komentarze
  • 1. tomek83f
    • 2008-09-14 19:03:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda że nie ma dwoch dostawcow opon np Bridgestone i Micheline byloby ciekawiej

  • 2. sk0k
    • 2008-09-14 19:06:25
    • *.icpnet.pl

    tak, szkoda ze miszlę wycofało sie z dostarczania opon dla F1 :/

  • 3. batic
    • 2008-09-14 21:07:02
    • *.promax.media.pl

    Kazdy Żyd swoj towar chwali....

  • 4. mpkaras
    • 2008-09-15 10:08:18
    • *.zep.com.pl

    A ja uważam, że dobrze się dzieje, że jest tylko 1 dostawca ogumienia. Dlaczego? A no, dlatego, że to pobudza inwencję zespołów w dobór strategii, a ponadto bardziej unifikuję serial F1.

  • 5. pz0
    • 2008-09-15 11:20:03
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    mpkaras - ale czy w F1 chodzi o unifikację?. Zawsze F1 szczyciła się że jest poligonem doświadczalnym, motorem rozwoju. chcesz unifikacji to oglądaj np. Renault 3,5 - tam jest unifikacja. Wszyscy śmigają w bolidach Dallara.

  • 6. walerus
    • 2008-09-15 12:26:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra guma nie jest zła....

  • 7. Angulo
    • 2008-09-15 15:18:09
    • *.yeo.pl

    A ciekawe dlaczego wycofali Micheliny? Bo Renault na nich było nie do pokonania?

  • 8. hotshots
    • 2008-09-15 20:29:14
    • *.clickinto.org.uk

    mpkaras (Host: *.zep.com.pl)
    i dobrze mówisz - nie cuda z gumy róznych firm (prezerwatywy chocby), a "przyrządy' które je uzywają są ważne. Teraz liczy się bolid i kierowca + pitstopy ....reszta to marudzenie

  • 9. mario547
    • 2008-09-16 15:30:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Do redakcji portalu. Dlaczego nie zamieszczacie strategii doboru opon? Dawniej zamieszcaliscie takie informacje nawet jeśli wyścig był w całości suchy. Dlatego dziwi mnie dlaczego teraz gdy dobór opon i rozkład pit stopów zdecydował o losach wyścigu takich rzeczy nie piszecie. Bardzo mnie to interesuje zwłaszcz że 2 hazardzistów w końcówce założyło suche opony. Jestem ciekaw kto tak zaryzykował?

  • 10. mario547
    • 2008-09-16 21:13:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    GP Włoch – strategie doboru opon

    Scuderia Toro Rosso
    Sebastian Vettel : deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Sebastien Bourdais: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Vodafone McLaren Mercedes
    Heikki Kovalainen: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Lewis Hamilton: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    BMW Sauber F1 Team
    Robert Kubica: deszczowe – przejściowe
    Nick Heidfeld : deszczowe – przejściowe

    ING Renault F1 Team
    Fernando Alonso: deszczowe – przejściowe
    Nelson Piruet Jr: deszczowe – przejściowe

    Scuderia Ferrari Marlboro
    Felipe Massa : deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Kimi Raikkonen: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Red Bull Racing
    Mark Webber: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    David Coulthard: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Panasonic Toyota Racing
    Timo Glock: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Jarno Trulli: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    AT&T Williams
    Kazuki Nakajima: deszczowe – przejściowe
    Nico Rosberg: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Honda Racing F1 Team
    Jenson Button: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Rubens Barrichello: deszczowe – przejściowe – średnie

    Force India Formula One Team
    Adrian Sutil: deszczowe – deszczowe – przejściowe – średnie
    Giancarlo Fisichella: deszczowe – nie ukończył

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo