komentarze
  • 2. Cwirs
    • 2008-10-22 15:32:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wg mnie, to wszystko jest conajmniej dziwne i ktos powinien se tym zajac, nie moze 1 koles decydowac. GP Kanady jest super wg mnie, i nie kumam, czemu ma go nie byc

  • 3. sk0k
    • 2008-10-22 15:49:00
    • *.icpnet.pl

    to niech sie zabiora za naprawe nawierzchni i zwieksza bezpieczenstwo na obiekcie

  • 4. bajetek
    • 2008-10-22 16:10:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    koles jest stukniety !! niby czemu Gp kanady zostalo odwolane -polityka!!

  • 5. niza
    • 2008-10-22 16:23:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cwirs jak nie wiadomo o co chodzi to o kasę rzecz jasna, a Kanadę Bernie wykopał z powodu, podobno fatalnej nawierzchni. Według mnie to nie jest żadnym problemem bo to można spokojnie rozwiązać do przyszłorocznego GP...po prostu Ecclestone miał od nich za mało kasy i dlatego zrezygnował. Ale masz rację, nie może tak być, że decyduje o wszystkim jeden/dwóch ludzi (jeszcze Mosley)

  • 6. zgred
    • 2008-10-22 16:25:37
    • *.eln.uniroma2.it

    Może mu obiją w nerwach globus i będzie miał usmiech kanadyjskiego hokeisty amatora w dodatku kochającego swój kraj. Niestety marne szanse bo on i tak nie posiada swoich oryginalnych jedynek...

  • 7. Ameryklodz
    • 2008-10-22 16:48:36
    • *.eranet.pl

    Jeżeli powodem dla którego zrezygnowano z GP Montrealu to najpierw powinni usunąć Singapur z kalendarza.

  • 8. Ameryklodz
    • 2008-10-22 16:49:11
    • *.eranet.pl

    Jeżli powodem jest stan nawierzchni oczywiście

  • 9. walerus
    • 2008-10-22 16:54:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niech jadą i mu wpier... a najlepiej jakby pojechali do Mosleya i wzieli ze sobą 10 prostytutek z gadżetami - GP Kanady w 2009 - gwarantowane....

  • 10. Tininho
    • 2008-10-22 17:49:28
    • *.tsi.tychy.pl

    Cwirs oczywiście, że może 1 koleś decydować, bo to jego biznes.

  • 11. dziarmol@biss
    • 2008-10-22 18:27:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-10-22 16:54:11 walerus- radykalne, drastyczne ale chyba skuteczne by to było :-)

  • 12. Cwirs
    • 2008-10-22 18:54:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prywatny ?

  • 13. easyrider
    • 2008-10-22 19:01:16
    • *.eranet.pl

    Jadą przekonać szefa F1 - czytaj: dorzucić kasy za mozliwość organizacji GP. Swoja drogą, skoro jest umowa, to se ot tak złamać jej nie można.

  • 14. pz0
    • 2008-10-22 19:09:46
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Przecież Bernie nie owijał w bawełnę, że powodem wywalenia jest nie stan nawierzchni tylko kasa. Organizatorzy nie chcieli sfinansować transportu, a Bernie stwierdził, że na jedno GP to mu się nie opłaca lecieć za ocean. To nie o nawierzchnię chodziło. Jeżeli przedstawiciele Montrealu polecieli bez walizki wypchanej kasą to nic nie wskórają. Zresztą Bernie już stwierdził, że nie ma żadnych szans na powrót Kanady do kalendarza.

  • 15. quick B
    • 2008-10-22 19:40:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Walczcie o Kanade życze powodzenia i popieram ekspedycje w pełni. Gilles Vilenevue Circiut to fajny kawałek asfaltu i musi wrócić.

  • 16. Sylvio1973
    • 2008-10-22 20:23:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pz0 zgazam w 100procentach za ocean nie oplaca im sie ze wzgledow logistycznych a zarazem finansowych ps mimo wszystko gp kanady powinno byc pozrawiam wszystkich to moj pierwszy koment

  • 17. niza
    • 2008-10-22 20:24:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    popieram! walczyć panowie o Kanadę! ,tzn dać Berniemu trochę więcej szmalu i będzie chłop zadowolony

  • 18. Porky2
    • 2008-10-22 20:32:18
    • *.rze.vectranet.pl

    kanada byc musi!! bernie niech sie goni:)

  • 19. pz0
    • 2008-10-22 20:34:05
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    quick B - tam rzeczywiście tego asfaltu został już tylko kawałek :-)

  • 20. darecky3
    • 2008-10-22 20:54:53
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    ze chodzi o sponsoring to wiem ale o jakie zasady nie jestem pewien. Zaczytalem kiedys przed chyba dwoma latami ze do kanady weszlo wielu nowych sponsorow, na zasadach ktore nie obejmuja obslyge imprez f1. Chyba to jest glownym powodem ale nie jestem jednak pewien. Zreszta wiadomo ze na pewno chodzi o baksy.

  • 21. sivshy
    • 2008-10-22 21:46:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oczywiście, że chodzi o hajs, a jakże x/ Kultowe tory wypadają, a na ich miejsce przychodzą nudne Tilkodromy x/ Dla mnie to niedorzeczne, aby zrywać z historią i czynić F1 mniej atrakcyjną tylko dla kasy. Korupcja... Moim zdaniem, jeśli chodzi o starsze tory, to bezpieczne są tylko Monza i Monaco. Reszta w najbliższych latach niestety raczej wypadnie, o ile ktoś wcześniej nie zwali ze stołka Ecclestona i zacznie uprawiać innej polityki. Dla mnie to chore. Zabija się prawdziwą duszę tego sportu dla kasy. Ktoś powinien temu panu porządnie oklepać twarz.

  • 22. ja2
    • 2008-10-22 21:52:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i dobrze. Mam nadziję, że uda im się go przekonać. Bo szkoda byłoby tego wyścigu w Kanadzie, bo to całkiem fajny tor . No i jeszcze jakby po raz pierwszy od 1950 roku miałoby niebyć wyścigu F1 w Ameryce Północnej to trochę szkoda. A z resztą w tym roku Kanada okazała się szczęśliwa dla Kubicy.

  • 23. Kibic26
    • 2008-10-22 23:45:29
    • *.telpol.net.pl

    zacznijmy od tego gdzie kasa tam Berni niestety i niewazne ze tor zapisał sie whistorii tego sportu gdzie siano tam GP proste rozwiazanie gdzie tor powstaje u arabusów a oni maja siana jak lodu podejrzewam ze wielki pan i władca F1 chce sie jeszcze na szybko nahapac zanim naprawde przyjdzie kryzys swiatowy

  • 24. walerus
    • 2008-10-23 11:48:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A Berni mówi blame Canada, blame Canada - a ja winię jednak winić Berniego....

  • 25. Iceman_1
    • 2008-10-23 15:50:54
    • *.204.155.56

    Zacznijmy od tego, że człowiek w tak zaawansowanym wieku nie powinnin władać takim spotrem jak F1, zamiast dążyć do tego aby w przyszłości odbyło sie w sezonie 20 wyścigów to Bernii realizuje odmienny plan , do teog wprowadza coraz więcej do kalendarza ulicznych wyścigów które są nudne ponieważ nie ma sie tam gdzie wyprzedzać, mam nadzieje że Bernii zmieni zdanie i zobaczymy GP Kanady w 2009 roku

  • 26. olzak
    • 2008-10-23 17:09:34
    • *.ae.ge.com

    walerus - z tymi prostytutkami to trafiles w 10!!!! Glodnego nakarmic, spragnionego napoic.....
    Tak nas uczono ;-)

  • 27. adik1692
    • 2008-10-23 19:49:18
    • *.slp.vectranet.pl

    ale żal...jedyny tor na ktorym zwyciezyl kubica ma nie byc w kalendarzu 2009????!!!!! ludzie ecclestone pomysl co robisz!!!

  • 28. Speedy Jim'y
    • 2008-10-23 20:10:26
    • *.dzi.vectranet.pl

    Te GP bez wątpliwości powinno zostać w kalendarzu, wolałbym rzeby odpadło GP Chin.Na karzdym kontynencie powinien być chociaż jeden wyścig.

  • 29. krulik
    • 2008-10-24 00:39:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i na antarktydzie - arctic ice circuit hehe. no i oczywiscie opony z bialymi i czarnymi pinami :]

  • 30. krulik
    • 2008-10-24 00:40:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a tak swoja droga to widze podobieństwo berniego do listkiewicza...

  • 31. walerus
    • 2008-10-24 10:26:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie dla psa kiełbasa....

  • 32. sivshy
    • 2008-10-24 19:41:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    krulik, cała FIA przypomina PZPN, tylko na większą skalę. Tylko że Berniego i spółki nie ma kto kontrolować, w przeciwieństwie do naszych leśnych dziadków...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo