komentarze
  • 9. Ra-v
    • 2009-05-04 14:38:14
    • *.adsl.inetia.pl

    on jest żałosny, nawet do nazwy nie swojego zespolu sie czepia...

  • 10. jordan23
    • 2009-05-04 14:40:25
    • *.koscierzyna.vectranet.pl

    Przypomina mi to powoli naszą pilkę nożną ,nieczysta gRA .

  • 11. Raven89
    • 2009-05-04 15:07:04
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Oj Flavio...żebyś się tym swoim jadem nie udławił ;)

  • 12. jawiemwszystko
    • 2009-05-04 15:20:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co Bernie, stary debil, albo nienormalny Flavio ma do Brawna. Jest właścicielem i jego rzecz jak nazwie bolid.

  • 13. Ułan
    • 2009-05-04 15:59:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Całej awantury by na pewno nie było gdyby to Ecclestone kupił team od Hondy. Jestem pewny, że zespół trzymał by swoją dole i pewnie jakąś premię

  • 14. Seveir
    • 2009-05-04 16:51:55
    • Blokada
    • *.116.35.88

    W F1 niech nową jednostkę monetarną przyjmą, muszelki czy orzeszki, rozwiąże problem :D

  • 15. Skoczek130
    • 2009-05-04 17:14:50
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie nie wiem, dlaczego mają taki problem. Dlatego, że są najlepsi? Owszem, jest to nowy zespół, ale jest to tak czy inaczej prywatny team, który potrzebuje wsparcia. A skro wcześniej wszyscy zgodzili się na ich udział w tych prawach, nie powinni zmieniać zdania. Uważam, że świadczy to tylko o ich kulturze. Mam nadzieje, że dostaną te pieniądze i zdobędą dublet w klasyfikacji generalnej!!!

  • 16. saint77
    • 2009-05-04 17:16:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Znowu ten Ecclestone miesza, to mu się nie podoba, tamto też mu się nie podoba.
    To zjawisko ma swoją nazwę: Berni na starość dziecinnieje, powinni go siłą odesłać na emeryturę i to najlepiej od jutra.
    Inaczej zrobi z F1 cyrk dla dzieci.

  • 17. barni114
    • 2009-05-04 17:17:03
    • *.ists.pl

    Po 1 to ch** Berniemu jak sie zespol nazywa ,a do Flavio - kto daje i zabiera ...
    Obietnicy sie dotrzymuje "elin" - popieram

  • 18. Piotre_k
    • 2009-05-04 17:58:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie ma okazję łatwo zarobić ładnych parę milionów, a przy okazji skłócić na dobre szefów zespołów - wymarzona sytuacja. A co do nazwy Brawn GP: były takie czasy, że nazwy Brabham czy McLaren też nic nikomu nie mówiły. No ale wtedy jeszcze nie rządził Bernie a w F1 chodziło o sport i rywalizację a nie o wpływy z reklam otrzymywanie dzięki "fanom", którzy F1 oglądają tylko dlatego, że akurat o tej porze nie ma nic ciekawszego w telewizji.

  • 19. skylinedrag
    • 2009-05-04 18:12:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech zrobią Brawn-HONDA i będzie koniec awantur

  • 20. przemekx16
    • 2009-05-04 20:02:08
    • *.ebeskidy.pl

    jak było BMW Williams to czemu nie może być HONDA Brawn?

  • 21. walerus
    • 2009-05-04 20:40:15
    • *.adsl.inetia.pl

    ludzie - jaka honda??

  • 22. orinocoPL
    • 2009-05-04 21:05:16
    • *.251.158.168

    KASA MISIU, KASA...

  • 23. Marti
    • 2009-05-04 21:13:28
    • *.tpnet.pl

    I tym oto sposobem kolejne "brudne" pieniądze trafią w ecclestonową kieszeń...

  • 24. barni114
    • 2009-05-04 21:17:35
    • *.ists.pl

    Dokladnie , co to ma wspolnego z Honda?? To Team Browna i on decyduje ,jaka ma byc nazwa, koneic

  • 25. hubert78
    • 2009-05-04 21:25:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. walerus - civic ;)

  • 26. pz0
    • 2009-05-04 21:47:56
    • *.1.92.40

    Ciekawe, że jak Benetton opylił team Renaultowi i zmienili nazwę na Renault F1 Team to nikt nie miał obiekcji. Ross złoił Flavio dupsko jak jakiemuś szczeniakowi i teraz szanowny Flavio poleciał z płaczem do Bernieego i łkając powiedział, ''to w takim razie jak Brawn jest lepszy to nie dawaj mu pieniążków''. Ross zagrał też Berniemu na nosie, bo przecież Bernie chciał kupić zespół za bodajże stówkę. Póki Bernie miał nadzieję na łyknięcie zespołu to chciał dawać kasę, jak się okazało że musi się obejść smakiem to powiedział że kasy nie da. Bernie robi z siebie przy okazji kompletnego debila. ''W takiej formie nic więcej ona nie mówi szerszej publiczności'' - ciekawe komu nazwisko Brawn nic nie mówi. On chyba obstawał przez pewien czas przy nazwie Brackley GP. No przepraszam, ale to akurat ta nazwa mówiła o wiele mniej niż Brawn. Przecież było kupę zespołów mających nazwę od nazwiska właściciela, dla przykładu Stevart, Prost, Minardi, Jordan no i takie gwiazdeczki jak Williams, McLaren, czy Ferrari. Nie chciałbym używać brzydkich słów ale w tym przypadku Bernie jest co najmniej jebnięty. W każdym razie wina Brawna polega wyłącznie na tym że jest jak dotychczas najlepszy.

  • 27. polek1
    • 2009-05-04 22:11:35
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A moze Berniemu chodziło o nazwę " Brawn Ecclestone " ?,tak przynajmniej myślał przed sezonem

  • 28. darecky3
    • 2009-05-04 23:09:54
    • *.range86-154.btcentralplus.com

    26. pz0 dokladnie wyciagles mi wszystko z ust. 100% racji, Bernie nie moze przezyc straty super teamu a Flavio wku....ny za dyfuzor, juz ich wczesniej przeciez nawet wyzywal banda bandziorow...heheh to juz koniec F1 jaka znalem. teraz jeszcze system medalowy...no fajnie po kwalifikacji wyjada w niedziele na start tylko 3 samochody bo po co ma reszta jechac?

  • 29. Shallan
    • 2009-05-05 00:04:51
    • *.116.35.174

    Ecclestone jest starym pieprzonym cynikiem. "Pod koniec 1970 roku Jack Brabham odszedł z F1 i sprzedał swoje udziały Tauranacowi, który później odsprzedał firmę Berniemu Ecclestonowi. Kilka lat później Bernie, zapytany o to, dlaczego nie zmienił nazwy Brabham, odpowiedział: "popatrz, gdybym kupił firmę Mark&Spencer, nie nazwałbym jej Ecclestone&Bernie, prawda? Brabham to wspaniała nazwa"

  • 30. pjc
    • 2009-05-05 09:07:01
    • *.244.91.2

    A jeszcze niedawno dyskutowaliśmy z dick777 na temat Honda czy Brawn.
    Stary czy nowy zespół?
    Temat wciąż żywy.

  • 31. tadzik
    • 2009-05-05 10:05:45
    • *.master.pl

    Hej znawcy tematu czy było już tak że nowy zespół dostawał pieniądze?

  • 32. sivshy
    • 2009-05-05 10:57:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pz0: Wydaje mi się, że tłumacz nie przedstawił w odpowiedni sposób myśli, którą Ecclestone zawarł w wypowiedzi dotyczącej nazwy. Wydaje mi się, że chodziło mu po prostu o to, że gdyby Brawn nie zmienił nazwy zespołu, to dostałby kasę. Mówcie o Berniem co chcecie, ale ja tu widzę, jak kolejny raz celowo wkłada kij w mrowisko, aby skłócić ze sobą zespoły, co opłaci mu się zarówno w sensie długoterminowym, jak i teraz, gdy już niedługo przyjdzie czas podpisać nowe Concorde i lepiej dla niego, aby teamy nie były w tym czasie zjednoczone i żarły się o wszystko. Wiadomo, że zespoły mają coś do powiedzenia, gdy są razem. A tak, im słabsi będą, tym bardziej będzie można ich złoić... Takie działanie to nie objaw debilizmu, który próbujecie insynuować, wręcz przeciwnie...

  • 33. sivshy
    • 2009-05-05 10:58:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @tadzik: Nie. Problem leży w tym, czy Brawn powinien zostać uznany za nowy zespół...

  • 34. pz0
    • 2009-05-05 11:56:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Nie mam czasu szukać jego wypowiedzi, ale wyraźnie mówił że należy się wszelka pomoc zwłokom Hondy i powinni dostać kasę, nieważne pod jaką nazwą wystartuje. Mówił to w czasie jak miał zamiar łyknąć zespół, albo nawet nieco wcześniej. To że gdyby nie zmienił nazwy to dostałby, to po cholerę wcześniej chlapał że niezależnie od nazwy? Wiedział pajac doskonale że zespół MUSIAŁ zmienić nazwę bo Honda oficjalnie umyła ręce. Bernie teraz robi z kibiców debili i wciska jakieś pierdoły. Nie trawię jak ktoś w ten sposób kręci. Dziwi mnie że ty również dałeś się złapać na to mataczenie. Dlaczego inne zespoły nie miały takich problemów. Spyker, ForceIndia, RedBull, ToroRosso, Midland - to tylko przykłady z ostatnich lat, tylko że oni nie byli na topie. Problem z Brawnem zrobił sie nie w momencie zmiany nazwy tylko w momencie jak zaczął wszystkich objeżdżać. Bernie pierniczy jak potłuczony.

  • 35. cartmanix
    • 2009-05-05 12:51:11
    • *.chello.pl

    Wojna o kase toczyła się zawsze tylko nigdy w tak oficjalny i bezczelny sposóbza chwile zrobią z F1 PZPN i Polski sejm w jednym i faktycznie będzie tak że na starcie staną 3 bolidy bo reszta albo nie będzie miała na to pieniędzy bo zmieni coś w teamie albo sie będą na siebie obrażali i fochami trzaskali i w ramach protestu wycofają bolidy......Berni doprowadzi do tego ze walka zamiast na torze i pomiędzy maszynami i kierowcami będzie się toczyła w sądzie przez prawników banki i lichwiarzy.....widze tonący brzytwy się chwyta......może ktoś powinien temu facetowi dać do zrozumienia że robi z siebie błazna i niszczy to na co pracowano tak długo......On próbuje dodać F1 dreszczyku emocji ale to nie dla takiego dreszczyku przychodzą na tor kibice....nam chodzi o czystą rywalizację na torze a nie brudne gierki na zapleczu.....po premii gościowi i do zwolnienia.....w końcu kryzys , ludzi zwalniają teraz z byle powodu;)

  • 36. Martina S
    • 2009-05-05 13:32:01
    • *.slupsk.vectranet.pl

    CHAMSTWO BROWN GP POWINIEN DOSTAĆ KASĘ HONDY
    A FLAWIO NIECH UWAŻA BO JAK BĘDZIE SIĘ CUDZĄ KASĄ PODNIECAŁ TO MU POMPA WYSIĄDZIE
    BERNI TO JUŻ W OGÓLE BEZ KOMENTARZA
    BO SPRAWA JEST PROSTA JAK BY NIC NIE OSIĄGALI TO BY SIĘ ICH NIE CZEPIALI

  • 37. morek151
    • 2009-05-05 14:48:07
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    brawn gp to nowy zespół i nienalezy mu sie kasa. Jesli kombinują z lukami regulaminu to sami go tworzą wiec zgadzam sie z briatore, zamaist czarnego lub białego brawn zrobił szare, a kase to niech mi dadza to nie bedzie problemu

  • 38. dziarmol@biss
    • 2009-05-05 21:21:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I pomyśleć że swego czasu nazwałem Rona Dennisa "łotrem"

  • 39. pz0
    • 2009-05-05 22:36:37
    • *.1.92.40

    38. dziarmol@biss - samokrytyka godna pochwały :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo