komentarze
  • 17. jantar321
    • 2009-04-04 07:40:44
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ecclestone: kara dla Vettela to błąd - TEŻ TAK UWAŻAM

  • 18. pz0
    • 2009-04-04 07:45:44
    • *.1.92.40

    Proponuję w takim razie przywrócić Vettela na trzecie miejsce, bo to biedny chłopak.

  • 19. Shallan
    • 2009-04-04 07:46:48
    • *.116.35.174

    Ecclestone źle myśli. Ta kara była słuszna i właśnie zachęca do wyprzedzania (w moim odczuciu). Grający fair, czysto wyprzedzający kierowcy mogą podejmować manewry wyprzedzania bo wiedzą, że każdy idiotyczny manewr zostanie przez sędziów odpowiednio oceniony a wyprzedzany kierowca dwa razy pomyśli, zanim spróbuje czegoś głupiego broniąc swojej pozycji.

  • 20. vip015a
    • 2009-04-04 07:52:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ta może jeszcze każdy w wyścigu musi rozpierdolić jeden bolid?

  • 21. mario547
    • 2009-04-04 08:01:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kierowcy będą sie bali wyprzedzać bo będą wiedzieli że za ich staranowanie nie ma zadnej kary. Gdzie mozna obejżeć 3 trening? bo na http://www.justin.tv/imprtv/popout wczoraj ogladałem a dzisiaj nie ma

  • 22. damianpietrzak1
    • 2009-04-04 08:06:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mclarena wpychali przed chwilą do garaża.

  • 23. damianpietrzak1
    • 2009-04-04 08:06:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.justin.tv/dimoni/popout

  • 24. damianpietrzak1
    • 2009-04-04 08:10:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To był Kovlainen

  • 25. F1_Fan
    • 2009-04-04 08:12:10
    • *.mobile.playmobile.pl

    3-ci trening - justin.tv/piixxel

  • 26. damianpietrzak1
    • 2009-04-04 08:12:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nad torem unoszą sie cieżkie chmury deszcz wisi w powietrzu

  • 27. F1_Fan
    • 2009-04-04 08:13:20
    • *.mobile.playmobile.pl

    ww.justin.tv/piixxel

  • 28. damianpietrzak1
    • 2009-04-04 08:14:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O Boże coś niesamowitego!
    Zaraz tam będzie Burza !

  • 29. skylinedrag
    • 2009-04-04 08:42:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To był pojedynek koło w koło? Koło w koło to było Kubica vs Massa a z Vettelem to było zwykłe zblokowanie przeciwnika.

  • 30. skylinedrag
    • 2009-04-04 08:48:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O teraz Kubica ładnie pojechał

  • 31. grzechu1010
    • 2009-04-04 09:04:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pierwsza mądra wypowiedź Berniego od nie pamiętam kiedy...

  • 32. tt16
    • 2009-04-04 09:08:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LOL- dopiero sie skonczyla sesja treningowa, a tu... juz leje.

  • 33. Voight
    • 2009-04-04 09:16:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Moim zdaniem to był typowy racing incident. Absolutnie nie powinno się go karać bo robi się to powoli niesmaczne. Jeżeli Vettel dostał za taką pierdołę 10 miejsc i 50000 euro to Hamiltona powinni rozstrzelać. A kara za urwane koło to też pomyłka. jest specjalna czarna flaga z pomorańczowym kołem w środku nakazująca zjazd do boksu. Widzieliście ją w australii? bo ja nie

  • 34. gego1700
    • 2009-04-04 09:26:56
    • *.idc.net.pl

    ciekawe co byscie pisali gdyby to nie byl kubica tylko hamilton?!?! vettel popelnil blad ale nie na taka kare walczyli o leprza pozycje i nie wjechal jeden w drugiego specjalnie!!! hamilton przez dwa sezony wypychal kogo sie da i??? Pozdrawiam!!!

  • 35. m3chan!k
    • 2009-04-04 09:39:43
    • *.leon.com.pl

    Kara za sam wypadek jest niesłuszna, za to że stwarzał teoretyczne zagrożenie dla kierowców, jak najbardziej.

  • 36. bizi
    • 2009-04-04 09:55:39
    • *.chello.pl

    Wczoraj gdzies czytalem o tym ze vetell wymiguje sie od tego wypadku i twierdzi ze wina lezy po obu stronach...szlak mnie trafia jak czytam cos takiego...Kubek byl wyraznie z przodu i do tego duzo szybszy..co do kary to jak najbardziej sluszna!

  • 37. Novy
    • 2009-04-04 12:04:35
    • *.171.137.170.static.crowley.pl

    Kara jest słuszna. Walka moze być ale nie za wszelka cena i kosztem innych...

  • 38. matejko
    • 2009-04-04 13:28:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie zamilcz lepiej !!!!!!!!

  • 39. zwierzak
    • 2009-04-04 13:33:20
    • *.26.2.martel.pl

    Ukarani zostali obaj, bo żaden z nich nie przywiózł żadnego punktu. Sprawą oczywistą jest to, że Vettel popełnił błąd i z tego powodu została nałożona dodatkowa kara. Stracił punkty przez swoje zachowanie, dodatkowa dlatego, że Kubica nie popełnił błędu a punkty stracił. Jeśli ten Pan chce tak uatrakcyjnić F1, to niech pozwoli na rozwalanie tylnych części bolidów. Tylko dla jadącego poprawnie a niedojeżdżającego do mety z winy rywala - niech doda 10 pkt. Zawsze jest sprawca i poszkodowany !!!

  • 40. sivshy
    • 2009-04-04 13:38:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Możecie mnie za to zlinczować, ale ja pierwszy chyba raz zgadzam się z Berniem. F1 to mimo wszystko sport ekstremalny i takie sytuacje również się zdarzają. Vettel nie zrobił tego celowo, po prostu podbiło mu bolid i przez ułamki sekund stał się jego pasażerem, co wystarczyło, aby zepsuć wyścig sobie i Kubicy. Zwykły incydent wyścigowy, o którym powinno się jak najszybciej zapomnieć. Może z tym 'biednym chłopakiem' trochę przesadził, ale prawda jest taka, że moim zdaniem Vettel nie powinien być za to karany. Nie powinno się karać kierowców za to, że walczą. Każdy ma do tego prawo. Ale czasem, gdy jest bardzo ostro, takie sytuacje się zdarzają. Co prawda takie kary na pewno nie zniechęcą największych 'fajterów' do walki, ale mimo wszystko, jeśli kara się kierowców w wyniku sytuacji, które są całym smaczkiem F1, to jest to co najmniej dziwne. Rozumiem, gdyby Vettel zrobił to z premedytacją, tak jak często zdarzało się to na przykład Schumacherowi, ale na pewno tak nie było... Sędziowie powinni być w takich sprawach mniej restrykcyjni, byłoby to z wielkim pożytkiem dla sportu.

  • 41. sivshy
    • 2009-04-04 13:41:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    btw, dopóki Bernie nie wypowiedział się na ten temat, jakoś więcej było osób, które uważały, że kara jest niesłuszna. Widać, jak brak sympatii do kogoś odbiera większości osobom obiektywizm. Co z tego, że uważam że kara jest niesłuszna? Ważne aby dowalić Ecclestone-owi, bo go nie lubię. Zwykle dziadek gada głupoty, być może celowo, w to nie wnikam bo to nie temat na takie dywagacje. Niemniej, tym razem w pełni się z nim zgadzam i uważam, że Vettel nie powinien zostać ukarany, nie zmieniając oczywiście mojej opinii o Berniem.

  • 42. cinek17torres
    • 2009-04-04 13:43:27
    • *.onlinesc.net

    ten ecclestone to za przeproszeniem przypał przecież to była wina szwaba...

  • 43. Skoczek130
    • 2009-04-04 14:02:00
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Teraz to sobie Bernie może gadać. Wiadome, że Vettel jest jednym z jego ulubionych kierowców. Może kara zbyt surowa, ale nauczy go to pokory. Jego błąd był ewidentny.

  • 44. Niespokojny
    • 2009-04-04 14:21:58
    • *.tvgawex.pl

    Widzę, że w tym temacie jest jeszcze kilku biednych chłopaków (sory,że pomijam panie,bo one są zawsze wspaniałe ;-) ), ale całe szczęście, że stanowią oni mniejszość, a większość jednak myśli rzeczowo. Co do Berniego ,to już gdzieś napisałem, że dziecinnieje, ale jak wiemy, to jest normalne w jego wieku. Obyśmy tacy nie byli na starość.

  • 45. norman_69
    • 2009-04-04 20:17:02
    • *.glogowek.net

    Być może nie było tu błędu kierowcy,jednak bolid był sprawcą-trochę za duża kara ,trzeba to przeboleć(Rob mógł to wygrać)takie zdarzenia będą miały miejsce-to sport kontaktowy...

  • 46. joel
    • 2009-04-04 21:09:02
    • *.chello.pl

    Kara jest może surowa, ale stwierdzenie, że z zasady nie powinno się karać za takie sytuacje, też jest błędem. Kara jest wyrazem przekonania sędziów, że do kolizji nie doszło całkowicie nieumyślnie, tylko była ona po części wynikiem celowego działania Vettela obliczonego na zablokowanie Roberta. Innymi słowy Vettel mógł uniknąć zderzenia trzymając się do końca wewnętrznej. Taka jest ocena sędziów i po obejrzeniu nagrania z góry (z helikoptera) można dojść do takiego wniosku. Gdyby sędziowie z zasady nie karali za takie sytuacje, to w przyszłości wyprzedzani kierowcy mogliby agresywnie blokować, w efekcie inni mogliby w obawie przed kolizją unikać wyprzedzania (zwłaszcza po zewnętrznej) - w efekcie byłoby właśnie mniej walki na torze czyli dokładnie odwrotnie niż oczekuje Ecclestone.

  • 47. pz0
    • 2009-04-05 07:51:09
    • *.1.92.40

    siwshy, właściwie masz rację. Wcześniej byłem osamotniony w twierdzeniu że kara słuszna i jej wysokość jest odpowiednia, teraz zauważyłem że jakby mi nieco raźniej w większym towarzystwie ...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo