WYNIKI Barcelona [ 17 listopada 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 T.Sato Toro Rosso 1:20.763 121
2 S.Buemi Toro Rosso 1:21.071 117
3 A.Wurz Honda 1:21.198 77
4 P.de la Rosa McLaren 1:21.417 65
5 L.Badoer Ferrari 1:22.038 93
6 G.Paffett McLaren 1:22.235 47
7 R.Kubica BMW Sauber 1:22.341 56
8 S.Loeb Red Bull 1:22.503 82
9 N.Piquet Renault 1:22.560 80
10 C.Klien BMW Sauber 1:22.883 53
11 N.Hulkenberg Williams 1:23.467 116
12 V.Liuzzi Force India 1:23.794 86
13 A.Sutil Force India 1:23.832 88
14 M.Gene Ferrari 1:24.117 32
15 B.Senna Honda 1:24.343 39
16 G.van der Garde Renault 1:24.908 27
17 L.di Grassi Honda 1:25.512 48

komentarze
  • 34. leoerectus
    • 2008-11-17 20:10:55
    • *.acn.waw.pl

    czy jest możliwość oglądania na jakims kan tv tych testów?

  • 35. Sergio39
    • 2008-11-17 20:16:50
    • *.50.233.2

    Ludzie!! ten bolid nie ma ladnie wygladac tylko ma szybko jezdzic !!

  • 36. celonardo
    • 2008-11-17 20:17:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mi sie bardzo bodoba ale ten spoiler jest troche za wąski reszta jest w sam ras jak za starych dobrych czasów

  • 37. jaros69
    • 2008-11-17 20:37:09
    • *.chello.pl

    Mam nadzieję, że BMW lepiej jeździ niż wyglada, choć zwykle się nie czepiam wyglądu ( bo pozory mylą )

  • 38. DEALER
    • 2008-11-17 20:48:46
    • *.pl

    swoją drogą ciekawe, jakie byłyby czasy BMW z działającym KERSem?
    Jeśli z cięższym bolidem i ograniczoną aerodynamiką mają siódmy czas, w porównaniu do lżejszych bolidów z lepszym dociskiem, to nie jest źle Panowie!!!!

  • 39. lukaszw4
    • 2008-11-17 20:55:42
    • *.xdsl.centertel.pl

    ten bolid to bu...l na kółkach

  • 40. Vysogota
    • 2008-11-17 21:01:10
    • *.sggw.waw.pl

    Czli dzisiaj BMW jeździło z KERSem czy bez? Bolid bardzo fajny, tylko to tylne skrzydło jakieś małe, wąskie strasznie

  • 41. pz0
    • 2008-11-17 21:07:16
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Klien jeździł z podobno działającym już KERS, a Kubica bez.

  • 42. Iceman_1
    • 2008-11-17 21:53:30
    • *.204.155.56

    Formuła 1 cofneła się o jakieś 15 lat

  • 43. Morgoth
    • 2008-11-17 21:56:51
    • Blokada
    • *.238.81.2.ip.airbites.pl

    niesamowite,ze Loeb mial taki czas!oczywiste,ze jest fenomenalnym kierowca jednak myslalem,ze jazda bolidem sprawi mu wiecej trudnodsci i bedzie na koncu stawki.Musi byc wszechstronnie uzdolniony jesli chodzi o prowadzenie jakiegokolwiek pojazdu nie wylaczajac bryczki

  • 44. niza
    • 2008-11-17 22:21:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vysogota no jeździli dziś z KERS, wystarczy dostrzec ostrzeżenie na bolidzie i gumowe rękawice mechanika hehe: http ://www. f1today. nl/foto/4885/ (usunąć spacje)

  • 45. rozaldo
    • 2008-11-17 22:45:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    mnie troszeczkę przypomina kosiarkę ;D

  • 46. melo
    • 2008-11-17 22:59:16
    • *.krak.tke.pl

    Williams w nowym wcieleniu wygląda dobrze jak na te wymogi aero, bmw przy williamsie to brzydkie kaczątko, w F1 zawsze wszystko było naj, taki kosmos na ziemi, naj , czyli tez nasjładniejsze pojazdy, a tu lippka, ale za to na torach są zawsze ładne dziewczyny, więc przygłuszą tą brzydotę heheh

  • 47. DEALER
    • 2008-11-17 23:13:41
    • *.chello.pl

    melo, a Williams pokazał już swój pakiet aerodynamiczny na przyszły rok? Bo z tego co się orientuję, to nie.

  • 48. kempa007
    • 2008-11-17 23:17:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pokazal na shakedown przed testami w Barcelonie :-)

  • 49. natleniony
    • 2008-11-17 23:19:21
    • *.centertel.pl

    kempa007 - Jonathan Kennard w Renault? chyba G.van der Garde. Ten translator płata figle.
    a propos opon - każdy z zespołów miał do dyspozycji do 20 kompletów z tego tylko 4 w twardszej specyfikacji, na rowkowanych i deszczówkach jeździ się rano na okrążeniach zapoznawczych
    i jeszcze jedno, żenujący to jest poziom dyskusji np. ris cyt. "Jak toro roso było szybsze to jest KLAPA" klapa to jest ale w niektórych główkach.
    i jeszcze jedno wg mnie bmw - brawo za pełną i jak na razie jedyną specyfikację B auta - stąd już blisko do auta f.109. albert3 wyżeźbił takie brzydkie cudo, które jest tylko bazą do dalszych prac rozwojowych. wyniki z testów będą analizowane a części będą "piękniały"
    jestem ciekaw czy jutro Robert będzie bawił się wersją z kersem? i czy przednie skrzydło bmw ma już możliwość zmiany kąta nachylenia podczas jazdy? może ktoś coś więcej wie? napiszcie, pozdro for all

  • 50. jaco1888
    • 2008-11-17 23:22:17
    • *.chello.pl

    czy mi się wydaje czy przedni zderzak BMW jest zdecydowanie większy, szerszy niż Williamsa. który jest wymiarowo taki jak ma być w przyszłym roku?

  • 51. Kazik
    • 2008-11-17 23:38:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wielkim zaskoczeniem (na plus oczywiście) jest dla mnie postawa Sebastiana Loeba.Kto by się tego spodziewał,że ten kierowca rajdowy potrafi znależć się wśród tego grona na tak wysokim poziomie.Jeszcze niedawno mówił,że jego celem nr 1 w tych testach jest to aby nie zrobił sobie wstydu.Napewno nie zrobił.Apropo BMW to fakt,żewygląda niesympatycznie ale chyba inne teamy wkrótce będą wyglądały podobnie.Najważniejsze....jak będą szybkie.

  • 52. bimota1
    • 2008-11-18 01:15:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Witam na 100% nie jest to ostateczna wersja bmw n asezon 09 nie widac ukladu sterowania przednim spojlerem wiec jest to wersja przejsciowa ... mysle ze ostateczny ksztalt bedzie w marcu a teraz Pan Mario i jego schemat dzialania krok po kroku kolejny element... bravo S. Loeb

  • 53. Orus
    • 2008-11-18 07:25:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to prace na F1.09 zaawansowane. Martwi mnie tylko to że KERS testuje Klien(167cm i 66kg wagi chyba). Widać ze bolid powstawnie pod standarowego kierowce F1 czyli NIcka. A Robert będzie musiał sie przyzwyczaić

  • 54. iza81
    • 2008-11-18 08:49:23
    • *.sotn.cable.ntl.com

    Bolid rzeczywiscie wyglada troche dziwnie, zwlaszcza w tylnej jego czesci. Mam tylko nadzieje ze w przyszlem sezonie rowniez obsluga BMW na pit stopach zostanie poprawiona . NIck w zeszlem sezonie jezdzil dobrze dzieki dobrej obsludze a Kubica ,pomimo. Juz nie moge sie marca doczekac!

  • 55. shad2pl
    • 2008-11-18 08:49:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o Loeb 8-my. Niezle. Od niedawna zaczynam goscia troche bardziej lubic, moze dopiero od odejscia Gronholma :]

  • 56. Jacu
    • 2008-11-18 09:04:30
    • *.142.202.118

    Piekny bolid moze nie jest ale wyglada dziko - ma ten posmak lat 80-tych :)). mi sie podoba

  • 57. pz0
    • 2008-11-18 11:35:32
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Orus - Od początku Mario zapowiadał, że rozwój KERS to ''broszka'' Kliena. Ani Nick, ani Robert mają się tym nie zajmować. Oni maja pracować nad aero i mechaniką. Bolid jest budowany pod kierowców wyścigowych, a nie pod testera. Bardzo słuszne posunięcie, bo głupio by było gdyby Nick i Robert zajmowali się KERS, a Klien całą resztą.

  • 58. walerus
    • 2008-11-18 12:03:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    porównujcie se dalej....

  • 59. przesio
    • 2008-11-18 13:46:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW Sauber nie wiem czy nie straci w tym sezonie poniewaz nie maja najlepszego silnika w stawce , ich moca byla zawsze areodynamika ktorej teraz zabraknie :(

  • 60. Angulo
    • 2008-11-18 13:54:30
    • *.yeo.pl

    rozaldo- to w 100% wygląda jak kosiarka do trawy....

  • 61. ris
    • 2008-11-18 14:10:56
    • *.77.classcom.pl

    A mówiłem że ten bolid to niewypał chłopcy mają problem i będa walczyć o to żeby nie być na szarym końcu. Toro Roso lepsze buchchchcha!!!

  • 62. pz0
    • 2008-11-18 14:52:10
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    ris - porównujesz ToroRosso model 2008 z bolidem z obciętym dociskiem o 50%. buchchchcha!!! jak walerus napisał - porównujcie se dalej....

  • 63. ForceIndia
    • 2008-11-18 18:22:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo Takuma zasługujesz na miejsce w Toro Rosso!

  • 64. Budyn_F1
    • 2008-11-18 20:26:54
    • *.199.253.213

    Fajny wyglad bolidu ale ciekawe czy bedzie tak szybki jak bolid F1.08.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo