komentarze
  • 1. mckarmi2
    • 2009-02-05 16:36:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rozłożenie masy...Tej masy to Robus wiele miec nie bedzie jak KERS mu wcisną...

  • 2. re-reikorp
    • 2009-02-05 17:02:57
    • *.student.pw.edu.pl

    Fascynejting. Jak każden jeden news z ofiszal sajt.

  • 3. pietrasek
    • 2009-02-05 17:53:10
    • *.net.krosoft.pl

    mam nadzieje ze przez wage Robert nie bedzie cierpial -przeciez i tak juz jest chudy

  • 4. Krzysztof-n
    • 2009-02-05 19:16:11
    • *.177.136.25.eturbo.pl

    @re-relikorp słuszna uwaga i do tego przydało by się
    upomnienie dla autora o jakiś komentarz a nie czyste tłumaczenie, zawsze byłoby trochę ludzi, z którymi można porozmawiać :)

  • 5. Skoczek130
    • 2009-02-05 19:52:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No, żeby tylko ta mozolna praca zaowocowała podwójnym tytułem (albo jednym- dla Roberto oczywiście).

  • 6. quick B
    • 2009-02-05 20:20:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podstawowy problem to rozmieszczenie tych najcięższych elementów KERS w bolidzie tam gdzie zespół normalnie zamocował by balast. Kto zrobi to najlepiej bedzie sie liczył

  • 7. obi216
    • 2009-02-05 20:30:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie podoba mi się to ! KERS , KERS ! A co z balansem u Roberta ?! I szanse na dobry wynik diabli wezmą. Wstawią mu KERS ?! Źle ! Nie wstawią ?! Też do dupy !!

  • 8. pz0
    • 2009-02-06 10:14:42
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    To kamień spadł mi z serca. Nad tym bolidem pracowali eksperci, a ja cały czas obawiałem się że tym razem w BMW nad bolidem pracowali amatorzy.

  • 9. bizi
    • 2009-02-06 11:56:09
    • *.chello.pl

    wogole to dopuszczalna waga to powinno byc nie bolid z kierowca tylko sam bolid,wtedy bedzie sprawiedliwosc

  • 10. robtusiek
    • 2009-02-06 13:48:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Halo, halo a kto powiedział że Robert bedzie jezdzil w tym sezonie z KERS! Z tego co wiem to jest pod wielkim znakiem zapytania, czy w Australii wystapi z KERS. BMW prawdopodobnie wybierze dwie opcje ze Robciu jezdzi bez KERS, a jego kolega Heidfeld z KERS. Atak w ogole to wielka niewiadoma z KERS na przyszly rok, poniewaz zepoly takie jak np.Ferrari jest przeciwna KERS, wiec niczego jeszcze nie mozemy byc pewni.

  • 11. alepski
    • 2009-02-06 14:35:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bizi zastanów się zanim coś napiszesz... gdyby przepisy dotyczyły samego bolidu to takie rozwiązanie faworyzowałoby właśnie lżejszych kierowców. Teraz jest bollid+kierowca > 600kg a gdyby było tak jak chcesz to np bolid > 600kg + kierowca. Wtedy wyścigi wygrywaliby Pigmeje albo Karły. Bez obrazy dla wyżej wymienionych oczywiście.

  • 12. walerus
    • 2009-02-06 16:13:57
    • *.adsl.inetia.pl

    rezerw to nagromadzili kupę - odpuszczając 2008.....

  • 13. Budyn_F1
    • 2009-02-06 16:51:32
    • *.199.253.213

    Dobrze pracuja nad kazdym malym szczegole to dobrze jak na dobry zespol.

  • 14. bizi
    • 2009-02-06 17:49:53
    • *.chello.pl

    robtusiek fakt masz racje,ale przyznaj ze powinni cos z tym zrobic ?mniejszy kierowca ma wieksze pole do popisu w sensie rozlozenia ciezaru w bolidzie,nie pisze dlatego ze jestem polakiem:) i obstaje za Robkiem ale dlatego ze denerwuje mnie to kwestja.FIA powinna sie wlasnie zajac tym a nie jezdzic i oladac Rzym

  • 15. quick B
    • 2009-02-06 19:47:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dokładnie bizi. Tacy kierowcy jak Kubica Webber bedą mieli problem. Tym bardziej że Robert juz sie mocno odchudził. To jest jakaś dyskryminacja dla wiekszy kierowców i nie mówi tego bo jestem duży wręcz przeciwnie nie jestem wielkoludem. Ale w tym wypadku faworytem do mistrzostwa bedzie Tony Davidson i Takuma Sato jeśli będą startować.

  • 16. leo_
    • 2009-02-06 21:57:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zwiększyć limit wagi, i powinno być po sprawie.

  • 17. robtusiek
    • 2009-02-07 10:54:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    bizi i quick zgadzam sie z wami ze wyzszy i zarazem ciezszy kierowca ma mniejsze szanse na odniesienie sukcesu, i to do konca nie jest sprawiedliwe ale patrzec na F1 nie mozemy szukac sprawiedliwosci. Aby owa sprawiedliwosc byla trzeba by bylo znormalizowac wszystko czyli:silniki,skrzynie,bolidy,wage kierowcow,jazda na jedno tankowanie(od startu do mety) wtedy bysmy naprawde mogli powiedziec kto jest dobrym kierowca, ale coz by znaczyla wtedy F1 okropna nuda! a my (przypuszczam ze wszyscy) lubimy F1 za to ze jest nieprzewidywalna i pelna niespodzianek, oby Robciu dla nas byl w tym sezonie taka niespodzianka:)

  • 18. pz0
    • 2009-02-07 11:31:59
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    niech podniosą minimalną wagę bolidu do 1 tony, załatwi to sprawę :)

  • 19. alepski
    • 2009-02-07 17:14:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem... mam wrażenie, że chyba błędnie postrzegacie F1. To nie jest do końca sport. To jest po pierwsze maszyna do zarabiania pieniędzy. Po drugie pole popisu i walki wielkich koncernów samochodowych - walka o prestiż. I po trzecie trochę sportu motorowego. Nie ma co doszukiwać się tutaj sprawiedliwości i zrównywania szans. Tutaj chodzi o pokazanie kto ma więcej kasy i lepszych inżynierów - kto robi lepsze samochody. Kierowcy to dodatek. Mają wyciskać z bolidów siódme poty i dostarczać jak najwięcej danych dla inżynierów. Nikt nie zwiększy wagi minimalnej bo to spowolniloby bolidy co znacznie oslabiloby widowiskowość tego cyrku i w dodatku nitk nie będzie litował się nad cięższymi kierowcami. Nie pasuje? Zmień zawód. A przepisy i tak są w miarę sprawiedliwe bo właśnie przez ten limit w postaci bolid + kierowca wszyscy mają szansę jeździć tak samo lekkimi bolidami. To do inżynierów należy skonstruowanie takiego bolidu aby był jak najlżejszy i jednocześnie jak najlepiej zbalansowany w kwestii rozkładu masy. Fakt, jest to trudniejsze przy cięższych kierowcach ale o to w tym chodzi. Żeby były wyzwania i żeby taki zespół je podejmował, odnosił sukcesy i mógł to pokazać. W taki sposób pokazuje się siłe marki którą dany zespół reprezentuje.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo