komentarze
  • 38. eclipse
    • 2009-03-23 19:33:33
    • *.chello.pl

    "Gdy kierowca przyjedzie na pit lane przed czasem wyznaczonym przez system, zostanie ukarany." - chyba nie rozumiem, tzn że jak mu wyliczą że dojedzie w 36 sekund, to jak zjedzie po 34 to jest ukarany?

  • 39. hot dog
    • 2009-03-23 19:33:39
    • *.222.244.179

    dokładnie o czym pisze pz0

  • 40. mic1992
    • 2009-03-23 19:34:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oczywiście że nie, mówie tu tylko o mżawce, i zastanawiam się jak wtedy będą zachowywać się bolidy na slickach, czy jazda będzie możliwa, ale poczekamy zobaczymy

  • 41. hot dog
    • 2009-03-23 19:36:56
    • *.222.244.179

    Dokładnie chodzi o sytuacje dojazdu do boksu w momencie kiedy deszcz zaczyna padac a kiedy Kierowca jest na slickach.

  • 42. mic1992
    • 2009-03-23 19:38:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    otóż to

  • 43. roofi121
    • 2009-03-23 20:31:50
    • *.gprs.plus.pl

    no i tak ma byc

  • 44. antos05
    • 2009-03-23 20:49:04
    • *.chello.pl

    cytat:(napewno nie z faktu)-Istnieje możliwość, że trzy zespoły: Brawn, Toyota i Williams zostaną wykluczone z GP Australii z powodu zastosowania kontrowersyjnych tylnich dyfuzorów. FIA potwierdziła, że nie jest jeszcze za późno, aby złożyć oficjalny protest w tej sprawie.

    Max Mosley, w wywiadzie dla Daily Telegraph, wyraził opinię, że trudno w tym momencie stwierdzić jaka byłaby prawdopodobna decyzja instancji odwoławczej.

    “Nie jest to prosta sprawa, dyfuzory mogą równie dobrze zostać uznane za legalne jak i zostać zakazane. Ktoś w końcu musi zdecydować i na szczęście nie muszę to być ja.” - przyznał otwarcie prezydent FIA.

  • 45. tomek83f
    • 2009-03-23 20:52:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    antos05 skad ten cytat wytrzasnales?

  • 46. antos05
    • 2009-03-23 20:58:58
    • *.chello.pl

    tomek83f-nie bede tu urządzał kryptoreklamy.Uważam tę stronkę za solidną.Zobaczymy co z tym tematem będzie...ciekawe

  • 47. chmurek77
    • 2009-03-23 21:03:24
    • *.chello.pl

    Czy ktoś wie, gdzie będzie można oglądać treningi na żywo w internecie? Akurat mam dyżur i nie mogę w domu W Polsat Spor Extra. Z góry dziękuje za info.

  • 48. Rhol
    • 2009-03-23 21:03:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Świetne rozwiązanie z tymi pitstopami w przyadku SC na torze. Naprawdę należą się brawa.

  • 49. radek0127
    • 2009-03-23 21:20:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie!!!! Na slicach nie będą jeździć w deszczu tylko na oponach bieżnikowych

  • 50. Surman
    • 2009-03-23 21:21:14
    • *.manc.cable.ntl.com

    Co będzie z pomysłem udostępnienia realizatorowi wszystkich rozmów przez radio podczas wyścigu?

  • 51. leo_
    • 2009-03-23 21:45:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podawanie wagi bolidu dużo zmienia. Sam się zastanawiam czy wpłynie to na atrakcyjność wyścigów. Na pewno ubędą spekulacje, kto z jaką ilością paliwa jedzie. A takie to fajne było.

  • 52. leo_
    • 2009-03-23 21:50:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Treningi w piątek o 2.30. To znaczy jeszcze tylko 3 dni , tak na oko. Poniedziałek się nie liczy, bo trza już iść spać, a potem tylko wtorek, środa i czwartek. No a z czwartku na piątek oglądamy już treningi !!!

  • 53. SFMaciuś
    • 2009-03-23 21:55:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @got dog
    Opony na mokre zostają z tamtego roku, nie będzie slicków.

  • 54. SFMaciuś
    • 2009-03-23 21:55:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @got dog
    Opony na mokre zostają z tamtego roku, nie będzie slicków

  • 55. Ra-v
    • 2009-03-23 22:28:11
    • *.adsl.inetia.pl

    Ludzie co wy chranicie ze sie tak wyraze... Na deszcz są opony z bieznikiem a na suchy tor sa slicki (dwie mieszanki) i nie wiem o co te halo... logiczne ze jak spadnie pare kropek to nikt nie bedzie jechał po wety bo to głupota albo gdy pada ale jest jedno okrazenie do mety... Z tym ze slicki gorzej sobie radza na mokrym niz opony rowkowane bo jak juz ktos zauwazył tworzy sie poduszka... tzn miedzye opona a nawierchnia tworzy sie cieniutenka warstwa wody przez co bolid jedzie praktycznie jak po lodzie... no ale to w przypadku jak jest dosyc mokry... bo jak tylko wilgotny to jest OK...

  • 56. Skoczek130
    • 2009-03-23 22:35:49
    • *.gprs.plus.pl

    Teraz już tylko czekać na rozpoczęcie sezonu. Już nie mogę się doczekać!!!

  • 57. seba16011994
    • 2009-03-23 22:52:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi też się podoba to że teraz będą podawać wagę bolidu po kwalifikacjach:P Nie będą jeździć na oparach = wszystko będzie bardziej przejrzyste:P
    Pomoże to też w ustalaniu taktyki dotyczącej czasu zjazdu do boksu.

  • 58. Shallan
    • 2009-03-23 23:00:46
    • *.116.35.174

    Jest zmiana w kwalifikacjach, pisałem już o tym: Any driver whose car stops on the circuit during the qualifying session will not be permitted to take any
    further part in the session. Any car which stops on the circuit during the qualifying session, and which is
    returned to the pits before the end of the session, will be held in parc ferme until the end of the session - czyli, nie ma zjeżdżania do boxu podczas żadnej z sesji.

  • 59. pz0
    • 2009-03-24 00:09:50
    • *.1.92.40

    Ra-v, jak się okazuje może być sens zjechać w ostatniej chwili po mokre opony. Mieliśmy w zeszłym roku dwa przykłady.Na Spa i na Interlagos. Jak się okazało opłaciło się zabrać ''mokre'' gumy na dosłownie dwa kółka.

  • 60. Jacobek
    • 2009-03-24 00:15:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak wam sie może to podobać, z tym podawaniem ilości paliwa. Wiadome jest to, że teraz rywalizacja między drużynami będzie mniej ciekawa zarówno dla kibiców, jak i bardziej przewidywalna dla zespołów. Taki np. ferrari, zna taktyke swojego najwiekszego rywala bmw, i już będąwiedizeli jak sie dopasować żeby wygrać, a bmw niczym nie zaskoczy. Ta zasada sprawia, że żadne teamy sie nie zaskoczą nawzajem strategią, strategia będzie przewidywalna i przestanie być dodatkową bronią...

  • 61. Ra-v
    • 2009-03-24 00:45:34
    • *.adsl.inetia.pl

    @pz0 - przy obwitszym deszczu rzeczywiscie tak... Teraz mi sie przypomnialo jak Alonos na SPA na osttanim kolku wyprzedzil chyba 5 bolidow...

  • 62. pz0
    • 2009-03-24 09:30:36
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    To zrobił Nick, po GP przyznał się że nie wiedział że zostało tak mało dystansu dlatego zmienił gumy. Nick zmieniał na 2 okrążenia przed metą, Alonso na ostatnim.

  • 63. hipcio
    • 2009-03-24 10:13:49
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    fajny artykuł kempa007

  • 64. robtusiek
    • 2009-03-24 10:49:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zgadzam się @Jacobek z tobą, ucierpi na tym strategia i widowisko, dlatego że z góry będziemy przewidywać co może się zdarzyć, wolałem jak F1 była nieprzwidywalna. @kempa007 bardzo dobry artykuł pozdrawiam.

  • 65. Dagmara_W
    • 2009-03-24 13:01:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    bedzie sie dzialo ale tylko pozytywnie.. ach te emocje,, juz chce zobaczyc pierwsze treningi jak sie scigajha nio i niechbRobertbKubiuca pokaze klase i talent, ze z kersem czy bez i tak jest mistrzem..

  • 66. dubai
    • 2009-03-24 13:45:05
    • *.cable.ubr08.smal.blueyonder.co.uk

    Shallan, troche zagmatwales. Z Twojego cytatu wynika, ze kiedy auto stanie na torze podczas kwalifikacji (podejrzewam z przyczyn losowych) to nie bedzie moglo juz brac udzialu do konca tej sesji. To samo tyczy sie bolidow, ktore stana na torze podczas kwalifikacji (z przyczyn losowych) ale zdolaja powrocic do pit stopu tez nie beda mogly juz w tej sesji dalej uczestniczyc i dodatkowo te auta beda zatrzymane w "parc ferme" cokolwiek to oznacza :p. Zatem po staremu, dalej bedzie mozna zjezdzac do pit stopow po gumy czy paliwo w czasie kwalifikacji.

  • 67. Shallan
    • 2009-03-24 13:49:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja zrozumiałem inaczej, może się mylę: każdy samochód, który zatrzyma się na torze i każdy samochód, który wrócił do pit stopów podczas sesji.

  • 68. Shallan
    • 2009-03-24 13:55:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    sorry, zgadza się, jest tak jak piszesz @dubai


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo