komentarze
  • 1. tomek83f
    • 2008-09-21 23:23:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre słowa padły z ust Michaela ,heh media robia jak zwykle wielki szum

  • 2. skyler
    • 2008-09-21 23:25:49
    • *.range81-152.btcentralplus.com

    Amen.
    A co do przedostatniego zdania to myśle że 70%kierowców zostałoby mistrzmi gdyby dostali odpowiedni bolid , skoro nawet Jacques Villeneuve został mistrzem :P

  • 3. shad2pl
    • 2008-09-21 23:32:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja mysle ze nie Alonso, nie Kubica ale Vettel zastapi za pare lat Kimiego w Ferrari :)

  • 4. sk0k
    • 2008-09-21 23:32:48
    • *.icpnet.pl

    a propos żaka wilnewa czytałem ze został mistrzem i nikt sie temu nie dziwił poniewaz dysponowal najlepszym i bezkonkurencyjnym samochodem

  • 5. sk0k
    • 2008-09-21 23:33:28
    • *.icpnet.pl

    shad2pl mam tez takie obawy

  • 6. kony
    • 2008-09-21 23:39:58
    • *.xdsl.centertel.pl

    Roznie moze byc ale chcialbym zobaczyc Roberta kiedys przynajmniej jeden sezon w tym czerwonym bolidzie ... To bylby piekny sezon i dla Roberta i dla Ferrari :)

  • 7. sk0k
    • 2008-09-21 23:44:04
    • *.icpnet.pl

    mysle ze jesli spedzilby tylko jeden sezon w czerwonym bolidzie to z pewnoscia nie bylby to udany sezon dla niego... kierowcow sie nie zmienia jak rekawiczki bez potrzeby

  • 8. tomek83f
    • 2008-09-22 00:20:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaraz zaraz panowie jedno zwycieztwo o niczym jeszcze nie świadczy,zobaczymy co Vettel pokaze w sezonie 2009,niby ostatnio jechal bardzo ładnie ale musi jezcze sie duzo nauczyc i nabrac doswiadczenia,czas pokaze.

  • 9. Browar
    • 2008-09-22 00:26:59
    • *.echostar.pl

    Chciałbym zauważyć, że Red Bull ostatnio jest słabszy od Toro Rosso, więc nie wiem czemu Schumi uważa, że w RD prędzej Vettel powalczy o Mistrzostwo niż w TR. Chyba, że jest przekonany, ze to tylko chwilowy wzrost formy TR i chwilowy spadek formy RD, co jest możliwe, ale w tej chwili TR jest znacznie lepsze.

  • 10. darecky3
    • 2008-09-22 00:36:31
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    mlodzian moze nabrac doswiadczenia jedynie w gorszej stajni, trzeba swoje wyjezdzic i wczuc sie we wszystkie mozliwe problemy oraz nauczyc je pokonywac. Nawet bez wielkich sukcesow kierowca jest dostrzegalny fachowym okiem. Wszyscy wiedza ze w TR lub RBR kazdy zdobyty punk to mozolny wyczyn, ci ktorzy maja cos do powiedzenia w tym sporcie na pewno to doceniaja. Vettel jest na dobrym kursie swej kariery i czas pomyslec o managerze bo teraz na pewno sam sobie nie ulozy wszystkiego.

  • 11. owadd
    • 2008-09-22 01:50:33
    • *.ksknet.pl

    Myślę że Vettel managera ma raczej na pewno. Po za tym nie popadałbym w takich zachwyt z powodu dobrej formy TR. To mimo wszystko dalej juniorski, satelicki zespół Red Bulla, który w głównej mierze korzysta z jego rozwiązań-a to przecież niedługo się skończy ze względu na zmianę przepisów. Główny team, ma dużo większe możliwości rozwoju, więcej pieniędzy na projektowanie i rozwijanie bolidu itp. Więc twierdzenie że zmiana TR na RBR jest krokiem wstecz to takie gadanie zgodne z aktualnym kierunkiem wiatru.

  • 12. s_4
    • 2008-09-22 08:21:37
    • *.171.240.33.dsl.crowley.pl

    Ciekawe dlaczego Szumi nigdy nie zabierał głosu w sprawie Kubicy... Wiele legend F1 już chwaliło Kubicę. A o tym żeby Szumi tak robił to nie słyszałem... pewnie dlatego że jest niemcem... Ciekawe co zrobi jak Kubica przejdzie do Ferrari... Ciekawe czy wtedy będzie taki cichy...

  • 13. niza
    • 2008-09-22 08:34:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i ma rację, takie porównywanie do niczego nie prowadzi, może tylko jedynie nie potrzebną presje wywierać na chłopaku. s_4 nie zabrał takiego głosu, bo nigdy Kubica nie był do niego porównywany, a w tym artykule chodzi właśnie o to

  • 14. skidmarks
    • 2008-09-22 08:36:44
    • *.plk.vectranet.pl

    Pamietam jak po jednym z grand prix na konferencji prasowej schumacher się rozpłakał po tym jak dziennikarz powiedział że wyrównał rekord senny

  • 15. dziarmol@biss
    • 2008-09-22 10:03:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-22 08:21:37 s_4 - Schumacher może być skuteczną zaporą dla Kubicy w przejściu do Ferrari, wszak jego głos tam liczy się nadal, więc może być tak że Roberta nigdy nie zobaczymy w Scuderii

  • 16. gabileon
    • 2008-09-22 10:56:26
    • *.adsl.inetia.pl

    nic dodaćn nic ująć

  • 17. Voight
    • 2008-09-22 11:07:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A właśnie, że nie ma managera. A z Villeneuvem to racja. Z reszta sam Frank powiedział, że tytuły dla Williamsa zawsze zdobywał bolid a nie kierowca

  • 18. m@niek
    • 2008-09-22 11:12:17
    • *.inet.inet-siec.pl

    s_4 widzę że przejście Kubicy do Ferrari jest już pewne... ech czasami szkoda tu zaglądać bo takie komentarze odbierają mi nadzieję na to że portal ten odwiedzają ludzie na poziomie.

  • 19. walerus
    • 2008-09-22 12:34:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Parasol ochronny roztoczyć - tarczę rakietową i przydzielić baterię rakiet Patriot!

  • 20. justka46
    • 2008-09-22 13:29:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze powiedział. Vettel nie jest jego synem żeby go ciągle porównywać. Jak zacznie wszystko zgarniać niech wtedy go porównują do statystyk Michała a nie teraz

  • 21. MaRcin84
    • 2008-09-22 14:04:52
    • *.adsl.inetia.pl

    Niema co porównywać obecnych kierowców F1 do Schumiego i tak żaden mu nie dorówna, a nawet jeśli to upłynie dużo czasu bo "troche" im brakuje do 7 tytułów mistrzowskich.... :-)

  • 22. walerus
    • 2008-09-22 15:36:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Syn Schumachera też się ściga - ale nie pod swoim nazwiskiem z tego co wiem....

  • 23. darecky3
    • 2008-09-22 20:16:53
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    po pierwsze to Schumacher wypowiedal sie i to wiele razy o Kubicy i to w pozytywnym sensie. Sam jeszcze jezdzac, kiedy to Kuica nie startowal w f1 juz wspominal o nim jako utalentowany kierowca i koniec jego kariery pokazal ze sie nie mylil. Okreslil ze teraz moze odejsc bo mial zaszczyt stac na podium z Kubica. potem jeszcze nie raz mowil o nim ale co wy czytacie nie komentuje. Dziarmol, ty na sile doszukujesz sie niemieckiego szowinizmu i wszedzie gdzie tylko sie da. O jakiej zaporze ty gadasz, juz walisz takie glupoty ze az wstyd. Co di Vettela to jedyny kierowca ktory nie ma managera i wciaz podkresla, ze nie ufa takim typkom, zwlaszcza po kilku ciagnacych sie aferkach managerskich. pozdrawiam

  • 24. Marti
    • 2008-09-22 22:47:36
    • *.tpnet.pl

    Racja, Vettel pozostanie Vettelem, niezaleznie jak mu się ułoży kariera w F1 i co osiągnie, chociaż już dziś dostrzegam w nim wiele cech "Schumacherowskich" :-)

  • 25. dziarmol@biss
    • 2008-09-22 23:24:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-22 20:16:53 darecky3- ja po prostu staram się dotrzymać ci kroku w pisaniu dyrdymałów :-) a tak na marginesie to może byś przytoczył z jakiego źródełka czerpiesz taką pozytywną wieść ponieważ z tego co ja wiem to Schumacher o Kubicy dowiedział się na monzy na podium, ( oczywiście lekko przesadzam)

  • 26. dziarmol@biss
    • 2008-09-22 23:25:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w 2006 roku

  • 27. dziarmol@biss
    • 2008-09-22 23:46:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-22 14:04:52 MaRcin84 - za czasów Schumachera i Jeana Todta Rosa Brawna Ferrari było zupełnie inną stajnią tam dominował(liczył się) tylko Schumi i nikt więcej, cały zespół zapitalał na sukces Schumachera ( co nie umniejsza jego talentu) cały zespół był jemu podporządkowany i Schumacher to potrafił wykorzystać zdobywając 7 tytułów. Dziś w Ferrari nie ma podziału na kierowcę nr.1 i 2 czego dowodem choćby gp na SPA w tym roku gdzie Raikkonen wyprzedzał Masse w równej walce. Śmiem twierdzić że w równorzędnej walce (bez stosowania team orders) nie miałby takich osiągnięć co wcale nie umniejsza jego talentowi jako kierowcy wyścigowego

  • 28. WaaC
    • 2008-09-23 15:41:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zdecydowanie zgadzam się z faktem iż Schumi od bardzo dawna wie o istnieniu Roberta i wypowiadał się o nim nie raz, a jeśli chodzi o porównanie Roberta do Schumachera to przypominam sobie fakt gdy Robert osiągnął miejsce na podium i dziennikarze BBC (według mnie najlepsi w tym sporcie czego nie można powiedzieć o "naszych" rodzimych) porównali Roberta do Michaela jednak osobiście sądzę iż Kubika raczej nie zobaczymy w czerwonym bolidzie

  • 29. skylinedrag
    • 2008-09-23 22:11:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel jest z pewnością utalentowany i przed nim stoi świetlana przyszłość, szczególnie jeśli jako 21-latek potrafi pokazać klasę w trudnych deszczowych warunkach jednak mimo wszystko media i całe to zamieszanie wokół jego osoby uważam za grubą przesadę. Wygrał pierwszy wyścig a porównują go z schumim, który ma gigantyczny dorobek w swojej karierze i więcej PP niż Vettel starów z F1.

  • 30. darecky3
    • 2008-09-24 20:56:29
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    dziarmol, nie wiem czy wiesz, ze Kubica przed debiutem w sierpniu 2006 na Wegrzech byl wiazany z pelnym kontraktem Schumacher, Kubica jako zespol na 2007. Byly prowadzone intensywne rozmowy pomiedzy szefostwem BMW a managerem Schumachera. Oferte na 25 mln baksow w ostatecznosci Schumacher odrzucil przyjmujac oferte doradcy ferrari. jednak prasa walkowala Michaela, ktory powiedzial, ze sprawa odejscia z Ferrari jako kierowca jest wszystkim oczywista lecz czy odejscie z f1, tego nie potwierdza ani nie dementuje, a czy duet z Kubica jest w przyszlosci realny, stwierdzil ze to bardzo kuszace ale sezon jeszcze sie nie skonczyl (2006) i na pewno mozliwe jest dostapienie zaszczytu wejscia na podest z Kubica, nie koniecznie w tym samym zespole. To bylo by jego zyczeniem na zakonczenie sezonu i byc moze kariery ale o tym poinformuje po wyscigu we Wloszech. No i gadal tam takie pochwaly o RK ale nie wszyscy jeszcze sledzili F1 dopiero po Monzie Polska sie przebudzila. :)

  • 31. dziarmol@biss
    • 2008-09-24 23:53:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-24 20:56:29 darecky3 - celowo przejaskrawiłem swoją wypowiedź ponieważ nie uważam aby Schumacher mial jakiś interes w promowaniu Kubicy i w tym sensie napisałem że będzie blokował przejście Roberta do Scuderii na rzecz vettela co akurat dla mnie jest zrozumiałe(a co do tzw. kontraktu o którym piszesz nie wypowiadam się gdyż nie mam na ten temat żadnej wiedzy), a co do przebudzenia to może inaczej, odkąd TV4 (2004r chyba)zaczęło transmitować f1 w tv wielu ludzi ( w tym ja)zaczęło regularnie śledzić zmagania na torze, oczywiście powody mogą być różne (tak późne), w moim przypadku bariera językowa (niemiecki zero angielski , "kali kochać kali być") brak dostępu do np. satelity internetu itp.A TV4 a później polsat zaczęły regularne transmisje w zrozumiałym języku i stąd pewnie fala "nowych" fanów f1z których bym jednak nie szydził


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo