komentarze
  • 3. kozi411
    • 2008-12-14 20:34:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    dobry tekst ... szkoda tylko ze taki prawdziwy zwłaszcza program "Śmiać się, czy płakać" oraz "Kabaret starszych panów"

  • 4. ares
    • 2008-12-14 20:37:33
    • *.adsl.inetia.pl

    hehe... już widać jak wszyscy się nabijają z F1 po zmianach Berniego

  • 5. markogp123
    • 2008-12-14 20:38:28
    • *.117.173.57

    Tak wiec: ni do smiechu lecz do placzu nasz tydzielny kibiczaku........

  • 6. mrowa_men
    • 2008-12-14 20:42:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "W tym odcinku widzowie zobaczą sceny z rażenia prądem, palenia fabryki oraz z tego jak ogromnie lubiane, wręcz ubóstwiane w Polsce BMW niczym teletubisie mówi Ferrari i McLarenowi „pa, pa” "-to jest najlepsze, ale ogólnie całość to sama prawda...

  • 7. sivshy
    • 2008-12-14 20:43:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Fajny artykuł, chociaż w 100% się z nim nie zgadzam...

  • 8. orinocoPL
    • 2008-12-14 20:51:25
    • *.120.116.185

    po tym co sie ostatnio wyczynia w f1 to mówiac szczerze odechcialo mi sie cokolwiek pisac. co prawda moze wyjdzie to f1 na dobre-vide pz0 (pozdro), ale ja osobiscie CZARNO to widze-bez skojarzen z pewnym kierowca-i nie wierze w dobre checi i zamiary naszej pary zgryzliwych tetryków. dodalbym jeszcze jeden program do tej listy-bajke dla kibiców pt. "O dwóch takich co glupich i naiwnych szukali" Pozdro dla wszystkich-oby wreszcie przyszly lepsze wiesci z frontu. czego sobie i wszystkim zycze...

  • 9. Marti
    • 2008-12-14 20:51:35
    • *.160.167.2

    Panie Michale, tym razem ten "nijaki, sobie taki" tekst się panu udał :-) Po 20.00 możnaby ewentualnie zapodać program pt. "Zagubieni" czyli o dezorientacji fanów i pasjonatów F1 spowodowanej proponowanymi zmianami FIA i FOTA ;-)

  • 10. vitantonio
    • 2008-12-14 21:19:38
    • *.244.110.58

    Nie pamiętam, żeby ostatnio Valentino mówił, że jest stworzony do f1. Nie wiem gdzie to przeczytałeś, ja przeczytałem coś zupełnie innego.

  • 11. baranq
    • 2008-12-14 21:29:32
    • *.tvkdiana.pl

    Tekst dobry, aczkolwiek w perspektywie podjętych już decyzji jego ton nie brzmi już tak dobrze. Co prawda wyzwala śmiech, lecz to śmiech przez łzy. Pozostaje nam się modlić aby:
    1. KERS sprawił, że będzie więcej wyprzedzeń
    2. Nowa budowa bolidów poprawiła widowisko (patrz KERS)
    3. Brak tankowań nie spowodował "konduktu pogrzebowego" na starcie i braku przetasowań stawki.
    4. Standaryzajca wyłoniła lepszego kierowcę.
    5. I żeby wszystkie te zmiany nie zaszkodziły Robertowi.

    To chyba tyle..

  • 12. niza
    • 2008-12-14 21:31:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tym razem z autorem muszę się niestety zgodzić w 100 %, a pisze niestety, ponieważ chciałabym żeby tak nie było, ale taka jest prawda.......

  • 13. re-reikorp
    • 2008-12-14 21:55:35
    • *.29.137.44

    A mnie nie przypadło to to do gustu. Liche jakieś...

  • 14. wamu2
    • 2008-12-14 22:16:37
    • *.adsl.inetia.pl

    No nie wiem czy słyszeliście ostatnią nowość, że w ramach oszczędności paliwa kwalifikacje będą odbywać się na standardowych hulajnogach.

  • 15. darecky3
    • 2008-12-14 22:29:41
    • *.range86-148.btcentralplus.com

    Michal, ponoc ogladales szachy, to skad wiesz co grali w kabarecie?

  • 16. whiterayden
    • 2008-12-14 22:33:35
    • *.wro.vectranet.pl

    Bo ci panowie od jakiegoś czasu mają stały repertuar :)

  • 17. Ra-v
    • 2008-12-14 22:48:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Heh no nawet fajne tyle ze jak jakis uzytkownik z krotkim starzem tu wejdzie na ta strone i to przeczyta to wezmie to na powaznie i zacznie szukac tego kanału i potem ludzie beda miec waty ze ten serwis robi sobie z innych jaja... Ale mam nadzieje ze wiekszosc gosci tu juz dluzej niz kilka dni :d Pzdr ;-)

  • 18. zula
    • 2008-12-14 22:59:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    smutne ale prawdziwe, niestety...

  • 19. daniel.dk
    • 2008-12-14 23:13:39
    • *.chello.pl

    nie do końca się z tym zgadzam, ale gratuluję fajnego pomysłu:)
    pzdr

  • 20. asc
    • 2008-12-15 00:23:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co wy macie do tego tankowania? Przecież to dobry ruch, wreszcie znów będą wyścigi w zmienianiu kapci, a nie tankowaniu...

  • 21. Ra-v
    • 2008-12-15 01:18:40
    • *.adsl.inetia.pl

    asc ma z jednej strony racje bo dlugosc pitstopu nie bedzie zalezec juz tylko od tego ile kto wachy leje tylko od sprawnosci mechanikow a to chyba pozytywna zmiana :P

  • 22. $herman
    • 2008-12-15 09:30:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W niedziele o 20:00 powinni puścić serial pt. ,,Skazana na śmierć'' fajny serial, polecam. O F1, która wkrótce zginie tragicznie a zespoły F1 chcą nawiać ze stawki. W roli głównej Honda jako uciekinier.

  • 23. tom38
    • 2008-12-15 11:02:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wg mnie tak wysmiewani tutaj "starsi panowie" to prawdziwi wizjonerzy. Nie dość, że stworzyli wysmienite widowisko które, jak mysle, pasjonuje większośc z tutejszych forumowiczów to krysys finansowy "wywąchali" zanim jeszcze najlepszym na świcie bankierom to się w najgorszych koszmarach nie sniło. Czapki z głów Panie i Panowie :)

  • 24. pz0
    • 2008-12-15 11:38:46
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Najlepsze z tego całego kabaretu są Szydlikony Mość Michale. Czytam z niesmakiem kolejne Pańskie wypociny. Dobrze że jesteś tak mądry. Z tego co tu wyczytałem wynika jasno, że to właśnie Ty jesteś najmądrzejszy, najbardziej błyskotliwe pomysły rodzą się w Twojej głowie, a cała FIA, FOM i FOTA do banda półgłówków i ciot, która chce zarżnąć F1 dzięki której może pozwolić sobie na wychowanie dzieci, utrzymanie żon, zrobić imprezkę, pobyczyć się na wczasach, czy chociażby wynająć dziwkę. Moim zdaniem to Twoje dzieło jest pisane pod publiczkę, po raz kolejny chcesz się podlizać kibicom. Tak, to Ci się udało. Nie będzie tankowania to koniec F1. Genialne wnioski. Wystarczyło przepisać komentarze pod newsem o zmianach w F1, ubrać je w ładną formę i jazda. Mość Szydlik, czekam na kolejny odcinek tego Twojego komediowego serialu. Zgaduję, że skrytykujesz całkowicie nowy system kwalifikacji.

  • 25. skyler
    • 2008-12-15 12:11:42
    • *.231.201.211

    Niektóre zmiany są całkiem pozytywne i nie wiem dlaczego od razu mówić na NIE i krytykować wszystko co zostaje ustalone. Przecież zmiany nie zostały wprowadzone tylko dzięki starszym panom ale zostały wypracowane w porozumieniu z zespołami. Czy nikt nie zauważył najważniejszej jak dla mnie zmiany czyli tego że ważniejsze decyzje dotyczące sposobu punktacji czy zasad kwalifikacji będą wprowadzane po badaniach rynku czyt: "czy będzie na to wzięcie wśród kibiców".
    Standardowy silnik w dobrej cenie dla zespołów które nie będą chciały płacić haraczy dla producentów- co w tym złego? Nie ma nic przecież o standaryzacji silników a jest mowa tylko o standaryzacji częsci nie wpływających na osiągi. Zresztą nie wiem czy niektórzy "nowi" kibice wiedzą o tym,ze w latach 70tych największe sukcesy święcił silnik Ford-Cosworth DFV którego w niektórych sezonach używało 70-80% ekip. Był nieprzymusowy a jednak ze względu na osiągi był stosowany prawie jak standardowy ;)
    Co do zakazu tankowania- pozostaje jeszcze zmiana opon, zostaje wyeliminowany problem z SC no i należy pamiętać że wynalazek tankowania jest stosunkowo młody w F1 (kilka sezonów w latach 80tych i od94 bodajże) a gdy nie będzie się to sprawdzało zawsze można powrócić do tankowania.
    To tyle bo i tak sie rozpisałem ;]

  • 26. ssupras
    • 2008-12-15 12:56:55
    • *.187.47.242

    Właśnie, dziwi mnie ta ogólna rozpacz odnośnie braku tankowania. Kiedyś go nie było i było dobrze. A co do nowych technologii w F1, to pokażcie mi, co to za super technologia, że w mojej osobówce musiałbym wymieniać opony co kilkaset kilometrów? Chyba rozwój powinien właśnie iść w kierunku trwałości opon?

  • 27. amaverick
    • 2008-12-15 13:33:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak widzę F1 zmierza takimi decyzjami do co raz większej monotonności wyścigów. Jeżeli się jest prawdziwym kibicem F1 to zawsze Cię będzie coś cieszyło, ale nie oszukujmy się, takich nie jest dużo na świecie. Zatem jeżeli wyścigi staną się mega - monotonne to oglądalność drastycznie spadnie. Ciekawe co wtedy powiedzą panowie decyzyjni??

  • 28. Skoczek130
    • 2008-12-15 14:32:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre, dobre...

  • 29. walerus
    • 2008-12-15 15:15:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    po imprezie różne teksty pisać można....

  • 30. asc
    • 2008-12-15 18:16:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Ra-v, właśnie o to mi chodziło. Kiedyś można było patrzeć który team szybciej zmieni kapcie. Teraz to nie ma znaczenia, bo i tak tankowanie będzie dłuższe. Teraz ważniejsze było dobre obchodzenie się z wężem niż z oponami. Co do zmian - wszędzie tylko krytyka, a są pozytywne strony. Myślę, że gdy tylko zacznie się nowy sezon masa ludzi zmieni zdanie i naprawdę będzie fajnie. A od 2013 jeszcze lepiej, więcej zespołów, większa rywalizacja.

  • 31. leo_
    • 2008-12-15 18:36:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem, częste zmiany zasad F1 powinno sprzyjać wyprzedzaniom. Dlaczego? Bo zakładam, że nie wszystkie zespoły szybko załapią , o co chodzi w tych nowych zasadach i będą różnice między szybkością bolidów z poszczególnych zespołów. Wielka nadzieja właśnie w KERS-ie. Bo jedne teamy będą go miały, inne nie. Niektóre będą go miały , ale nie będzie on skuteczny (np awaryjny). A wtedy na prostych będą wyprzedzania przez te bolidy które będą miały skuteczny KERS. Gdy się z czasem wszystko wystandaryzuje, wtedy znowu wszystkie autka będą jeździły jeden za drugim. Aż do następnej rewolucji w przepisach.

  • 32. kumahara
    • 2008-12-15 20:28:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Również uważam, że nie wszystkie zmiany są niszczące F1 o ile wogóle mają taki charakter, jeśli jest to wspólnie ( FOTA i FIA ) wypracowana lista zmian to trzeba się uzbroić w cierpliwość, pozytywne nastawienie i za kilka m-cy przekonamy się co to wszystko jest warte, a może nie będzie tak źle jak większość to przedstawia... :-)

  • 33. kumahara
    • 2008-12-15 22:01:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co do powyższego artykułu, autor celnie i humorystycznie przedstawił w krzywym zwierciadle biadolenie większości nt. zmian w 2009r., dodatkowo osiągnął jeszcze śmieszniejsze reakcje ( nieprawdopodobnie poważne a nawet wręcz napastliwe komentarze ) niektórych ... oj, oj,więcej luzu i dystansu...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo