komentarze
  • 8. Marcin157
    • 2009-04-16 10:05:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    blue57 - z tego co slyszałem to mają być mieszanki takie jak w Australii.

  • 9. blue57
    • 2009-04-16 10:08:19
    • *.wilan.pl

    tymbardziej 3 stopy są rozsądne... start na miękkich gumach z P4-5...

    Zobaczymy... nie wiadomo jeszcze co z pogodą...

  • 10. Grove
    • 2009-04-16 10:25:20
    • *.grupanoma.pl

    Ja wam powiem BMW Sauber chce sie tylko przekonać co sie będzie działo gdy Robert będzie miał kers jak to wpłynie na jego czasy i nic poza tym tor w GP Chin jest szybki ale oprócz dwuch długich prostych to jest tam cała masa długich zakrętów i potrzeba w nich dobrego balansu bolidu kers w tym Robertowi nie pomoże a śmiem twierdzić że przeszkodzi jest jeszcze druga sprawa tam też często pada deszcza to w połączeniu ciężkiego bolidu z marnym balansem daje wynik taki jaki widzieliśmy u Nicka jak go wszyscy bez problemu wyprzedzali w Malezji dlatego najpewniej kers u Roberta zobaczymy dopiero na GP Włoch.

  • 11. rsobczuk
    • 2009-04-16 10:30:33
    • *.144.149.222

    Widać udało się odchudzić Roberta bolid. Ciekaw jestem co zmienili i jakie elementy udało się przebudować lub całkiem wyeliminować... Czemu nie zrobili tego wcześniej?
    Jak widać ludzkie możliwości są nieograniczone i wydaje mi się, że jeżeli minimalna waga bolidu była by jeszcze niższa, to zespoły i tak znalazły by wyjście z tej sytuacji.

  • 12. fezuj
    • 2009-04-16 10:40:09
    • *.pub.krusz-lan.pl

    @ rsobczuk - nic nie odchudzali po prostu KERS zamontują na próbę w jego normalnym bolidzie i to TYLKO w piątek ( pewnie na jeden trening) i szczerzę wątpię czy to ustrojstwo zostanie na GP, no chyba że wyniki będą zachęcające.

  • 13. hot dog
    • 2009-04-16 10:51:22
    • *.160.99.162

    11. rsobczuk a skad takie informacje ???Tor pozwala wyprzedzac to montuja zobaczymy jak bedzie z balansem wszystko sie jutro okaze....

  • 14. grzes12
    • 2009-04-16 10:56:48
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    a może zarezykują i
    robert z KERSem pojedzie na 3 pit stopy.Zobaczymy ale pewnie miekkie opony beda sie szypko zjezdzać

  • 15. pz0
    • 2009-04-16 11:05:45
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    10. Grove ma rację. Ten jeden trening zostanie potraktowany jak test, bo jak wiadomo w sezonie testów nie ma. Teamy muszą więc sobie jakoś radzić. Poświęcają więc jeden trening na zebranie danych do rozwoju bolidu. Prawdopodobnie na tym treningu Nick będzie się zajmował gumami, a Robert testami. Widocznie będą zbierali dane do modyfikacji bolidu. Wątpię żeby Kubica wystartował w wyścigu z KERS.

  • 16. blue57
    • 2009-04-16 11:06:45
    • *.wilan.pl

    mało paliwa na starcie + miekkie gumy + Kers = wyprzedzanko na starcie - uniknięcie przepychanek i latających spoilerów, szybki zjazd po 10 okrążeniach i pewne miejsce w pierwszej dziesiątce... tak to wygląda dla mnie...

  • 17. blue57
    • 2009-04-16 11:08:23
    • *.wilan.pl

    a wie ktoś czy cały piątek czy tylko jedna sesj z KERS - JEZU ADMINI - dodajcie wkońcu opcje edycji tekstu!! Na co mi kolorki fajne jak beznadziejnie się tu pisze...

  • 18. conrad30
    • 2009-04-16 11:12:37
    • *.254.160.166

    jacu-no nie wiem czy tam są same wolne zakręty. Już pierwszy zakręt to szybki prawy zacisk z mocnym hamowaniem,a za dolnym nawrotem dwa szybkie lewy prawy z szybką zmianą kierunku jazdy(tam ważny jest balans) no i wyjście na najdłuższą prostą jest ze ślimaka w tych trzech miejscach balans odgrywa tak ważną role że może przeważyć plusy kersu

  • 19. walerus
    • 2009-04-16 11:22:58
    • *.klingspor.pl

    kurde balans....

  • 20. orinocoPL
    • 2009-04-16 11:26:55
    • *.251.142.171

    pozyjemy, zobaczymy...

  • 21. D.S.
    • 2009-04-16 12:25:36
    • *.range86-163.btcentralplus.com

    Jakos Brawn GP nie uzywa KERS, bo ma za ciezki bolid. Niech lepiej przerobia Kubicy dyfuzor.

  • 22. jar188
    • 2009-04-16 12:28:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do tego jeszcze te opony, o których juz kierowcy wypowiadają się źle. KERS bardziej je "zajeździ", dlatego ja bym obstawiał Roberta bez KERSU. Co z tego, że na prostych będzie mógł się bronić skuteczniej, ale żeby zaatakować to trzeba w zakrętach za dużo nie stracić, co przy cięższym i gorzej zbalansowanym bolidzie, który bardziej niszczy opony może byś ciężkie.

  • 23. robtusiek
    • 2009-04-16 13:15:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Napewno KERS pomocny na starcie, później długa prosta KERS, i kilka ostrych zakrętów na których będą ostre dohamowania czyli lepiej zbalansowany bolid hm...czyli dwa do jednego stawiam na KERS u Roberta.

  • 24. Jacu
    • 2009-04-16 13:30:45
    • *.142.202.118

    Conrad30 - nie napisalem ze same wolne tylko ze stosunkow duza iloscia wolniejszych zakretow (zakrety 3,6,9,10,11,14)- dosc dlugich ale wolnych gdzie balans nie musi byc az tak dobry jak na szybkich lukach lub zakretach naprzemiennych z szybka zmiana obciazenia. W sumie jest tez oczywiscie kika szybszych partii i trudno bez testow to sprawdzic - po to ten test. zobaczymy co wyjdzie. pozdro

  • 25. Piotr_the
    • 2009-04-16 14:21:28
    • *.chello.pl

    Co za bzdura Ferrari rezygnuje inni się zastanawiają a on bedzie testował bez sens szkoda czasu to nic nie daje tylko wadzi pewnie zagranie marketingowe, że niby BMW ma najlepszy KERS :-)

  • 26. kamil7671
    • 2009-04-16 14:44:57
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    w koncu mu dali KERS..powinni juz tak zrobic w Australii.

  • 27. kamil7671
    • 2009-04-16 14:48:11
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    @Grove- co ty pierdzielisz? BMW juz zapowiedzialo, ze Robert bedzie miec KERS w Bahrajnie(3 dlugie proste) i odchudzaja nowego BMW Saubera, zeby mogl korzystac z KERS na kazdym torze.

  • 28. Skoczek130
    • 2009-04-16 15:46:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe jak wyjdzie ten "eksperyment". Nie spodziewam się fajerwerek, ale wierzę, że tempo Roberta może byc dośc przyzwoite. Oby już podczas europejskich wyścigów KERS była korzystne dla naszego rodaka.

  • 29. tt16
    • 2009-04-16 15:48:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A wiec tak jak pisalem wczesniej, aby Robert sprawdzil na treningu czy lepiej mu jechac z KERS czy bez:D

  • 30. gp2009
    • 2009-04-16 16:00:23
    • *.96.58.2

    na treningu z KERSem. Jak będzie źle najwyżej w wyścigu pojedzie bez. Spróbować nie zaszkodzi.

  • 31. krz08
    • 2009-04-16 16:32:48
    • *.xdsl.centertel.pl

    żeby się tak okazało że KERS nie będzie Robertowi przeszkadzało w ustawieni balansu

  • 32. dziarmol@biss
    • 2009-04-16 18:37:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja mam jednak żal do Pana Artura Kubicy za to że przy "projektowaniu" Roberta nie wziął pod uwagę tego że do bolidu dojdzie KERS !!! i teraz ten biedny dr Mario musi się głowić jak zaspokoić potrzeby Roberta a pan Artur co ? wstyd normalnie wstyd :-)

  • 33. saint77
    • 2009-04-16 18:54:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie sądzę aby był to dobry pomysł, z tym KERS. Na prostych dużo nie zyska ale straci wiele w zakrętach. Chyba po piątkowych treningach dadzą sobie spokój z KERS w bolidzie Roberta. Oby mieli wtedy czas ustawić bolid na Q. Stawiam, że Robcio będzie 3:)))

  • 34. hipcio
    • 2009-04-16 18:54:33
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    KERS dla kubicy teraz nic nie znaczy i tak inzynierowie pracuja nad nowym bolidem wiec za dużo nie straci...

  • 35. dejwnml
    • 2009-04-16 20:19:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na tych 2 prostych i na starcie może KERS da ułamki sekundy do przodu, ale w Szanghaju jest duzo zaktętów na których więcej straci bo będzie źle z balansem :(

  • 36. masaj
    • 2009-04-16 20:50:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Na sport.pl jest ciekawy artykuł o odchudzaniu bolidu BMW. Trudno ocenić na ile wiarygodne są zawarte tam informacje, ale według autorów Rampf stwierdził, że proces odchudzania bolidu BMW trwa już od pewnego czasu (wymieniają części na lżejsze).

  • 37. Shallan
    • 2009-04-17 00:49:48
    • *.116.35.174

    W eksperymentach BMW nigdy nie byli mocni. KUB w Chinach nie wejdzie do Q3

  • 38. Budyn_F1
    • 2009-04-17 15:11:14
    • *.199.253.213

    Oby bylo dobrze.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo