komentarze
  • 1. lukasz1
    • 2009-02-16 15:36:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli nie ma co się martwic. i po kłopocie.

  • 2. Skoczek130
    • 2009-02-16 15:49:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Korzyści z reklamy może są, ale straty ze sponsoringu jeszcze większe...

  • 3. walerus
    • 2009-02-16 16:01:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co może Denis powiedzieć......

  • 4. Smola
    • 2009-02-16 17:08:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeżeli nie tak potężne firmy rynku europejskiego jak ING, to na pewno skuszą się na puste miejsca reklamowe na bolidach firmy bliskowschodnie, a jeszcze bardziej dalekowschodnie. F1 przestaje byc wizytówką Europy, a przechodzi w nieco bardziej kosmopolityczny wymiar - i dobrze!

  • 5. ssupras
    • 2009-02-17 10:02:16
    • *.187.47.242

    Po prostu to nie źle zarządzane banki będą się reklamować, tylko firmy, które dobrze sobie radzą w czasach kryzysu...

  • 6. Niespokojny
    • 2009-02-17 13:57:44
    • *.tvgawex.pl

    ssupras - pięknie to ująłeś !!!
    ... a i pomyśleć,że i Polska mogłaby mieć takie firmy,gdyby...
    ...ech,żeby Polska,żeby Polska,żeby Polska była Polską !!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo