komentarze
  • 1. Maciek55
    • 2008-10-20 19:32:32
    • *.toya.net.pl

    No to jak? Podpisali z nimi umowę na następny sezon i szykują sie już jakieś zmiany?

  • 2. niza
    • 2008-10-20 20:07:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe ale jaja, jeżeli okaże się ostatecznie, że Force India nie stać na cały pakiet od SF, to bankowo muszą wówczas uderzyć po prośbie do McL. W tym wypadku będzie coś za coś, bo zapewne oprócz kasy MacLaren będzie chciał też swojego człowieka w tym zespole i poleci jedna z głów w FI, tylko ciekawe kto? Sutil czy Fisico?

  • 3. Piotre_k
    • 2008-10-20 20:11:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli by się tak miało stać, to Mallya ma problem: Sutil jest (podobno) bardzo utalentowany, z kolei Giancarlo wnosi dużo doświadczenia. Osobiście obstawiałbym rozstanie z Sutilem.

  • 4. pz0
    • 2008-10-20 20:24:40
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Możliwe że wilk będzie syty i owca cała. McLarenowi przyda się taki satelicki zespół. Co do Di Resty to najprędzej wyląduje w ForceIndia jako tester. Mallya przecież dobrze wiedział co robi podpisując kontrakt z kierowcami. Nie wydaje mi się że w ciągu paru dni mu się odwidziało z obecnym składem.

  • 5. Piotre_k
    • 2008-10-20 20:53:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0: może jak zobaczy kontrakt z Mercedesem to będzie mu się musiało odwidzieć? W końcu Frank Williams też nie zatrunił Nakajimy z powodu jego niesamowitego talentu...

  • 6. mattbmw
    • 2008-10-20 21:06:46
    • *.opera-mini.net

    a może będzie tak jak w red bullu w 2005 roku gdzie klien i liuzzi zmieniali się co trzy wyścigi???

  • 7. Daniels
    • 2008-10-20 23:26:01
    • *.adsl.inetia.pl

    heh na to wyglada ze dennis chce wprowadzic do F1 kolejne "dziecko strachu" hehe

  • 8. zula
    • 2008-10-21 01:28:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    di Resta? To chyba ten sam, który ścigał się z Kubicą w kartinku i którego Robert objechał w Monaco :)

  • 9. pz0
    • 2008-10-21 10:16:39
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Piotre_k, w takim wypadku wstrzymałby się z ogłoszeniem składu, przecież negocjacje z Mercedesem nie trwają od wczoraj, mówiło się o tym już z miesiąc temu. Raczej widzę go w przyszłym sezonie jako testera i kierowcę w innej serii. Może za rok. Chociaż przyznaję że mogę nie mieć racji, ale jako kierowca wyścigowy w 2009 to trochę dziwne w świetle niedawnego potwierdzenia składu przez Mallyę. ForceIndia jeszcze nie ogłosiło kto będzie testerem, więc to kolejne potwierdzenie mojej teorii.

  • 10. walerus
    • 2008-10-21 14:27:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ziarnko prawdy tu być musi - pewny jest już prawie mariaż Force India z mcl - ich silnikami i Kersem wiec i w kwestii kierowców wszystko wydarzyć sięmoże.....

  • 11. Sin1818
    • 2008-10-21 16:21:35
    • *.xdsl.centertel.pl

    slyszeliscie ze Bernie chce wprowadzic zolte i czerwone kartki za jazde nie fair

  • 12. pz0
    • 2008-10-21 18:15:14
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    A czy będą żółte i czerwone kartki za sędziowanie, albo za durne pomysły zmian przepisów? To ja na dzień dobry przyznaję dwie czerwone dla Maxa za standardowy silnik.

  • 13. niza
    • 2008-10-21 18:33:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..... i czerwona dla Berniego za wywalanie dobrych torów z kalendarza GP

  • 14. Seba86
    • 2008-10-21 20:06:44
    • *.bsk.vectranet.pl

    No i dobrze że Force India będzie jeździło na Mercedesie. Za dużo tych bolidów z silnikiem Ferrari. Dlaczego skoro jest przepis że producent może umieszczać swoje silniki tylko w jeszcze jednym zespole poza swoim macierzystym Ferrari dostarczało je aż do 2 (STR i FI)? Przecież silnik mogli dla FI dostarczyć albo Mercedes albo BMW.

  • 15. zula
    • 2008-10-22 00:20:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na torze beda obowiazywac przepisy jak w ruchu drogowym he he . Ach ten Bernie... Niech wprowadza ograniczenia predkosci, namaluja linie (podwojne ciagle, przerywana, jednostronnie przerywana itp.). Ale czy bedzie ruch prawostronny, jesli tak to gorzej dla Hamiltona. Smutne co Bernie robi z F1, ale prawdziwe. Malo ma kasy ten stary piernik?! Tylko kase widzi w wyscigach, chce poprawic widowiskowosc, ale niestety ma zle sposoby. Sam Robert jak pamietacie przyznal, ze nawet gladkie opony nie pozwola na latwiejsze wyprzedzanie, a co dopiero mowiac o tych wszystkich standaryzacjach... :-(

  • 16. pz0
    • 2008-10-22 10:22:38
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Seba86 - z tymi silnikami to prosta sprawa. Ferrari ma zawsze inne układy z FIA. Taki Renault nie mógłby dostarczać silników do dwóch ekip.

  • 17. sivshy
    • 2008-10-22 11:20:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Seba86, ja słyszałem że reszta zespołów musiała się najpierw zgodzić na to, aby Ferrari dostarczało silniki dwóm zespołom. A skoro Force India kupi silnik i kers od McLarena, a ferrari ma zgodę na dostarczanie silników dwóm zespołom, to na bank z ich usług będzie chciał skorzystać zespół Red Bull Racing, aby nie odstawać od Scuderii Torro Rosso...

  • 18. dziarmol@biss
    • 2008-10-22 20:39:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pecunia non olet , i Bernie oraz Max dobrze o tym wiedzą

  • 19. ptasior
    • 2008-10-23 13:32:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pz0 (2008-10-22 10:22:38) - nie mogłeś się powstrzymać...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo