komentarze
  • 1. michlak
    • 2009-02-16 11:10:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto nastepny:/

  • 2. ryba17
    • 2009-02-16 11:17:22
    • *.netia.com.pl

    może Intel oby nie:(

  • 3. djmarquss
    • 2009-02-16 11:18:18
    • *.159.130.82

    Nie za ciekawie. Oby sobie znaleźli nowego sponsora

  • 4. ryba17
    • 2009-02-16 11:20:00
    • *.netia.com.pl

    A Raikkonen zszedł poniżej 1:33:0 na testach. 1.32.970 więc w Bahrajnie bardzo porównywalnie z zeszłym rokiem.

  • 5. vip015a
    • 2009-02-16 11:25:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kryzys:(

  • 6. D.S.
    • 2009-02-16 11:30:56
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    Maslo maslane. Kryzys jest obecnie, a co bedzie z gospodarka za rok, tego nikt nie wie. ING wydalo to oswiadczenie tak na wszelki wypadek. Nie oznacza to, ze za rok na prawde sie wycofa.

  • 7. zet_usun
    • 2009-02-16 11:48:42
    • *.kwidzyn.mm.pl

    Pierw terroryzm teraz kryzys. Ciekawe kiedy będzie wojna???

  • 8. Smola
    • 2009-02-16 11:55:43
    • *.adsl.inetia.pl

    W ING zmieniają się włodarze. Nie wiem dokładnie czy już odszedł wielki fan Formuły 1 a zarazem szef tego całego kolosa, czy dopiero ma to nastąpic. Gdyby nie zmieniło się szefostwo, bardzo możliwe, że ING nadal byłoby obecne w świecie F1. Kryzys stał się dogodną wymówką dla wszystkich firm, aby odchodzic w nagłym momencie, lub nie przedłużac umów z zespołami i Ecclestonem. Honda odeszła z F1 zwalając całą winę na kryzys. Szkoda że nikt nie przypatrzył się bilansowi ostatnich sukcesów Hondy... 2006 rok, Honda kierowana przez Jensona wygrywa pierwszy (i ostatni) raz. Było to na podczas GP Węgier. Natknąłem się na bardzo ciekawy artykuł ukazujący domniemane straty Hondy ze sprzedaży, co było kluczowym motywem, podjęcia tak drastycznej decyzji. Otóż, na kontynencie amerykańskim, Honda odnotowała wzrost sprzedaży o przeszło 2%, w Europie wskaźnik również podskoczył (chyba nieznacznie), ale coraz więcej Japończyków wybiera Hondę... Prawda jest taka, że koncern Hondy pozbył się garba finansowego w kryzysowo białych rękawiczkach. Tak samo będzie z ING, które jest mocno obecne w Formule 1, ale nie jest dostatecznie promowane sukcesami. Przynajmniej w stopniu proporcjonalnym, do wkładanych w to pieniędzy. Koniec pasji za biurkiem dyrektora równa się koniec sponsoringu.

  • 9. robtusiek
    • 2009-02-16 12:00:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wiesz @zet, jakos nie chcialbym zaspokoic swojej ciekawosci na temat wojny:) a co do tematu, fakt nie wiemy co bedzie za rok i jak zachowaja sie sponsorzy, prawdopodobnie gospodarka bedzie odczuwac kryzys przez okolo 7lat a jak bedzie naprawde zobaczymy oby lepiej.Chcecie wyjsc z kryzysu- KUPUJCIE POLSKIE PRODUKTY, A ZWLASZCZA SAMOCHODY;)))

  • 10. zet_usun
    • 2009-02-16 12:11:19
    • *.kwidzyn.mm.pl

    @robtusiek hehe dobre. A tak przez przypadek kolega zrobił wczoraj fotkę w Mielnie na temat kryzysu:) http:// img147 .imageshack .us/img147/5791/111re4 .jpg Usunąć 3 spacje

  • 11. zet_usun
    • 2009-02-16 12:13:41
    • *.kwidzyn.mm.pl

    sorry 4 spacje:)

  • 12. bizi
    • 2009-02-16 12:26:27
    • *.chello.pl

    nie jest to dobra wiadomosc dla renaulta,ale zawsze moze byc ktos inny,jest sporo firm ktore w dobie kryzysu radza sobie calkiem niezle

  • 13. Voight
    • 2009-02-16 12:39:22
    • *.8.140.203

    Przynajmniej normalne kolory odzyskają

  • 14. jantar321
    • 2009-02-16 12:54:48
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    CIEKAWE W JAKIEJ REKLAMIE ZAGRA W 2010 MAREK KONDRET ??? MOŻE BMW !!!

  • 15. jantar321
    • 2009-02-16 12:55:31
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    KONDRAT -oczywiście

  • 16. ssupras
    • 2009-02-16 12:57:18
    • *.187.47.242

    Nic dziwnego, ze ING się wycofuje. Jest jednym z banków w najgorszej sytuacji obecnie, ma rekordowe straty, gdyby nie pomoc rządu holenderskiego i całej Unii, po prostu by padło i wtedy też by nie sponsorowało F1...

  • 17. walerus
    • 2009-02-16 13:58:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    biedny (będzie) Alonso.....

  • 18. Bmw-Sauber_fan
    • 2009-02-16 14:31:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jakby nie bylo tyle szumu wokol tego calego "kryzysu" to na pewno bylby lagodniejszy i szybciej by sie skonczyl. dajmy na to taka sytuacje: pewna rodzinka chciala sobie kupic nowy samochod ale miali tylko polowe kasy na niego wiec zmuszeni byliby zaciagnac pozyczke. ale w tv ciegla sie mowi ze kryzys i kryzys wiec ta rodzinka nie chcialaby wydac swoich oszczednosci i do tego zadluzyc sie. skutki: bank nie udzielil kredytu-nie ma forsy z marży, fabryka aut nie sprzedala auta-brak kasy, salon samochodowy nie sprzedal tegoz auta-brak kasy. i tak jest ze wszystkim i przez to mniej sie wszystkiego sprzedaje i fabryki i inne zaklady upadaja. a gdyby ten temat nie zastal rozdmuchany i wyolbrzymiony to kryzysu by nie bylo i wszystko bylby jak przedtem. a nie ze mi tu beda zespoly F1 upadac!!!

  • 19. GrzesB
    • 2009-02-16 15:05:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMFan - masz rację - też widzę to rozdmuchanie problemu a co za tym idzie ograniczoną konsumpcję... ale to chyba nie forum ekonomiczne...

  • 20. tt16
    • 2009-02-16 15:17:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Flavio Briatore mowil ze choc ING sie wycofa to oni i tak beda chcieli pozostac wF1 gdyz maja "solidna przyszlośc"
    A co do testow to BMW Sauber F1.09 spisuje sie bardzo dobrze (ale to tylko testy), poniewaz wyniki z godz. 14:30 :
    1 C. Klien BMW Sauber F1.09 95 1`32.905
    2 K. Raikkonen Ferrari F60 82 1`32.969
    3 J. Trulli Toyota TF109 127 1`33.064

  • 21. Skoczek130
    • 2009-02-16 15:32:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda, że ING postanowiło się wycofac, gdyż ocenie jest bardzo trudno o mocnego sponsora. Mam jednak nadzieje, że Renault bardzo szybko upora się z tym problemem.

  • 22. jakub_l
    • 2009-02-16 18:03:01
    • *.opera-mini.net

    Dla Renault znalezienie kolejnego sponsora to będzie bulka z masłem. To jest team z bardzo fajnym, pozytywnym wizerunkiem.

  • 23. tomaszek f1
    • 2009-02-16 18:05:38
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    normalka lada dzien i santander sie wycofa choc moze i nie koniecznie bo maja praktycznie monopol w hiszpani ale nie jezdzi zaden hiszpan pod ich reklama jak narazie jako ekonomista tez bym sie wycofal z f1, f1 to nie reklama dla banku

  • 24. Smola
    • 2009-02-16 19:17:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Jedynym sensownym rozwiązaniem, jest powrót lukratywnych kontraktów z koncernami tytoniowymi :-) Przyznajcie sami... było normalniej z reklamami papierosów niż teraz, a na pewno bardziej rodzinnie :-)

  • 25. Budyn_F1
    • 2009-02-16 19:18:27
    • *.199.253.213

    Za 5 lat F1 nie bedzie w ogole istniec na swiecie przez ten kryzys.

  • 26. Asturia
    • 2009-02-16 20:06:28
    • *.chello.pl

    Kryzys w F1 już jest co najlepiej widać po tym, że kierowcy nie chcą płacić astronomicznych sum za superlicencję aby móc się ścigać. Podobno trzech się wyłamało. Jak tak dalej pójdzie to będziemy znali pierwszą (jedyną?) trójkę jeszcze przed sezonem. Co do wycofania się ING ze sponsorowania Renault, to trochę żal.

  • 27. tomaszek f1
    • 2009-02-16 20:45:26
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    zawsze f1 mialo duzo kasy wlasnie od koncernow tytoniowo alcoholowych no i wyobrazcie sobie ile milionow stracilo f1 przez to ze przez 4 lata nikomu nie dali praw do stworzenia gry o tematyce formula1 dopiero teraz mam wyjsc a to sa wielkie pieniadze

  • 28. tomaszek f1
    • 2009-02-16 20:46:38
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    w gry samochodowe ( wrc f1 itp) graja nawet mezczyzi po 40 :P (co najmniej 8 znaiomych moich z pracy) ale to sie wytnie

  • 29. Rzeszut
    • 2009-02-16 22:07:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Szkoda,to był fajny sponsor.Dobrze,ze chociarz po sezonie.Pozdro:)

  • 30. sivshy
    • 2009-02-17 17:58:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Rzeczywiście, faje i alkohol powinny wrócić do F1... Przecież taki znaczek na pewno nie zdemoralizuje młodzieży, a na pewno pomoże sponsorom... Tym bardziej że nawet w czasach kryzysu, faje dobrze się sprzedają...

  • 31. 14797
    • 2009-02-22 17:08:59
    • *.adsl.inetia.pl

    Mild Seven to byl sponsor z (kolorami)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo