komentarze
  • 1. arcykarol
    • 2008-08-24 19:13:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Renault
    Kimi Raikkonen: miękka - DNF
    Felipe Massa: miękka - super miękka
    a co to?????????

  • 2. dziarmol@biss
    • 2008-08-24 19:17:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    popełniłeś błąd kempa007pod zespolem renault umieściłeś kierowców z ferrari . :-)

  • 3. maka87-1991
    • 2008-08-24 19:17:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LOL :P

  • 4. dziarmol@biss
    • 2008-08-24 19:19:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    te opony powinny mieć nazwę g.....na- g.....na-super g.....na

  • 5. maka87-1991
    • 2008-08-24 19:20:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w ankiecie tez jest mały literowy błąd ("kieorwców") ale nie ma się co czepiać każdy się domyśli

  • 6. obi216
    • 2008-08-24 21:27:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie zastanawia jaki jest skład mieszanki gazów , jakiej używają Ferrari i McLaren do napełniania kół. Jak zapewne wielu wie , że właśnie skład tej mieszanki ma kluczowe znaczenie w stabilizacji ciśnienia w kołach podczas wyścigu >..

  • 7. david22
    • 2008-08-24 22:54:13
    • *.srv.dobranet.pl

    Moze to troche głupie pytanie ale zasze zastanawiało mnie dlaczego opony są od dostawcy = bridgestone, a nie są produkowane przez poszczególne zespoły. Kazdy zespół ma swoją skrzynię biegów, hamulce, itd. a opony od dostawcy. to tak jakby wszyscy mieli tego samego dostawcę silników, czy innych części ???

  • 8. Angulo
    • 2008-08-25 08:11:43
    • *.yeo.pl

    Powinni przywrócić własny dobór dostawcy opon. Gdyby tak było to automatycznie: Renault, Honda i BMW Sauber zmienili by na Micheliny.

  • 9. pz0
    • 2008-08-25 10:15:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    david22 tego to właściwie nikt nie wie. To jedna z bardziej bzdurnych decyzji FIA.jeszcze bodaj 2 lata temu można było jeździć na innych, teraz tylko Bridgestone i to na dokładkę rodzaj mieszanki również narzuca Bridgestone.Wcześniej było z reguły dwóch dostawców gumy, obecnie narzucony przez FIA tylko jeden. Nie rozumiem też przepisu o konieczności użycia obu rodzajów mieszanek w każdym GP a nie dowolnego wyboru spośród pełnej palety przez sam zespół.

  • 10. Voight
    • 2008-08-25 11:54:49
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Powód jest prosty. KASA. Dajmy na to Ferrari. Hamulce- Brembo, Elektronika- Magnetti-Marelli, felgi-BBS, kierownica MoMo. Bez sensu jest tracić czas i pieniądze jeżeli można zlecić projekt komuś kto jest przystosowany do produkcji danego podzespołu. To tak jakby McLaren zajmował sie wytopem aluminium. Przepis z 2 mieszankami miał wymusić różnice w prędkościach

  • 11. walerus
    • 2008-08-25 14:55:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 12. dziarmol@biss
    • 2008-08-25 20:50:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    michelin come back !!

  • 13. Morte
    • 2008-08-25 23:16:21
    • *.gorzow.mm.pl

    Kiedyś były goodyeary i nikt nie płakał więc po co lamentować ?

  • 14. pz0
    • 2008-08-26 12:26:30
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Owszem, był czas że używano wyłącznie GoodYear. Lecz wtedy nikt nie zmuszał do stosowania dwóch mieszanek w jednym GP, można było wybrać sobie właściwą gumę, a nie narzuconą siłą przez firmę oponiarską.

  • 15. sivshy
    • 2008-08-27 10:45:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby gumy były dobre, musi być konkurencja. Bez dwóch zdań. Bridgestone może teraz robić opony na "odwal się". Opracują mieszankę, jak będzie dobra-fajnie, a jak nie, to co, i tak nie ma alternatywy. Ale FIA bardziej zależy na uprawianiu polityki niż na dobru sportu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo