komentarze
  • 18. totalfun
    • 2009-04-03 12:27:24
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    baudin - to zespół Renault zapytał się oficjalnie czy mogą użyć kontrowersyjnego dyfuzora. Odpowiedź była negatywna. Niestety nie pokazali tego dyfuzora, więc nie ma o czym mówić.

  • 19. Qbus81
    • 2009-04-03 12:29:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BMW doskonale wie (zwłaszcza po Australii), że w tym roku to mega najważniejsze jest jak najwięcej wiedzieć o oponach. Tydzień temu dobrze to rozegrali i mało brakowało żeby... no wiadomo.

  • 20. pinkb
    • 2009-04-03 12:38:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wypowiedzi po treningu dobrze rokoja takze stawiam na wysokie pozycje w niedziele

  • 21. baudin
    • 2009-04-03 12:40:10
    • *.adsl.inetia.pl

    no rzeczywiscie to Renault moj blad ale dosyc o tym bo i tak myslimy o tym samym tylko inaczej to mowimy :D ;) co do gp malezji to mam nadzieje ze bedzie dobrze bmw czasmi ma przeblyski genialnej strategii tak jak w australii wiec skoro tak dobrze zaczeli to niech kontynuuja tak dalej bo poki co tylko w taki sposob moga wygrac z brawn gp chyba

  • 22. jordan23
    • 2009-04-03 12:41:13
    • *.koscierzyna.vectranet.pl

    Do robienia szybkich kółek mamy kwalifikacje,podoba mi się praca jaką wykonuje BMW

  • 23. grzechu1010
    • 2009-04-03 12:53:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BMW wszystko wykonuje z precyzją szwajcarskiego zegarka. Podoba mi się to

  • 24. jaros69
    • 2009-04-03 13:13:08
    • *.chello.pl

    martwi mnie jednak to, że może być ulewa i jazda za SC lub przerwanie wyścigu. Trochę deszczu by nie zaszkodziło ( przynajmniej Kubicy ) Były by emocje, znów wyrwał bym element fotela, hehe

  • 25. mario547
    • 2009-04-03 13:28:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wygląda na to że Nick zamierza pojechać wyścig z pełnym zbiornikem paliwa na 1 pit. Tak to wyglądało na 2 treningu jakby jego bolid bez KERS był bardzo ciężki ale wszystko będzie zależało od pogody. Jeśli jutro na niedzielę będą zapowiadali nie pewną pogodę to zajęcie 11 miejsca w Q może okazać się dobrym rozwiązaniem. Robert chyba jednak ćwiczył wariant z 2 postojami

  • 26. mario547
    • 2009-04-03 13:47:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Z wypowiedzi innych kierowców wynika że średnie opony będą najlepsze i nawet na długich dystansach wolno się degradują. Twarde opony chyba będą zakładane na któtki stint

  • 27. pinkb
    • 2009-04-03 13:50:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jesli spadnie deszcz to szanse sie wyrownaja i wazniejsze beda umiejetnosci a nie bolid

  • 28. Budyn_F1
    • 2009-04-03 13:53:08
    • *.199.253.213

    Tylko czemu Robertowwi tak nie zrobili ze w drugiej czy w pierwszej sesji mogl jezdzic z KERSEM.

  • 29. mario547
    • 2009-04-03 14:15:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Budyn_F1 Wydaje mi się że Robert za cięzki i jest przekonany ze zamontowanie KERS spowoduje u niego trudnosci w zbalansowaniu bolidu co jest ważne na szybkich łukach. A Alonso mówił przecież ze niee czuje przewagi w stosowaniu KERS

  • 30. pz0
    • 2009-04-03 14:20:01
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Sprawa z KERS wydaje się prosta. BMW zakłada że będzie deszcz. Użyteczność KERS w deszczu jest mocno wątpliwa.

  • 31. mario547
    • 2009-04-03 14:23:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Heidfeld wydaje się szykować na deszcz bo chyba jeździł na treningach bardzo mocno zatankowany

  • 32. mario547
    • 2009-04-03 14:24:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No nie wiem Kubica mówił że w deszczu KERS bardzo sie przydaje

  • 33. Peti
    • 2009-04-03 14:32:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli spadnie deszcz to dopiero ci którzy mają podwójne dyfuzory odjadą reszcie. Przy lepszym docisku aerodynamicznym nie dadzą szans innym na oponach deszczowych.

  • 34. adam300td
    • 2009-04-03 14:45:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No jestem bardzo ciekaw co oni tam sobie policzą na ten wyścig....Czy te czasy to rzeczywiście efekt przygotowań, czy tylko ściema mająca na celu zatuszowanie słabych wyników...Mam nadzieje, że to pierwsze.

  • 35. jeden
    • 2009-04-03 15:31:01
    • *.ha.tuniv.szczecin.pl

    No, ciekawe jaki mieli czas wymiany...

  • 36. lukash
    • 2009-04-03 15:52:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak wiadomo BMW zawsze w piątki wypada przciętnie. Pamiętacie zeszłoroczne treningi przed pierwszym wyścigiem w Australii. W piątek było słabo, a w sobotę robili rzeczy, na które nikt by nie postawił. Tutaj sprawa może wyglądać podobnie i mogą się trochę kryć za pełnym bakiem. Martwi mnie jednak to, że nawet w piątki nie meldowali się na ostatnich pozycjach jak w przypadku Nicka dziś.

  • 37. Novy
    • 2009-04-03 17:03:03
    • *.171.137.170.static.crowley.pl

    Faktycznie gdy spadnie deszcz uzycie kersu moze byc błędem... a jeszcze biorąc pod uwage Roberta to juz calkowicie. Zobaczymy

  • 38. merc777
    • 2009-04-03 17:26:43
    • *.adsl.inetia.pl

    Kubica sie zmarnuje w tym zespole..mial byc najbardziej zaawansowany ze wszystkich z kersem na czele a ustepuje nawet red bullowi...szok...jak tak dalej pojdzie to o Kubicy przestana mowic ze jest obok alonso najlepszy ze wsztskich..poprostu wszyscy o tym zapomna przez BMW

  • 39. merc777
    • 2009-04-03 17:28:08
    • *.adsl.inetia.pl

    to co wyprawia bmw juz przechodzi ludzkie pojecie..zeszłoroczny sezon odpuscili sobie chcac budowac nowa maszyne..sa najbardziej zaawansowani w jej budowie takze i kersu...zapewniali ze maja walczyc o zwyciestwo a tu lipa...po dzisiejszych treningach to juz szczyt...jak tak dalej pojdzie to Robert sie zmarnuje i juz nie beda o nim mowic jako o wielkim talencie..jednym z najlepszych kierowcow,

  • 40. darecky3
    • 2009-04-03 19:19:18
    • *.range86-148.btcentralplus.com

    ..jak sie Robert zmarnuje, to na pewno sie nie zmarnuje Kubica ale nawet jesli to juz na pewno nie Robcio....:)

  • 41. pz0
    • 2009-04-03 19:34:39
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    kempa007 - tytuł naprawdę powalający ''BMW koncentrowało się na przygotowaniu do wyścigu'' A inne teamy co robiły? Koncentrowały się na rwaniu panienek? Może jednak jeszcze jakiś team również koncentrował się na przygotowaniach do wyścigu?

  • 42. Piotr123
    • 2009-04-03 19:59:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie było info od Mario n.t. KERS ? Miało być dzisiaj...

  • 43. leo_
    • 2009-04-03 20:14:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tym KERSem to poczekajmy. Rzeczywiście BMW zakłada deszcz- wtedy KERS raczej nie jest przydatny, tak mi się wydaje. Mozliwe, że Kubica dostanie go dopiero na wyraźnie szybkich torach, i gdy będzie gwarantowana bezdeszczowa pogoda.

  • 44. leo_
    • 2009-04-03 20:17:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z kolei jeśli chodzi o Nicka z Kersem i bez, to różnica w czasach I trening vs II trening wynosiła 0,3 sek na korzyść tego drugiego, gdzie jeździł bez KERSu. Nie wiem , czy jeździł w podobnych warunkach i przy takim samym zatankowaniu, ale jeśli tak, to KERS Heidfeldowi pomaga, właśnie o te 0,3 sek.

  • 45. leo_
    • 2009-04-03 20:22:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cholera , pomyliłem choć wniosków końcowych to nie zmienia. W II tren jechał wolniej Nick, gdzie nie uzywał KERSa. Tak czy siak, KERS jakby mu dawał przewagę o te jakieś trzy dychy.

  • 46. pz0
    • 2009-04-03 20:31:18
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Kubicy też się dostało od sędziów za najlepszy czas sektora zrobiony w czasie gdy była żółta flaga.

  • 47. cayman
    • 2009-04-03 22:11:55
    • *.chello.pl

    Przed GP Australii, po drugim treningu najlepszy czas wynosił 1.25.808 (Rosberg). Najlepszy czas wyścigu wyniósł jednak już 1.27.706 (tez Rosberg). to różnica blisko dwóch sekund. Oczywiście charakterystyka toru w Australii jest odmienna i to ma wpływ. Po treningach czasy BMW sa w tej sytuacji zaledwie (mam na myśli zatankowane bolidy BMW) o 1,5 sekundy gorsze. Mają znakomite tempo wyścigowe. Jestem przekonany, że BMW odwaliło kawał dobrej roboty

  • 48. cayman
    • 2009-04-03 22:19:59
    • *.chello.pl

    Właściwie tor Sepang jest dłuższy niż Albert Park, wiec strata zaledwie 1,5 sekundy zatankowanym bolidem wydaje się obiecująca :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo