komentarze
  • 1. faces
    • 2009-04-05 16:14:16
    • *.chello.pl

    Jak na razie praktycznie to są bez konkurencyjni, ale przyjdzie taki czas, że będzie słabsza forma.

  • 2. Raven89
    • 2009-04-05 17:05:54
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Faces - nie wydaje mi się.Co z tego,że inne teamy założą także podwójne dyfuzory,skoro w tym czasie Brawn GP nadal będzie rozwijał swój bolid.Przed sezonem,gdy nikt w nich nie wierzył mówiłem,żeby się poważnie zastanowić.Mam dużą satysfakcję z tego,że moje przypuszczenia się sprawdziły - Rubens i Jenson zasłużyli na sukces za te ostatnie kilka lat zmarnowanych w Hondzie.Liczę,że będą mocni do końca sezonu,choć jednocześnie mam nadzieję,że kilka teamów osiągnie ich poziom,żeby walka była jeszcze bardziej zacięta.

  • 3. niza
    • 2009-04-05 17:17:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gdyby w tym zespole nie było Barrichello to byłby chyba mój ulubiony team. Ale gościa nie trawie ostatnio za te gadki szmatki o SF. Mimo wszystko życzę im takiego tempa i takich wyników do końca sezonu!

  • 4. felek08
    • 2009-04-05 17:22:34
    • Blokada
    • *.231.212.128

    bezkonkurencyjne tylko do gp hiszpani

  • 5. CzakaLaka
    • 2009-04-05 17:34:15
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    Z całego serca życzę Jensowi udanego sezonu w pierwszej trójce na koniec... :)

  • 6. lukasz1
    • 2009-04-05 17:38:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech kożystają puki mogą, już niedługo pudło będzie dla Ferrari i Bmw, może jeszcze jako 3 team Brawn.

  • 7. Plaskos
    • 2009-04-05 17:38:47
    • *.238.199.3

    @up zgadzam sie :D i mam nadzije ze BMW mocno obnizy wage bolidu :D zeby mozna umiescic robertowi kers i troche balastu :D

  • 8. bialy23
    • 2009-04-05 18:05:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo Ross Brown Jest Genialny,pamiętajmy to z nim Schumacher zdobył 7 tytułów mistrza świata

  • 9. Skoczek130
    • 2009-04-05 20:27:26
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Obecnie nie ma równych na geniuszy Brawn GP!!! Teraz nawet nie zdziwi mnie tytuł w klasyfikacji kierowców i konstruktorów. Nie wierzę, by w Europie stracili pierwsze miejsce w osiągach. Przy braku testów jest to praktycznie niemożliwe, a sam tunel aero nie pomoże (trzeba wyniki teorytyczne to potwierdzić w praktyce). Uważam, że taki McL i Ferrari mogą włączyć się do walki dopiero w drugiej połowie sezonu, jednak wtedy będzie już za późno.

  • 10. atomic
    • 2009-04-06 08:32:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dalej niektórzy uważają że treningi i testy nie pokazują kto jest w szpicy? ja współczuje buttonowi i brawn GP bo wcześniej czy póżniej rubens będzie po nich jechał jak ostatnio po msch i SF

  • 11. pz0
    • 2009-04-06 10:05:31
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Jeżeli nawet od GP Hiszpanii inni dorównają Brawnowi, to Button do tego czasu może już mieć ponad 30 punktów, a to pokaźna zaliczka na starcie sezonu. Nawet jak inne zespoły wykonają duży postęp to BGP będzie konkurencyjne do końca i powinni zbierać nadal pokaźne punkty. W tej chwili Button ma 15 punktów, najlepszy ''niedyfuzorowiec'' to Heidfeld i Alonso po 4 punkty. Teoretycznie właśnie ''niedyfuzorowcy'' powinni zanotować największy postęp. Jak nie patrzeć przewaga na starcie powinna ustawić cały sezon. Myślę jednak że ta przewaga powinna się jeszcze zwiększyć. W tej chwili przewaga BGP jest wprost miażdżąca. Pokazali klasę i na bardziej krętym torze i na szybszym. Okazało się ze również w deszczu sprawują się rewelacyjnie. Na tą chwilę nie widzę słabych punktów w bolidach Brawna. Interesuje mnie jeszcze zachowanie BGP na paru szczególnych torach: Monaco, Spa i Monza.

  • 12. Niespokojny
    • 2009-04-06 11:41:28
    • *.tvgawex.pl

    Niech korzystają puki mogą. Podoba mi się przemieszanie sił. Szkoda tylko, że Fi wciąż niebardzo może włączyć się do walki.
    Ciekawe, czy inne zespoły już w Chinach zastosują ten tzw.podwójny dyfuzor, bo że one przejdą 14-go,to prawie pewne. Wiem, że może to i mało prawdopodobne, ale myślę, że mimo wszystko możliwe, żeby złożyć bolid na piątkowe treningi. Sądzę, że zespołom Ferrari,Renault,BMW,RedBull nie bardzo pasuje odpuszczenie jeszcze dwóch kolejnych GP przed Europą, zatem nie zdziwię się zbytnio, gdy już w Chinach pojawi się więcej tych cudownych dyfuzorów w stawce.

  • 13. jar188
    • 2009-04-06 11:57:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja odnosze wrażenie że kierowcy GP Brown niepotrafią jeszcze w pełni wykorzystać możliwości swoich bolidów, mała ilość testów + jednak nienajlepszy Barrichello i Button który jest dobrym kierowcą ale czy tym z najwyższej półki??? to się okaże.

  • 14. walerus
    • 2009-04-06 12:07:54
    • *.klingspor.pl

    wyjaśnią się dyfuzory i konkurencja ten element nadgoni - to zobaczymy....

  • 15. dziarmol@biss
    • 2009-04-06 12:56:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FIA swoimi machinacjami z jednej strony wprowadza przepisy mające na celu obniżenie kosztów współzawodnictwa w F1 a z drugiej tworząc (celowo?) luki w przepisach daje możliwość stosowania różnych interpretacji tychże stąd protesty odnośnie tych nieszczęsnych dyfuzorów. 14 zapadnie pewnie jakaś decyzja , jednakże jaki werdykt by nie zapadł będzie to znaczne zwiększenie kosztów (przebudowa bolidów) zarówno po stronie zespołów z tymi kontrowersyjnymi dyfuzorami jak i po stronie zespołów ze "standardowymi" Czy taki był zamiar FIA ? Czy może było to zwykłe bicie piany aby tylko namieszać w sportach motorowych?(cięcie kosztów)

  • 16. niza
    • 2009-04-06 13:33:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a mi się coś wydaje, że jak się pojawią podwójne dyfuzory to dopiero w Hiszpanii, albo i później. Nie ma bata, żeby wyrobili się z tym wcześniej

  • 17. pz0
    • 2009-04-06 15:45:45
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    niza, wyrobią się. Na dokładkę dyfuzory zostaną zalegalizowane, w innym przypadku Ferrari i BMW nie pakowaliby już grubych milionów w przebudowę bolidów gdyby była szansa że zostaną odrzucone.

  • 18. leo_
    • 2009-04-06 17:55:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ha, odchudzą Robertowi bolid, żeby wsadzić KERS. Co prawda myślałem, że odchudzą KERS albo sprawią, żeby baterie służyły jako łatwo ustawialne balansujące ciężarki, no ale obojetne, efekt końcowy ma być ten sam- wstawić KERS tak, żeby był efektywny.

  • 19. Koniogrzmot
    • 2009-04-06 20:34:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam podejrzenia, że Brawn GP kombinuje tak jak Benetton w 1994 roku. Wyjęte filtry paliwa, kontrola trakcji itp. Może bolidy Brawna mają również jakąś "13 opcję" jak w samchodzie Schumachera z 1994 roku. To są tylko moje podejrzenia, ale z reguły moja intuicja się nie myli.

  • 20. dziarmol@biss
    • 2009-04-06 22:17:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Koniogrzmot- Coś może być na rzeczy, ciekawe kiedy sędziowie wezmą się za gruntowne oględziny bolidów BGP? Jak na razie to sprawdzono tylko dyfuzory i to dopiero po protestach , a może są siły na niebie i ziemi które nie śniły się nawet "fizjologom"(jak zwykł mawiać ferdek kiepski) które skutecznie blokują dostępu do danych bolidów BGP? :-) jakiś spisek może?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo