komentarze
  • 1. schumi1
    • 2009-04-25 15:05:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Swiete slowa.Postawic mu piwo!

  • 2. Jarek fan F1
    • 2009-04-25 15:06:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale kręcą. A głupi (czytaj BMW) dwa razy traci. Dyfuzor cacy - nie mają go. KERS be - mają go.

  • 3. Ra-v
    • 2009-04-25 15:07:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Ma chłop troche racji... regulamin ma byc jasny dla wszystkich, a KERS'u powinni zabronic albo tak jak w tym sezonie kto chce niech sie z nim bawi, mam nadzieje ze w 2010 nie bedzie juz takich historii jak teraz czy to z dyfuzorami czy to z KERSEM a stawka powroci do normalnosci...

  • 4. pypcioman
    • 2009-04-25 15:07:49
    • *.pcz.pl

    hehe zespół mu wtapia to stary zaczyna szaleć, "Poza tym wszyscy musimy wrócić do tego samego poziomu: dziś w F1 część ściga się z KERS, część nie, jedni z super dyfuzorem, inni bez. To nie jest dobre." rzeczywiście w poprzednim sezonie wszyscy byli na tym samym poziomie... zwłaszcza Ferrari i Force India, Briatore przydałaby się lekcja pokory

  • 5. pz0
    • 2009-04-25 15:09:23
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ostatnio Flavio za dużo gada, jednak z tym KERS ma nieco racji. Może nie zakazać, a zostawić możliwość używania, jak ktoś na siłę będzie chciał się w to pchać to niech się pcha. Po wynikach RBR świta mi w głowie że jednak może być jakaś możliwość zbudowania szybkiego bolidu bez KERS i kontrowersyjnego dyfuzora. Wystarczy tylko mieć łeb na karku i ruszyć mózgownicą, a nie pienać się na każdym kroku i robić wokół siebie wiele szumu.

  • 6. muze76
    • 2009-04-25 15:21:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    No i jest odrobina w tym prawdy, nie mogą zostawiać w regulaminie technicznym nawet marginesu dowolności, bo od razu jest problem, jedni "interpretują" to na swój sposób, inne zespoły na inny. I po której stronie jest prawda?? Zapewne ogromną rolę grają tu pieniądze, może chodzi o oglądalność w TV? W końcu Ecclestone miał już wcześniej dziwne pomysły. No ale faktycznie jest wolna amerykanka, co z tego wynika, jest ciekawiej!!! Tylko szkoda ,ze nie dla BMW.A ogólnie kombinowali z tymi ograniczeniami i cięciami kosztów, a wynik jest odwrotny,

  • 7. D@rtH W!nD
    • 2009-04-25 15:21:24
    • *.chello.pl

    "Do dzisiejszego dnia nie rozumiem co FIA uznaje za dziurę w dyfuzorze"... miazga po prostu...:D:D:D ale to jednak obrazuje jaki burdel jest w tych przepisach... chyba Flavio ma rację -powinno być zdecydowanie bardziej przejrzyście...

  • 8. tasm.dis
    • 2009-04-25 15:22:43
    • *.toya.net.pl

    Stary piernik miał rację w 2008 mówiąc że to pieniądze wywalone w błoto.

  • 9. D.S.
    • 2009-04-25 15:24:39
    • *.range86-163.btcentralplus.com

    Po kiego im ten KERS? Zaprzecza on haslu ciecia kosztow, a poza tym bolidy z KERS jakos nie maja przewagi na torze.

  • 10. piter_neo
    • 2009-04-25 15:25:15
    • *.236.3.194

    Według mnie powinni zwiększyć minimalną mase bolidu mniej więcej o 80 kilo. Nie przesadzam. Już rok temu wyżsi kierowcy by mieć dobry balast musieli schudnąć, a teraz dochodzi KERS, który waży 30 kilo. Nie powinno się zmuszać kierowców do głodówki, jakby zwiększyli minimalną masę do 685 kilo to np. taki Kubica mógłby ważyć 78 kilo, mogliby zrobić lepszy cieższy KERS który by ważył 40-50 kilo, a jeszcze by starczyło dużo na balast. Problem z KERSEM jest taki, że zalety wynikające z jego zastosowania, kłucą się z wadami jakimi wiąże się, że mają mniej kilo na zbalansowanie bolidu.

  • 11. gustavof199
    • 2009-04-25 15:31:31
    • *.ronus.pl

    Hehe Briatore chce zakazać używania KERS ,a jego podopieczni sami używają tego systemu. Ciekawe

  • 12. brain87pl
    • 2009-04-25 15:39:10
    • *.238.74.69.ip.airbites.pl

    Te facet traci coraz więcej w moich oczach. Wszystkich obraza, na wszystkich się obraża. Kto mu kazał robić KERS? Są zespoły które go nie mają i radzą sobie dobrze, on myślał że da mu on przewagę, nie wyszło i teraz chce go zakazać bo komuś może wyjść świetny system i znów będzie musiał kombinować. Jedyne co w tej kwestii powinni zmienić to zostawić furtkę na 2010, kto chce niech z niego korzysta, a kto nie to nie. Żadnego przymusu.

    Z dyfuzarami to faktycznie śmierdzi cała sprawa i FIA dała ciała. Ale też nie podoba mi się jak Briatore kłóci się o kase która miała iść do Brawn GP.

  • 13. jawiemwszystko
    • 2009-04-25 15:47:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja uwazam Briatore za buraka, ale w tym sie zgadzam

  • 14. Qbus81
    • 2009-04-25 15:47:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wystarczyłoby podnieś minimalną wagę bolidu o te chociaż głupie 20 / 30 kilo i byłoby dużo mniej wrzasku

  • 15. Qbus81
    • 2009-04-25 15:48:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    podnieść - przepraszam z byka

  • 16. walerus
    • 2009-04-25 16:19:09
    • *.adsl.inetia.pl

    ciężko wyczuć - Europa da odpowiedź....

  • 17. pz0
    • 2009-04-25 16:32:24
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    15. Qbus81 - ''przepraszam z byka''. To ciekawostka, raczej spotykałem się z przeprosinami z kwiatkiem.

  • 18. Skoczek130
    • 2009-04-25 17:06:35
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Wyjątkowo zgodzę się z Briatore. KERS nie dość, że jest drogie w rozwoju, to na dodatek nie daje dużych korzyści. Może i sprzyja środowisku, ale na pewno nie w takim stopniu, jak szkodzi "kieszeni".

  • 19. Matysss
    • 2009-04-25 21:42:48
    • *.opera-mini.net

    Bmw jeszcze pokaże.w tamtym sezonie zaczęli dobrze a jak skończyli wszyscy wiemy,teraz będzie odwrotnie i będą emocje do końca

  • 20. Matysss
    • 2009-04-25 21:46:37
    • *.opera-mini.net

    A Robert będzie walczył do końca.jutro typuje pierwszą czwórkę dla Roberta

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo