komentarze
  • 1. pz0
    • 2009-01-02 11:11:52
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    skumplowali się z ForceIndia czy co? STR3 pojawił się w 2008 dopiero w maju i na źle to zespołowi nie wyszło, tylko że to była kopia RB4 dostosowana do silnika Ferrari. Jednak zbyt dobrze n=nie rokuję zespołowi w pierwszej części sezonu, to jednak 2-3 miesiące poślizgu i na dokładkę odpadają im prawie całe testy przedsezonowe, a w trakcie sezonu będzie ciężko nadrobić zaległości, bo kiedy, na piątkowych treningach?

  • 2. Budyn_F1
    • 2009-01-02 12:14:27
    • *.199.253.213

    Oni naprawde maja problemy zlamana noga Webbera teraz nie na cza nowy bolid cos sie dzieje ale co?

  • 3. Skoczek130
    • 2009-01-02 13:27:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby nie wpłynęło to znacząco na ich formę. Chce, żeby wreszcie Mark coś osiągnął. Vettel również.

  • 4. niza
    • 2009-01-02 13:37:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to nie maja za ciekawie, jeśli to prawda to mogą znaleźć się w ogonie stawki razem z FI

  • 5. sivshy
    • 2009-01-02 16:49:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FI dostanie większość komponentów od McL, tak więc wcale nie jest przesądzone, że będą oni jeździć w ogonie stawki. STR jest moim zdaniem głównym kandydatem do jazdy w ogonie. Jeśli znajdzie się kupiec na Hondę, to pewnie oni również nie bedą szybsi od Force India. Poza tym Williamsowi rozstanie z BMW nie wyszło na dobre i od kilku sezonów systematycznie spadaja w dół... A czwarty zespół od końca, to już chyba bardziej środek stawki niż ogon, prawda?

  • 6. pz0
    • 2009-01-02 23:40:03
    • *.1.88.2

    Może i FI dostanie większość komponentów od McLarena ale z pewnością nie dostanie genialnego zawieszenia, a chyba właśnie zawieszenie jest najmocniejszą stroną Makówek.

  • 7. lukasz1
    • 2009-01-03 14:51:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak skończy sie na tym że Ferrari i McLaren
    a za nimi Bmw Sauber lub Renault a na końcu sie troche przetasuje.

  • 8. sivshy
    • 2009-01-03 15:57:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pz0: Dlatego też FI nie ma szansy być w czołówce :)

  • 9. walerus
    • 2009-01-03 21:53:10
    • *.adsl.inetia.pl

    jednak kasa to nie wszystko.....

  • 10. pz0
    • 2009-01-04 04:22:28
    • *.1.88.2

    sivshy - co do Williamsa to ciągle liczę na jakieś genialne odbicie. Williams zawsze potrafił doskonale wykorzystać wszelkiego rodzaju nowinki. Z Kers poszli zupełnie inną drogą jak reszta zespołów. Williams będzie miał KERS mechaniczny z lżejszym kołem zamachowym jak inne zespoły, ale za to pracującym na wyższych obrotach. Williams będzie miał prawdopodobnie najlżejszy system i to może mieć kapitalne znaczenie. No i to olbrzymie doświadczenie w F1.

  • 11. sivshy
    • 2009-01-04 14:43:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Doświadczenie jest ważne, ale na niewiele się ono zda, gdy nie ma się za sobą wsparcia koncernu motoryzacyjnego... Kiedyś było inaczej, teraz niestety niezależne teamy mają małe szanse...

  • 12. sivshy
    • 2009-01-05 21:42:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @lukasz1: Widzę że oglądasz F1 od dwóch lat i innego układu jeszcze nie widziałeś, ale poczytaj sobie o kilku sezonach conajmniej 10-20 lat wstecz, to zobaczysz że nie zawsze było tak, jak jest teraz. Bywały czasy, gdy Ferrari jeździło w środku stawki i nie było w stanie nawet powąchać spalin takich zespołów, jak Williams, Benetton czy McLaren. Sorry, że sparafrazowałem czyjąś wypowiedź dotyczącą spalin, ale zapadła mi w pamięć :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo