską telewizją na opisywanie torów), znajmomość j.włoskiego przez Roberta, czy wysokie notowania Kubicy u Jeana Todta (który na pewno ma w Ferrari jeszcze coś do powiedzenia). Ale pożyjemy, zobaczymy.

  • 25. narya
    • 2009-05-11 17:24:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli Alonso faktycznie przejdzie do Ferrari ( co wcale nie jest takie pewne, bo to włoskie i hiszpańskie gazety chcą go tam widzieć, a nie zespół ) to drugim kierowcą prędzej zostanie Vettel niż Kubica. Już pod koniec zeszłego sezonu, szefostwo Ferrari ze słynnym Markizem na czele, mówili na ten temat. A, jazda młodego Niemca w tym sezonie tylko upewnia ich w tym wyborze, więc na jazdę Roberta w ekipie z Maranello raczej nie ma co liczyć ...

  • 26. Voight
    • 2009-05-11 17:42:40
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Bez gwiazdy nie ma jazdy...

  • 27. RoninRonin
    • 2009-05-11 17:48:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedno jest pewne - jeśli w umowie Kimmiego jest opcja, że mogą się go pozbyć po 2009 roku - zrobią to.

  • 28. Seveir
    • 2009-05-11 18:10:07
    • Blokada
    • *.116.35.88

    Heh czytając nazwę artykułu pomyślałem o Hamiltonie :D

  • 29. go!!!
    • 2009-05-11 18:13:01
    • *.swidnica.mm.pl

    28. Seveir dobre, dobre :)))

  • 30. narya
    • 2009-05-11 18:24:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27. @RoninRonin - jeśli Ferrari nie byłoby pewne, że dalej chcą aby Kimi u nich jeździł, to po niezbyt dobrym 2008, przedłużyliby mu kontrakt jedynie na jeden sezon, a nie na dwa ... Zespół jest zadowolony ze współpracy z Raikkonenem ... Lepiej czytać oficjalne oświadczenia Ferrari, a nie plotki z brukowców ...

  • 31. skidmarks
    • 2009-05-11 19:15:10
    • *.polkowice.vectranet.pl

    Czy wiecie co oznacza napis "MIG" na dziobie bolidów Brawn GP??

  • 32. go!!!
    • 2009-05-11 19:16:52
    • *.swidnica.mm.pl

    Małopolski Instytut Gospodarczy w Rzeszowie

  • 33. skidmarks
    • 2009-05-11 19:43:30
    • *.polkowice.vectranet.pl

    ....się dowiedziałem :P

  • 34. go!!!
    • 2009-05-11 20:11:56
    • *.swidnica.mm.pl

    taki żarcik :))) tak poważnie MIG Investments to szwajcarska firma brokerska, jak chcesz więcej informacji - oto link: www.migfx.com.pl

  • 35. skidmarks
    • 2009-05-11 20:34:17
    • *.polkowice.vectranet.pl

    spoko;)

  • 36. walerus
    • 2009-05-11 21:04:31
    • *.adsl.inetia.pl

    MIGiem mijają rywali....

  • 37. sawekrs
    • 2009-05-11 22:05:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dick77, nie badz malkontentem, troche optymizmu. Pozdrawiam wszystkich na naszym portalu :)

  • 38. darecky3
    • 2009-05-11 22:20:11
    • *.range86-154.btcentralplus.com

    utorze Mac1602 tak sie sklada ze ja ogladalemna zywo ten wywiad i kwestia ukazania sie gwiazdy merca na samochodzie Browna to byl tylko zart skomentowany wielkim smiechem ze strony Hauga. No i zreszta znowu beznadziejny nic nie znaczacy wycinek z badzo ciekawego wywiadu, no ale jaka sensacja zaraz z rzeczy, ktora nie ma znaczenia ! No zaraz Hamilton do Browna i tak dalej. Kaczka dziennikarska!

  • 39. Jarek fan F1
    • 2009-05-11 22:31:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już to, że Kubuś startuje w F1 jest cudem. Więc nie ma co marzyć o mistrzostwie. Jak będzie, to świetnie, jak nie będzie to trudno.
    Jaki zespół będzie Top1 w przyszłym sezonie też trudno przewidzieć. Więc nie ma co szukać innego zespołu dla Kubusia.

  • 40. Ra-v
    • 2009-05-11 22:51:56
    • *.adsl.inetia.pl

    @RoninRonin - pewnie ze w umowie jest taka opcja, w kazdej umowie takowa jest z tym ze musieliby Raikkonenowi wyplacic taka kapuche ze nie wiem czy dla nich by sie to oplacalo, poza tym poki co spisuje sie dobrze, a jak wykorzysta swoj talent ktory niestety w sezonie 08 i w tym czesciowo tez bardzo skutecznie maskowal to nie bedzie sensu zatrudniac Alonso, zreszta mysle ze Santander poczeka na Alonso rok, ale ostatecznie cała ta sprawa wyjasni sie pewnie i tak dopiero na Monzy...

  • 41. Ziel5950
    • 2009-05-11 23:18:26
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    go!!! napisal ze Robert bedzie mial latwiej miedzy innymi w sprawie przejscia do Ferrari bo zna wloski,nie ma to znaczenia,dobrze wiemy ze Rakikkonen nie potrafi ani slowa w tym jezyku,reszta jak najbardziej okey

  • 42. morek151
    • 2009-05-11 23:31:48
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    raikonnen umie tylko po murzynsku gadac

  • 43. elin
    • 2009-05-11 23:55:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba raczej po fińsku ;-)

  • 44. olzak
    • 2009-05-12 00:41:32
    • *.cinci.res.rr.com

    Drodzy forumowicze. BGP w przyszlym sezonie nie bedzie juz tak mocne. A skad moja pewnosc? Znam inzyniera, ktory pracowal akurat jeszcze w Honda F1 Team. Obecne auto zaczeto projektowac jak tylko pojawil sie zapis wstepny przepisow na sezon 2009 --> czyli gdzies na poczatku 2008. Z zalozenia robili auto bez KERS, o dosc nisko osadzonym srodku ciezkosci - a wiec lepiej zbalansowane. Jezeli w 2010 KERS bedzie obowiazkowy - a wszystko na to wskazuje - beda musieli zaprojektowac auto od poczatku - to samo Red Bull. Jak dla mnie czolowka poswiecila sezon 2009 na testowanie KERSu i udoskonalanie auta na 2010 - a zmiany w przepisach beda znikome - poza KERS oczywiscie. Do obecnego modelu BGP i RBR KERS sie po prostu nie zmiesci - ale poki co wszystko wskazuje na to ze w tym sezonie KERS to zbedny balast - a w nastepnym bedzie to po prostu konicznosc. ;-( Ale takie jest zycie. biemdablju idzie zgodnie z planem, ale nie mogli powiedziec przed tym sezonem ze odpuszczaja - musieli robic dobra mine do zlej gry. I wkrotce przekonamy sie, ze w 2010 KERS bedzie musial wozic kazdy bolid a wtedy wszystko wroci do "normy" czyli SF, McM oraz biemdablju na czele (..to ostatnie pisze z malych bo z tymi oponami to dupy dali).

  • 45. olzak
    • 2009-05-12 00:47:05
    • *.cinci.res.rr.com

    31. skidmarks - MiG - Mikojan & Gurewicz - w skrocie MiG - to takie biuro konstrukcyjne tzw. OKB Mikojana - projektuja samoloty bojowe :-)
    Czyli juz wiemy kto im bolida poskaldal i czemu to nie jezdzi tylko lata na malej wysokosci :-P

  • 46. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-05-12 11:24:58
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Ross Brown tym co zrobił w tym sezonie pokazał, że należy do grupy Wielkich Konstruktorów i Szefów Zespołu F1. Tak jak Enzo Ferrari, Colin Champan, Frank Williams, Ron Denis, Adrian Neway.
    Z resztą Lotus kierowany przez Champana przypomina mi aktualnego BGP:nikt ich nie traktował poważnie, Enzo Ferrari nazywał ekipę "warsztatem samochodowym" a Lotus zbudował jedno z najlepszych aut w historii F1. BGP przed sezonem "jeździło pod publiczkę", po czym "pod sponsorów" wygrali 4/5 wyścigów. Spodziewam się kilkuletniej obecności teamu w czołówce.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo