komentarze
  • 3. Maqs
    • 2008-07-29 12:36:42
    • *.chello.pl

    jezeli to poprawia stabilnosc w szybkich zakretach to uzyli by tego na Spa, mysle ze to troche plotka ale moze i tak bedzie.

  • 4. Dissident
    • 2008-07-29 12:56:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Poczekamy zobaczymy.

  • 5. _Tom3k_
    • 2008-07-29 12:57:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie tylko spa ale i na interlagos

  • 6. tt16
    • 2008-07-29 13:16:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW nie wyglada zbyt dobrze po wyscigu w Kanadzie(jesli chodzi o Roberta)....ale nadal wierzymy BMW GO!!!

  • 7. sauber.93
    • 2008-07-29 13:17:20
    • *.54.50.232

    Tak naprawde to BMW sobie odpuscilo sezon i skupiaja sie na przyszlym,cele ktore mieli osiagnac w tym sezonie zostaly zrealizowane i mysle ze sie ze mna zgodzicie a jesli nie to wystarczy spojrzec na wyniki po wygranej w KANADZIE

  • 8. Raven89
    • 2008-07-29 13:44:41
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Oby się nie przeliczyli...ale z drugiej strony,znając Ferrari mogę powiedzieć,że gdyby to nie było skuteczne,to nie umieścili by tego w F2008.

  • 9. karol
    • 2008-07-29 13:52:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla mnie to mogą i z płetwą delfina,byleby wrócili do gry,bo dwa ostatnie wyścigi to sami sobie bardzo skomplikowali

  • 10. kumahara
    • 2008-07-29 13:57:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odnoszę wrażenie, nie - jestem pewien, że ambicje BMW i Roberta rozminęły się definitywnie w tym sezonie.

  • 11. yantar
    • 2008-07-29 14:09:36
    • *.tpnet.pl

    Jak pamietam wypowiedzi BMW z poczatku roku to ich bolid jest dosc wrazliwy na podmuchy wiatru. Mozliwe wiec, ze dolozenie tej pletwy mogloby zupelnie zalatwic areodynamike jesli chodzi o boczne podmuchy. I z tad nie slyszymy zeby BMW wogole nad tym rozwiazaniem pracowalo dla F1.08 choc napewno symulacje przeprowadzili.

  • 12. 5 5 5
    • 2008-07-29 14:50:37
    • *.gprs.plus.pl

    "Płetwa rekina": Red Bull, Renault, Force India- używają. McLaren, Honda, Toyota, Ferrari - testują. BMW, Williams, Toro Rosso - chyba nic.

  • 13. arek25
    • 2008-07-29 14:54:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    yantar masz sporo racji, to jest jakies wytlumaczenie! ale dziwie sie, ze pletwe wymyslily redbull i renault, a nie ferrari czy mclaren, bo to wlasnie te zespoly najbardziej udoskonalaja swoj bolid

  • 14. djmarquss
    • 2008-07-29 14:59:17
    • *.ksknet.pl

    5 5 5
    Toro Rosso też jeździ z płetwą rekina. Wkońcu to siostrzany zespół RBR

  • 15. ja2
    • 2008-07-29 15:25:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i to może być dobre rozwiązanie. Zobaczymy.

  • 16. mavix
    • 2008-07-29 15:42:40
    • *.aster.pl

    5 5 5 Williams też testował płetwę.

  • 17. michalv8
    • 2008-07-29 16:06:35
    • *.globalconnect.pl

    Mi się wydaje że Ferrari teraz łapie się wszystkiego żeby poprawić osiągi i wyprzedzić McLarena. Na Hockenheim widać było że McLareny biją Ferrari na głowę.
    BMW pewnie gdyby potrzebowało to też by używało tej płetwy. Ale ich bolid i tak jest skonstruowany najlepiej na wolne tory i widocznie nie potrzebują tej płetwy.

  • 18. H2O
    • 2008-07-29 17:04:10
    • *.adsl.inetia.pl

    I co im to da??Myślą,że przez jedną głupią płetwę nadrobią spory dystans do mistrzowskiego McLarena:)3mam kciuki za Hamiltona:)

  • 19. jar188
    • 2008-07-29 17:23:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    H2O, Mistrzowski McLrane pod srebrnym malowaniem ma czerwone barwy. BMW jest bardzo wrażliwe na silny wiatr, a duża powierzchnia płetwy mogłaby to jeszcze tylko pogorszyć.

  • 20. Krzysztof-n
    • 2008-07-29 18:43:29
    • *.177.136.25.eturbo.pl

    nad czym tu debatować... BMW już porzuciło projekt F!.08 to jest fakt niepodważalny, jeśli płetwa będzie to w 2009 ewentualnie na Monza gdzie tak szumnie zapowiadają specjalny pakiet.
    Na Węgrzech będzie ciepło i miejmy nadzieje, że RK i NH nie będą mieli problemów z rozgrzaniem opon, czy to miękkich czy twardych.

  • 21. Angulo
    • 2008-07-29 19:07:08
    • *.yeo.pl

    jar188- nic nie wiesz to nic nie pisz. Mogło tak być, ale w 2007, teraz podlegają szczegółowej kontroli, węc są czyści jak łza.

  • 22. Angulo
    • 2008-07-29 19:07:42
    • *.yeo.pl

    O właśnie ktoś wie jakie warunki pogodowe?

  • 23. siedemnascie
    • 2008-07-29 19:11:51
    • *.eranet.pl

    Zgadzam się team BMW w wywalczył już to co założył na sezon 2008 i teraz bardziej skupiają się na projektowaniu bolidu na sezon 2009 szczególnie chodzi o wdrożenie do bolidu systemu KERS.

  • 24. DjFryZjeR
    • 2008-07-29 20:19:58
    • *.160.139.10

    Hmm BMW jak zwylkoe cos kombinuje tyko nieiwadomo co... moim zdaniem na monzie da jakies nowe przednie skrzydło ( a moze i tylnie tez) xD i moze przekształci neco pokrywe silnika =P... a jesli chodzi o ferrari to mi sie wydaje ze będzie niezle jechało na Hungaroringu... ale to jeszcze zalezy od pogody,,, =)

  • 25. jar188
    • 2008-07-29 20:28:24
    • *.acn.waw.pl

    Angulo, wierzysz chyba w cuda, pewne rzeczy jest ciężko udowodnić chociaż wszyscy o tym wiedzą doskonale, przykład: ostatnie team orders w mcl, też nikt nic nie udowodnił a wszyscy widzieli jak było.

  • 26. Gabrych
    • 2008-07-29 21:11:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    warunki pogodowe na Węgry
    Piątek - Słonecznie , szansa na opady 15% wiatr słaby 2-3m\s
    Sobota - nieco bardziej pochmurnie rano i wieczorem szansa na opady 35% wiatr 2,5 - 4,5m\s chwilami troszkę bardziej odczuwalny
    Niedziela - słoneczna bezchmurnie szansa na opady 5%
    wiatr taki sam jak w sobotę.
    Temp w te 3dni do 31stopni w dzień

  • 27. sivshy
    • 2008-07-30 01:53:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    U BMW raczej wielkich modyfikacji w tym sezonie już bym się nie spodziewał (nie licząc oczywiście monzy), bo jak widać totalnie sobie odpuścili. DjFryZjeR, tak BMW coś kombinuje, tylko że niestety nie dotyczy to bieżącego sezonu. A co do tematu, to oczywiście Ferrari jeśli chce jeszcze powalczyć z Makiem, to musi testować takie nowinki, choć nawet bez tego, podejrzewam że na Hungaroringu, o ile prognozy się sprawdzą i bedzie upał, ferrari zdominuje wyścig. McLaren, to jeśli można tak powiedzieć zespół "deszczowy", dlatego szansy dla nich upatrywałbym pod koniec sezonu w jesiennych wyścigach, które pewnie zazwyczaj będą mokre. Tylko czy Lewisek wytrzyma presję? W końcu wtedy koniec sezonu będzie już bardzo blisko, i wygra ten, kto będzie najbardziej odporny na stres. Typuję Kimiego, bo ma zimną krew. Massa zbyt emocjonalnie podchodzi do swoich błędów, a Lewis pod presją popełnia głupie błędy. Robert też ma zimną krew, ale niestety "dzięki" swojemu zespołowi ma małe szanse nawet na pudło na koniec roku, a tym bardziej na majstra. Nie wiadomo też, czy utrzyma się na 4 miejscu, bo Nick dzięki "pełnemu wsparciu" zespołu zbliża się do Roberta, nie mówiąc już o Heikkim, który dysponuje klasę lepszym samochodem od Roberta, który przede wszystkim ciągle jest rozwijany.

  • 28. choleryk
    • 2008-07-30 04:11:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gadacie głupoty... tylko idioci odpuściliby taką szansę na tytuł jaka jest teraz... ktoś nawet wiedząc, że ma słabszy bolid będzie, powinien myśleć o szczęściu, o zbiegu przypadków, które na to pozwolą... jest jeszcze wiele wyścigów...

    chciałem również przypomnieć, że ogromna większość "ekspertów" tu się wypowiadających, kilka wyścigów temu na dobre przekreśliła hamiltona... teraz widzę, że cisza..... eeech

  • 29. kamillo-17
    • 2008-07-30 15:26:54
    • *.3s.pl

    No to będą mieli więcej miejsca na kod :D Będą mogli go trochę powiększyć :P A może BMW płetwę da podczas GP Włoch (te ich udoskonalenia)?

  • 30. sivshy
    • 2008-07-30 16:40:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    choleryk, ale wyniki BMW mówią same za siebie. Zaraz po GP Kanady, BMW-Sauber nagle zaczęło radzić sobie słabiej. W rozwoju bolidów raczej nie ma miejsca na przypadki, i ewidentnie widać kompletną wyjebkę na bierzący sezon w wykonaniu bmw, Badania nad ustawieniami dla monzy to imo ostatnie badania nad bolidem F1.08, i wątpię, że ich forma z początku sezonu powróci.

  • 31. Lizak
    • 2008-07-30 16:46:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja sie zdaje na slowa Damona Hilla ktory powiedzial ze Raikkonen nie ryzykuje tej 0,1s w polowie sezonu tylko na koniec kiedy to tak naprawde bedzie potrzebne. I tak samo sivshy na moje pod koniec sezonu bedzie wyrownana walka pomiedzy makami a ferrari i nie ma wplywu na to czy deszcz czy nie. Zespoly wtedy nie beda sie bawic w cos takiego ze lepiej dowiezc punkty wtedy bedzie ryzyko a jesli chodzi o ryzyko zdaje sie na ferrari. Pod koniec sezonu zrezygnuja z kogos tak aby jeden pomogl drugiemu a jak narazie tak nie robia bo chca jak najwiecej punktow miec w konstruktorach proste Kimi mistrzem 2008 roku i tyle a Hamilton znow minimalnie drugi McLaren cos zepsuje na koniec sezonu a Ferrari sie nie poddaje a jak beda prowadzic na dwa wyscigi przed koncem tzn ktorys z kierowcow to mistrza maja w kiejdzie. LOgika

  • 32. mpkaras
    • 2008-08-01 14:28:21
    • *.zep.com.pl

    Zawsze wydawało mi się, że BMW to zespół bardzo innowacyjny. Weźmy ich nos po inauguracji tego sezony, bardzo się wyróżniał na tle innych, weźmy ich nietypowy szeroki nos, z czasów współpracy z Williamsem w 2004r. Teraz jakiś taki zastój, aż uwierzyć nie mogę, Czyżby KERS ich tak absorbował?

  • 33. marcinek99
    • 2013-09-22 21:56:20
    • *.cdma.centertel.pl

    tak


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo