komentarze
  • 1. Dagmara_W
    • 2008-09-13 17:53:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zycze im dobrego wyniku przed wlasna publicznoscia

  • 2. totalfun
    • 2008-09-13 18:00:23
    • *.nsm.pl

    Cholera może to bajka z tymi ustawieniami na deszcz i na sucho. Bo niby z jakiej racji Kimi ma nadzieję na deszcz skoro ma bolid ustawiony na sucho. Przecież docisk przez ułożenie płatów można sobie ustawiać dowolnie nawet przed wyścigiem, jedynie zawieszenia nie można ruszać, ale czy to miałoby takie znaczenie??? Może mi to ktoś sensownie wyjaśnić?

  • 3. dario71
    • 2008-09-13 18:14:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    nie wolno ruszac tylko pierwszej 10

  • 4. sk0k
    • 2008-09-13 18:19:29
    • *.icpnet.pl

    nie mam chyba najwiekszej widzy w tej kwestii wiec nie sugerujecie sie ale wydaje mi sie ze bolidy z pierwszej 10 sa tylko niedostepne dla ekipy a reszta chyba moze dokonywac zmian w ustawieniach

  • 5. sk0k
    • 2008-09-13 18:21:00
    • *.icpnet.pl

    o kolega mnie juz wyprzedzil :P otworzylem strone zanim dario napisal i dlatego zbublowalem jego odpowiedz :P

  • 6. totalfun
    • 2008-09-13 18:21:07
    • *.nsm.pl

    No tak w sumie to dla tych jadących z poza 10 deszcz byłby lepszy, bo mogą zmienić ustawienia (np. na mniejszy deszcz, czyli taki jaki jutro przewidują) i będą liczyć na błędy tych z przodu. Ale i tak mi strasznie nie pasują ta teoria wysnuta przez polsatowskich komentatorów o ustawieniach. No cóż, może się nie znam...

  • 7. conrad30
    • 2008-09-13 18:22:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    totalfun-Tylnego skrzydła nie wolno ruszać już po treningach,a jeśli dobrze pamietam to chyba nawet po piątkowych.

  • 8. totalfun
    • 2008-09-13 18:30:49
    • *.nsm.pl

    Czyli ustawienia na deszcz to tylko poziom wysokości zawieszenia???

  • 9. arek25
    • 2008-09-13 18:35:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dolkadnie, to zalezy od miekkosci zawieszenia i od sily docisku!

  • 10. arcizap1988
    • 2008-09-13 18:45:28
    • *.adsl.inetia.pl

    liczyłem na ich lepszy wynik:/

  • 11. obi216
    • 2008-09-13 18:59:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto nie ryzykuje - nic nie wygrywa.
    Czy ryzyko się opłacało - dowiemy sie jutro ;)

  • 12. sivshy
    • 2008-09-13 19:44:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    totalfun, ok, nawet jeżeli mogą zmienić ustawienia, i pewnie to zrobią, ale trudno powiedzieć jak na tym wyjdą, bo nie będą mieli możliwości ich przetestowania. No i druga sprawa, mało jeździli w tych warunkach wiec będą mieli mało danych...

  • 13. Angulo
    • 2008-09-13 19:54:42
    • *.yeo.pl

    sivshy- to ty jesteś za Ferrari...żal.pl.....a o zwycięstwie jutro możecie zapomnieć.

  • 14. dziarmol@biss
    • 2008-09-13 20:00:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jednak europa zaskakuje , najpierw SPA teraz Monza, jutro będzie nerwowo. a ten gościu Ecclestone chce wyścigów w arabii i torów made in Tilke, zero widowiska ale za to jaka kasa. pozd.

  • 15. hot dog
    • 2008-09-13 20:01:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-13 19:54:42 Angulo Skoncz z takimi komentarzami, a moze bedzie Cie ktos szanowal. Pozniej wielce sie dziwisz co i kto chce od Ciebie w watkach o Maclernie. Twoj pupil tez sie dzis nie spisal wiec cisza.

  • 16. Endriu79
    • 2008-09-13 20:02:14
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Witam i pytam czy nikt nie zauważył, że niektórzy kierowcy nie jechali w tym roku na tym torze jak to się mówi po mokrym(na przykład Kubica bo on tu wielu najbardziej interesuje)??? Wystarczyło dokładnie śledzić treningi a potem się wypowiadać!!! Chłopcy polsatowcy mają rację co do ustawień!!! Dlaczego??? A no dlatego bo, żeby coś kombinować z setupem trzeba mieć DANE!!! A taki pan RK na Monza jeździł tylko na przesychającym torze.Krótko i na temat? Kto w pierwszym treningu pracował ten zyskał HEHE. pozdrawiam

  • 17. hot dog
    • 2008-09-13 20:07:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-13 20:02:14 Endriu79 Z tego co wiadomo to niewiele zespolow ma dane dotyczace mokrych warunkow na Monzie, gdyz najczesciej jest tam goraco.

  • 18. Endriu79
    • 2008-09-13 20:12:52
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Zgoda. Tylko zerknij na pierwszy trening. Lało jak z cebra a ludki co niektóre pracowały a niektóre nie. Dziwi mnie tylko postawa Kovala i on i tylko on na pustaka miał trafione ustawienia. Toro Rosso-Ferrari pracowało w pierwszym i całym drugim treningo gdzie też na początku było mokro. Pozdrawiam i uciekam bo praca jutro będzie sie działo

  • 19. hot dog
    • 2008-09-13 20:16:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak z tym musze sie zgodzic. CI ktorzy pracowali na mokrym maja wynik. Jednak Ferrari podobnie jak BMW liczylo chyba na suchy tor no i ....sie przeliczyli.

  • 20. pawelvod
    • 2008-09-13 20:29:59
    • *.246.232.34

    Tylko co możesz popracować na mokrym torze, skoro przejazd każdego łuku to seria uślizgów a czasy odcinków i prędkości skaczą od sasa do lasa. telemetria też pokaże, że się ślizga nie ma przyczepności i tyle. Zbieranie danych to przejazdy nieomal identyczne i porównywanie czasów w zależności od zmiany jednego, góra dwuch parametrów na raz. To, że któreś zespoły jeździły oznacza, że kierowcy uczyli się jazdy na mokrej nawierzchni, a nie zbierali jakieś dane. W mokrych warunkach największą wage mają uwagi przekazywane pzrez kierowców a nie dane zbierane elektgronicznie.

  • 21. darecky3
    • 2008-09-13 21:57:27
    • *.range81-151.btcentralplus.com

    jutro czas prawdy, jesli potwierdzi sie deszczowy wyscig to KR I LH musza wiele straconych pozycji nadrabiac zeby dostac sie do czolowki i to w deszczu, praktycznie to dobry sprawdzian kto i jak dobrze prowadzi w mokrych warunkach a i dla samego Heidfelda bedzie to twardy sprawdzian. Toro Roso I Red Bull raczej swoich pozycji nie obronia, rewelacji nie bedzie ale punkty jak najbardziej realne. Mysle ze bedzie spore zamieszanie na starcie, pozdrawiam

  • 22. karol
    • 2008-09-14 02:19:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    angulo,bez obrażania innych to i ja ciebie będe szanował,oby massa przed hamiltonem

  • 23. karol
    • 2008-09-14 02:21:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bo kiedyś mi się wyrwało,przepraszam

  • 24. Shallan
    • 2008-09-14 06:02:37
    • *.116.35.174

    2008-09-13 21:57:27 darecky3 zgadzam się - to będzie sprawdzian - kto jest największym farciarzem ;) W takich warunkach, jak dziś, kiedy kierowcy jadą właściwie na oślep, mogą liczyć tylko na szczęście, bo umiejętności po wjechaniu w wielką kałużę (które pojawiają się i znikają w różnych miejscach na torze) a samochód zaczyna lecieć nad torem, a nie po nim jechać - nie zdadzą się na nic. Jeśli będzie tak jak dziś - wygra ten, kto będzie miał więcej szczęścia.

  • 25. jareku
    • 2008-09-14 09:48:08
    • *.centertel.pl

    po pierwsze to tylko 1 dziesiętka nie moze zmieniac ustawien wiec są ustawieni na "mokro" a jak bedzie sucho to mają lipe...a poza tym robert i reszta za nim moga jechac na jeden pit co przy deszczu moze duzo dac bo samochod bezpieczeństwa moze byc czestym gościem na torze.....podsumowując kazda pogoda ma swoje plusy dla tych co jadą poza 1 dziesiątką

  • 26. Angulo
    • 2008-09-14 12:12:49
    • *.yeo.pl

    To wy też skończcie z waszymi "mądrymi" komentarzami, ja piszę to co wy tylko na odwrót, i to nie dosłownie. Czy napisałem kiedyś, że życzę Massie, albo Raikkonenowi by się rozwalili - NIE, więc się odwalcie. A w ogóle to czy ja kiedyś kogoś obraziłem?

  • 27. jakub_l
    • 2008-09-14 12:42:26
    • *.opera-mini.net

    Na pierwszej szykanie bedzie rzeznia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo