komentarze
  • 6. zu7
    • 2009-04-22 18:03:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Lepiej wróciliby do rowkowanych opon. Mniejsza przyczepność = atrakcyjniejszy wyścig. Co widać najlepiej podczas deszczu.

  • 7. re-reikorp
    • 2009-04-22 18:04:42
    • *.gprs.plus.pl

    Na Boga! 'Brydżstołn planujĘ'?!?!

  • 8. re-reikorp
    • 2009-04-22 18:15:29
    • *.gprs.plus.pl

    A wypowiedzi meneli z wielkiego 'B' są żenująące. Jeśli już chcą wracać do maszyn z zeszłego tysiąclecia to niech użyją tych jeszcze wcześniejszych, kiedy to tylnych opon F1 używano do budowy dróg w charakterze walców. Gdyby była konkurencja oponiarska, to za teksty o 'za drogich rozwiązaniach' zostaliby unisono okrzyknięci pusiami. A tak to sobie mogą bezczelnie robić co chcą. I robią.

  • 9. BigM
    • 2009-04-22 18:15:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Do tego alusy, gangsta style.

  • 10. morek151
    • 2009-04-22 18:37:58
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    niech wprowadzą drewniane opony jak w karocy

  • 11. gramatik
    • 2009-04-22 19:05:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie no pewnie cofnijmy sie do ery bolidów z lat 70 z 3 parami opon ;/

  • 12. Budyn_F1
    • 2009-04-22 19:06:01
    • *.chello.pl

    Uwazam to za zly pomysl.

  • 13. stoyu
    • 2009-04-22 19:11:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak, alusy jak nic do nich potrzebne!

  • 14. re-reikorp
    • 2009-04-22 19:35:02
    • *.gprs.plus.pl

    Dziękuję za poprawę literówki, nerwobóle mi powoli przechodzą:) A swoją drogą chopcy, to tam są alusy. Tylko nie chromowane. No ale spinnery to na dobrą sprawę prawie mają;P

  • 15. piotrek74
    • 2009-04-22 19:54:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oni mnie rozbrajają ! pilnie potrzebna konkurencja.!!!!!!!!! .

  • 16. grzenio_l
    • 2009-04-22 19:58:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech się ścigają na drewnianych kołach, bo łatwo zrobić i nie trzeba koców grzewczych. A zakaz tankowania to jakiś absurd. Zobaczycie, że wielu kierowców odejdzie od f1 i przejdzie albo na emeryturę, albo do innej formuły, w której nie ma tak bzdetnych zakazów.

  • 17. D@rtH W!nD
    • 2009-04-22 21:04:05
    • *.chello.pl

    Jak dla mnie koniec tankowania i wyścigi trwające krócej niż godzina... jak dla mnie to koniec F1 i koniec oglądanie tego ... coraz bardziej chyba -cyrku. Aż trudno uwierzyć jak "szefostwo" potrafi zepsuć coś co już 60 lat trwa. Czemu w piłce nożnej nie zmieniają przepisów co sezon? Ok wiem że to trochę inne sporty, ale co niektóre pomysły to o pomstę do nieba wołają... najpierw medale(dzięki Bogu nie przeszły), teraz rezygnacja z tankowania ... załamka po prostu...a już liczyłem że ten chory pomysł nie przejdzie...;(;(;(

  • 18. brain87pl
    • 2009-04-22 21:09:52
    • *.238.74.69.ip.airbites.pl

    Racja, jest sporo zmian i krótkim okresie. Ale rezygnacja z tankowań w czasie wyścigu wymusi na kierowcach walkę o pozycje na torze, zamiast próby dobrania strategii która umożliwi wyprzedzanie w boksach. Pomysł nie jest takie zły, ale mam wrażenie że trochę nieprzemyślany. Bo jeżeli zlikwidują dotankowania, a nie zmienią przepisów technicznych do tego stopnia żeby wyprzedzanie było bardziej możliwe niż teraz to będziemy cały sezon procesji.

  • 19. matwit
    • 2009-04-22 21:21:24
    • *.aster.pl

    Force India będzie miała dyfuzor i nową podłogę w Bahrajnie! Ale BMW dostanie baty! najsłabszy zespól w stawce!

  • 20. jawiemwszystko
    • 2009-04-22 21:27:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy FI zrobi dobry dyfuzor to zobaczymy, bo jak narazie do do czego sie dotkną rozdupczą :P Ale miejmy nadzieje, ze coś zrobią bo ja im kibicuje, a szczególnie Sutilowi (Fisi to emeryt :D)

  • 21. tomek83f
    • 2009-04-22 21:54:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech te cale glupole z Bridgestona uciekaja na swoje podworko a niech wroci Michelin,F1 zawsze sie z ta francuzka firma bedzie kojarzylo

  • 22. Skoczek130
    • 2009-04-22 22:33:59
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Mam nadzieje, że te zmiany doprowadzą opony do podobnego poziomu, co latach, gdy jeszcze nie było monopolu. Choć trudno w to wierzyć...

  • 23. Adrian14
    • 2009-04-22 22:38:44
    • *.adsl.inetia.pl

    oby tylko cos to dalo bo jak narazie tylko gadaja. pozatym BMW juz nie ma szans praktycznie na nic w tym sezonie, jak beda sie ruszac tak jak teraz to zapadna w sen zimowy chociaż podobno charowali cały czas. Za przeproszeniem gowno im to dalo!!!

  • 24. borgolot
    • 2009-04-22 23:08:51
    • *.naszasiec.net

    popieram kilku poprzedników - wprowadzić wolną konkurencję - koszty spadną, dojdzie atrakcja do widowiska i spekulacje, która opona lepsza. W Brigestone od razu maszyny urosną do właściwych rozmiarów.

  • 25. D@rtH W!nD
    • 2009-04-23 00:01:42
    • *.chello.pl

    A ja będę się upierał że tankowania uatrakcyjniają wyścigi- strategie, kombinacje .itd Są integralną częścią tego sportu i nie widzę sensu rezygnacji. Z resztą chodzi także o trwanie takiego wyścigu. No na miłość Boską trwającego 45 min wyścigu po prostu nie zdzierżę... z resztą chyba nie tylko ja bo przecież wszyscy przyzwyczailiśmy się do tego przez lata, że mamy swoją ukochaną rozrywkę zapewnioną na co najmniej 90 min. Koniec tankowań jak dla mnie będzie końcem F1 jaką pokochałem...

  • 26. bussyboss
    • 2009-04-23 00:04:02
    • *.limes.com.pl

    monopol to zlo...no chyba ze to Ty jestes monopolistą :) a tak na powaznie to wypowiedz pana Hamashimy jest delikatnie mowiac niepowazna, od kiedy to sie produkt uzaleznia od posiadanych maszyn a nie na odwrot, chyba F1 jeszcze o tym nie slyszalo...

  • 27. pz0
    • 2009-04-23 01:00:29
    • *.1.92.40

    W sumie chyba wszystko jedno, ważne że proporcje się wyrównają, a że bolidy będą wchodziły w zakręty o 5km/h wolniej to dla mnie nie gra roli.

  • 28. Raven89
    • 2009-04-23 08:41:18
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Dobra guma nie jest zła ;) Zobaczymy,jak to będzie wyglądało w praktyce.

  • 29. Hade
    • 2009-04-23 10:17:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wszystkie te zmiany zastanawiają mnie pod jednym kontem: wąskie opony, bez tankowania, inne mieszanki... jak tu porównać możliwości bolidu podczas kwalifikacji (lekki bolid) i startującego w wyścigu (cysterna). Całkiem inny balans, inne zużycie opon, różne zachowanie przednich opon...

  • 30. robtusiek
    • 2009-04-23 10:22:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamashima, wy sobie zróbcie opony na maszynach z przed 10lat, a cały świat się do was dopasuje. F1 będzie wydawać miliony dolarów aby przekonstruować bolidy pod wasze chrzanione opony z poprzedniej epoki, chłopie zastanów się co mówisz, a może ty byś zainwestował? Pewnie byłoby oszczędniej.

  • 31. walerus
    • 2009-04-23 10:37:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pełen "profesjonalizm"....

  • 32. telo
    • 2009-04-23 11:42:10
    • *.mi.gov.pl

    A mnie się marzy powrót 2 opon: michelinów i goodyera. Wtedy z Bridgem byłoby 3 dostawców i każdy mógłby sobie decydować, w jakim wyścigu jaką gumę wybierze...

  • 33. darecky3
    • 2009-04-23 12:24:04
    • *.range86-154.btcentralplus.com

    juz od dluzszego czasu zastanawiam sie na tym co robi Bridgestone w ostatnich latach. Odbieram wrazenie ze na sile zamiast usprawniac to utrudnia zycie konstruktorom bolidow. Zwroccie uwage nak ekstremalnie dwie rozniace sie mieszanki przywoza na wyscigi. Ni to w pi.....** ni to w oko. Brak konkurencji spowolnil ich rozwoj i widac ze sami maja straszne problemy z rozwojem odpowiednich opon. Wiecej dostawcow zniwelowalo by te roznice. Toczyla by sie rywalizacia o lepsze gumy a tak to mamy taki jakie oni podstawia i oprocz deszczowek to wszystkie inne sa po prostu kiepskie i chyba najgorsze jakich kiedykolwiek uzywano do tej pory. A ten pomysl na rok 2010 z zakazem tankowania, pozyjemy zobaczymy. Bernie nie przelknie skroconych wyscigow bo skroci sie czas transmisji i tym samym stacje telewizyjne nie beda placic tak wysokich oplat transmisyjnych. Juz kilkakrotnie slyszalem o wycofywaniu sie publicznych stacji tv z transmisji na zywo. Zle sie dzieje oj zle....

  • 34. sivshy
    • 2009-04-23 17:52:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bernie na pewno sporo kasy wykosił od BS, że w ogóle pozwolił im na monopol. Tak więc na jego przełamanie nie ma raczej co w najbliższych latach liczyć.

  • 35. dziarmol@biss
    • 2009-04-23 18:04:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @33. darecky3 to tak jak za komuny w latach osiemdziesiątych wchodziłeś do sklepu a tam tylko ocet,...

  • 36. pz0
    • 2009-04-24 09:37:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    A niech pogrzebią w magazynach, może znajdą jeszcze jakieś inne maszyny, może z lat 60-70 ubiegłego wieku, może dobiorą coś od dragsterów.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo